Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4 Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ 2010, 22:41 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
GeZ έγραψε: zxpanos έγραψε: εγω θα το ξαναπω,ιστορικα με αριθμους ι.ο πλεον με σταγονομετρο οποτε μην το σκεφτεσε θες και αλα 20 χρονια μεχρι να γινει ιστορικο.κοιτα να βρεις ακρη να βγαλεις ελληνικα κανονικα νουμερα αν και στο τελος θα δεις οτι δεν σε σημφερει και θα καταλιξεις να το εχεις οπως εγω το zx Πανο οι αριθμοι θα ειναι με το σταγονομετρο αλλα ποσες ΒΧ GTi 4x4 δεξιοτιμονες γνωριζεις να κυκλοφορουν? Ουτε στην αγγλια δεν υπαρχουν!!!!!!!!!! Το συγκεκριμενο θα παρει πολυ ευκολα πινακιδα λογω εξαιρετικης σπανιοτητας και γνησιοτητας, εδω κατι μοσχοπουλημενα mercedes του 89 εχουν πινακιδες δεν θα εχει αυτο? Εγω ειμαι υπερ Ι.Ο., μπορει να γινει ευκολα καθως οι λεσχες ειναι συζητισιμες σε κατι τετοιες περιπτωσεις (το εχω δει):thumb Μην κανεις μαιμουδια γιατι ερχεται ο κυκεωνας των λαδωματων που θα φτασουν το ποσο του εκτελωνισμου!!!!!!!! Οσο για την μεταφορα απο αριστερα σε δεξια σε ελληνικο σασι δεν γινεται γιατι πρεπει να βγει ο καθρεπτης του τροπετου κατι που θελει πολλλλλλλλλλλλλλλλα λεφτα για να γινει! Νομίζω ότι εξαρτάται αν θα το κοιτάξουν ως BX ή ως αυτό το μοντέλο BX. Όλα τα BX έχουν τον ίδιο καθρέφτη (δεν ήξερα ότι έτσι το λένε στα ελληνικά) αριστεροτίμονα, δεξιοτίμονα, υπάρχουν τα σημεία που θα γίνουν οι τομές και μάλιστα σε πολλά από αυτά τα σημεία υπάρχουν λαστιχένιες τάπες. Αυτό βέβαια συμβαίνει στο δεξιοτίμονο [που είναι η εξαίρεση (όταν ο κανόνα της παραγωγής είναι αριστεροτίμονα)]. Ποιοί είναι οι περιορισμοί των Ι.Ο., ως προς την χρήση τους? Όσο για την μαιμουδιά, γενικά είμαι αντίθετος, αλλά θα ρίξω και μια ματιά στο αυτοκίνητο να δω αν και πως γίνεται.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Μάιος 2010, 12:53 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Κοιταξε ο περιορισμος ειναι να μην το χρησιμοποιεις σχεδον καθολου ΑΛΛΑ οι λεσχες επιτρεπουν την μετακινηση πχ μια δυο φορες την εβδομαδα ωστε να μην "σκουριασουν" και καλο θα ηταν να μην χρησιμοποιειται καθολου καθημερινες παρα μονο για σερβις κλπ. Και μην ανησυχεις στο πως θα το κοιταξουν καθως ξερουν την δουλεια τους!!!!!! Εγω ειμαι υπερ αυτης της λυσης και αν το θες για κανα ταξιδι πας σε ενα regularity rally που θα το διασκεδασεις απιστευτα κιολας!!!!! Α και ο καθρεπτης ΔΕΝ ειναι ιδιος εχει αρκετες διαφορες
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μάιος 2010, 09:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
[quote="GeZ"]Κοιταξε ο περιορισμος ειναι να μην το χρησιμοποιεις σχεδον καθολου ΑΛΛΑ οι λεσχες επιτρεπουν την μετακινηση πχ μια δυο φορες την εβδομαδα ωστε να μην "σκουριασουν" και καλο θα ηταν να μην χρησιμοποιειται καθολου καθημερινες παρα μονο για σερβις κλπ. Και μην ανησυχεις στο πως θα το κοιταξουν καθως ξερουν την δουλεια τους!!!!!! Δεν παίζει αυτό που λες, αν δεν το κυκλοφορώ όποτε θέλω!!!
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μάιος 2010, 15:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
πιστεψε με περισσοτερα θα χασεις παρα θα κερδισεις ετσι, βαλτα κατω να δεις για να τελειωσεις την ανακατασκευη θα χρειαστεις περιπου 1,5 με 2,5 χρονια (παλιωνει περισσοτερο η ΒΧ). Επισης αν στα χαρτια του κτεο αναγραφεται αν ειναι αριστεροτιμονο ή δεξιοτιμονο εχεις πολυ σοβαρο προβλημα μετατροπης αι θα χρειαζεσαι 450-500 ευρω λαδωμα ΚΑΘΕ φορα αλλιως φυλακη! (ξερω εναν που ειναι ετσι) Η λυση του ΙΟ για σενα καθεται κουτι καθως 1ον εχεις καθημερινο συγχρονο 2ον εχεις πολυ σπανιο και παλιο αμαξι 3ον μπορεις να το κυκλοφορεις μια δυο φορες την εβδομαδα χωρις να το εχεις για χαμαλη κλπ 4ον ΔΕΝ πληρωνεις τελη ασφαλειες κλπ 5ον αν θες μπορεις με συμμετοχη σε ρεγκιουλαριτι αγωνα να κανεις τις πιο ομορφες εκδρομες και διαδρομες!!! 6ον θα χαλασεις ετσι ενα απο τους 107 αριθμους πλαισιου για δεξιοτιμονο 4κινητο? 7ον Δεν εχεις καθολου μα καθολου μπλεξιματα και διαφορες ιστοριες! Ειναι μια λυση με πολλα συν και ενα μονο πλην οτι δεν γινεται να ειναι αμαξι καθημερινοτητας Ετσι κι αλλιως δεν ειναι ευκολο να το εχεις για καθημερινο με ελαφρα την καρδια. Μεχρι και τα αναλωσιμα συντηρησεως αυτου του αυτοκινητου (για καντε πως ψαχνετε τις ειδικες πισω σφαιρες του 4κινητου απλα δεν υπαρχουν) ειναι παρα πολυ σπανια και σε περιπτωση πιο σοβαρης βλαβης η επισκευη ειναι ή αδυνατη ή υπερβολικα μακροχρονια. Αυτο ηθελα να σου προτεινω καθως η τελικη αποφαση ειναι δικια σου κι εσυ αποφασιζεις τι θα γινει μετα!
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2010, 20:02 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Φίλε GeZ, αποκλείεται να του βάλω Ι.Ο. πινακίδες, διότι μπορεί να μην χρησιμοποιώ καθημερινά το αυτοκίνητο, αλλά δεν θέλω κανένα περιορισμό για το πότε και πόσο θα το χρησιμοποιώ. Με προβλημάτισες με αυτά που μου έγραψες και ίσως τελικά να το κρατήσω με Αγγλικές πινακίδες εφόσον, συνεχίζουν να υπάρχουν οι επαφές και τα διαδικαστικά προβλήματα λύνονται. Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς, πρέπει να αρχίσω την αναπαλαίωση και μάλλον, όταν το αυτοκίνητο θα είναι γυμνό, τότε να καθοδηγηθώ στην καλύτερη λύση. Βλέποντας και κάνοντας δλδ.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2010, 20:28 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Brujo έγραψε: Φίλε GeZ, αποκλείεται να του βάλω Ι.Ο. πινακίδες, διότι μπορεί να μην χρησιμοποιώ καθημερινά το αυτοκίνητο, αλλά δεν θέλω κανένα περιορισμό για το πότε και πόσο θα το χρησιμοποιώ. Με προβλημάτισες με αυτά που μου έγραψες και ίσως τελικά να το κρατήσω με Αγγλικές πινακίδες εφόσον, συνεχίζουν να υπάρχουν οι επαφές και τα διαδικαστικά προβλήματα λύνονται. Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς, πρέπει να αρχίσω την αναπαλαίωση και μάλλον, όταν το αυτοκίνητο θα είναι γυμνό, τότε να καθοδηγηθώ στην καλύτερη λύση. Βλέποντας και κάνοντας δλδ. Κι ετσι παλι καλα ειναι!!!!!!!!!!!!1
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|