Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 07:13 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 06:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ναι αλα δεν του λετε ενα πραγμα.το δεξια να παει αριστερα θελει και αλα ηλεκτρικα και αν σκεφτεσε την δηκια σου καροτσα αριστερα τοτε απλα δεν γινετε,πρεπει να τριπισεις να κοψεις και να ραψεις πολα πραγματα.γενικα κατσε δεξια και ολα θα πανε καλα!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Ίσως επειδή το δικό μου (τα εγγλέζικα) είναι το διαφορετικό από την πλειοψηφία της παραγωγής, όλες οι τρύπες για το αριστεροτίμονο υπάρχουν ήδη, πολλές από αυτές είναι θέσεις τρύπας (δλδ άκοπες), πολλές είναι ανοιχτές και σφραγισμένες με λαστιχένιες τάπες.

Για την ηλιοροφή, όντως σκεφτόμουν πακέτο με τον ουρανό.

Πάντως διαβάζοντας αυτά που μου γράφετε, καταλήγω ότι η μαιμού (δλδ αλλαγή στους αριθμούς πλαισίου) είναι η προτεινόμενη λύση, αλλά την σιχαίνομαι αυτή την ιδέα. Ο εκτελωνισμός το 2004 θα μου κόστιζε 7-8.000 ευρώ, κόστος απαγορευτικό και τώρα φαντάζομαι θα έχει αυξηθεί.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εσυ θες να το κουνας καθημερινα το αμαξι η απλα να το εχεις οπως εχω εγω το zx?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 13:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Κοίτα θέλω να έχω την δυνατότητα να το κινώ όποτε θέλω. Μετακινούμαι με μοτοσυκλέτα και σκούτερ, χειμώνα καλοκαίρι και υπάρχει το σύγχρονο ford focus για την οικογένεια. Συμπερασματικά θα κάνει λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο, αλλά δεν θέλω να έχω περιορισμό, στα πόσα χιλιόμετρα κάνει ούτε στο κάθε πότε θα το χρησιμοποιώ.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Υποψην οτι ο Πανος τη ΖΧ την εχει αποκλειστικα για πιστα! :mrgreen
(αντε και για να κανει που και που τον NightRider) :shift

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 15:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
Brujo έγραψε:
Κοίτα θέλω να έχω την δυνατότητα να το κινώ όποτε θέλω. Μετακινούμαι με μοτοσυκλέτα και σκούτερ, χειμώνα καλοκαίρι και υπάρχει το σύγχρονο ford focus για την οικογένεια. Συμπερασματικά θα κάνει λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο, αλλά δεν θέλω να έχω περιορισμό, στα πόσα χιλιόμετρα κάνει ούτε στο κάθε πότε θα το χρησιμοποιώ.

δησκολο σε βλεπω να το σινδιαζεις.αν το κρατισεις με ξενα νουμερα δεν εχεις δικαιωμα?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
zxpanos έγραψε:
δησκολο σε βλεπω να το σινδιαζεις.αν το κρατισεις με ξενα νουμερα δεν εχεις δικαιωμα?


Μέχρι το 2004 που το ασφάλιζαν οι ασφαλιστικές δεν είχα κανένα πρόβλημα. Η σύζυγος είναι Ιταλίδα και αν το γράψω στο όνομά της ίσως να μη μπορούν να μου κάνουν και τίποτα. Άκρες για Αγγλία επίσης υπάρχουν. Οπότε μπορώ να του αγοράσω τον φόρο (και μεταξύ μας, να περάσει και μαιμουδο-Κτέο monkey-mot :gflag ), οπότε να φαίνεται ότι το αυτοκίνητο έχει βγεί από την χώρα.
Παρόλα αυτά προτιμώ ελληνικές πινακίδες, βαρέθηκα τους πονοκεφάλους.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Και λογικο να σε πιανει πονοκεφαλος!
Παντως στην Ελλαδα με λιγα ml λαδακι, κανεις τα παντα! :mrgreen
Αυτοι ειμαστε λοιπον...και οσο τα ΚΤΕΟ κανουν "καλα" τη δουλεια τους, μη φοβασαι τιποτα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ψαξε το παντως αδερφε, κριμα ειναι να καταστρεψεις μια τετοια γνησια καροτσα...... Αλλιως βρες κανα 1,6 ηλιοροφατο, και πεταξε τα ολα πανω. Μονο που θα βαλεις τις δικες σου πλεξουδες με επιμηκυνση.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
billaras έγραψε:
Ψαξε το παντως αδερφε, κριμα ειναι να καταστρεψεις μια τετοια γνησια καροτσα...... Αλλιως βρες κανα 1,6 ηλιοροφατο, και πεταξε τα ολα πανω. Μονο που θα βαλεις τις δικες σου πλεξουδες με επιμηκυνση.....

Syμφωνω με το παλλικαρι με αυτα που λεει..........ή κοψε τον ουρανο απο την αλλη καροτσα και βαλε την δικια σου ηλιοροφη το εκανε ενας φιλος σε πουντο προσεξε δεν αφαιρεσε οροφη απλα την ακοψε και εβαλε απο αλλο πουντο τουρμπατο που το κονομισε απο ιταλο φοιτητη 800ε ολο τοα αυτοκινητο.......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ 2010, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
ΜΗΝ κανεις πασης φυσεως μετατροπη γιατι απλα δεν υπαρχουν ελληνικα αριστεροτιμονα τετρακινητα για να παρεις κρεμαγιερα (ειναι ειδικη το εχω πει) σωληνακια υψηλης (επισης με ειδικη διαδρομη) πλεξουδες 4κινησης και ενα σωρο αλλα πραγματα οπως προστατευτικα εξατμισης για 4κινητο, θηκες πισω σφαιρων κλπ. Καλυτερα δουλεψε στο δικο του πλαισιο ετσι κι αλλιως για να μετατρεψεις ενα μη ηλιοροφατο σε ηλιοροφατο σωστα θελεις το λιγοτερο 2500 ευρω με αμφιβολα αποτελεσματα!!!!!!! Εγω θα προτιμουσα να βρω μια ακρη με το τελωνειο που ειναι λυση ναι μεν ακριβη αλλα προσφερει παρα πολλα πλεονεκτηματα αλλιως Ι.Ο.!!!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ 2010, 05:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
GeZ έγραψε:
Εγω θα προτιμουσα να βρω μια ακρη με το τελωνειο που ειναι λυση ναι μεν ακριβη αλλα προσφερει παρα πολλα πλεονεκτηματα αλλιως Ι.Ο.!!!!!

:agree :agree :agree :agree
Ισως αυτο τελικα να ναι το καλυτερο! Αν μπορεσει και καποια στιγμη να γινει ιστορικο, δε θα σου τρωει και πολλα λεφτα!
Κρατα το στα δεξα και βγαζε το κανενα βραδακι ετσι για να φυγουν τα προβληματα της μερας απο το κεφαλι σου!!! :thumb
Αυτο θα κανα στη θεση σου!

Μετα την ανακατασκευη εννοειτε! :razz

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ 2010, 06:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω θα το ξαναπω,ιστορικα με αριθμους ι.ο πλεον με σταγονομετρο οποτε μην το σκεφτεσε θες και αλα 20 χρονια μεχρι να γινει ιστορικο.κοιτα να βρεις ακρη να βγαλεις ελληνικα κανονικα νουμερα αν και στο τελος θα δεις οτι δεν σε σημφερει και θα καταλιξεις να το εχεις οπως εγω το zx

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ 2010, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Συγνώμη αλλά η (αρχικά κακή και συνεχώς παράνομη) λύση της αλλαγής αριθμών πλαισίου, μοιάζει η πιο εφικτή από όλες.

Τέλος πάντων, ΔΕΝ θέλω να το κάνω αριστεροτίμονο, θα το έκανα αν με αναγκάσουν. Το προτιμώ δεξιοτίμονο, με βολεύει περισσότερο στην οδήγηση και σε περίπτωση που το κάνω σε "ελληνικό" σασί, πολύ σύντομα θα ξεχάσω ότι πρόκειται για άλλο ουσιαστικά αυτοκίνητο, θα νομίζω ότι είναι εκείνο το ίδιο που αγόρασα το 98, από μια μάντρα στο Christchurch. Αυτό συνεπάγεται απλή μεταφορά των ηλέκτρικών (χωρίς επιμηκύνσεις), ίδια κρεμαργιέρα και απλή μεταφορά των μηχανικών μερών. Βγάλε- βάλε δλδ.
Έτσι κι αλλιώς όποια ανακατασκευή θα γίνει από γυμνό μέταλλο και θα μου πάρει 1,5-2 χρόνια, οπότε ο κόπος δεν νομίζω να είναι θέμα συζήτησης.

Αλλιώς όπως είπα πιο πάνω, μαιμού και ο Θεός βοηθός.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BX gti 4X4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ 2010, 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
zxpanos έγραψε:
εγω θα το ξαναπω,ιστορικα με αριθμους ι.ο πλεον με σταγονομετρο οποτε μην το σκεφτεσε θες και αλα 20 χρονια μεχρι να γινει ιστορικο.κοιτα να βρεις ακρη να βγαλεις ελληνικα κανονικα νουμερα αν και στο τελος θα δεις οτι δεν σε σημφερει και θα καταλιξεις να το εχεις οπως εγω το zx

Πανο οι αριθμοι θα ειναι με το σταγονομετρο αλλα ποσες ΒΧ GTi 4x4 δεξιοτιμονες γνωριζεις να κυκλοφορουν? Ουτε στην αγγλια δεν υπαρχουν!!!!!!!!!! Το συγκεκριμενο θα παρει πολυ ευκολα πινακιδα λογω εξαιρετικης σπανιοτητας και γνησιοτητας, εδω κατι μοσχοπουλημενα mercedes του 89 εχουν πινακιδες δεν θα εχει αυτο?
Εγω ειμαι υπερ Ι.Ο., μπορει να γινει ευκολα καθως οι λεσχες ειναι συζητισιμες σε κατι τετοιες περιπτωσεις (το εχω δει):thumb Μην κανεις μαιμουδια γιατι ερχεται ο κυκεωνας των λαδωματων που θα φτασουν το ποσο του εκτελωνισμου!!!!!!!! Οσο για την μεταφορα απο αριστερα σε δεξια σε ελληνικο σασι δεν γινεται γιατι πρεπει να βγει ο καθρεπτης του τροπετου κατι που θελει πολλλλλλλλλλλλλλλλα λεφτα για να γινει!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 9 [ 127 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron