Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:44 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7385712

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 17:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Εχει να γεμισει η Ελλαδιτσα γαλλικα μετ/να ντιζελ...

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Νοέμ 2013, 13:48
Δημοσιεύσεις: 115
Εικόνες: 0
Αν είναι φθηνά και καλά ας γεμίσει, το πρόβλημα είναι ο λόγος που απαγορεύτηκε, μήπως τα ντιζελ δεν είναι τόσο καθαρά και γεμίζουν τον κόσμο μικροσωματίδια? Άσε που μπορεί και να το δει και κανένας Έλληνας φωστήρας και από εκεί που έχουν μηδενικά τέλη και επιτρέπονται παντού να τα ξανααπαγορεύσουν και να τους βάλουν τέλη κυκλοφορίες ή κανένα τρελό φόρο στο ντιζελ κίνησης.

_________________
C3 1.4 HDI eco chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Επειδή η μλκ περνάει από τον εγκέφαλο πρώτα, ας κοιτάξουν να συγυρίσουν λίγο τη χώρα τους (και μεις τη δικιά μας) και ας αφήσουν τις βλακείες τους.

Δεν περίμενα να είναι αληθινό το άρθρο με τις δηλώσεις αλλά το επιβεβαίωσα μέσω ναυτεμπορικής...

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Δεκ 2011, 12:43
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: περιστερι
αφου οπως λεει το αρθρο, το 80% ειναι με πετελαιο οποτε και ειναι <<δεμενος>> πισθαγγωνα ο κοσμος να πληρωσει τον παραπανω φορο και τα επιπλεον νεα τελη κυκλοφοριας κλπ...
κατι σαν τα δικα μας κολπα με τα τεκμηρια κλπ.
προφανως θα ερθει και η δικη μας ωρα να πληρωσουμε ακριβοτερα τελη,πετρελαιο κλπ αφου ομως εχουν παρει οι περισσοτεροι καινουριο αμαξι...

_________________
C3 1.4 Hdi 2014 και στο νησι.... C5 1.8 2007...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ναι εκει ομως θα δωσουν 10.000 ευρα επιδοτηση..εδω?πρεπει να πληρωσουμε για τα παντα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Νομίζω ότι το πρόβλημα τους δεν είναι τα euro 5-6, όσο τα αναρίθμητα παλαιότερα και ρυπογόνα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Βρήκαν τρόπο να τονώσουν την εγχώρια αγορά με αύξηση της ζήτησης των ηλεκτρικών και παράλληλα να ωθήσουν τους κατασκευαστές τους να δώσουν περισσότερη έμφαση στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας. Η Γαλλία παράγει ηλεκτρισμό απο πυρηνικούς αντιδραστήρες οπότε την συμφέρει η στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Αν εμείς εδώ είχαμε σοβαρή περιβαλλοντική πολιτική θα είχαμε στραφεί στην ηλεκτροκινηση και στα υβριδικά με επιδοτήσεις προς τους καταναλωτές και ετσι θα είχαμε καθαρότερο περιβάλλον. Θα μπορούσαν επίσης οι κυβερνώντες να προκηρύξουν διαγωνισμούς για την προμήθεια αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων για τον δημόσιο τομέα αλλά και να προτρέψουν τα πολυτεχνεία και τα πανεπιστήμια να ασχοληθούν έντονα με την έρευνα για ανάπτυξη εγχώριας ηλεκτρικής τεχνολογίας. Κάπως ετσι πράτουν οι χώρες που εχουν μέλλον. Οχι βέβαια εμείς εδώ. Η Ελλάδα πεθαίνει γοργά βυθιζόμενη στην ομφαλοσκόπησή της. Καλό Παράδεισο!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Δεκ 2014, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
το προβλημα ειναι καθαρα τεχνικο......τα γαλλικα αυτοκιμητα δεν ειναι επιθυμητα στην Γαλλια....καποιοι θεωρουν οτι η ντιζελοκινηση τους εχει προσδωσει καθαρα χρηστικο χαρακτηρα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Δεκ 2014, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Επιδότηση με 10000Ε...πολλοί θα τη ζηλευαν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Δεκ 2014, 07:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Βρήκαν τρόπο να τονώσουν την εγχώρια αγορά με αύξηση της ζήτησης των ηλεκτρικών και παράλληλα να ωθήσουν τους κατασκευαστές τους να δώσουν περισσότερη έμφαση στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας. Η Γαλλία παράγει ηλεκτρισμό απο πυρηνικούς αντιδραστήρες οπότε την συμφέρει η στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Αν εμείς εδώ είχαμε σοβαρή περιβαλλοντική πολιτική θα είχαμε στραφεί στην ηλεκτροκινηση και στα υβριδικά με επιδοτήσεις προς τους καταναλωτές και ετσι θα είχαμε καθαρότερο περιβάλλον. Θα μπορούσαν επίσης οι κυβερνώντες να προκηρύξουν διαγωνισμούς για την προμήθεια αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων για τον δημόσιο τομέα αλλά και να προτρέψουν τα πολυτεχνεία και τα πανεπιστήμια να ασχοληθούν έντονα με την έρευνα για ανάπτυξη εγχώριας ηλεκτρικής τεχνολογίας. Κάπως ετσι πράτουν οι χώρες που εχουν μέλλον. Οχι βέβαια εμείς εδώ. Η Ελλάδα πεθαίνει γοργά βυθιζόμενη στην ομφαλοσκόπησή της. Καλό Παράδεισο!


Αν δεν κάνω λάθος το πανεπιστήμιο της Κρήτης έβγαλε με 1l/400 αλλά μόνο η ξένοι
ενδιαφέρθηκαν οι δικοί μας αδιαφορία

http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=72&t=249352

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Δεκ 2014, 07:41 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Φίλε dasimo, νομίζω πως οι Γάλλοι με τον σωβινισμό τους προτιμούν πρωτίστως τα δικά τους προιόντα! Και βέβαια εδω και χρόνια δίνουν μεγάλη βάση στη χρηστική τεχνολογία , technologie utile, οπως τη διαφημίζουν. Και σίγουρα πλέον δεν εχει σημασία τι κινητήρα φοράει ενα οχημα για να είναι σπορτίβ, βλέπε Alfa, BMW και Golf GTD.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Δεκ 2014, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ρε εδω τα οχηματα με υγραεριο υποτιθετε οτι επρεπεπ να πληρωνουν λιγοτερα αν οχι τιποτα και εδω ζητανε και αλλα ....στην γερμα νια το καθε αμαξι που μετατρεπετε σε υγραεριο εχει μειωση φορου....βριζουμε τους γερμανους αλλα εχουν πολυ πιο δικαιους νομους...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Δεκ 2014, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Αν μιλάμε για το μέλλον νομίζω οτι αυτο θα περάσει απο το υδρογόνο.Ηδη η toyota το δουλεύει σοβαρά το πρότζεκτ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΟΙ Γάλλοι λένε όχι στο ντήζελ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Φίλε dasimo, νομίζω πως οι Γάλλοι με τον σωβινισμό τους προτιμούν πρωτίστως τα δικά τους προιόντα! Και βέβαια εδω και χρόνια δίνουν μεγάλη βάση στη χρηστική τεχνολογία , technologie utile, οπως τη διαφημίζουν. Και σίγουρα πλέον δεν εχει σημασία τι κινητήρα φοράει ενα οχημα για να είναι σπορτίβ, βλέπε Alfa, BMW και Golf GTD.

Νίκο χρόνια Πολλά! Όταν δούλευα στο Παρίσι πάντως μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι όλα τα ακριβά εταιρικά ήταν γερμανικά και οι Γάλλοι αγόραζαν γαλλικά μόνο για ιδιωτική χρήση ή ταξί. Επίσης μου έκανε εντύπωση ότι η καλή μάρκα ήταν η Citroën, ακολουθούσε η Renault και Peugeot ήταν βασικά τα οχήματα του δημόσιου......μάλιστα τότε είχε μόλις βγει η πρώτη γενιά του 308 και όλοι οι δήμοι αυτό έιχαν!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια