Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bognick
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2015, 06:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Οκτ 2014, 21:06 Δημοσιεύσεις: 66
|
xantiamanolis έγραψε: η καλυτερη λυση είναι να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας ετσι ώστε να μην χαλαει η συνταγή κανεναν...οποτε το κρατος πιο πολλα λεφτα θα βγαλει με την επανακυκλοφορια ολων των αυτοκινητων αυξησε το καυσιμο κατά 10 λεπτα το λιτρο και θα βγαλει απο την χασουρα από τα τελη διοτι πιο πολλα θα κινηθουν θα δουλεψουν πιο πολλα συνεργεια αλλα εισπραξη φπα από εργασια και υλικα...και μια σειρα άλλες υπηρεσίες που εξαρτώνται από το αυτοκινητο.... καλο ε? Συμφωνώ με την πρότασή σου αλλά να κάνω μια παρατήρηση. Η ελληνική οικονομία δεν κερδίζει από την χρήση του αυτοκινήτου. Ίσα ίσα αιμοραγεί για κάθε χιλιόμετρο που διανύεται. Το μόνο που κάνει το αυτοκίνητο είναι να τονώνει την οικονομική δραστηριότητα, όμως τα τεράστια ελείματα που δημιουργεί στα ισοζύγια (αυτοκίνητα, ανταλλακτικά, αναλώσιμα, καύσιμα είναι όλα εισαγώμενα) θα πρέπει να καλυφθούν από κάπου αλλού. Γι' αυτό σε χώρες όπως η Δανία προσπαθούν να δίνουν αντικίνητρα οδήγησης αυτοκίνητου και κίνητρα σε άλλους τρόπους μεταφοράς για να αντικαθιστούν κάθε χρόνο κάποια αυτοκινητιστικά χιλιόμετρα με χιλιόμετρα δημ. συγκοινωνιών ή ποδηλάτου. Το ποδήλατο συγκεκριμένα έχει αποδειχθεί ότι προσφέρει έσοδα σε μια οικονομία αντί να την αιμοραγεί. Δεν αυξάνει το ΑΕΠ βέβαια, αλλά ένας απλός δείκτης είναι ας το ξεπεράσουμε.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2015, 12:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πολυ σωστη παρατηρηση.. Απο την αλλη καθε κυβερνηση ,μεχρι τωρα τουλαχιστον, αντι να κοιταξει να "κυκλοφορει" το χρημα δινωντας ψωμι σε οικογενειες που δουλευουν πανω σε ανταλλακτικα,συνεργεια,μαντρες κτλπ κοιταγε να ωθει τον κοσμο σε συνεχη αντικατασταση του αυτοκινητου του με καινουργιο με σκοπο να δουλευουν μονο οι οικογενειοκρατιες των εισαγωγεων...για να μη μιλησω για τους συμβεβλημενους με την ΕΔΟΕ και το πως λειτουργει το συστημα για καθε αμαξι που αποσυρεται...ακομα και τα μεταχειρισμενα ελληνικα ανταλλακτικα δηλαδη τα λυμαινονται συγκεκριμενοι.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2015, 16:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
το θεμα ανταλακτικων είναι άλλη κουβεντα για άλλη ωρα.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2015, 21:50 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Θα μπορούσαμε (αν ημασταν μια κανονικη χωρα) να βγάζουμε και εμεις εδω ιμιτασιον ανταλλακτικα τα οποια θα πωλούνταν φθηνότερα και θα δούλευαν και καμμια δεκαρια ειδικότητες και μερικές χιλιάδες κόσμος γυρω απο το αντικείμενο αλλά ξέχασα, εδω ειναι μπανανία...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 23:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Επειδή μου ζήτησε ο nonos σε άλλο θεμα σχετικά με την c5 να αναφέρω όσα γνωρίζω για τα τελη κυκλοφορίας αναφέρομαι σε όσα έχουν γραφει και έχουν σχέση με τον νεο υπολογισμό http://www.odigostoupoliti.eu/teli-kykl ... pon-rypon/Βασικά, η ΕΕ έβγαλε καινούργιο τρόπο υπολογισμού των ρύπων και πρέπει λέει κάθε κράτος μέλος να εισπράτει τα τέλη με βάση τους ρύπους και επομένως θα προκύψουν νεα τελη. Ποσο αυτό ειναι κοινοτική υποχρέωση δεν ξερω αλλά ΕΑΝ ισχύουν οσα γράφονται το 2021 θα πρέπει να υπολογίσουμε τα τέλη με βάση τους ρύπους Και έτσι επειδή κοιμάμαι και ονειρεύομαι μια X7 δίλιτρη μπενζίνα ή ντήζελ υπολόγισα οτι με βάση τα 180 γραμμάρια που εκπέμπει το βενζινοκινητο όχημα εαν πληρώσω με βάση τους ρύπους τα τέλη θα είναι 500 ευρω απο 660 σήμερα. Μεγάλη διαφορά. Επίσης σήμερα βγηκε μια φήμη οτι ο κος Χατζηδάκης προκειμένου να αποτρέψει την εισαγωγή μεταχειρισμένων να νομοθετήσει ένα εφ απαξ περιβαντολλογικό τέλος κατά την εισαγωγή της ταξης των 4χλδ για euro 4 και 2χλδ για τα euro 5 ενω θα απαγορευεται εντελως ο εκτελωνισμος παλαιοτερων οχηματων. Πόσο θα ισχύσει και εαν κατι τέτοιο δεν γνωρίζω, ιδίως τώρα που έχουμε κλονιστει ως οικονομία λογω ιου και ο κόσμος δεν ειναι να πληρώνει....
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2020, 01:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πολύ ρευστό το τοπίο.. και λόγω κοροναιου και λόγω συρρίκνωσης των εισοδημάτων και πάλι. Οποία κυβέρνηση και να ήταν έχει διαχειριστεί πολλές καυτές πατάτες. Πολλά γράφονται τον τελευταίο καιρό. Για κάτι επιδοτήσεις μαμούθ επίσης για αγορά ηλεκτροκίνητων κτλπ Φαιδροτητες φυσικά για μια χώρα που έχει ανύπαρκτο δίκτυο φόρτισης και ανύπαρκτη τεχνογνωσια συντήρησης. Από εκεί και έπειτα ένα περιορισμό/αντικίνητρο στην εισαγωγή σαπακιων Ευρώπης με καλό μάτι τον βλέπω. Ωστόσο διάβαζα σήμερα παραδείγματα επί αυτού και σε πολλές περιπτώσεις ο φόρος βγαίνει χαμηλότερα απ' ότι ήταν!!! Ενώ δε μπορείς να καταργήσεις την ατελή σχεδόν εισαγωγή αντικών που παίρνουν μόνο ιστορικές πινακιδες.. Όσο για τα τέλη σίγουρα θα αλλάξει το τοπίο αλλά το "όλα βάσει ρύπων" δε γνωρίζω πόσο εφικτό είναι σ αυτή τη φάση. Ήδη νομίζω και από φέτος είμαστε εκτός νομοθεσίας εντωμεταξυ... Αυτό το οποίο βλέπω να έρχεται είναι το ετήσιο ΚΤΕΟ για αυτοκίνητα πχ 20ετιας και πίσω...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2020, 05:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Πες καλύτερα 10ετιας και και πίσω, στο newsauto έλεγαν για 2010 και πριν ή 2005 και πριν τα 2 σενάρια που εκτιμούν. Επίσης δύσκολο να υπολογίσουν τα παλιά με ρύπους, υποτίθεται ότι για τα νέα μόνο θα ισχύσει και παίρνουν συνέχεια αναβολές, στα παλιά δεν έχουν δεδομένα wltp.
Sent from Orilla while fighting replicators.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2020, 11:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Τα νέα τέλη θα ισχύσουν από το 21 υποχρεωτικά . Εδώ τώρα το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση τα καινούργια του 21 να πληρώνουν ακριβότερα από αυτά μέχρι το 20 . Αρα μάλλον θα έχουμε κάποιες εκπτώσεις στα παλιά ώστε να πάρουν κάποιες πινακίδες πίσω και θα έχουμε νέα κλίμακα τιμών για αυτά από 2010-2020 ώστε με τους παλιούς ρύπους να πληρώνουν περισσότερα από τους αντίστοιχους με το νέο σύστημα .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας Δημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μάιος 2020, 23:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
απλα θα βαλουν ετησιο ελεγχο κτεο και οχι στα 40 ευρα αλλα στα 70 ετσι και πιο πολλα θα κονομησουν και θα αναγκασουν κατι χρεπια 10 ετιας και οχι μονο να πανε για σκραπ......οποιος φροντιζει το αμαξι του εν εχει να φοβατε τιποτας
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|