Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 14:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Απ'ότι γνωρίζω το ΒΧ έχει μόνο μιά τρόμπα LHM υψηλής πίεσης και από αυτήν τροφοδοτείται όλο το κύκλωμα και απλώς έχει έναν διανομέα ροής (τροφοδοτείται άμεσα από την τρόμπα και μετά αυτός τροφοδοτεί ανάρτηση και φρένα και μέσω άλλης γραμμής το υδρ. τιμόνι) και την βαλβίδα ελέγχου που είναι πάνω στην κρεμαγιέρα.Μήπως έχεις σύστημα από 405; hmmm

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Όχι, το εργοστασιακό έχω και εννοώ τη βαλβίδα ελέγχου όπως πιο σωστά είπες. Απλά τη λέω τρόμπα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιουν 2007, 11:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Έτσι εντάξει γιατί μας ψιλομπέρδεψες.
Αφού υπάρχει η τρόμπα υψηλής, δε χρειάζεσαι άλλη τρόμπα... ;)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 12:40 
Άβαταρ μέλους
θα σου στηλω καμια φοτο φιλε.... :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Από την αρχή που πήρα την ΒΧ (μεταχειρισμένη), είχα πρόβλημα συντονισμου.Τράνταζε όλο το αυτοκίνητο μετά τα 120 χλμ/ω και σταμάταγε μετά τα 140. Πήγα για ζυγοστάθμιση και περιορίστηκε αρκετά αλλά δεν εξαφανίστηκε.
Όταν άλλαξα τις ζάντες και έβαλα του GTi δεν είχα πολύ μεγάλο πρόβλημα αν και οι ζάντες είχαν τα χάλια τους. Τώρα, επισκεύασα τις ζάντες και αλλαξα 2 λάστιχα και πάλι μου το κάνει. Λιγότερο από την αρχή αλλά περισσότερο αππό πριν.
Έπίσης αυτό είναι ακόμα πιο έντονο σε ανηφόρα όταν το αυτοκίνητο ζορίζεται. :-?
Και αναρωτιέμαι... Μήπως το ΒΧ έχει γενικό πρόβλημα συντονισμού το οποίο το επιτείνει και μία λαθος ζυγοστάθμιση? Και μήπως το πρόβλημα το έχουν μόνο τα 1.6? hmmm hmmm hmmm

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιούλ 2007, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ολα.... Εχει γενικα πολυ φλιαρο τιμωνι, και στα λεει ολα... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Άρα δεν πρέπει να παίζει πρόβλημα συντονισμού και καλύτερα να το ξαναπάω για ζυγοστάθμιση?

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Απο ζυγοστάθμιση σε ζυγοστάθμιση παιζει... Εγω μολις εβαλα τις ζαντες ετρεμε λες και πήγαινε να σπασει (ειχα κανει ζυγοστάθμιση...).
Το ξαναπηγα, και ολες οι ροδες ηταν λαθος ζυγηζμενες...
Τωρα στα 140-150 απλα τρεμει λογο του οτι η μηχανη ειναι στις 4000-4200, και εκει συντονίζεται για καποιο λογο... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αυτόν τον συντονισμό μου τον κάνει εμένα στα 120-140 3500-4000 στροφές...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ρε παιδια μηπως θελετε ζυγοσταθμιση?εχω γνωστο που κανει ζυγοσταθμιση στη ροδα με λαζερ(χωρις να βγουν οι ροδες ,στο μηχανιμα της ευθηγραμισης)ειναι καλυτερη απο την απλη!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Τον έχω ακούσει και εγώ αυτόν τον τύπο της ζυγοστάθμισης, αλλά πιστευω πως η ανεξάρτητη ζυγοστάθμιση του κάθε τροχού είναι καλύτερη.

Το έντονο τρέμουλο μου το κάνει μετά από επισκευή ζαντών, αλλαγή ελαστικών και ζυγοστάθμιση...

Και όσο έχω το αμάξι (ακόμα και με άλλους τροχούς) στην ταχύτητα 120-140 χλμ/ω κάνει πάντα ένα τράνταγμα που σε ανηφόρα (ή όταν το ζορίζω για να τρέξω παραπάνω) με ίδια ταχύτητα είναι πιο έντονο και σε κατηφόρα σχεδόν ανύπαρκτο...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
πρωτα γινετε η ανεξαρτητη ζυγοσταθμηση κ μετα αυτη που λεω εγω
σ'αυτην ρυθμιζονται κ αλλοι παραγωντες που μπορει να προερχετε το τρεμουλο οι οπιοι μπορει να μην οφειλονται απο την ροδα αλλα σε ενα μερος του αυτοκηνιτου
ειναι κατι συμπληροματικο δηλαδη ρυθμιζει μερικες λεπτομερειες που μπορει να μην φαινονται στην ανεξαρτητη!πρωτα ανεξαρτητη κ μετα αυτη

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Έτσι συμφωνώ μαζί σου Γιάννη!

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 14:06 
Άβαταρ μέλους
crazywolf έγραψε:
Τωρα στα 140-150 απλα τρεμει λογο του οτι η μηχανη ειναι στις 4000-4200, και εκει συντονίζεται για καποιο λογο... hmmm

Giorgos έγραψε:
Αυτόν τον συντονισμό μου τον κάνει εμένα στα 120-140 3500-4000 στροφές...

Γνωστό κατασκευαστικό πρόβλημα στα ΒΧ. Μια ζυγοστάθμιση θα βοηθήσει (λίγο - πολύ) την κατάσταση αλλά δε θα εξαλείψει το πρόβλημα. Απλώς το έχεις υπόψη σου και φροντίζεις να κινείσαι πάνω ή κάτω από αυτό το όριο...

Παρεμπιπτόντως, παίζει ρόλο και το ύψος της μπροστινής ανάρτησης από το έδαφος. Αν μπορέσεις και τη χαμηλώσεις έστω και ελάχιστα, θα διορθώσεις κατά ένα μέρος το πρόβλημα. Η επέμβαση όμως στα ρομποτάκια της ανάρτησης απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Γιώργο το τράνταγμα υπάρχει και στο δικό μου μεταξύ 120-140 και το κάνει ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Άρα δεν φταίνε οι τροχοί.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 25 [ 375 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλήματα με citroen C2 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1195
Τοποθέτηση Υγραερίου [Κιτ-Χιλιόμετρα-Εντυπώσεις-Προβλήματα]
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 15
Γεμισα προβληματα μεσα σε 5 μερες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: iozarel
Απαντήσεις: 39
Προβλήματα - Παρατηρήσεις Ιστότοπου
Δ. Συζήτηση: Web Site - Forum - Club
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 813
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια