Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 15:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Υδροπνευματική αναρτηση....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:31 
Άβαταρ μέλους
Εχει ενας φιλος ενα ΒΧ του '91 αν δεν κανω λαθος και θα ηθελα να μου λυσετε καποιες αποριες γιατι αυτος δεν ειναι ιδιαιτερα συζητισιμος... :schraeg
Οσον αφορα την αναρτηση του συγκεκριμενου μοντελου...τι ειναι αυτο που την κανει τοσο εξωπραγματικα καλη οπως υποστηριζουν πολλοι?
Γιατι καθε φορα που μπαινω μεσα κανω τον σταυρο μου σε παρατεταμενες στροφες?
Αφου ειναι τοσο καλη γενικοτερα (καλα ειναι ανετη ενταξει) γιατι εχει κυριαρχησει στην αυτοκινηση το γνωστο σε ολους μας αμορτισερ και ελατηριο?
Μην μου πειτε για πατεντες γιατι δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο (θα εβγαζαν κατι αντιστοιχο...)
Γιατι στα μηχανοκινητα σπορ δεν την χρησιμοποιουν καθολου? (F1, WRC κ.α.) ?
Τελικα τι το ιδιαιτερο εχει περα απο μια Α ανεση η οποια δεν ειναι και αξεπεραστη....
Μηπως ειναι απλα "κολλημενος" ο φιλος μου, ή εγω ειμαι σε κατασταση που οταν περπαταω ματωνουν οι γροθιες μου και δεν μπορω να εκτιμησω την υπεροχή της?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
οπως λες σε τρομαζει αλλα τουλαχιστον δεν σε ποναει η μεση απο τις λακουβες. τωρα οσων αφορα τεχνικα κλπ θα σου πουνε τα παιδια που το κατεχουν

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Δεν την προτιμουν γενικα οι κατασκευαστες διοτι εχει αυξημενο κοστος κατασκευης με αντικτυπο την τιμη πωλησης του μοντελου.Κατα δευτερο εχει καποια εξοδα συντηρησης επιπλεον για τον χρηστη.Εχει αυξημενο βαρος για το αυτοκινητο και ενα αλλο ειναι οτι το υδραυλικο αυτο συστημα λειτουργει με καποια αντλια η οποια ''κοβει'' ιππους απο τον κινητηρα.
Αυτα εν ταχει.

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
να συμπληρώσω στο γιατί δεν την χρησιμοποιούν οι άλλοι, στο μακρινό παρελθόν υπήρξε συνεργασία της Citroen με την Maserati k πολλά νέα κ ακριβά μοντέλα χρησιμοποιούν αεραναρτήσεις που το τελικό αποτέλεσμα (αυξομείωση ύψους, πάντα σταθερό ύψος από έδαφος ανεξαρτήτως φορτίου, καλό κράτημα ανεξαρτήτως φορτίου, άνεση) είναι παρόμοιο με αυτό της (παλιάς) υδροπνευματικής ανάρτησης κ (της τωρινής) υδροενεργητικής!

Επίσης ναι τρομάζει αν δεν το ξέρεις, ΑΛΛΑ αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις για τι κράτημα μιλάμε!
Όλα αυτά βέβαια αρκεί να είναι συντηρημένη σωστά και οι "σφαίρες" της να είναι ΟΚ σε πίεση τόσο λαδιού όσο και αζώτου!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Κοιτα. Δεν εφαρμωζεται λογο αυξημενου κοστους. Αν δεις οι μεγαλες εταιριες στα μεγαλα μοντελα τους προσπαθουν να βαζουν μεταβλητες αναρτισεις, ειτε υδραυλικες, ειτε πνευματικες.
Το καλο με την αναρτηση αυτη ειναι οτι ειναι συνδιασμος...
Να σου τονισω τα θετικα.
1) ειναι παρα πολυ ανετη
2) στριβει με ποαρα πολα χλμ*
3)υπαρχει δυνατοτιτα ρυθμισης του υψους, και πλεων και τις αποσβαισης
4) διανεμει το βαρος ισοποσα σε ολες τις ροδες**
5)βοηθα σε φρεναρισμα και επιταχυνση (activa)
6) περνας απο παντου χωρις να το σκευτεσαι(σαν να εχεις αγρωτικο, ενω εχεις πολυτικο)
7) δεν μου ερχωνται αλλα
Αρνιτικα
1) γερνει παααρα πολυ
2) αμα φυγει (πραγμα εξερετικα δισκολο) δεν μαζευεται (συνιθως εδω τα χλμ ειναι παρα πολλα...)
δημιουργει αναπιδισεις, με αποτελεσμα να σε τρομαζει πολλες φορες...
3) σε τρομαζει πολες φορες, αλλα μετα βεντουζαρει, στις στροφες...
4) συντιριση...πικρα...

* για την εποχη τους τα ΒΧ στριβουν με τροπο που μονο με aftermarket και πολυ σκλιρες αναρτισεις, ισος καταφερνε να στριψει ο ανταγωνισμος
** γιαυτο εχει το κρατυμα που εχει. επισις στις στροφες "πιεζει" τους τροχους που τυνουν να "σηκωθουν" στην ασφαλτο, με αποτελεσμα να κρατα καλυτερα... Απο τα συγχρονα σε καλη ασφαλτο κανει παπαδες...
Μην ξεχναμε οτι το C5 στριβει με 1.5G πλευρικη επιταχυνση...

Τελικα ειναι κολυμα, και ολα ειναι μια ιδεα. Απλα η αναρτηση αυτη σου διμιουργει αναγκες, και σε κανει εξαρτιμενο σε αυτη...
Αμα συμβιωσεις λιγο καιρο με την αναρτηση αυτη, θα με καταλαβεις... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:51 
Άβαταρ μέλους
Ωραια μεχρι εδω.....
Κατι αλλο ομως...
Στο ΒΧ τουλαχιστον (δεν ξερω για τα λλα μοντελα που εχουν τετοιο συστημα) αναρτηση-φρενα-τιμονι συνδεονται μεταξυ τους.
Σε περιπτωση που κατι "στραβωσει" με ενα σωλινακι π.χ. τι γινεται???
Δεν εχει ουτε φρενα ουτε τιμονι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Εχει για 3 πατυματα...
Το τιμονι δεν σε ανχωνει γιατι ειναι με υδραυλικη υποστιριξη...
Δηλαδη αν την χασει δεν γυνεται αγυριστο οπως στα ηλεκτρικα.
Το χασημο των φρενων ειναι αλλος ενας λογος που το χειρωφρενο πιανει μπροστα...
Αν χασεις πιεση, αλληθευει οτι την γ@μ1σ3ς... αλλα ολα εχουν τα κατα τους...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
έξαλλου τα δικαιώματα τα εχει μονο η citroen και δεν τα δίνει πουθενά νομίζω ότι μονό κάποια μέρη απο τα δικαιώματα εχει δώσει σε κάποιες εταιρίες και αυτά έναντι πολλών χρημάτων .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ειχε τα δυκαιωματα της υδροπνευματικης, και τωρα των activa. Οτιδυποτε αλλο μπορει να το χρισιμοποιεισει οποιοσδυποτε...
Απλα οτιδυποτε αλλο ειναι γτπ...
οποτε δεν το χρισιμοποιουν.
Για τα δυκαιωματα δεν ειμαι σιγουρος, αλλα κατι ακουσα παλια οτι ετσι ειναι.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Δεκ 2006, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
panc4 έγραψε:
ΔΚατα δευτερο εχει καποια εξοδα συντηρησης επιπλεον για τον χρηστη.


Οχι πλέον.

crazywolf έγραψε:
Μην ξεχναμε οτι το C5 στριβει με 1.5G πλευρικη επιταχυνση...


Λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα, έτσι? :spank: :iconcool

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 00:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Καθολου, δοκιμη του top gear... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Καλά, οκ...

1,5 G πλευρική επιτάχυνση είναι από πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο για γήινο αμάξι. Μήπως ήταν στιγμιαία? Εχω μετρήσει στην Xsara κάτι στιγμιαίες πλευρικές επιταχύνσεις, κοντά στο 1,8. :rtfm :bambam :inno:

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
n_olympios έγραψε:
Καλά, οκ...

1,5 G πλευρική επιτάχυνση είναι από πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο για γήινο αμάξι. Μήπως ήταν στιγμιαία? Εχω μετρήσει στην Xsara κάτι στιγμιαίες πλευρικές επιταχύνσεις, κοντά στο 1,8. :rtfm :bambam :inno:




πως μπορεις να μετρήσεις τη στιγμιαία πλευρική επιτάχυνση?????

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Με τη σωστή συσκευή όλα γίνονται.

Με G-Tech Pro πχ ή στην περίπτωσή μου Pioneer Avic-X1BT με ενσωματωμένο γυροσκόπιο ακριβείας.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Πασο. Παντος λεει οτι αυτο δεν το κανει κανενα αλλο οικογενιακο αμαξι παραγωγης...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 33 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 44
Πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση, σφαίρες, σωληνάκια επιστροφής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 24
Ανάρτηση C5 III
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: cruiser
Απαντήσεις: 132
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ BY LOEB.......
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 1
θορυβος απο αναρτηση.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ