Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:04 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΒΧ ..χρόνος ανάμεσα στα "τικ" και φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 21:30 
Άβαταρ μέλους
Γειά χαρά σε ολους :thumbup

Λοιπόν παιδια με καινούργιες ολες τις σφαίρες και πρίν τα φτυσει η επιστροφή απο την κεντρική σφαίρα (εχασε ολο το LHM,καπούτ ανάρτηση και φρένα :shock: )ειχα ενα κενό μεταξύ των "τικ" που κάνει το BX περίπου στα 45 δεύτερα.Μετά την επισκευή της επιστροφής - και επειδή 1 κακού μύρια επονται - πολλες πατέντες σε επισκευες επιστροφών που αρχισαν να σκάνε η 1 μετα την αλλη τώρα κάνει αυτο το "τικ" οποτε ....του καπνίσει hmmm .Το αμάξι φρενάρει αψογα χωρίς καθυστερίσεις που θα σημαίναν αέρα στο κύκλωμα,ανεβοκατεβαίνει κανονικα ενω δεν καθεται παρα ελάχιστα μετα απο πολλες ωρες.

Ωραία καί πιό το προβλημά σου θα μου πείτε???

Tο πρόβλημα μου ειναι οτι αν εστω και ΑΚΟΥΜΠΙΣΩ το πεντάλ του φρένου σε στάση το οχημα αρχίζει αυτο το "τικ"σχεδόν συνεχόμενα για 5-6-7-8 φορές και μετά ....ξανακοιμάται.Καμμιά ιδέα ρε παιδιά hmmm hmmm

Εννοείται οτι εχω κάνει αμέτρητες αποσυμπιέσεις,εξαερώσεις


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Γεια σου φίλε συνονοματε :iconcool

Καταρχας μην ανησυχεις γιατι ΤΩΡΑ το αμάξι σου δεν έχει προβλημα γιατι έτσι πρέπει να δουλευει και όχι όπως πριν. Τωρα αυτο το τικ είναι η αντεπιστροφη (conjocteur-disjoncteur) του συσσωρευτη (accumulateur principal) που ανάλογα με την πίεση στο κύκλωμα αφήνει ή δεν αφηνει να ανεβει η πίεση που παρέχεται από την τρομπα. Λοιπον επειδη η σφαιρα του συσσωρευτη είναι οκ τότε υπάρχει και καλή ''ρεζερβα'' πιέσεως στο κυκλωμα οπότε φυσικό είναι να μην χρειάζεται συχνά ''γεμισμα'' το κύκλωμα με πίεση, όμως όταν πατάς φρενο (εστω και πολυ λίγο)-->απελευθερώνεται η πίεση του κυκλώματος στο εμπρός φρένα+ η πίεση του κυκλώματος της πίσω ανάρτησης απελευθερωνεται στα πίσω φρένα με αποτέλεσμα ραγδαια πτώση πίεσης στο κυκλωμα οπότε ανοίγει η αντεπιστροφη και αφηνει την πίεση να αυξηθει, αλλα λόγω (πολυ) υψηλης πιεσεως στην έξοδο της τρόμπας κλεινει και ανοίγει συνεχεια μέχρι να έρθει σε ισορροπία το κύκλωμα. Το ίδιο συμβαίνει εαν λειτουργουν συνέχεια οι αναρτησεις επειδή συνεχεις κινησεις αναρτησης-->δημιουργια επιστροφων υγρων-->απώλεια υγρού στο κύκλωμα πιεσεως-->εμπλοκή αντεπιστροφής κλπ :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
hmmm hmmm hmmm hmmm



Τι ειπε παλι ο απογονος του Andre...?


Ρε συ Gez ειλικρινα δεν το πιασα με την 1η αλλα αμα ποτε αποφασισω να αναστησω υδροπνευματικο εισαι ο μαστορας μου! :thumbup

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 23:34 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ συνονόματε,νάσαι καλά :yhoo :thumbup


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

νέες "περιπέτειες" λόγο άσχετου μάστορα Citroen Xsara 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Salvatore_
Απαντήσεις: 32
ΦΡΕΝΑ ΣΕ XSARA 1600 16V
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: karras.th50
Απαντήσεις: 17
Λαμπάκι "Service" και πτώση στροφών.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: pant75gr
Απαντήσεις: 64
Τεστ: "CITROEN BX 1.6 GTI"
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: citbx1989
Απαντήσεις: 39
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ