Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 05:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 17:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Mηλαμε για το τρανταγμα στην καμπυνα, χωρις να τρεμει το τιμόνι, ετσι?
120-140 το κανει σινεχεια...
Πιο πανω δεν το παω ετσι και αλιως...
-Cisko-
Εχεις υποψην κανα τροπο? στο αγγλικο φορουμ για ΒΧ ειχα διαβασει για ενδιαμεση τοποθετιση του λεβιε, αλλα φοβαμαι να ανεβασω τα χλμ για να δω, λογο του συσχετισμου των φρενων με την αναρτηση... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
crazywolf έγραψε:
Πιο πανω δεν το παω ετσι και αλιως...

Αστα αυτά... :tong: :tong: :tong:
Σε ποιόν τα πουλάς... :tong: :iconcool :inno: :fsss

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Σημερα υστερα απο εντωνο σξησημο ακουω εναν ηχο, οπως οταν παιζει το καπακι μιας κατσαρολας με νερο που βραζει, απο την μηχανη.... :-?
Υποψιαζωμαι εξατμηση...
Σας εχει τυχει τπτ ομοιο?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2007, 12:49 
Άβαταρ μέλους
thundermaster έγραψε:
Γιώργο το τράνταγμα υπάρχει και στο δικό μου μεταξύ 120-140 και το κάνει ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Άρα δεν φταίνε οι τροχοί.

:thumbup Απλώς μια κακή ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση επιτείνουν το πρόβλημα...

crazywolf έγραψε:
Mηλαμε για το τρανταγμα στην καμπυνα, χωρις να τρεμει το τιμόνι, ετσι?
120-140 το κανει σινεχεια...
Πιο πανω δεν το παω ετσι και αλιως...

Εγώ αναφέρομαι στο τράνταγμα του τιμονιού που προέρχεται από το σύστημα διεύθυνσης (και που κατ' επέκταση δημιουργεί πρόβλημα και στην καμπίνα). Στο δικό μου, το τιμόνι τρέμει από τα 130 ως τα 140 χλμ. περίπου και όπως είπε πιο πάνω και ο thundermaster τρέμει από την αρχή, πράγμα που πιθανώς σημαίνει κατασκευαστικό πρόβλημα.

Όταν αλλάζω σφαίρες στην ανάρτηση συνήθως έχω πρόβλημα με το μπροστινό ρομποτάκι που αποσυγχρονίζεται με αποτέλεσμα κάποιες φορές να σηκώνει (έστω κι ελαφρά) το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου και έτσι να αποκτά μεγαλύτερη ευπάθεια σε υψηλές ταχύτητες. :shock:

Φροντίζω, λοιπόν, μετά από κάθε αλλαγή σφαιρών να τσεκάρω πάντα το ύψος της μπροστινής ανάρτησης. Κάποτε το είχα κατεβάσει στο κατώτερο ύψος που συνιστά το εργοστάσιο με αποτέλεσμα το όχημα να πηγαίνει "τρένο". Απίστευτα κρατήματα... :yhoo

Κοπάναγε όμως πολύ κι έτσι το επανέφερα στο σωστό ύψος... :s

Όλα αυτά βέβαια μόνο με την καθοδήγηση και βοήθεια έμπειρου (σε ΒΧ) μηχανικού...

crazywolf έγραψε:
Εχεις υποψην κανα τροπο? στο αγγλικο φορουμ για ΒΧ ειχα διαβασει για ενδιαμεση τοποθετιση του λεβιε, αλλα φοβαμαι να ανεβασω τα χλμ για να δω, λογο του συσχετισμου των φρενων με την αναρτηση... hmmm

Όσον αφορά την ενδιάμεση τοποθέτηση του λεβιέ, προτιμώ να μην παίζω τόσο extreme sports με την υδροπνευματική της citroen, αφού εκτός από την ανάρτηση ελέγχει και το σύστημα πέδησης. Αν μπορούσε να πάει καλύτερα το αμάξι με αυτόν τον τρόπο θα το είχε κάνει και το εργοστάσιο... hmmm
Αν θέλω ν' αυτοκτονήσω μπορώ να βρω καλύτερους τρόπους... :ysteric

Αυτά... Φεύγω για παραλία. Δίπλα στο κύμα με ομπρελίτσα και παγωμένο φραπεδάκι. Με το ΒΧ εννοείται... :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2007, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Παράθεση:
Στο δικό μου, το τιμόνι τρέμει από τα 130 ως τα 140 χλμ. περίπου και όπως είπε πιο πάνω και ο thundermaster τρέμει από την αρχή, πράγμα που πιθανώς σημαίνει κατασκευαστικό πρόβλημα.

Ακριβώς ότι γίνεται και στο C4... hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2007, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Μάλλον θα είναι έτσι επίτηδες, για να σου υπενθυμίζει ότι τρέχεις! :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2007, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Mάλλον σου υπενθυμίζει οτι πρέπει να πάς 140+ :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2007, 19:57 
Άβαταρ μέλους
agiorgitis έγραψε:
Παράθεση:
Στο δικό μου, το τιμόνι τρέμει από τα 130 ως τα 140 χλμ. περίπου και όπως είπε πιο πάνω και ο thundermaster τρέμει από την αρχή, πράγμα που πιθανώς σημαίνει κατασκευαστικό πρόβλημα.

Ακριβώς ότι γίνεται και στο C4... hmmm

Βρίσκομαι χρόνια μέσα σε συνεργεία (επίσημα ή μη) επισκευάζοντας το ΒΧ. Πολλές φορές έχουν βρεθεί στο διπλανό ανυψωτικό διάφορα άλλα μοντέλα της ίδιας φίρμας, GSA, ΖΧ και τώρα τελευταία κάποια C4. Μου έδιναν πάντα την εντύπωση ότι τόσο ο βασικός κορμός του κινητήρα όσο και το σασί παρουσίαζαν εκπληκτικές ομοιότητες μεταξύ τους παρόλο που ο 1,4 τώρα πια βγάζει γύρω στα 90 άλογα (από 75 που έβγαζε παλιότερα) ενώ και η υδροπνευματική έδωσε τη θέση της σε ελατήρια - αμορτισέρ. Τι να πω... :iconcool
(Πάντως ένα οργανάκι στο καντράν, που χρειάστηκα, το βρήκα από ΖΧ και ταίριαζε γάντι)...:fsss

Διαβάζοντας το ποστ του agiorgiti, έχω την εντύπωση ότι ίσως ορισμένες παιδικές ασθένειες να μην ξεπερνιούνται τόσο εύκολα... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 00:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Τελευταια νιωθω λες και το δεξι μερος του αυτοκινήτου κάθεται πιο χαμηλα απο το αριστερό... Σας εχει ξανατυχει?
Επισις ο 1.4 πλεων μου καιει 10ly/100km σατθερα και αμετακλειτα. Το γμτ ειναι οτι δεν το τραβαω πανω απο τις 4000 hmmm . Καμια αποψη?
Επίσης η εξατμηση λογικα κανει σαν να αποφασισε να γυνει ντραμερ και παιζει πιατυνια...
Μεχρι και ενα ελαφρι σκασημο σαν σκαστρας ακουγεται στις αλλαγες...
Αρχισε να ζηταει λ7 ρε γμτ... Ευτυχώς μολλις στα 18 του... :tong: :iconcool

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
crazywolf έγραψε:
Τελευταια νιωθω λες και το δεξι μερος του αυτοκινήτου κάθεται πιο χαμηλα απο το αριστερό... Σας εχει ξανατυχει?
Επισις ο 1.4 πλεων μου καιει 10ly/100km σατθερα και αμετακλειτα. Το γμτ ειναι οτι δεν το τραβαω πανω απο τις 4000 hmmm . Καμια αποψη?
Επίσης η εξατμηση λογικα κανει σαν να αποφασισε να γυνει ντραμερ και παιζει πιατυνια...
Μεχρι και ενα ελαφρι σκασημο σαν σκαστρας ακουγεται στις αλλαγες...
Αρχισε να ζηταει λ7 ρε γμτ... Ευτυχώς μολλις στα 18 του... :tong: :iconcool


Το νιώθω είναι σχετικό,μέτρα το ύψος του φτερού από την άσφαλτο.
10lt/100,από ζαντολάστηχα πως πας,μήπως το γονάτησες το αυτοκίνητο.
Έλενξε την εξάτμηση και μέτρα και τα καυσαέρια μήπως σου έχει κάψει λάμδα και καίει πολύ κι από αυτό.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Ενα κολπο για χαμηλοτερη καταναλωση ειναι το καλα καθαρο φιλτρο αερα. Οσο για την εξατμιση οταν το ανεβασεις ραμπα κοιτα απο κατω αν ραγισε η χαλαρωσε καμμια βαση στηριξης ;) ...

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
crazywolf έγραψε:
Τελευταια νιωθω λες και το δεξι μερος του αυτοκινήτου κάθεται πιο χαμηλα απο το αριστερό... Σας εχει ξανατυχει?
Επισις ο 1.4 πλεων μου καιει 10ly/100km σατθερα και αμετακλειτα. Το γμτ ειναι οτι δεν το τραβαω πανω απο τις 4000 hmmm . Καμια αποψη?
Επίσης η εξατμηση λογικα κανει σαν να αποφασισε να γυνει ντραμερ και παιζει πιατυνια...
Μεχρι και ενα ελαφρι σκασημο σαν σκαστρας ακουγεται στις αλλαγες...
Αρχισε να ζηταει λ7 ρε γμτ... Ευτυχώς μολλις στα 18 του... :tong: :iconcool

Το δεξι μερος πιο χαμηλα απο το αριστερο...?Μηπως αδυνατισες πολυ.....??? :tong:

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
zx lover έγραψε:
crazywolf έγραψε:
Τελευταια νιωθω λες και το δεξι μερος του αυτοκινήτου κάθεται πιο χαμηλα απο το αριστερό... Σας εχει ξανατυχει?
Επισις ο 1.4 πλεων μου καιει 10ly/100km σατθερα και αμετακλειτα. Το γμτ ειναι οτι δεν το τραβαω πανω απο τις 4000 hmmm . Καμια αποψη?
Επίσης η εξατμηση λογικα κανει σαν να αποφασισε να γυνει ντραμερ και παιζει πιατυνια...
Μεχρι και ενα ελαφρι σκασημο σαν σκαστρας ακουγεται στις αλλαγες...
Αρχισε να ζηταει λ7 ρε γμτ... Ευτυχώς μολλις στα 18 του... :tong: :iconcool

Το δεξι μερος πιο χαμηλα απο το αριστερο...?Μηπως αδυνατισες πολυ.....??? :tong:


Με την υδροπνευματική δεν γίνονται αυτά... :spank: :spank: :spank:

Και μένα η εξάτμιση από προχτές ξαφνικά άρχισε να γουργουρίζει λες και έχω μπουρί. Αλλά το βουητό ακούγεται πιο πολύ μέσα πάρα έξω... :shock:

Crazywolf δε βάζεις το αυτοκίνητο στον εγκεφαλο? Δε σου έχει ανάψει κίτρινο λαμπάκι?
Ο ήχος που γράφεις πιο πάνω είναι τελικά της εξάτμισης?

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τον συντονισμό!!! :thumbup

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ο ηχος ηταν η ξεβηδωμενη αντλια της αναρτησης...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
crazywolf έγραψε:
Ο ηχος ηταν η ξεβηδωμενη αντλια της αναρτησης...


:shock: :shock: :shock:

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 25 [ 375 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κινητήρας ΤΗΡ Πρόβληματα Από Τις Αναθυμιάσεις Του Κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 52
Προβλήματα εγκατάστασης ενισχυτή - sub
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: dnikou
Απαντήσεις: 2
Προβλήματα με C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: vasbill
Απαντήσεις: 334
Offtopic απο "Προβληματα με αντιπροσωπους"
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: BILL-THAI
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron