Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα 1.6 16V 110hp με κωδικό NFU (TU5JP4/L4) που έμπαινε στα Citroen C4 VTS 1.6 και Peugeot 206,307.
Σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον κινητήρα NFX (1.6 16V των 120 ίππων) που υπήρχε στα Peugeot 106 Rallye/GTI - Citroen Saxo VTS είναι:
# Μικρότερη πολλαπλή εισαγωγής με σκοπό την καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές
# Ηπιότεροι εκκεντροφόροι, λόγω συμμόρφωσης με νεότερες προδιαγραφές ρύπων
# Καταλύτης ενσωματωμένος στο χταπόδι, λόγω συμμόρφωσης με νεότερες προδιαγραφές ρύπων
# Διαφορετικό σύστημα τροφοδοσίας βενζίνης: Τα μπεκ είναι μικρότερου μεγέθους και η αντλία βενζίνης έχει σταθερό
ρυθμισή πίεσης στο ντεπόζιτο, σε αντίθεση με τα 106/Saxo που είχαν ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα με εντολή υποπίεσης
από την πολλαπλή. Αυτό σημαίνει ότι για περισσότερους από 135 ίππους χρειάζονται μεγαλύτερα μπεκ
# Μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής στο καπάκι σε σχέση με τα Saxo/106, που κάνουν το καπάκι ροικότερο
Διαθέσιμα στάδια βελτίωσης:
1ο στάδιο:
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου
+6 ίπποι με περίπου +8Nm ροπής
2ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
+12 ίπποι, + 14Nm ροπής (
http://www.etuners.gr/?s=13&t=236 )
3ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι 2ου σταδίου
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
# Πολλαπλή εισαγωγής C2 VTS
# αναβαθμισμένα μπεκ
# προαιρετικά: φλάντζα υψηλότερης συμπίεσης
+35 ίπποι, + 20 Nm ροπής
Τα παραπάνω στάδια βελτίωσης είναι ενδεικτικά των ανταλλακτικών που χρειάζονται για την αντίστοιχη ισχύ,
με χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Ανάλογα με τα περιφερειακά οι τιμές βελτιώνονται ή χειροτερεύουν.
Η χρήση βενζίνης 100 οκτανίων βελτιώνει τις επιδόσεις κατά 3% εως 5%
Οι κινητήρες αυτοί έχουν ηλεκτρικό γκάζι κι εφοδιάζονταν με εγκεφάλους Bosch ME7.4.4 και αργότερα Bosch ME7.4.5.
Αμφότεροι προγραμματίζονται με εξίσου καλά αποτελέσματα.
Η δημοσίευση αυτή γίνεται με βάση τη συνεργασία μας με το GreekCitroenClub.
Το κόστος αναπρογραμματισμού για τα παραπάνω στάδια είναι 250Ε συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.
Για περισσότερες πληροφορίες παραμένουμε στη διάθεσή σας!