Κοιτα. Δεν εφαρμωζεται λογο αυξημενου κοστους. Αν δεις οι μεγαλες εταιριες στα μεγαλα μοντελα τους προσπαθουν να βαζουν μεταβλητες αναρτισεις, ειτε υδραυλικες, ειτε πνευματικες.
Το καλο με την αναρτηση αυτη ειναι οτι ειναι συνδιασμος...
Να σου τονισω τα θετικα.
1) ειναι παρα πολυ ανετη
2) στριβει με ποαρα πολα χλμ*
3)υπαρχει δυνατοτιτα ρυθμισης του υψους, και πλεων και τις αποσβαισης
4) διανεμει το βαρος ισοποσα σε ολες τις ροδες**
5)βοηθα σε φρεναρισμα και επιταχυνση (activa)
6) περνας απο παντου χωρις να το σκευτεσαι(σαν να εχεις αγρωτικο, ενω εχεις πολυτικο)
7) δεν μου ερχωνται αλλα
Αρνιτικα
1) γερνει παααρα πολυ
2) αμα φυγει (πραγμα εξερετικα δισκολο) δεν μαζευεται (συνιθως εδω τα χλμ ειναι παρα πολλα...)
δημιουργει αναπιδισεις, με αποτελεσμα να σε τρομαζει πολλες φορες...
3) σε τρομαζει πολες φορες, αλλα μετα βεντουζαρει, στις στροφες...
4) συντιριση...πικρα...
* για την εποχη τους τα ΒΧ στριβουν με τροπο που μονο με aftermarket και πολυ σκλιρες αναρτισεις, ισος καταφερνε να στριψει ο ανταγωνισμος
** γιαυτο εχει το κρατυμα που εχει. επισις στις στροφες "πιεζει" τους τροχους που τυνουν να "σηκωθουν" στην ασφαλτο, με αποτελεσμα να κρατα καλυτερα... Απο τα συγχρονα σε καλη ασφαλτο κανει παπαδες...
Μην ξεχναμε οτι το C5 στριβει με 1.5G πλευρικη επιταχυνση...
Τελικα ειναι κολυμα, και ολα ειναι μια ιδεα. Απλα η αναρτηση αυτη σου διμιουργει αναγκες, και σε κανει εξαρτιμενο σε αυτη...
Αμα συμβιωσεις λιγο καιρο με την αναρτηση αυτη, θα με καταλαβεις...