Σελίδα 1 από 25

Προβλήματα με τα BX

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 00:35
από Giorgos
Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να συζητήσουμε τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα ΒΧ.

Και ξεκινώ με το δικό μου πρόβλημα που παρουσιάστηκε σήμερα το απόγευμα.
Επιστρέφοντας από Λουτράκι, στην απίστευτη κίνηση που είχε, ανέβασε θερμοκρασία, επειδή σταμάτησε το βεντιλατερ. Με ένα φίλο το βραχυκυκλώσαμε και δούλεψε. Μάλλον το πρόβλημα είναι οι επαφές. Έχει κανείς αλλος το ίδιο πρόβλημα? Επίσης μου κάνει και αρκετό θόρυβο όταν δουλεύει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 00:54
από crazywolf
Δεν ξερω για τα 1.6, αλλα τα 1.4 το κανουν συνεχεια. πειδι εχουν μικρο ψυγειο, "σκανε"...
Εμενα μου εμφανιστικε ενας τρυγμος στο ταμπλο (μετα απο κλοτσια που εφαγε...), και "βραχικυκλωσα το ρουμπινετο του καλοριφερ, και χανω υγρα ψυγειου... :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 19:10
από thundermaster
Αγαπητέ Γιώργο,

Αυτό ήταν ένα ευπαθές σημείο του ΒΧ 1.6 που το ξέραμε από την αρχή ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ. Παρόλα αυτά έχω διακόπτη για να ενεργοποιώ manual το βεντιλατέρ μέσα από την καμπίνα σε περιπτώσεις που χρειάζεται. Το αστείο είναι ότι ο διακόπτης αυτός είναι ο διακόπτης των προβολέων ομίχλης (που δεν έχω). Σου συστείνω να κάνεις το ίδιο σ' έναν ηλεκτρολόγο για να είσαι ήσυχος. Μόλις δεις λαμπάκι, τσουπ το κουμπάκι! :iconcool

Πάντως εμένα θερμοκρασία δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ λόγω τέτοιου θέματος. Μια φορά που μου ανέβασε πριν κανα εξάμηνο, ήταν λόγω ενός τρύπιου κολάρου που έχανε νερά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 11:11
από Giorgos
Μάλλον θα κάνω την πατέντα αυτή.
Δεν ήξερα οτι υπήρχε τέτοιο πρόβλημα.Δηλαδή έχει μόνιμο πρόβλημα ο θερμοστάτης για να δώσει εντολή στο βεντιλατέρ να ανοίξει?

Λύκε αφαίρεσες τελείως το ρουμπινέτο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 11:15
από crazywolf
Οχι, απλα το εκανα by pass... Αλλα δεν εβαλα σωστο σωληνα και χανει... :rant :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 12:56
από Giorgos
Μόνος σου το έκανες?

Θυμάμαι μου είχες πει πως όταν ζεσταίνονται τα φρένα μειώνεται πολύ η απόδοσή τους.
Το παρατήρησα και εγώ στο δικό μου όταν άλλαξα δισκοπλακες τον πρωτο καιρό. Μου το παρουσίασε 2 φορές μετά από παρατεταμένο φρενάρισμα, όταν πάτησα απότομα φρένο... hmmm
Αλλά από δε μου ξανασυνέβη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 16:47
από thundermaster
Όχι δεν έχει μόνιμο πρόβλημα ο θερμοστάτης. Κάποια κομμάτια τότε απλώς είχαν βγει ελαττωματικά και η Citroen αντιμετώπιζε το πρόβλημα με αυτό τον τρόπο προληπτικά. Σου είπα εμένα δεν μου χρειάστηκε ποτέ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:34
από crazywolf
Κοιτα σχετικα με το φρεναρισμα απο τοτε δεν το εχω σκισει και πολλες φορες...
Αλλα το αριστερο τακακι ηταν πιτα σε σχεση με το δεξι, αρα κατι τρεχει... hmmm
Αυτο με τον θερμοσταση ειναι προβλημα γενικο, και εγω το λυνω... αλλαζωντας θερμοστατες... :tong:

Για το By pass ειναι πανευκολο. Θα σου δειξω στο meeting... :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:34
από bx-power
πιστευω πως ενα προβλημα ειναι ο πολλαπλασιαστης η η πλακετα....εκει που πας μενεις με την μια... :mad

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:36
από crazywolf
Πολλαπλασιαστής? Σε ποιο μοτερ?!?!?!??! hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:50
από bx-power
στο 1.4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 18:16
από crazywolf
190000κμ τωρς δεν μου εχει κάνει κατι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 19:14
από thundermaster
Ούτε εγώ είχα ποτέ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Μια φορά μας είχε αφήσει στο δρόμο όμως από καρβουνάκια δυναμό το καλοκαίρι του 1999. ΒΧ-power θέλω φωτό του εργαλείου σου!

Α και για να μην ξεχνιόμαστε...

Πριν 2 εβδομάδες παρατήρησα ότι κατά το παρκάρισμα δημιουργούσα μια λωρίδα LHM στο δρόμο. Πήγα στο μηχανικό μου και ανακαλύψαμε ότι έφταιγε η βοηθητική μπουκάλα της κρεμαγιέρας του υδραυλικού τιμονιού, η οποία είχε χαλάσει και είχε κόψει και τα σωληνάκια που οδηγούσαν στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού. ΕΥΤΥΧΩΣ είχα μια κρεμαγιέρα στην αποθήκη που είχα πάρει μεταχειρισμένη όταν είχα αλλάξει τρόμπα τιμονιού και είχα την μπουκάλα και τα σωληνάκια από αυτήν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 09:03
από Giorgos
1) Ο πολλαπλασιαστής μου είχε παρουσιάσει πρόβλημα στην παλιά ΒΧ. Στην πορεία ξαφνικά έκανε διακοπές και άν έσβηνε δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά για λίγη ώρα. Κάποια στιγμή έπαιρνε κανονικά μπροστά σα να μη συνέβαινε τίποτα. Δυστυχώς δεν έμαθα ποτέ ποια ήταν η αιτία... :s

2)
thundermaster έγραψε:
που οδηγούσαν στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού. ΕΥΤΥΧΩΣ είχα μια κρεμαγιέρα στην αποθήκη που είχα πάρει μεταχειρισμένη όταν είχα αλλάξει τρόμπα τιμονιού και είχα την μπουκάλα και τα σωληνάκια από αυτήν.


Έχει το υδραυλικό τιμόνι τρόμπα? hmmm
Αφού λειτουργεί με LHM.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 12:18
από thundermaster
ΣΑΦΩΣ και έχει. Την έχω αλλάξει. Και που λειτουργεί με LHM, δεν χρειάζεται και μια τρόμπα για να το τροφοδοτεί με LHM; Εκτός από την αντλία υψηλής, το υδραυλικό τιμόνι έχει μια τρόμπα κι αυτό.