Σελίδα 1 από 1

eTuners

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ 2009, 11:57
από Prokopas
Εικόνα


Είμαστε μια ομάδα Διπλωματούχων Μηχανολόγων Μηχανικών κι επιστημόνων με ειδίκευση στο χώρο του αυτοκινήτου.
Παρέχουμε Μηχανολογικές Υπηρεσίες αναχαρτογράφησης κινητήρων και επιθεώρησης αυτοκινήτων. Εξελίσσουμε και υποστηρίζουμε βελτιώσεις κινητήρων μελετώντας και παρακολουθώντας ξεχωριστά κάθε μοντελο αυτοκινήτου με το οποίο
ασχολούμαστε.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας (ώρες επικοινωνίας 08.00-18.00, Δευτέρα εως Παρασκευή) :

τηλ. 2118001660 / +306944556456 / +306938188610

email: info@etuners.gr


Προσφορά προς τα μέλη του Greek Citroen Club:

---------- Κινητήρες THP 150hp C4, C4 Picasso, C5, DS3 ----------


Την παρουσίαση της βελτίωσης στο αντίστοιχο peugeot 308 με το 6άρι κιβώτιο μπορείται να την βρείτε εδώ.

Για τα club members του greek citroen club το κόστος της παραπάνω βελτίσωης ορίζεται στα 540€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%)[/b].

---------- Κινητήρες 1.6 16V ----------


Για τα club members του greek citroen club το κόστος της παραπάνω βελτίσωης ορίζεται στα 330€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%).


---------- Κινητήρες 1.4 & 1.1 ----------


Για τα club members του greek citroen club το κόστος των παραπάνω βελτιώσεων ορίζεται στα 250€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%).

----------------------------------------------
Οι έκπτωσεις ισχύουν ύστερα από επίδειξη της κάρτας μέλους.

----------------------------------------------

Etuners - Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα NFU 1.6 (110hp )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Σεπ 2010, 08:39
από salex
Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα 1.6 16V 110hp με κωδικό NFU (TU5JP4/L4) που έμπαινε στα Citroen C4 VTS 1.6 και Peugeot 206,307.

Σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον κινητήρα NFX (1.6 16V των 120 ίππων) που υπήρχε στα Peugeot 106 Rallye/GTI - Citroen Saxo VTS είναι:
# Μικρότερη πολλαπλή εισαγωγής με σκοπό την καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές
# Ηπιότεροι εκκεντροφόροι, λόγω συμμόρφωσης με νεότερες προδιαγραφές ρύπων
# Καταλύτης ενσωματωμένος στο χταπόδι, λόγω συμμόρφωσης με νεότερες προδιαγραφές ρύπων
# Διαφορετικό σύστημα τροφοδοσίας βενζίνης: Τα μπεκ είναι μικρότερου μεγέθους και η αντλία βενζίνης έχει σταθερό
ρυθμισή πίεσης στο ντεπόζιτο, σε αντίθεση με τα 106/Saxo που είχαν ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα με εντολή υποπίεσης
από την πολλαπλή. Αυτό σημαίνει ότι για περισσότερους από 135 ίππους χρειάζονται μεγαλύτερα μπεκ
# Μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής στο καπάκι σε σχέση με τα Saxo/106, που κάνουν το καπάκι ροικότερο

Διαθέσιμα στάδια βελτίωσης:

1ο στάδιο:
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου
+6 ίπποι με περίπου +8Nm ροπής

2ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
+12 ίπποι, + 14Nm ροπής ( http://www.etuners.gr/?s=13&t=236 )

3ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι 2ου σταδίου
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
# Πολλαπλή εισαγωγής C2 VTS
# αναβαθμισμένα μπεκ
# προαιρετικά: φλάντζα υψηλότερης συμπίεσης
+35 ίπποι, + 20 Nm ροπής

Τα παραπάνω στάδια βελτίωσης είναι ενδεικτικά των ανταλλακτικών που χρειάζονται για την αντίστοιχη ισχύ,
με χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Ανάλογα με τα περιφερειακά οι τιμές βελτιώνονται ή χειροτερεύουν.
Η χρήση βενζίνης 100 οκτανίων βελτιώνει τις επιδόσεις κατά 3% εως 5%

Οι κινητήρες αυτοί έχουν ηλεκτρικό γκάζι κι εφοδιάζονταν με εγκεφάλους Bosch ME7.4.4 και αργότερα Bosch ME7.4.5.
Αμφότεροι προγραμματίζονται με εξίσου καλά αποτελέσματα.

Η δημοσίευση αυτή γίνεται με βάση τη συνεργασία μας με το GreekCitroenClub.
Το κόστος αναπρογραμματισμού για τα παραπάνω στάδια είναι 250Ε συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.

Για περισσότερες πληροφορίες παραμένουμε στη διάθεσή σας! :)

Etuners - βελτιώσεις για 1.6 16V 122hp NFS (Citroen C2 VTS)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Σεπ 2010, 08:58
από salex
Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα 1.6 16V 122hp με κωδικό NFS (TU5JP4/S) που έμπαινε στο Citroen C2 VTS 1.6 122hp.

Σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον κινητήρα NFU (1.6 16V των 110 ίππων) που υπήρχε στα Citroen C4 VTS - Peugeot 206/307 είναι:
# Μεγαλύτερη αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής με σκοπό την καλύτερη ισχύ στις υψηλές στροφές
# Αγριότερος εκκεντροφόρος εισαγωγής
# Τα μπεκ είναι μεγαλύτερου μεγέθους

Λόγω αυτών των διαφορών ο κινητήρας NFS έχει μικρότερη ονομαστική ροπή (143Nm) από τον NFU (147Nm), αλλά μεγαλύτερη ισχύ (122hp / 110hp).
Επίσης λόγω της μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής αποδίδει λίγο καλύτερα στα αντίστοιχα στάδια βελτίωσης από τον NFU.


Διαθέσιμα στάδια βελτίωσης:

1ο στάδιο:
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου
+5 ίπποι με περίπου +10Nm ροπής

2ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
+10 ίπποι, + 12Nm ροπής

3ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι 2ου σταδίου
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
# αναβαθμισμένα μπεκ
# προαιρετικά: φλάντζα υψηλότερης συμπίεσης
+25 ίπποι, + 23 Nm ροπής

Τα παραπάνω στάδια βελτίωσης είναι ενδεικτικά των ανταλλακτικών που χρειάζονται για την αντίστοιχη ισχύ,
με χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Ανάλογα με τα περιφερειακά οι τιμές βελτιώνονται ή χειροτερεύουν.
Η χρήση βενζίνης 100 οκτανίων βελτιώνει τις επιδόσεις κατά 3% εως 5%

Οι κινητήρες αυτοί έχουν ηλεκτρικό γκάζι κι εφοδιάζονταν με εγκεφάλους Bosch ME7.4.4 και αργότερα Bosch ME7.4.5.
Αμφότεροι προγραμματίζονται με εξίσου καλά αποτελέσματα.