Συγγραφέας |
Μήνυμα |
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 15:15 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Αλέξανδρε, το αμάξι το είχαμε στην κατοχή μας (C5 MkI 2.0 Exclusive). Οι αλλαγές που έχει το facelift είναι μεν αρκετές, δεν είναι όμως ΤΟΣΟ εκτεταμένες ώστε να αλλάξει άρδην η οδική του συμπεριφορά και δη το κράτημά του. Σε πληροφορώ πως παρόλο που είχε πολύ σταθερό πάτημα, σε καμία περίπτωση δεν έφτανε τα 1,5 G πλευρική επιτάχυνση.
Θα σας θυμήσω ξανά εκείνο το πολύ παλιό άρθρο του AMS με τα 10 ασφαλέστερα ( = κορυφαία σε ενεργητική ασφάλεια) αυτοκίνητα του κόσμου. Εκεί που μαζί με τις F40, Porsche 911 Carrera 4S, Mercedes SL600 ήταν και η ταπεινή Xantia Activa 2.0 16v (όχι η τουρμπάτη αλλά η απλή με περίπου 130 ίππους, που δεν είχε εισαχθεί στην Ελλάδα).
Αυτά τα αυτοκίνητα λοιπόν πετύχαιναν σταθερή πλευρική επιτάχυνση ίση με ή και λίγο παραπάνω από 1 G. Από αυτό και μόνο αντιλαμβάνεσαι πως το 1,5 G είναι πολύ παραπάνω.
Ενδεικτικά (περί G), σε επιτάχυνση σε καλή άσφαλτο η Xsara δεν έπιανε παραπάνω από 0,6 G διαμήκως, ενώ αντίστοιχα κάπου στο 0,8 ήταν και το φρενάρισμά της. Στις καλές της μέρες.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 15:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Βρε απευθύνομαι σε σένα επειδή εσύ το μετέφερες, όχι ότι σου πάω κόντρα.
Ετσι από περιέργεια, μπορούμε να βρούμε το επεισόδιο κάπου?
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
v4mp1r3
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 16:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 12:45 Δημοσιεύσεις: 47 Τοποθεσία: Μεγάλο λιμάνι
|
Νομίζω με κάλυψε πλήρως ο φίλος crazywolf... ωστόσο τα φρένα δεν τα χάνεις,εκτός αν είσαι πολύ παπάρας. Πρώτα χάνεται η πίεση σε όλους τους τροχούς,χαμηλώνει μέχρι αηδίας το αμάξι και στο τέλος αρχίζει και χάνεται και η πίεση απο το κύκλωμα των φρένων. Δηλαδή στη χειρότερη 3+ ώρες. Προλαβαίνεις άνετα να πάρεις λίγο LHM απο ένα βενζινάδικο και την επόμενη να το πάς συνεργείο. Μιλάω εκ πείρας όπως πάντα
Και για το άλλο θέμα,ναι μου έχει φύγει πολλές φορές (βαρύ δεξί πόδι) αλλά πάντα το μάζεψα εύκολα. Αφήνεις γκάζι να πατήσουν οι μπροστινοί,ξαναπατάς και είσαι οκ. Βέβαια με τους ελληνικούς δρόμους και F1 να έχεις πάλι σου φεύγει,αυτό είναι άλλο θέμα όμως...
_________________
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 17:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Δεν θυμαμαι το επεισοδιο...
Απο τους φανατικους το top gear, το θυμαται κανενας ποιο ειναι?
(μπορει και να μην ειναι top gear εδω που τα λεμε... Κατι Αγγλικο ηταν ομως, και με supercar τριγυρω...)
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 00:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Το διαβασα. Το κακο ειναι οτι δεν βρησκω τα στοιχεια στα οποια αναφερωμαι, και με εκνευριζει αυτο. Μπορει και στην τελικη να λεω μλκιες...
Αλλα καπου το εχω δει ρε γμτ.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 03:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Να πω και εγώ τα δικά μου σχόλια πάνω στο θέμα:
1. Το φρενάρισμα δεν το βοηθάει μόνο η υδροενεργητική αλλά και η υδροπνευματική ανάρτηση. Κατά το φρενάρισμα το αυτοκίνητο έχει την τάση να γέρνει εμπρός. Χρησιμοποιώντας όμως για τα πισω φρένα την πίεση των σφαιρών της πίσω ανάρτησης το αυτοκίνητο "κάθεται" στιγμιαία και μπροστά και πίσω (δεν ξέρω τι συμβαίνει στην υδροπνευματική με έξι σφαίρες).
2. Όπως είπε ο v4mp1r3 για να χάσεις την πίεση των φρένων θέλει αρκετή ώρα. Το χειρότερο που μπορεί να τύχει, μου είχε τύχει με την GS, ενώ κατέβαινα κατηφόρα (γύρω στα 80 χλμ/ω) μου άνοιξε το κιβώτιο και επειδή οι εμπρος δίσκοι είναι εσωτερικά των ημιαξονίων σε αυτά τα αμάξια, μου αχρήστευτηκαν τα εμπρος φρένα (και χειρόφρενο) και άδειασαν όλα τα υγρά αμέσως (έσπασαν τα σωληνάκια υψηλής στις εμπρος δαγκάνες). Σταμάτησα χωρίς πρόβλημα αλλά αμέσως μετά τα φρένα ήταν άχρηστα...
3. Όπως όλα τα αμάξια αν μπεις γρήγορα θα φύγει. Αλλά αν το μάθεις, επειδή φεύγει γλυκά, το μαζεύεις άνετα...
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 20:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
[quote="n_olympios"]Με τη σωστή συσκευή όλα γίνονται.
Με G-Tech Pro πχ ή στην περίπτωσή μου Pioneer Avic-X1BT με ενσωματωμένο γυροσκόπιο ακριβείας.[/quot
αυτο τορα εινε gps h r/cd?
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 20:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Το Pioneer που ανέφερα είναι radio/cd/dvd/οθόνη με ενσωματωμένο GPS και navigation.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2007, 18:13 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Ξεθαβω για να πω το εξης.
1. Με την υδροπνευματική ΔΕΝ μενεις απο φρενα. Χωρις καθολου υγρα εχεις φρενα για μερικά χιλιομετρα (δοκιμασμένο από εμενα οταν μου τρυπησε το χταποδι).
2. Στην C5, τα φρένα είναι ανεξαρτητα οπως και το τιμόνι. Τελος η τρόμπα υψηλής δεν παίρνει δύναμη από τον κινητήρα αλλα νομίζω είναι ηλεκτρική.
Αυτά..
Ξαναθάψτε το
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2007, 19:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Goldfish έγραψε: 2. Στην C5, τα φρένα είναι ανεξαρτητα οπως και το τιμόνι. Τελος η τρόμπα υψηλής δεν παίρνει δύναμη από τον κινητήρα αλλα νομίζω είναι ηλεκτρική.
Στο Βχ νομιζω περνει απο το μοτερ. Στο C5 δεν ξερω
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2007, 20:44 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
crazywolf έγραψε: Goldfish έγραψε: 2. Στην C5, τα φρένα είναι ανεξαρτητα οπως και το τιμόνι. Τελος η τρόμπα υψηλής δεν παίρνει δύναμη από τον κινητήρα αλλα νομίζω είναι ηλεκτρική.
Στο Βχ νομιζω περνει απο το μοτερ. Στο C5 δεν ξερω
Eχεις δίκιο. Στο BX και στο xantia παιρνει από το μοτέρ μέσω ιμάντα. Ξέχασα να το γράψω. Οι Γάλλοι για να βελτιστοποιήσουν το σύστημα στα C5 tην έκανα ηλεκτρική. Συνεπώς δεν υπάρχουν απώλειες πλεον στον κινητήρα.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|