Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2007, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05
Δημοσιεύσεις: 84
Τοποθεσία: Αθήνα
Μήπως ξέρεις κωλόγερε που μπορούμε να βρούμε κανένα τέτειο που ο ιδιοκτήτης του να θέλει να το ανταλλάξει μαζί με κάποια διαφορά χρημάτων ή κανένα - δύο φορητούς υπολογιστές με ένα χαριτομένο (μηχανικά) citroen bx 1.4i kat οικονομικό και με φτηνά τέλη κυκλοφορίας; :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Powerfull έγραψε:
Μήπως ξέρεις κωλόγερε που μπορούμε να βρούμε κανένα τέτειο που ο ιδιοκτήτης του να θέλει να το ανταλλάξει μαζί με κάποια διαφορά χρημάτων ή κανένα - δύο φορητούς υπολογιστές με ένα χαριτομένο (μηχανικά) citroen bx 1.4i kat οικονομικό και με φτηνά τέλη κυκλοφορίας; :tong:


Tώρα να βρείς ανθρωπο που να θέλει να παει απο Activa 2000cc turbo σε ΒΧ 1.4, μάλλον δύσκολο..

Αλλά σίγουρα μπορείς να βρείς σχετικά φθηνά ένα μεταχειρισμένο προς αγορά.

Κωλογερος :yhoo :ysteric :spank: :cop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 05:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05
Δημοσιεύσεις: 84
Τοποθεσία: Αθήνα
Γιατί, θα μπορούσε να έχει οικονομικά προβλήματα, ή να έκανε οικογένεια και να θέλει κάτι πιό χαλαρό, οικονομικό (και απ'ότι λέτε μέχρι τώρα και πιο αξιόπιστο) από ένα 2000cc turbo.
:tong:

Και για να ανάψουν πάλι τα αίματα γιατί σας βλέπω χαλαρούς, τι θα προτιμούσατε, xantia turbo activa, ή bx 16v? :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Πας γυρευωντας, ε? :spank: :tong:
Απο ποια αποψη αν προτυμαμε ποιο?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Powerfull έγραψε:

Και για να ανάψουν πάλι τα αίματα γιατί σας βλέπω χαλαρούς, τι θα προτιμούσατε, xantia turbo activa, ή bx 16v? :schraeg


Και τα 2 δεν γίνεται;; Λοιπόν, εντελώς προσωπική άποψη και χωρίς να θέλω να θίξω κανένα. Η ΒΧ μου περνάει αδιάφορη σαν αυτοκίνητο. Θα προτιμούσα κάτι παλιότερο, όπως CX τουρμπισμένο στο γκαράζ μου.

Είμαι ερωτευμένος με τα ξάντια εδώ και καιρό (από τότε που έμαθα πως να τα σκαλίζω) και επίσης με τους βατράχους. (και τις SM φυσικά αλλα ας μην σκίσω το θρεντ)..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 14:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
CX 2,5 turbo και ξερο ψωμι.
BX 1,9 16V GTI αν με ενδιεφεραν οι κοντρες κλπ (βλ. το ποιο γρηγορο citroen παραγωγης so far... τουρμπιζεται για ανεκδοτο... αποδιδει τρελα με 4τραπεταλουδο...)
Xantia 2.0 turbo activa σαν ποιο συγχρονο αμαξι, και λογο activa.
Εδω ποια εχει διαφορα λογο activa...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Ποιό σωστά Bx 1.9 16v 4x4 160bhp :yhoo
Εικόνα
Εικόνα

Και για να σας δείξω πόσο μπροστά ήταν η Citroen με το Bx θα ανεβάσω αύριο άλες 2-3 φοτο.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 17:57 
Άβαταρ μέλους
Με πολύ μικρή επιφύλαξη (γιατί δεν έχω το άρθρο) το ταχύτερο μοντέλο της Citroen ήταν και παραμένει το CX 2,5 Turbo. Αυτό αποδείχθηκε ύστερα απο δοκιμή στη πίστα της Michelin και ήταν το ποιό γρήγορο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εως τότε. Αναμονή για εύρεση του άρθρου...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Για μένα το ΒΧ 4ΤC ήταν κορυφή και τα άλλα απλώς τρώνε τη σκόνη του αλλά παράχθηκαν μόνο 200 και σήμερα ζουν 50
Χαρακτηριστικά:
μηχανή 2141 κυβικά με επικεφαλής εκκεντροφόρο που παίρνει μετάδοση απο αλυσίδα, ψεκασμός Bosch K-Jetronic, τουρμπίνα Garrett με ηλεκτρικό συμπιεστή στην εισαγωγή, intercooler, σχέση συμπίεσης 7/1, κόφτης στις 6000 στροφές, 200 άλογα στον τροχό στις 5250 στροφές, μέγιστη ροπή 30 κιλά στις 2750 στροφές, κιβώτιο 5 ταχυτήτων από την SM, εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, δυνατότητα αποσύμπλεξης της πίσω κίνησης χειροκίνητα, εμπρός πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα, υδροπνευματική ανάρτηση, υδραυλικό τιμόνι Varipower με 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη
Επιδόσεις:
0-400 μέτρα σε 14,3
0-1000 μέτρα σε 27,5
0-100χλμ σε 7,5
και τελική 220+++


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2007, 02:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
To BX αυτο ειναι απο τα τελευταια GTI... (ή τουλαχιστον η μπροστα μασκα του, αλλα αντιφασκει με την αεροτομη και τα πισο φωτα...)... ή μια μοντιφα...
Το μοτερ αυτο που λετε στο 4x4 ηταν το 1,9 8ν και απεδιδε 120 ιππους.
παραγωνταν και τουρμπο, αλλα δεν θημαμαι ποιο μοτερ (δεν μηλαω για το 4TC)
Το 4TC δεν το μετραμε, γιατι δεν ηταν παραγωγης... (κριμα για τα xantia)

Καποτε ειχε βρει ο chrmes 1.9 4χ4 και μου ελεγε να παρω το μοτερ, και να κρατισει την τετρακινηση...
Μλκια μο που δεν το πηρα.... :rant

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2007, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Να και οι φοτο που έλεγα εχθές..
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2007, 10:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
1987 Citroen BX19 GTi 16v


Make Citroen

Model BX19 GTi 16v

Year 1987

Country FR


Body and Dimensions


Body type 4/5S HBK

Number of doors

Drag coefficient

Wheelbase 2655 mm 104.5 in

Front track 1420 mm 55.9 in

Rear track 1354 mm 53.3 in

Length 4242 mm 167 in

Width 1676 mm 66 in

Height 1365 mm 53.7 in

Ground clearance

Weight 1073 kg 2363.4 lb

Weight distribution

Fuel tank capacity


Performance


0 - 80 km/h 6.3 s

0 - 60 mph 8.4 s

0 - 100 km/h

0 - 160 km/h

50 - 70 mph (in top gear)

0 - 400 m acceleration 16.4 s

0 - 1000 m acceleration 30.2 s

Maximum speed 217 km/h 134.9 mph


Engine Specifications


Engine manufacturer Peugeot

Engine position Front

Engine alignment T

Bore 83 mm 3.27 in

Stroke 88 mm 3.465 in

Number of cylinders 4-S

Valve gear DOHC

Valves per cylinder 4 ( 16 in total )

Swept Volume 1905 cc 116.251 cu in

Main crankshaft bearings

Compression ratio 10.4:1

Fuel system Bo Mot-ML4 fuel inj.

Aspiration Normal

Compressor type

Intercooler None

Catalytic converter None

Maximum power 160 HP 119.31 kW

Power Peak 6500 rpm

Torque at power peak 175.3 N.m ( 6500 rpm )

Maximum torque 180 N.m 132.84 lb.ft 18.36 kg.m

Torque Peak 5000 rpm

Output standard

Power / weight ratio 149.11 HP/ton 111.19 W/kg

Power / swept volume ratio 83.99 HP/liter 62.63 kW/liter

Απλά να θυμόμαστε... hmmm

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Μαρ 2007, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Πάνο να συμπληρώσω οτι οι φωτογραφίες του ταμπλώ είναι από το ΒΧ 19 GT Digit. Τέτοιο ταμπλώ μπορεί να βρεθεί τώρα?
Όπως επίσης η ΒΧ GT είχε ενα είδος υπολογιστή ταξιδιού (κατανάλωση,μέση ταχύτητα κ.α.) στη θήκη κάτω από το ραδιοκασσετόφωνο. Και όλα αυτά το 1984...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2007, 14:49 
Άβαταρ μέλους
Φοβερές φωτογραφίες. Έτσι μαθαίνουν οι νεότεροι και θυμούνται οι παλαιότεροι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μαρ 2007, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Απλά να δούμε τη ήταν η citroen μέχρι το 1994.
Και κάτι από παλιό καλό κρασί εεεεε!wrc.
Εικόνα
Εικόνα

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 6 [ 89 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

xantia activa gas
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: maragos78
Απαντήσεις: 7
Σχετικά για τις σφαίρες του xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήσεις: 27
προβληματα σε Xantia I
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: maragos78
Απαντήσεις: 77
Δομικές διαφορές Xantia I & II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Thanmoss
Απαντήσεις: 10
ερωτηση για xantia και καπνο..μαλλον εκανα π@τ@τ@
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια