thundermaster έγραψε:
Γιώργο το τράνταγμα υπάρχει και στο δικό μου μεταξύ 120-140 και το κάνει ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Άρα δεν φταίνε οι τροχοί.
Απλώς μια κακή ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση επιτείνουν το πρόβλημα...
crazywolf έγραψε:
Mηλαμε για το τρανταγμα στην καμπυνα, χωρις να τρεμει το τιμόνι, ετσι?
120-140 το κανει σινεχεια...
Πιο πανω δεν το παω ετσι και αλιως...
Εγώ αναφέρομαι στο τράνταγμα του τιμονιού που προέρχεται από το σύστημα διεύθυνσης (και που κατ' επέκταση δημιουργεί πρόβλημα και στην καμπίνα). Στο δικό μου, το τιμόνι τρέμει από τα 130 ως τα 140 χλμ. περίπου και όπως είπε πιο πάνω και ο
thundermaster τρέμει από την αρχή, πράγμα που πιθανώς σημαίνει κατασκευαστικό πρόβλημα.
Όταν αλλάζω σφαίρες στην ανάρτηση συνήθως έχω πρόβλημα με το μπροστινό ρομποτάκι που αποσυγχρονίζεται με αποτέλεσμα κάποιες φορές να σηκώνει (έστω κι ελαφρά) το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου και έτσι να αποκτά μεγαλύτερη ευπάθεια σε υψηλές ταχύτητες.
Φροντίζω, λοιπόν, μετά από κάθε αλλαγή σφαιρών να τσεκάρω πάντα το ύψος της μπροστινής ανάρτησης. Κάποτε το είχα κατεβάσει στο κατώτερο ύψος που συνιστά το εργοστάσιο με αποτέλεσμα το όχημα να πηγαίνει "τρένο". Απίστευτα κρατήματα...
Κοπάναγε όμως πολύ κι έτσι το επανέφερα στο σωστό ύψος...
Όλα αυτά βέβαια μόνο με την καθοδήγηση και βοήθεια έμπειρου (σε ΒΧ) μηχανικού... crazywolf έγραψε:
Εχεις υποψην κανα τροπο? στο αγγλικο φορουμ για ΒΧ ειχα διαβασει για ενδιαμεση τοποθετιση του λεβιε, αλλα φοβαμαι να ανεβασω τα χλμ για να δω, λογο του συσχετισμου των φρενων με την αναρτηση...
Όσον αφορά την ενδιάμεση τοποθέτηση του λεβιέ, προτιμώ να μην παίζω τόσο extreme sports με την υδροπνευματική της citroen, αφού εκτός από την ανάρτηση ελέγχει και το σύστημα πέδησης. Αν μπορούσε να πάει καλύτερα το αμάξι με αυτόν τον τρόπο θα το είχε κάνει και το εργοστάσιο...
Αν θέλω ν' αυτοκτονήσω μπορώ να βρω καλύτερους τρόπους...
Αυτά... Φεύγω για παραλία. Δίπλα στο κύμα με ομπρελίτσα και παγωμένο φραπεδάκι. Με το ΒΧ εννοείται...