Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση BX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Νοέμ 2006, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Ανοίγω αυτό το θέμα για να υπάρχουν συγκεντρωμένες οι διάφορες απόψεις για τη μηχανική βελτίωση της BX. Ελπίζω ο V4mp1r3 να μας δώσει τα φώτα του.

Προς V4mp1r3:

Όταν λες κοπτοραπτική για τη τοποθέτηση μοτερ Xantia σε ΒΧ τι εννοείς;
Ειχα την εντύπωση οτι ήταν εξέλιξη του παλιού κινητήρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Νοέμ 2006, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μαλον εχει αλλες βασεις...
Βασικα μαστορας μου ειπε οτι αν ειναι να αλαχτει πλεξουδα, παιζει ανχος...
λογο του οτι λεει θα εχουμε διαρωες ρευματος και κατι τετοια.
Η πιο συγουρη λυση που εχουμε ειναι το 1,9 το οποιο ομως περνει πολυ ευκολα υπερσυμπιεστη :thumbup
140 αλογα ατμοσφαιρα(χωρις ή καταλυτη ελευθερας), και με ενα light τουρμπισματακι (+20-30αλογα)= 160-170 αλογα.
Παντος στην μεταδοση θα εχουμε προβλημα. Εδω το 1.4 του σπαει την προσφηση. Και για να γυνει κατι, πρεπει να σκλρινουμε αναρτιση καργα (με αντιστρεπτικες , οπως μου εξυγουσε ο thumdermaster) και να βαλουμε τουλαχιστον 195 λαστιχο...
Με τον chrmes ειχαμε βρει και μια 1.9 8ν 4*4!!!! Η τετρακινηση θα βοηθουσε αρκετα, αλλα αντε βρες την... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Νοέμ 2006, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 12:45
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Μεγάλο λιμάνι
Όταν λέω κόψε-ράψε εννοώ για το δίλιτρο. Οποιοδήποτε άλλο μοτέρ εκτός NFZ/NFX είναι πεταμένα λεφτά. Για 1.9 εντάξει,άλλα αν το βρεις και σε τι κατάσταση και με πόσα χιλιόμετρα...μην ξεχνάτε οτι μιλάμε για μοτέρ 15+ ετών! Και φυσικά όχι για 8v... Το έχω οδηγήσει και ναι μεν έχει καλές ροπές αλλά την απόκριση και το στροφάρισμα ψηλά πρέπει να το ξεχάσετε,εκτός αν τα σκάσετε χοντρά σε συτήρηση και rebuild. Η μετάδοση του 1.4 δεν έχει πρόβλημα αλλα πρέπει να γίνει ένας έλεγχος γενικά στη μετάδοση (διαφορικό,ημιαξόνια κλπ) για να αλλαχτούν/επισκευαστούν οι φθορές.
Όσο για 4κίνηση,γιατί να δώσεις 2-3Κ για να...ανεβαίνεις βουνά; Γιατί μη μου πεις οτι σε χαλάει το κράτημα της ΒΧ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Νοέμ 2006, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
όχι για ανάβαση, για εκκίνηση πρέπει να το θελουν τα παιδιά :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Στα πολλα μου πλεει... και οταν λεω πολλα, εννοω πανω απο 140

Και σε εκιννηση ειναι λιγο φλου... Ασε που αν φτασω σε επιπεδο 1.9, το τουρβο ειναι απλα το επομενο βημα... ;)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Crazywolf τι τελική έχεις? εγώ πάνω από 185+ κάτι ψιλά δεν το κατάφερα ποτέ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
190, αλλα σε κατιφορα και ευνοικο ανεμο...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αντρέα και εσένα 1.4 ήταν?
Και μια που τ'αναφέραμε:
Με τη δικιά μου για ελάχιστα δεν άγγιξα τα 200 κοντερίσια (1.6). Με ελάχιστη κατηφορική κλίση και με 12 χρονάκια στην πλάτη.

Εσένα v4mp1r3 τι τελική και τι επιτάχυνση έχει...?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ναι 1.4 ήταν. και στο πάνε και στο έλα Θεσ/νικη-Κατερίνη όσες φορές και να δοκίμασα 185,

Γιώργο με το σε4 ΒΤΣ 1.6 με το ζόρι τα έπιασα τα 200 σε τρελή κατηφόρα όμως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Εγω με 17 χρονια στην πλατη φοβαμαι πλεων να σπασω τα 160, αλλα μερικες φορες το κανω χωρις να το καταλαβω. Το καταλαβαινω γιατι στα 170 εχω ενα τρεμουλο στο τυμονι.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ 2006, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
crazywolf έγραψε:
Εγω με 17 χρονια στην πλατη φοβαμαι πλεων να σπασω τα 160, αλλα μερικες φορες το κανω χωρις να το καταλαβω. Το καταλαβαινω γιατι στα 170 εχω ενα τρεμουλο στο τυμονι.



και στα 180 σου εχει μεινει το τιμονι στα χερια. :ysteric :ysteric

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ 2006, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ο δικος σου ο χαρος δεν τα πιανει καν, ε? Στα δινει στα χερια νωριτερα?
:rant






























Πλακα κανω... :tong:

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ 2006, 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Daravigos Andreas έγραψε:
Γιώργο με το σε4 ΒΤΣ 1.6 με το ζόρι τα έπιασα τα 200 σε τρελή κατηφόρα όμως.


Xαίρομαι που η τελική της ΒΧ 1.6 είναι σχεδόν ίδια με αυτή του C4 1.6 VTS. :yhoo
Βέβαια στο χρόνο που εσύ αγγίζεις τα 200 εγώ θα είμαι ακόμα 150-160...

Οσο για το τρέμουλο που κάνει στον τρελόλυκο, η δικια μου το κάνει κοντά στα 120 αλλά μετά την αλλάγή ελαστικών και τη ζυγοστάθμιση έχει σχεδόν εξαφανιστεί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ 2006, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 12:45
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Μεγάλο λιμάνι
Ακριβώς,τρέμουλο=ζυγοστάθμιση ή/και ευθυγράμμιση επειγόντως!

Τελική δεν έχω πιάσει ακόμα,μέχρι 205 (κοντέρ) έχω πάει,πάντα βρίσκω κίνηση ρε γμτ hmmm
Επιτάχυνση είχα μετρήσει πολύ παλιά,τότε που ήταν ακόμα 96ps τροχό. 0-100 8.5

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ 2006, 16:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Εχω νεα. Η γρια ζει!!! Αλλα φτυνει απο την εξατμηση πολυ νερο, και για να κανει ονυρεμενη ατμοσφαιρα γεμιζει το περιβαλον της μπε καπνο...
Τωρα, το να κατευει μοτερ, ειναι λιγο τραβιγμενο, μιας και με 300 βαζω αλλο.
Οπωτε με την ευκαιρια αυτην πειτε μας αγαπητε κυριε Τασο, για αλλη μια φορα. Που και για ποσο μπηκε το μοτερ? :iconcool

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βελτίωση 1.1
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 86
Αλλαγή - βελτίωση εξάτμισης σε C5 Χ7 1.6THP
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: The Ace
Απαντήσεις: 90
Έχω 2000 ευρώ διαθέσιμα. Τί βελτίωση μπορώ να του κάνω;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 87
βελτιωση xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: xristos1987
Απαντήσεις: 30
Βελτιωση c2 1.4 vtr
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ