Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 00:16 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Powerfull έγραψε: Μήπως ξέρεις κωλόγερε που μπορούμε να βρούμε κανένα τέτειο που ο ιδιοκτήτης του να θέλει να το ανταλλάξει μαζί με κάποια διαφορά χρημάτων ή κανένα - δύο φορητούς υπολογιστές με ένα χαριτομένο (μηχανικά) citroen bx 1.4i kat οικονομικό και με φτηνά τέλη κυκλοφορίας;
Tώρα να βρείς ανθρωπο που να θέλει να παει απο Activa 2000cc turbo σε ΒΧ 1.4, μάλλον δύσκολο..
Αλλά σίγουρα μπορείς να βρείς σχετικά φθηνά ένα μεταχειρισμένο προς αγορά.
Κωλογερος
|
|
|
|
|
Powerfull
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 05:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05 Δημοσιεύσεις: 84 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Γιατί, θα μπορούσε να έχει οικονομικά προβλήματα, ή να έκανε οικογένεια και να θέλει κάτι πιό χαλαρό, οικονομικό (και απ'ότι λέτε μέχρι τώρα και πιο αξιόπιστο) από ένα 2000cc turbo.
Και για να ανάψουν πάλι τα αίματα γιατί σας βλέπω χαλαρούς, τι θα προτιμούσατε, xantia turbo activa, ή bx 16v?
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 11:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Πας γυρευωντας, ε?
Απο ποια αποψη αν προτυμαμε ποιο?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 14:25 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Powerfull έγραψε: Και για να ανάψουν πάλι τα αίματα γιατί σας βλέπω χαλαρούς, τι θα προτιμούσατε, xantia turbo activa, ή bx 16v?
Και τα 2 δεν γίνεται;; Λοιπόν, εντελώς προσωπική άποψη και χωρίς να θέλω να θίξω κανένα. Η ΒΧ μου περνάει αδιάφορη σαν αυτοκίνητο. Θα προτιμούσα κάτι παλιότερο, όπως CX τουρμπισμένο στο γκαράζ μου.
Είμαι ερωτευμένος με τα ξάντια εδώ και καιρό (από τότε που έμαθα πως να τα σκαλίζω) και επίσης με τους βατράχους. (και τις SM φυσικά αλλα ας μην σκίσω το θρεντ)..
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 14:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
CX 2,5 turbo και ξερο ψωμι.
BX 1,9 16V GTI αν με ενδιεφεραν οι κοντρες κλπ (βλ. το ποιο γρηγορο citroen παραγωγης so far... τουρμπιζεται για ανεκδοτο... αποδιδει τρελα με 4τραπεταλουδο...)
Xantia 2.0 turbo activa σαν ποιο συγχρονο αμαξι, και λογο activa.
Εδω ποια εχει διαφορα λογο activa...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 17:57 |
|
|
Με πολύ μικρή επιφύλαξη (γιατί δεν έχω το άρθρο) το ταχύτερο μοντέλο της Citroen ήταν και παραμένει το CX 2,5 Turbo. Αυτό αποδείχθηκε ύστερα απο δοκιμή στη πίστα της Michelin και ήταν το ποιό γρήγορο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εως τότε. Αναμονή για εύρεση του άρθρου...
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 19:42 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Για μένα το ΒΧ 4ΤC ήταν κορυφή και τα άλλα απλώς τρώνε τη σκόνη του αλλά παράχθηκαν μόνο 200 και σήμερα ζουν 50
Χαρακτηριστικά:
μηχανή 2141 κυβικά με επικεφαλής εκκεντροφόρο που παίρνει μετάδοση απο αλυσίδα, ψεκασμός Bosch K-Jetronic, τουρμπίνα Garrett με ηλεκτρικό συμπιεστή στην εισαγωγή, intercooler, σχέση συμπίεσης 7/1, κόφτης στις 6000 στροφές, 200 άλογα στον τροχό στις 5250 στροφές, μέγιστη ροπή 30 κιλά στις 2750 στροφές, κιβώτιο 5 ταχυτήτων από την SM, εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, δυνατότητα αποσύμπλεξης της πίσω κίνησης χειροκίνητα, εμπρός πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα, υδροπνευματική ανάρτηση, υδραυλικό τιμόνι Varipower με 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη
Επιδόσεις:
0-400 μέτρα σε 14,3
0-1000 μέτρα σε 27,5
0-100χλμ σε 7,5
και τελική 220+++
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2007, 02:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
To BX αυτο ειναι απο τα τελευταια GTI... (ή τουλαχιστον η μπροστα μασκα του, αλλα αντιφασκει με την αεροτομη και τα πισο φωτα...)... ή μια μοντιφα...
Το μοτερ αυτο που λετε στο 4x4 ηταν το 1,9 8ν και απεδιδε 120 ιππους.
παραγωνταν και τουρμπο, αλλα δεν θημαμαι ποιο μοτερ (δεν μηλαω για το 4TC)
Το 4TC δεν το μετραμε, γιατι δεν ηταν παραγωγης... (κριμα για τα xantia)
Καποτε ειχε βρει ο chrmes 1.9 4χ4 και μου ελεγε να παρω το μοτερ, και να κρατισει την τετρακινηση...
Μλκια μο που δεν το πηρα....
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
PANOSP
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2007, 10:48 |
|
Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48 Δημοσιεύσεις: 295 Τοποθεσία: HALKIDA
|
1987 Citroen BX19 GTi 16v
Make Citroen
Model BX19 GTi 16v
Year 1987
Country FR
Body and Dimensions
Body type 4/5S HBK
Number of doors
Drag coefficient
Wheelbase 2655 mm 104.5 in
Front track 1420 mm 55.9 in
Rear track 1354 mm 53.3 in
Length 4242 mm 167 in
Width 1676 mm 66 in
Height 1365 mm 53.7 in
Ground clearance
Weight 1073 kg 2363.4 lb
Weight distribution
Fuel tank capacity
Performance
0 - 80 km/h 6.3 s
0 - 60 mph 8.4 s
0 - 100 km/h
0 - 160 km/h
50 - 70 mph (in top gear)
0 - 400 m acceleration 16.4 s
0 - 1000 m acceleration 30.2 s
Maximum speed 217 km/h 134.9 mph
Engine Specifications
Engine manufacturer Peugeot
Engine position Front
Engine alignment T
Bore 83 mm 3.27 in
Stroke 88 mm 3.465 in
Number of cylinders 4-S
Valve gear DOHC
Valves per cylinder 4 ( 16 in total )
Swept Volume 1905 cc 116.251 cu in
Main crankshaft bearings
Compression ratio 10.4:1
Fuel system Bo Mot-ML4 fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type
Intercooler None
Catalytic converter None
Maximum power 160 HP 119.31 kW
Power Peak 6500 rpm
Torque at power peak 175.3 N.m ( 6500 rpm )
Maximum torque 180 N.m 132.84 lb.ft 18.36 kg.m
Torque Peak 5000 rpm
Output standard
Power / weight ratio 149.11 HP/ton 111.19 W/kg
Power / swept volume ratio 83.99 HP/liter 62.63 kW/liter
Απλά να θυμόμαστε...
_________________ CITROEN VTS
|
|
|
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2007, 14:49 |
|
|
Φοβερές φωτογραφίες. Έτσι μαθαίνουν οι νεότεροι και θυμούνται οι παλαιότεροι.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|