Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 00:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Σίγουρα το οικονομικό ειναι το Νό 1 και ως γνωςτον Το κρατος στήνει φακές για να ρουφά χρήματα.Παλια Το κρατος ενώ εισέπραττε περιπου 1,5 δις απο τα τέλη με τις επιβαρύνσεις που επέβαλε έφτασε στο 1 δις έσοδα με συνεχή πτωτική πορεία...Αρα έπρεπε να στηθεί μια άλλη φάκα,γιατι τα ποντίκια ξεφεύγανε συνεχώς περιςςοτερα.
Πρακτικά εκείνα που θα χάσουν ειναι τα υψηλού κόστους αμαξια μια και ολες οι εξαιρέσεις τελών θα αναθεωρηθούν.Ο κίνδυνος ειναι να εχουμε έξαρση των εισαγόμενων αμαξιών 5 ετιας σε βάρος των καινούργιων.
Θεωρείται για πολλούς λόγους πολυ απίθανη η ακινητοποίηση των νέων αμαξιών τριετίας περιπου άρα ολοι αυτοι θα περάσουν απο το ταμείο....που παντα θα εινα μείον..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Orestis έγραψε:
Σίγουρα το οικονομικό ειναι το Νό 1 και ως γνωςτον Το κρατος στήνει φακές για να ρουφά χρήματα.Παλια Το κρατος ενώ εισέπραττε περιπου 1,5 δις απο τα τέλη με τις επιβαρύνσεις που επέβαλε έφτασε στο 1 δις έσοδα με συνεχή πτωτική πορεία...Αρα έπρεπε να στηθεί μια άλλη φάκα,γιατι τα ποντίκια ξεφεύγανε συνεχώς περιςςοτερα.

Θεωρείται για πολλούς λόγους πολυ απίθανη η ακινητοποίηση των νέων αμαξιών τριετίας περιπου άρα ολοι αυτοι θα περάσουν απο το ταμείο....που παντα θα εινα μείον..


Τα αμάξια τριετίας είναι και αυτά που στην πλειονότητά τους πληρώνουν λίγα έως μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Αν και ο περισσότερος σαματάς γίνεται για τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων καθώς από εκεί το κράτος παίρνει μπόλικο ζεστό μαζεμένο χρήμα . Όσον αφορά την μικρή άνοδο στις περυσινές και φετινές πωλήσεις αυτή οφείλεται στην υποχρεωτική ανανέωση του στόλου των εταιριων ενοικίασης αυτοκινήτων κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μικρότερη πληρωμή φόρων από μέρους τους λόγω εξόδων ανανέωσης εξοπλισμού κλπ.
Πλέον όσο και να "φθηνείνουν" ,που δεν υπάρχει περίπτωση, τέλη τεκμήρια κλπ αυτοκίνητο δεν θα μπορούμε να πάρουμε γιατί όπως μου είχε πει κάποτε ένας γέροντας:
Όταν έχεις λεφτά όλα είναι φθηνά , όταν δεν έχεις λεφτά όλα είναι ακριβά

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
xantiamanolis έγραψε:
idros2000 έγραψε:
Ότι ακουγεται μεχρι τώρα ειναι σκεψεις του αρμοδιου υπουργειου κ τπτ παραπανω.Για φετος παιδιά βλεπω να πληρωνουμε με το υπάρχον καθεστώς, κ από του χρόνου βλέπουμε..

Στάλθηκε από το XT1052 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

δε νομιζω προφανως για να το λενε από τοσο νωρις πιθανον να γινει πραξη..το θεμα είναι ποιοι θα βγουν ωφελημένοι και ποιοι ζημιωμένοι.....αν είναι παλι να πληρωσει η μαζα των 1400-1600 κυβικων εκει θα υπαρχει θεμα μαζικης κατάθεσης....
σαν πρωτη φορα θα υπαρχουν αδικιες....μενει λοιπον να δουμε τι γινετε μεχρι τελος του ετους...ακουσα και από τις ειδήσεις ότι θα υπαρχει ευνοικη κατασταση για τα υγραεριοκινητα που κυκλοφορουν ειτε εργοστασιακα ειτε μετατροπης....αν και αυτό τελικα ισχυσει..παλι καλα.....
ισως αναθερμανθει λιγο η αγορα των εγκαταστασεων υγραερίου.....


Γιατί ρε Μανώλη, ποτέ την πλήρωσε η μάζα των 1400-1600 κυβικών? Μη τρελαθούμε τώρα... Μόνο τα δίλιτρα plus σκίσανε...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Η μάζα των 1400-1600 πλήρωνε και πληρώνει όλα τα υπόλοιπα και είχε μέχρι τώρα ένα ψιλοπροσιτό αυτοκίνητο
Αντίθετα οι περισσότεροι με τα δίλιτρα+ (γιατροί -δικηγόροι- εργολάβοι -υδραυλικοί σαλαμέμπορες κ.α.) πλήρωναν υψηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά από τα άλλα τίποτα καθώς δεν έκοβαν απόδειξη ποτέ τους ....

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 21:19
Δημοσιεύσεις: 848
Τοποθεσία: Κορινθος
[emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122]

Στάλθηκε από το XT1052 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Τι και αν δεν βάζω φώτα τα βράδια.Αφού τρέχω με ταχύτητα φωτός!!


Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
MeddlingMageGR έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
idros2000 έγραψε:
Ότι ακουγεται μεχρι τώρα ειναι σκεψεις του αρμοδιου υπουργειου κ τπτ παραπανω.Για φετος παιδιά βλεπω να πληρωνουμε με το υπάρχον καθεστώς, κ από του χρόνου βλέπουμε..

Στάλθηκε από το XT1052 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

δε νομιζω προφανως για να το λενε από τοσο νωρις πιθανον να γινει πραξη..το θεμα είναι ποιοι θα βγουν ωφελημένοι και ποιοι ζημιωμένοι.....αν είναι παλι να πληρωσει η μαζα των 1400-1600 κυβικων εκει θα υπαρχει θεμα μαζικης κατάθεσης....
σαν πρωτη φορα θα υπαρχουν αδικιες....μενει λοιπον να δουμε τι γινετε μεχρι τελος του ετους...ακουσα και από τις ειδήσεις ότι θα υπαρχει ευνοικη κατασταση για τα υγραεριοκινητα που κυκλοφορουν ειτε εργοστασιακα ειτε μετατροπης....αν και αυτό τελικα ισχυσει..παλι καλα.....
ισως αναθερμανθει λιγο η αγορα των εγκαταστασεων υγραερίου.....


Γιατί ρε Μανώλη, ποτέ την πλήρωσε η μάζα των 1400-1600 κυβικών? Μη τρελαθούμε τώρα... Μόνο τα δίλιτρα plus σκίσανε...

δημητρη δεν το εθεσα σωστα βασικα ηθελα να πω ότι αν τελικα με τα νεα μετρα είναι να πληρωσουν παραπανω τελη και εφορια γενικα οι 1400-1600 εκει θα γινει ο χαμος...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
http://www.capital.gr/capitaltax/301721 ... gia-ton-ix


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Πάντως, πάντα είχα την απορία , γιατι να ειναι πολυτελης διαβιωση ενα Hyundai Santa Fe 2.7 6ετίας-10ετίας, που σημερα εχει μετα βίας 4.000ευρώ τρεχουσα αξια, και οχι μια 316i , ΜΒ 1.8Κompressor ή ακομα και ενα DS3 ας πουμε μιας και ειμαστε σε φορουμ σιτροέν , 2ετίας τριετίας με τρέχουσα αξια πολυ μεγαλυτερη του Santa Fe, μηδενικά ή σχεδον μηδενικά τελη κλπ...
Aν ντε και καλά πρέπει να εχουμε "πολυτελη διαβιωση" (που κανείς δεν εχει ορίσει ακομα, και που διαφωνω κάθετα και οριζοντια με αυτο καθώς μπορει να εχω lada των 1000ευρω και να ειμαι ντυμένος με 10χιλιάρικα πάνω μου την ωρα που το οδηγάω) ,τεκμήρια, εισφορές κλπ, τοτε σιγουρα τα κυβικά δεν ειναι η σωστή "μεζουρα". Οι τρέχουσες αξιες ισως ειναι σωστότερο.
Επι προσωπικου, και με συμφέρει και οχι.
Απλά ισως αν γινει κατι προς το πιο λογικο θα σταματησω να ακουω το " καλα τι μ@λακας εισαι, πληρωνεις τοσα λεφτά? παρε ενα "Χ" (σαν το δικο του) να δεις" , οπου Χ συνηθως ειναι μικρό τουρμπάκι ή λιμουζίνα με μοτέρ ελλάδας.
Ευτυχως εχω την Μερτσέντα (λιμουζίνα με μοτέρ ελλάδας) για να νιωθω και εγω..."εξυπνος" καμια φορά...
Εκτιμώ οτι με τα νέα μέτρα, πολλά απο τα οχηματα εως 2λτ, 20-50χιλιάδων ευρω, 3-4ετίας θα πληρωσουν παραπάνω απο οτι ως τωρα. Τα μεγαλα, θα συνεχιζουν να τα σκιζουν ουτως ή αλλως ενω τα <1400 θα τη γλυτωσουν με ελαφρές αμυχές.

σσ. Εννοείται πως δεν λέω κάτι με υφος παρεξηγησης, απλα ειναι ο...πόνος μου που λένε.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2015, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Η κάτι Q3 1,4 των 30000 € ?

Η κάτι μερσεντικά 1,5 με 27000 € ?

Η ορμάμε με χλιδάτα Audi A3 diesel με βασική τιμούλα 24000 € .....


Ευκαιρίες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2015, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
spiderman έγραψε:
Πάντως, πάντα είχα την απορία , γιατι να ειναι πολυτελης διαβιωση ενα Hyundai Santa Fe 2.7 6ετίας-10ετίας, που σημερα εχει μετα βίας 4.000ευρώ τρεχουσα αξια, και οχι μια 316i , ΜΒ 1.8Κompressor ή ακομα και ενα DS3 ας πουμε μιας και ειμαστε σε φορουμ σιτροέν , 2ετίας τριετίας με τρέχουσα αξια πολυ μεγαλυτερη του Santa Fe, μηδενικά ή σχεδον μηδενικά τελη κλπ...
Aν ντε και καλά πρέπει να εχουμε "πολυτελη διαβιωση" (που κανείς δεν εχει ορίσει ακομα, και που διαφωνω κάθετα και οριζοντια με αυτο καθώς μπορει να εχω lada των 1000ευρω και να ειμαι ντυμένος με 10χιλιάρικα πάνω μου την ωρα που το οδηγάω) ,τεκμήρια, εισφορές κλπ, τοτε σιγουρα τα κυβικά δεν ειναι η σωστή "μεζουρα". Οι τρέχουσες αξιες ισως ειναι σωστότερο.


Ούτε οι τρέχουσες αξίες είναι το σωστότερο. Οι αξίες των ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ αυτοκινήτων (γιατι όλα τα αυτοκίνητα του κόσμου είναι μεταχειρισμένα μόλις γυρίσεις το κλειδί φεύγοντας χαμογελαστός απο την αντιπροσωπεία), μεταβάλονται κυρίως λόγω της φορολογίας τους, και όχι βάση της πραγματικής αξίας τους.

Αν βγεί το υπουργείο και πεί :
απο 0001 κυβικά μέχρι 1000 κυβικά - 50 ευρω τέλη κυκλοφορίας
απο 1001 κυβικά μέχρι 1400 κυβικά - 60 ευρω τέλη κυκλοφορίας
απο 1401 κυβικά μέχρι 2000 κυβικά - 70 ευρω τέλη κυκλοφορίας
απο 2001 κυβικά μέχρι 5000 κυβικά - 80 ευρω τέλη κυκλοφορίας,

πιστέυεις οτι το Santa Fe σου θα έχανε την αξία του? Φυσικά και όχι.
Αρα η σημερινή τρέχουσα αξία κάθε αυτοκινήτου, είναι κάτι που δεν μπορει να οριστεί εκ νόμου. Το ορίζει η αγορά, η προσφορά και η ζήτηση, ή προσωπική άποψη που έχει ο καθένας για το αυτοκίνητό του. !!!

Τέλος, να πώ και κάτι που δεν έχει σκεφτεί κανείς σας.
Ναί, ο τρόπος υπολογισμού των τελών των αυτοκινήτων βάση των κυβικών, ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ και θα ΕΙΝΑΙ ο πιο ακριβοδίκαιος τρόπος φορολόγησης.
Και πρίν πέσετε να με φάτε, σκεφτείτε : Αν δεν είχαμε τις τόσο μεγάλες αποκλείσεις στα τέλη, θα είχε κανεις πρόβλημα? Κανείς. Αν τα τέλη ήταν αυτοί οι αριθμοί που έγραψα πιο πάνω, θα είχαμε κάποιο θέμα να συζητήσουμε? Κανένα. Αρα, δε μας ενοχλούν τα κυβικά, αλλα η φορολόγισή τους.
Το οτι οι εποχές αλλάζουν, και μαζί αλλάζει με γοργούς ρυθμούς και η τεχνολογία, αυτό είναι γνωστό. Ισως προλάβουμε να ζήσουμε σε μια εποχή, οπου ενα ακριβό και δυνατό αυτοκίνητο, έχει μόλις 1000 κυβικά, θα είναι 4κίνητο, με 350 άλογα και 500άρα ροπή. Ισως κάποια μέρα όλοι μας κυκλοφορούμε με αυτοκίνητα 400 κυβικών (τα σημερινά 1400άρια), 600 κύβικών (τα σημερινα 1600άρια), τα οποια θα αποδίδουν 180 και 250 άλογα στο νερό.
Και τότε, ΠΑΛΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ και όχι η τρέχουμε αξία τους που είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό. Αρκεί να συνοδεύεται βέβαια με λογική φορολόγηση.

Βρισκόμαστε σε ένα χάσμα. Το χάσμα που προκαλεί η τεχνολογία. Οι εταιρείες καταφέρνουν να παράγουν μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, υπερπολυτελή, με μεγάλες δυνατότητες. Πρίν 10 χρόνια τα δυνατα αυτοκίνητα είχαν άλλα κριτήρια. Αλογα και κυλίνδρους. Σήμερα για να βγάλεις άλογα, θές τεχνολογία. Μέχρι η πλάστιγκα να γύρει υπέρ της τεχνολογίας, δηλαδή μέχρι τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους να είναι περισσότερα "έξυπνα", τότε θα ισχύουν οι παλιοί νόμοι. Απαξ και οι δρόμοι πήξουν σε καινούργιες τεχνολογίες, τότε θα αλλάξει και το φορολογικό καθεστώς.
Ε λοιπον το τοπίο αλλάζει. Τα αυτοκίνητα που πωλούνται πλέον έχουν νέες τεχνολογίες, γι'αυτό τη γλιτώνουν προς στιγμήν, αλλα δε θα τη γλιτώνουν για πάντα.

Για αυτό γίνετια όλος αυτος ο τζερτζελές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2015, 05:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2220
Το μόνο στοιχείο φορολόγησης πρέπει να είναι η αξία του αυτοκινήτου . Θεωρείς ότι το προιόν σου πρέπει να το πουλάς 30-40-50-60000 ? Ανάλογα θα πληρώνεις .

Δεν μπορεί να απαξιώνεται η c5 επειδή είναι δίλιτρη και να γλυτώνει η Ε200 επειδή είναι 1800 , ιδιαίτερα όταν αυτό έγινε μετά την αγορά του αυτοκινήτου με αλλαγή της φορολογίας , που υπερτριπλασιάστηκε .

Το φορολογικό καθεστώς πρέπει να είναι διαχρονικό και να γνωρίζει ο καθένας τι θα πληρώνει και πόσο θα απαξιώνεται το αυτοκίνητο του και όχι ένα μικρό να πουλιέται περισσότερο από ένα μεγάλο ίδιας ηλικίας , επειδή βαρύνεται με φόρους .

Από την άλλη προφανώς και τα παλιά πρέπει να πληρώνουν ανάλογα και να υπάρχουν μειώσεις παλαιότητας στα τεκμήρια , ενώ αν τα τέλη είναι κοντά τότε δεν υπάρχει θέμα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2015, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το μονο που εχω να πω εγω ειναι οτι ποτε δε προσαρμοζομαστε στις αλλαγες καθε χρονο.. Κρατας αυτο που αντεχεις,ειχες και δε κοιτας να βγαινεις τσιμα τσιμα.. υπαρχει πολυς κοσμος που εδωσε 10ετιας 1800αρια για νεο ντιζελ και τωρα παλι θα πρεπει να ζοριστει..αλλοι θα ξαναπουλησουν... αν τα βαλεις κατω με 3 αλλαγες αυτοπκινητων μεσα σε μια δεκαετια για να γλιτωνεις κατοσταρικα καθε χρονια συνολικα μαλλον εχεις μπει μεσα απ το να κραταγες το αρχικο... :D

Απο εκει και περα πολυ δικαιο να ελαφρυνθουν οι 2λιτροι ,ιδιως με παλαιοτερα οχηματα και σωστο να υπαρχει μια μικρη επιβαρυνση στα ντιζελ.. μικρη ομως.. υπο την εννοια οτι με αλλη κυβερνηση αγορασαν και σε αλλο μοντελο-φορολογια προσαρμοστηκαν.. απο την αρχη παντως το θεωρουσα αδικο να μην πληρωνουν τιποτα..

Εντελως ηλιθιο να επιβαρυνθουν παντως τα 15ετιας-20ετιας και πισω..εννοω επιβαρυνση επιπλεον των υπαρχουσων τελων.. αν αρχικα μειωθουν λογω της γενικοτερης αλλαγης και στη συνεχεια επιβληθει ενα συμβολικο "πρασινο" τελος ωστε η τελικη τιμη να ειναι ελαχιστα υψηλοτερη ,ιδια ή λιγο χαμηλοτερη οκ.

Παντως πραγματικα ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ δε προκειται να γινει το αυτονοητο.. :laugh φορολογηση βασει ιπποδυναμης σε συνδυσμο με το κοστος κτησης.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2015, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
η καλυτερη λυση είναι να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας ετσι ώστε να μην χαλαει η συνταγή κανεναν...οποτε το κρατος πιο πολλα λεφτα θα βγαλει με την επανακυκλοφορια ολων των αυτοκινητων αυξησε το καυσιμο κατά 10 λεπτα το λιτρο και θα βγαλει απο την χασουρα από τα τελη διοτι πιο πολλα θα κινηθουν θα δουλεψουν πιο πολλα συνεργεια αλλα εισπραξη φπα από εργασια και υλικα...και μια σειρα άλλες υπηρεσίες που εξαρτώνται από το αυτοκινητο....
καλο ε?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2015, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01
Δημοσιεύσεις: 329
Τοποθεσία: kipseli
xantiamanolis έγραψε:
η καλυτερη λυση είναι να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας ετσι ώστε να μην χαλαει η συνταγή κανεναν...οποτε το κρατος πιο πολλα λεφτα θα βγαλει με την επανακυκλοφορια ολων των αυτοκινητων αυξησε το καυσιμο κατά 10 λεπτα το λιτρο και θα βγαλει απο την χασουρα από τα τελη διοτι πιο πολλα θα κινηθουν θα δουλεψουν πιο πολλα συνεργεια αλλα εισπραξη φπα από εργασια και υλικα...και μια σειρα άλλες υπηρεσίες που εξαρτώνται από το αυτοκινητο....
καλο ε?


όσο τα λένε "τέλη κυκλοφορίας" και όχι "τέλη περιβάλλοντος" ή "τέλη πολυτελούς αυτοκινήτου" ή ότι άλλο, αυτή η λύση θα παραμένει η πιο δίκαιη, από τις άμεσα εφαρμόσιμες...
όσο περισσότερο κυκλοφορείς, τόσο περισσότερο καύσιμο χρησιμοποιείς, άρα και περισσότερο "φόρο" για κυκλοφορία.

ακόμη δικαιότερο θα ήταν ο υπολογισμός των τελών με βάση τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το κάθε αυτοκίνητο στο δημόσιο οδικό δίκτυο, οπότε και η όποια αδικία της προηγούμενης λύσης που προκύπτει από τη διαφορά στις καταναλώσεις ανάμεσα σε διαφορετικά αυτοκίνητα, πάει περίπατο.

προσοχή όμως: όπου πληρώνεις διόδια, πρέπει αυτομάτως να εκπίπτουν τα χιλιόμετρα αυτά από το σύνολο, γιατί υποτίθεται πως τα διόδια πάνε για τη συντήρηση του συγκεκριμένου δρόμου, άρα και έχουν το ίδιο νόημα με τα τέλη "κυκλοφορίας"...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: <νέα > τέλη κυκλοφοριας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2015, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
http://www.capital.gr/story/3017724/ti- ... ai-kausima


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 55 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τέλη κυκλοφορίας: Aύξηση 20%
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 41
Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 94
Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 36
Τέλη κυκλοφορίας 2013: Αποκλειστική Διάθεση από το Διαδίκτυο
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 39
τελη κυκλοφοριας
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ