Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Αλέξανδρε, το αμάξι το είχαμε στην κατοχή μας (C5 MkI 2.0 Exclusive). Οι αλλαγές που έχει το facelift είναι μεν αρκετές, δεν είναι όμως ΤΟΣΟ εκτεταμένες ώστε να αλλάξει άρδην η οδική του συμπεριφορά και δη το κράτημά του. Σε πληροφορώ πως παρόλο που είχε πολύ σταθερό πάτημα, σε καμία περίπτωση δεν έφτανε τα 1,5 G πλευρική επιτάχυνση.

Θα σας θυμήσω ξανά εκείνο το πολύ παλιό άρθρο του AMS με τα 10 ασφαλέστερα ( = κορυφαία σε ενεργητική ασφάλεια) αυτοκίνητα του κόσμου. Εκεί που μαζί με τις F40, Porsche 911 Carrera 4S, Mercedes SL600 ήταν και η ταπεινή Xantia Activa 2.0 16v (όχι η τουρμπάτη αλλά η απλή με περίπου 130 ίππους, που δεν είχε εισαχθεί στην Ελλάδα).

Αυτά τα αυτοκίνητα λοιπόν πετύχαιναν σταθερή πλευρική επιτάχυνση ίση με ή και λίγο παραπάνω από 1 G. Από αυτό και μόνο αντιλαμβάνεσαι πως το 1,5 G είναι πολύ παραπάνω.

Ενδεικτικά (περί G), σε επιτάχυνση σε καλή άσφαλτο η Xsara δεν έπιανε παραπάνω από 0,6 G διαμήκως, ενώ αντίστοιχα κάπου στο 0,8 ήταν και το φρενάρισμά της. Στις καλές της μέρες.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Τωρα τι να σου πω ρε Νικο. Εγω τα βγαζω? hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Βρε απευθύνομαι σε σένα επειδή εσύ το μετέφερες, όχι ότι σου πάω κόντρα.

Ετσι από περιέργεια, μπορούμε να βρούμε το επεισόδιο κάπου?

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 12:45
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Μεγάλο λιμάνι
Νομίζω με κάλυψε πλήρως ο φίλος crazywolf... ωστόσο τα φρένα δεν τα χάνεις,εκτός αν είσαι πολύ παπάρας. Πρώτα χάνεται η πίεση σε όλους τους τροχούς,χαμηλώνει μέχρι αηδίας το αμάξι και στο τέλος αρχίζει και χάνεται και η πίεση απο το κύκλωμα των φρένων. Δηλαδή στη χειρότερη 3+ ώρες. Προλαβαίνεις άνετα να πάρεις λίγο LHM απο ένα βενζινάδικο και την επόμενη να το πάς συνεργείο. Μιλάω εκ πείρας όπως πάντα ;)

Και για το άλλο θέμα,ναι μου έχει φύγει πολλές φορές (βαρύ δεξί πόδι) αλλά πάντα το μάζεψα εύκολα. Αφήνεις γκάζι να πατήσουν οι μπροστινοί,ξαναπατάς και είσαι οκ. :thumbup Βέβαια με τους ελληνικούς δρόμους και F1 να έχεις πάλι σου φεύγει,αυτό είναι άλλο θέμα όμως...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν θυμαμαι το επεισοδιο... :s
Απο τους φανατικους το top gear, το θυμαται κανενας ποιο ειναι?
(μπορει και να μην ειναι top gear εδω που τα λεμε... Κατι Αγγλικο ηταν ομως, και με supercar τριγυρω...)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Εχω στο σπίτι ένα link με torrents όλων των top gear επεισοδίων, το βράδυ που θα φτάσω θα ψάξω (αν έχω κουράγιο). Αν δεν είναι εκεί, φρόντισε να έχεις θυμηθεί πού το έχεις δει. :rtfm

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Δεκ 2006, 10:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ρε λες να θημαμαι το xantia και να τα μπερδευω... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Διαβάστε και αυτό το άρθρο του αλησμόνητου LJK.

http://library.techlink.gr/4t/article-m ... ticle=7736

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το διαβασα. Το κακο ειναι οτι δεν βρησκω τα στοιχεια στα οποια αναφερωμαι, και με εκνευριζει αυτο. Μπορει και στην τελικη να λεω μλκιες... :s
Αλλα καπου το εχω δει ρε γμτ. :rant

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 03:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Να πω και εγώ τα δικά μου σχόλια πάνω στο θέμα:
1. Το φρενάρισμα δεν το βοηθάει μόνο η υδροενεργητική αλλά και η υδροπνευματική ανάρτηση. Κατά το φρενάρισμα το αυτοκίνητο έχει την τάση να γέρνει εμπρός. Χρησιμοποιώντας όμως για τα πισω φρένα την πίεση των σφαιρών της πίσω ανάρτησης το αυτοκίνητο "κάθεται" στιγμιαία και μπροστά και πίσω (δεν ξέρω τι συμβαίνει στην υδροπνευματική με έξι σφαίρες).
2. Όπως είπε ο v4mp1r3 για να χάσεις την πίεση των φρένων θέλει αρκετή ώρα. Το χειρότερο που μπορεί να τύχει, μου είχε τύχει με την GS, ενώ κατέβαινα κατηφόρα (γύρω στα 80 χλμ/ω) μου άνοιξε το κιβώτιο και επειδή οι εμπρος δίσκοι είναι εσωτερικά των ημιαξονίων σε αυτά τα αμάξια, μου αχρήστευτηκαν τα εμπρος φρένα (και χειρόφρενο) και άδειασαν όλα τα υγρά αμέσως (έσπασαν τα σωληνάκια υψηλής στις εμπρος δαγκάνες). Σταμάτησα χωρίς πρόβλημα αλλά αμέσως μετά τα φρένα ήταν άχρηστα...
3. Όπως όλα τα αμάξια αν μπεις γρήγορα θα φύγει. Αλλά αν το μάθεις, επειδή φεύγει γλυκά, το μαζεύεις άνετα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
[quote="n_olympios"]Με τη σωστή συσκευή όλα γίνονται.

Με G-Tech Pro πχ ή στην περίπτωσή μου Pioneer Avic-X1BT με ενσωματωμένο γυροσκόπιο ακριβείας.[/quot
αυτο τορα εινε gps h r/cd?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Το Pioneer που ανέφερα είναι radio/cd/dvd/οθόνη με ενσωματωμένο GPS και navigation.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2007, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Ξεθαβω για να πω το εξης.

1. Με την υδροπνευματική ΔΕΝ μενεις απο φρενα. Χωρις καθολου υγρα εχεις φρενα για μερικά χιλιομετρα (δοκιμασμένο από εμενα οταν μου τρυπησε το χταποδι).

2. Στην C5, τα φρένα είναι ανεξαρτητα οπως και το τιμόνι. Τελος η τρόμπα υψηλής δεν παίρνει δύναμη από τον κινητήρα αλλα νομίζω είναι ηλεκτρική.

Αυτά..
Ξαναθάψτε το :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2007, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Goldfish έγραψε:
2. Στην C5, τα φρένα είναι ανεξαρτητα οπως και το τιμόνι. Τελος η τρόμπα υψηλής δεν παίρνει δύναμη από τον κινητήρα αλλα νομίζω είναι ηλεκτρική.


Στο Βχ νομιζω περνει απο το μοτερ. Στο C5 δεν ξερω

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2007, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
crazywolf έγραψε:
Goldfish έγραψε:
2. Στην C5, τα φρένα είναι ανεξαρτητα οπως και το τιμόνι. Τελος η τρόμπα υψηλής δεν παίρνει δύναμη από τον κινητήρα αλλα νομίζω είναι ηλεκτρική.


Στο Βχ νομιζω περνει απο το μοτερ. Στο C5 δεν ξερω


Eχεις δίκιο. Στο BX και στο xantia παιρνει από το μοτέρ μέσω ιμάντα. Ξέχασα να το γράψω. Οι Γάλλοι για να βελτιστοποιήσουν το σύστημα στα C5 tην έκανα ηλεκτρική. Συνεπώς δεν υπάρχουν απώλειες πλεον στον κινητήρα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 33 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θόρυβος από την ανάρτηση σε BX
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 14
Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Tzartos Christos
Απαντήσεις: 18
ανταλλακτικά για την ανάρτηση του αυτοκινήτου Citroen BX 140
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: galanones
Απαντήσεις: 3
δισκος πλατο και θορυβο στην αναρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 21
Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια