Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 11:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Αγαπητοί συμφορουμίτες, όλα καλά με τα πετρέλαια και τις πολύ χαμηλές τιμές της Citroen (σύντομα και της Peugeot φαντάζομαι μιας και ο Συγγελίδης πήρε την επίσημη στη χώρα μας). Πολλοί από μας τα πήραμε, κάποιοι πετρέλαιο, κάποιοι βενζίνη...πόσο αξιόπιστα είναι τα προϊόντα του group πλέον;;; Τα πράγματα είναι πολύ απλά: σε μια χώρα με τεράστια εγχώρια αγορά και πωλήσεις, αντι-Γαλλική και πάνω από όλα φανατική με τα λίγα προϊόντα που παράγει, το group PSA τα πάει θαυμάσια με αύξηση του δείκτη αξιοπιστίας. Αναφέρομαι φυσικά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τρανό παράδειγμα των παραπάνω, τα νέα μέλη του φόρουμ που στη ουσία δεν έχουν διατυπώσει σοβαρά παράπονα στον τομέα της αξιοπιστίας για τα καινούρια οχήματα τους. Η μεγάλη έρευνα του 2012 για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων έως 8 ετών, δείχνει ξεκάθαρα τα βήματα προόδου που μπορεί να επιτύχει μια εταιρεία. Προμηθευτές με υψηλά στάνταρντ κατασκευής, προσεγμένη εξελεγκτική διαδικασία και σοβαρή συναρμολόγηση με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, βοήθησε στην ανάδειξη των προϊόντων του group. Στο δια ταύτα, σας παραθέτω τον εν λόγω πίνακα που αποδεικνύει όλα τα παραπάνω: από τα Τάρταρα τις προηγούμενες δεκαετίες, στη πρώτες θέσεις αξιοπιστίας Ευρωπαίων κατασκευαστών: http://www.whatcar.com/car-news/what-ca ... 012/263555Μετά τους Γιαπωνεζο-Κορεάτες με τις συνήθως μεγάλες εγγυήσεις, Ford, Skoda, Citroen και Peugeot. Ένα ακόμη πολύ σημαντικό στοιχείο που δε πρέπει να παραβλέπουμε είναι το μέσο κόστος επισκευής των ζημιών, κάτι το οποίο μόνο αμελητέο δε μπορεί να θεωρηθεί. Το group λοιπόν, μέσα σε όλα τα άλλα, έχει από τα χαμηλότερα ποσά μέσου κόστους επισκευής! Το γέλιο της αρκούδας είναι με τα "Premium Γερμανοκατασκευασμένα" όπου κλαίει ο κάτοχος με τις ζημιές και το κόστη επισκευής...τελευταίοι ως συνήθως Land Rover και Alfa Romeo, παρά τη μεγάλη άνοδο της Fiat στον ίδιο πίνακα !! Σιγά μη βγει ο Ελληνάρας να πει ότι του "χάλασε το Μερσεντέ, η Μπέμπα ή το Αουν τί" του...μέχρι και σίμπιταχ του έβαλε λέμε Τελικά, πόσο παραμύθι μπορεί να φάει ο Έλληνας από τα αυτοκινητιστικά ΜΜΕ για το Γερμανοκατασκευασμένο προϊόν;;;
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 11:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
ωραίο θέμα Δημήτρη! Μας χρειαζότανε! Εγώ τον δείκτη αξιοπιστίας...τον βγάζω μόνος μου παρατηρόντας στο δρόμο τί φορτώνουν οι οδικές βοήθειες. ...και δόξα τω Θεώ... δέ φορτώνουν γαλλικά!!! (...δέν αποκλείω το φαινόμενο κάποια στιγμή να δώ και το δικό μου φορτωμένο... αλλα στα 12 χρόνια σχέσης με γαλλικά και ειδικότερα citroen, ..ποτέ δέν με άφησαν στο δρόμο! ...και το εκτιμώ!!!)
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 11:29 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Δυστυχώς δε βγαίνουν και πολύ στη φόρα τέτοια στοιχεία και άντε να πείσεις τον κολλημένο Αουντάκια, Μερσεντάκια και ακόμη χειρότερα, τον τυπά που πήρε το φθηνότερο των Γερμανικών γιατί τα Γαλλικά χαλάνε.
Ακόμα και στα 90's, που η Xantia (που είναι από τα πλέον ζόρικα στη συντήρηση αυτοκίνητα, γιατί τα θέλει όλα στην ωρα τους και δε συγχωρεί ωχαδερφισμούς) φιγουράριζε στην κορυφή των πιο αξιόπιστων αυτοκινήτων (και αυτό νομίζω σε βρετανική ερευνα), υπήρχε αυτή η αντίληψη.
Never mind, που λένε και τα αγγλάκια.
Sent from my LG-P500 using Tapatalk 2
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 11:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Ποσταρε στο 4τforum να γελάσουμε. ...
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 12:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
linker έγραψε: Δυστυχώς δε βγαίνουν και πολύ στη φόρα τέτοια στοιχεία και άντε να πείσεις τον κολλημένο Αουντάκια, Μερσεντάκια και ακόμη χειρότερα, τον τυπά που πήρε το φθηνότερο των Γερμανικών γιατί τα Γαλλικά χαλάνε.
Αυτούς δέν τους πείθεις με τίποτα γιατί αυτό ήταν το όνειρό τους.... να αποκτήσουν Audi-BMW-Mercedes...κι ας το έχουν αγοράσει και 4ο χέρι ...απο Γερμανία! dasimo έγραψε: Ενταξει για να ειμαστε ομως και πιο δικαιοι , νομιζω οτι τα αυτοκινητα του PSA Group ειναι αναλογικα πιο απλα απο αλλα αυτοκινητα. Σκεψου ας πουμε ποσα συστηματα εχει μια S-Class η ακομη και μια C-Class η σκεψου ακομη και ενα top of the range Golf που ειναι σύνηθες, με 4motion, DSG, κανα δυο οθονες, 2 οροφες , xenon, ηλεκτρικα και θερμαινομενα καθισματα ........οι πιθανες πηγες προβληματων μεγαλωνουν γεωμετρικα. ...ε τότε.... πού κολλάει η ....γερμανική υπεροχή....και το "απόλυτο μηχάμημα οδήγησης..." ...όπως μας τα διαφημίζουν? και στο κάτω κάτω φίλε Δημήτρη (επειδή ούτως ή άλλως δέν διαθέτω και τα χρήματα για δοκιμές...) εμένα με ενδιαφέρει να έχω ένα αυτοκίνητο που να με ...φτάνει στον προορισμό μου! Δηλαδή ...να βγάζει πέρα το σκοπό του!
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 12:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
dasimo έγραψε: Ενταξει για να ειμαστε ομως και πιο δικαιοι , νομιζω οτι τα αυτοκινητα του PSA Group ειναι αναλογικα πιο απλα απο αλλα αυτοκινητα. Σκεψου ας πουμε ποσα συστηματα εχει μια S-Class η ακομη και μια C-Class η σκεψου ακομη και ενα top of the range Golf που ειναι σύνηθες, με 4motion, DSG, κανα δυο οθονες, 2 οροφες , xenon, ηλεκτρικα και θερμαινομενα καθισματα ........οι πιθανες πηγες προβληματων μεγαλωνουν γεωμετρικα. Θα διαφωνίσω μαζί σου. Επίσης τα PSA, και όχι μόνο, έχουν οθόνες, αυτόματα σασμάν, οροφές, ξένον κλπ. Άλλωστε, για κάθε μία S-Class, 7 series και Α8, πωλούνται εκατοντάδες Α1-3-4, A-B-C-class και 1-3 series. Τα οποία, στη κυριολεξία, έχουν ελάχιστα επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία από ένα C4 και C5 στη πληθώρα των περιπτώσεων. Αλλά και τα παραπάνω εξοπλιστικά στοιχεία, όταν προέρχονται από εταιρείες που ζητάνε ένα C3 diesel σε επιπλέον εξοπλισμό, θα έπρεπε να σιγουρευτούν ότι θα δουλεύουν απροβλημάτιστα πάντα και όχι να βάζουν ESP μετά τα τουμπαρίσματα Όσο για το 4τροχοφόρουμ, δε μπαίνω καν στη διαδικασία να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, για αυτό και δε πρόκειται να γραφτώ ποτέ. Άσε τους να κυκλοφορούν το χρήμα στα "μαστόρια" να βγαίνει και κάνα φράγκο παραπάνω. Ξέχασα όμως να αναφερθώ στη κρατική Renualt που δε τα πήγε καλά και είναι πολύ χαμηλά. Least favorite French car για μένα, σχεδόν ποτέ δε μου έκαναν "κλικ". Δυστυχώς όμως, ΟΛΑ χαλάνε και θα πρέπει πάνω από όλα να σκεφτόμαστε πως είναι μηχανήματα που παράγονται σε μια γραμμή παραγωγής. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε μόλις παίρνουμε το "γουρούνι στο σακί" είναι να το προσέχουμε και να το συντηρούμε σωστά ώστε να ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες βλαβών.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
scientist
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 14:39 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17 Δημοσιεύσεις: 454 Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
|
Καταρχήν ένα μπράβο στον Πράκτορα για το ωραίο και ενδιαφέρον θέμα. Τέτοιες έρευνες αποδεικνύουν ότι οι Γερμανοί εδώ και πολλά χρόνια έχουν χάσει την υπεροχή τους στον τομέα της αξιοπιστίας.
Το Xantia που είχα τη χαρά να οδηγώ για περισσότερο από 8 χρόνια με σωστή συντήρηση - κάθε 7.500 χλμ - δεν με άφησε ΠΟΤΕ παρά μόνο μια φορά από μπαταρία. Μια βλάβη που δεν θεωρώ βλάβη. Αντίστοιχα το Xsara του πατέρα μου, το οποίο και χρησιμοποιώ πλέον, χωρίς να έχει επιμελή συντήρηση το διάστημα 2008-2011 μιας και ο πατέρας μου μόνο με το Xsara δεν προλάβαινε να ασχοληθεί, ήταν και παραμένει εξαιρετικά αξιόπιστο και δεν ζητάει σχεδόν τίποτα - τρόμπα βενζίνης ζήτησε μόνο. Τώρα βέβαια το ότι έσκασε για παράδειγμα το χρώμα του ουρανού και γνωστός φαναρτζής μου είπε το παθαίνουν τα Γαλλικά λόγο του οινοπνεύματος στο υγρό από τα πιτσιλιστίρια είναι προς σκέψη μιας και έχω δει και άλλα Γαλλικά με θαμπά ή ξεβαμμένα χρώματα.
Από την άλλη το κόστος επισκευής είναι τουλάχιστον λογικό μιας και θυμάμαι ότι με το Xantia έδινα, όταν το είχα, κατά μέσο όρο 200 ευρώ για κάθε service, ενώ η αλλαγή ιμάντες χρεωνόταν περίπου 150 ευρώ. Φίλος με Peugeot 307 αγορασμένο το 2003 καινούργιο έχει πληρώσει ελάχιστα σε συντήρηση και το αυτοκίνητο είναι σε εξαιρετική κατάσταση Αντίθετα γνωστός με Golf έδινε μόνο για ιμάντες περισσότερα από 400 ευρώ. Ας μην αναφέρω ότι είχε αλλάξει αυτοκίνητο γιατί το πρώτο Golf αναβόσβηνε σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο και δεν βρήκαν ποτέ τι είχε. Το δεύτερο βέβαια ήθελε πολλαπλασιαστές σε κάθε αλλαγή λαδιών. Για τον εξοπλισμό δε, το Golf είχε ότι είχε και το Xantia και το 307 αλλά το Xantia και το 307 δεν χάλασαν ποτέ. Τέλος η αδερφή μου με ένα Fabia δεν έχει παράπονο, δε σπάει, δε χαλάει, αλλά όταν έκανε μεγάλο service το 2009 νομίζω έσκασε 800+ ευρώ. Στο μεγαλύτερο service του ακριβού Xantia είχα δώσει κάτι παραπάνω από 400 ευρώ (με μπροστινά top mount και άλλα - οι γνώστες της υδροπνευματικής γνωρίζουν ότι αυτό είναι ακριβό ανταλλακιτκό).
Για εμένα ο Γερμανός φτιάχνει αυτοκίνητα που τα θέλουν πολλοί - κάποια μου αρέσουν και εμένα - αλλά τα πληρώνεις όταν τα αγοράζεις ακριβά και τα πληρώνεις πάρα πολύ ακριβότερα στη συντήρηση τους. Πλέον όμως αν είχα για ξόδεμα πχ 30.000 ευρώ δεν αγόραζα ένα BMW ή μια Mercedes ή ένα Audi, αλλά κάποιο full extra C5 - ή και DS5 αν με έβγαζαν τα χρήματα - και θα ήξερα ότι έχω μαζί του μια 10-ετια απροβλημάτιστη (μπορεί και παραπάνω).
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
|
|
|
|
|
dasimo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 16:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43 Δημοσιεύσεις: 1895
|
Η προσωπικη μου εμπειρια ειναι η εξης :
1. Citroen Saxo VTS 60 2002 μοντελο χιλιαδες χιλιομετρα => Δεν με αφησε καμμια φορα στον δρόμο, 1 επισκεψη για μη προγραμματισμενη εργασία 2. Renault Megane II 1.6 2005 μοντελο Vvti-dynamique 33 χιλιαδες χιλιομετρα => Δεν με αφησε καμμια φορα στον δρόμο, 1 επισκεψη για μη προγραμματισμενη εργασία, 5 αλλαγες τυχόν μελλοντικων εξαρτηματων στην εγγυηση , κατα την διαρκεια του σερβις-με κωδικο απο την Γαλλια για το αυτοκινητο το συγκεκριμένο, απλα με περιμεναν να παω στο σερβις- 3. BMW 316i E90 advantage 2008 μοντελο 58 χιλιαδες χιλιομετρα => Με αφησε 3 φορες στον δρόμο, συμφωνα με την οδικη απο πολλαπλασιαστές-ακομη και αν μια φορα το πηγα εγω με 3 κυλινδρους, θεωρω οτι με άφησε-, πολλες αλλαγες κατα την διαρκεια σερβις-π.χ. δισκοπλακες- χαλασμενες κλειδαριες 2 φορές, αρκετα μικροπροβληματάκια- αψογο το BMW Road assistance!- 4. Citroen C4 e-hdi STT/BMP Μοντελο 2012 17 χιλιαδες χιλιομετρα => Κανενα απολυτως προβλημα, καμμια μη προγραμματισμενη επισκεψη, ελεγχος συναγερμου γιατι δεν δουλευαν τα alarm κατα την ενεργοποίηση/απενεργοποιηση στην αλλαγη λαδιών -προβλημα after market συναγερμού-
_________________
|
|
|
|
|
Βορειος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 17:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37 Δημοσιεύσεις: 873 Εικόνες: 0
|
Αγαπητε δημητρη,κατ αρχας συγχαρητηρια για το θεμα που ανακαλυψες παρατηρωντας τα στοιχεια που παραθετει η ερευνα βλεπουμε πως προκειται για οχηματα για τη δεκαετια 2000-2010 με κορυφαιο της σιτροεν για αυτη τη δεκαετια το xsara και χειροτερο το c8,απο αποψη συχνοτητας βλαβων και κοστους επισκευης.Φανταστειται τωρα με την επιθεση ποιοτητας που εξαπελυσε η Σιτροεν με τα c3 c4 c5 ειναι βεβαιο οτι θα ανεβει ακομα ψηλοτερα τα επομενα χρονια.
_________________ C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 18:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Αυτό πάντως με τους πολλαπλασιαστές δε μπορώ να το χωνέψω: Audi, BMW και VW αλλάζουν πολύ συχνά. 40.000χλμ και 5 χρόνια η BMW -κατά τα άλλα efficient dynamics- έχει αλλάξει όλα τα μπεκ και πολλαπλασιαστή 2 φορές, αν δε απατώμαι για το διπλό της φοράς. Μη ξεχνάμε και όλο το σύστημα κλιματισμού που βγήκε off και αλλάχτηκε μέσα στην επέκταση εγγύησης των 5 ετών (μαζί με προπληρωμένα σέρβις βεβαίως βεβαίως).
Όχι να το παινευτώ για τη Citroen -κλάιν δηλαδή, δεν έχω ούτε μετοχές, ούτε τρώω ψωμί από αυτούς- το C4 Exclusive της οικογένειας, αγορά 1 μήνα πριν από τη BMW του αδερφού δεν έχει κάνει κιχ, πέραν των προγραμματισμένων σέρβις. Και μιλάμε για ESP, Xenon κατευθυνόμενα και όλα τα ηλεκτρικά που μπορούσε να έχει πέραν των ηλεκτρικών/θερμαινόμενων καθισμάτων και οθόνη με GPS.
Τα ίδια με τη Xsara, 25.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Τα PSA από όσο γνωρίζω, είχαν θέματα με φλάντζες κεφαλής, ηλεκτρικά παράθυρα, πολυμοχλοδιακόπτες φλας/φώτων αλλά και θέματα ποιότητας στα πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα, λόγω "παιδικών ασθενειών".
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2013, 22:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Ενδιαφέρον το άρθρο. Τα οχήματα που έχω τώρα ή πρόσφατα. 1) Saxo VTS. Ηθελε την συντηρησή του, έτρωγε τα σινεμπλόκ, χτύπαγε κάθε 2 χρόνια κανένα μοτεράκι ρελαντύ, χτύπησε εναν αισθητήρα καταλύτη, έκαψε και το μοτέρ του πίσω γυαλοκαθαριστήρα. Στα 15 χρόνια με 270.000 χλμ στη πλάτη χτύπησε μοτέρ και αποσύρθηκε. Οταν πήγε για απόσυρση δούλευαν ολα τα ηλεκτρικά παράθυρα καθρέφτες κλπ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Με άφησε μια φορά στο δρόμο απο μπαταρία. Edit άλλαξα και μια κρεμαγέρα γιατί σχεδόν το σύνολο των χλμ ήταν στην Αθήνα.
2) Impreza STi. Τέρας αναξιοπιστίας. Στα 7 χρόνια συμβίωσης πέρσυ χάλασε μια φούσκα ημιαξονίου, χάλασε το οργανάκι πίεσης λαδιού, ξεκώλησε το αυτοκόλητο του ασφαλιστήριου, θάμπωσαν τα εμπρός φανάρια και προχθές χάλασε το φιλετάκι του υαλοκαθαριστήρα. Χρέπι. Αισίως στις 97000 χλμ. Α ψέματα θέλει και λάστιχα. Τα υπόλοιπα νορμάλ συντήρηση.
3) C3 Hdi. Αλλο ρημάδι αυτό. Τρίζει η θέση του οδηγού, λερώνει εύκολα η πανοραμική. Που και που οταν το βάζω μπροστά στο γύρισμα της μίζας το πρωϊ κατά τα διαγνωστικά πετάει ενα "Oil pressure fault" και δεν το ξαναβγάζει. Στους 8 μήνες συμβίωσης ολα καλά.
Πιστεύω οτι σχέση απόδοσης / τιμής στο γκρούπ είναι ατού. Γενικά δεν υπάρχουν ιστορίες τρόμου.
Δεν θα μπώ στον κόπο να σχολιάσω άλλες "κορυφαίες" μάρκες.
Αυτά.
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μάιος 2013, 07:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Εμένα στα 300.000 χλμ και 12 χρόνια saxo-σανίδωμα: Διακόπτης μίζας, μοτεράκι δοχείου πιτσιλιστήρων 2 φορές, ψυγείο καλοριφέρ. Φυσιολογικές φθορές: αισθητήρας Λ, καρβουνάκια, 2 δίσκοπλατα (μετά τα γαργαλήματα)...ψυγείο μηχανής,βάσεις μηχανής....και τα αναλώσιμα. Όλα αυτά μετά τα 180.000 χλμ. Μόνο το ψυγείο μηχανής με άφησε στο δρόμο επειδή ανέβαζε θερμοκρασία και το περπάτησα συμπληρώνοντας νερό στην κοντινότερη πόλη (7-8 χλμ). Αδικαιολόγητες φθορές.... μόνο ότι του προκάλεσα εγώ! Στο C3 , στον ένα χρόνο στα 12.000 χλμ , κάτι συμβαίνει με την τροφοδοσία.... καίει πολύ λίγο!
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μάιος 2013, 08:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Μετα τους γιαπωνεζους, η αξιοπιστια της PSA. Καθολου ασχημα! Οι μεν πρωτοι δικαιολογουν κατα πολυ τα λεφτα αποκτησης ενος γιαπωνεζικου, οι δε γαλλοι της PSA ειναι πλεον απο τις πιο συμφερουσες λυσεις...και αξιοπιστη, στην αποκτηση ενος αυτοκινητου. Αντε γεια οι υπολοιποι οπως και κλασικα για χρονια πιστευω. Πεταμενα λεφτα!!! Who let the dogs out???
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|