Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 18:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Καλησπέρα στην παρέα του forum.
Ανοίγω ένα νέο θέμα Offtopic από τα Citroen, γιατί είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος και στενοχωρημένος με αυτό που συμβαίνει και θα ήθελα να ακούσω γνώμες από ανθρώπους του forum που είτε τους έχω γνωρίσει είτε όχι, τους εκτιμώ ιδιαίτερα.
Τον τελευταίο καιρό, οδηγώντας τo Suzuki, διαπίστωσα μείωση των επιδόσεων του, όχι ιδιαίτερη αλλά υπαρκτή και ένα αναιπέσθητο τρέμουλο στο ρελαντί.
Μετά από επικοινωνία μου με την αντιπροσωπεία Suzuki, τον εγκαταστάτη του LPG και το αγαπημένο μου συνεργείο Citroen, διαπιστώσαμε πως πρόκεται για φαινόμενα τα οποία παραπέμπουν σε κλειστές βαλβίδες.
Το υγραέριο εγκαταστάθηκε μαζί με το service των 95.000 χλμ. και αυτή τη στιγμή έχω 195.000, σχεδόν. Ήτοι 100.000 χιλιόμετρα υγραεριοκίνησης.
Η Suzuki (για τον κινητήρα μου, Μ16ΑVVT) λέει έλεγχος / ρύθμιση διάκενου βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ. Ομολογουμένως, όλοι μου έλεγαν να το αφήσω χωρίς να επέμβω. Έλα όμως που με πρόλαβαν τα συμπτώματα......
Η θέση της Suzuki (είναι και ο εγκαταστάσης του LPG μου) είναι ότι τα συμπτώματα ήρθαν πολύ αργά. Πελάτες με ίδιο αμάξι / κινητήρα είχαν τέτοια συμπτώματα από τις 30-40.000 χλμ. Επίσης, απέδωσαν το γεγονός ότι ήρθαν αργά τα αποτελέσματα στη χρήση πολύ καλού λαδιού και προστασίας του κινητήρα από υψηλές θερμοκρασίες, σωστό υγραέριο και βενζίνη.
Ο κινητήρας μου λειτουργεί με υγραέριο ως εξής: 0 - 4.000 στρ.: Υγραέριο και ανάλογα με τις απαιτήσεις, ψεκασμός βενζίνης. 4.000 - 4.500 στρ.: Υγραέριο και ψεκασμός βενζίνης πάντοτε. 5.000 - πάνω στρ.: Βενζίνη. Ουσιαστικά πρόκειται για πρόγραμμα, που λειτουργεί με βάση την προστασία του κινητήρα και όχι την πλήρη οικονομία.
Οδήγηση: Άκρως συντηρητική, με στροφές να ξεπερνάνε σπάνια τις 3.500. Συνήθως οδηγείται σταθερά το αυτοκίνητο στα 100χαω με 2.900 στρ.
Οι ερωτήσεις μου είναι: - Τι πρέπει να κάνω σε αυτό το σημείο; - Ανοίγουμε καπάκι κινητήρα. Τι θα αντιμετωπίσω από εκεί και πέρα; Πελάτες της Suzuki πλήρωσαν, καπελώτα - ρύθμιση διάκενου - φλάντζα = 500 ευρώ.
Οποιαδήποτε συμβουλή / προτροπή δεκτή. Δεν ξέρω τι να κάνω.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 18:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Βαγγέλη, έπρεπε να ελέγχεις τις βαλβίδες στο διάστημα που σου είπαν. Τώρα για το τι θα βρεις όταν ανοίξεις τη μηχανή, πιστεύω ότι δεν θα είναι κάτι τόσο τραγικό. Επειδή και το Φόκους είχε τέτοιο θέμα -ρύθμιση κάθε 50.000χλμ- ελπίζω το κόστος να μείνει χαμηλό. Σίγουρα όμως πρέπει να το δεις αν και δεν ξέρω ποιές θα είναι οι συνέπειες αν το αφήσεις.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 18:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Κώστα, μου είπαν όλοι να το αφήσω. Κανένας δεν μου είπε, έλα στις 30.000, πρέπει να το ελεγξω το κολάμαξο.
Ξέρεις, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω. Πάρα πολύ σύντομα, το αμάξι βγαίνει εκτός κυκλοφορίας για 2-3 μέρες και μπαίνει συνεργείο για τις απαιτούμενες εργασίες...
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 19:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Όπως το'πες. Από'δω και πέρα να δω τι κάνουμε...
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 20:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αρχικα αν το αμαξι το κρατησεις το επισκευάζεις... στην θεση σου θα το ανοιγα συντομα και θα εκανα αντικατσταση βαλβιδες εδρες οδηγοι με υλικα από στερλιτη πιο σκληρα μεταλα και δεν θα εχεις αναλογο πρόβλημα ξανα.....τα υλικα αυτά η τα παραγγελνεις από αγγλια αν μπορεις (να ναι καλα ο αλεξης με τα καπιταλ κοντρολε ) η τα αναλαμβανει οτο ρεκτιφιέ να σου βρει τα σωστα υλικα....τωρα αν το αμαξι το εχει για δωσιμο αλλαζεις καπακι και τι ξαναδενεις και το πουλας....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 20:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Μα ο ψεκασμός βενζίνης προστατεύει τις βαλβίδες.... (Θα έσκαγα αμα δεν το λεγα) Παρακαλούνται τα εκλεκτά μέλη Tripas bakevag κτλπ να λάβουν θέσεις μάχης,
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 21:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Μανώλη, το αμάξι θα μείνει γιατί δεν υπάρχει το ανάλογο πόσο αγοράς ενός καινούριου. Μόλις ανοιχτεί το μοτέρ, θα δούμε τι ακριβώς συμβαίνει. Συνήθως, το μόνο που χρειάζονται είναι καπελώτα, ρύθμιση και από εκεί και πέρα συνεχίζουμε έτσι. Αυτή τη ρύθμιση την επιδέχεται για 2-3 φορές ακόμη.
Grekoulis, το λέω και θα το λέω συνεχώς. Τα άλλα SX4, χωρίς ψεκασμό βενζίνης, έκαναν 40.000 χλμ. και έφτασαν στο σημείο που είμαι εγώ τώρα με 100.000 χλμ. Γενικά, είναι γνωστό ότι τα Ιαπωνικά, πονάνε πολύ στο θέμα υγραέριο.
Υ.Γ.1: Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανε 100.000 χλμ. μέχρι να μου το βγάλει αυτό. Είμαι στενοχωρημένος γιατί δεν ξέρω τι θα αντιμετωπίσω όταν ανοίξω καπάκι.
Υ.Γ.2: Μη μου πείτε για τα Citroën και τον ψεκασμό βενζίνης. Ως γνωστόν, τα γαλλικά, αντέχουν και επιπλέον έχουν υδραυλικές αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 21:25 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Αν σκεφτείς πόσα χρήματα έχεις γλιτώσει σε αυτά τα 100Κ χλμ, και πόσα ακόμη μετά την επισκευή για (ας πούμε) άλλα τόσα χλμ, τα 500 ευρώ που αναφέρεις ως σύνηθες κόστος δεν είναι απολύτως τίποτα. :-)
|
|
|
|
|
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 21:32 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2688
|
Ίσως θα έπρεπε να το οδηγείς λιγότερο συντηρητικα ώστε ο κινητήρας να έκανε περισσότερα ντούζ βενζίνης για καλύτερη λίπανση και λιγότερη φθορά μιάς και πολλά αυτοκίνητα ειδικα ιαπωνικά και όχι μόνο έχουν θέματα με το υγραέριο! Επίσης πιστή τήρηση των οδηγιών του κατασκευαστή και με την ευκαιρία..αλλάζεις και μηχανικο...τί θα πεί άστο?Αλλά μήπως αυτοί θα πληρώσουν?
_________________ ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 21:37 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
NickNT έγραψε: Αν σκεφτείς πόσα χρήματα έχεις γλιτώσει σε αυτά τα 100Κ χλμ, και πόσα ακόμη μετά την επισκευή για (ας πούμε) άλλα τόσα χλμ, τα 500 ευρώ που αναφέρεις ως σύνηθες κόστος δεν είναι απολύτως τίποτα. :-) επειδή δεν το χω στους υπολογισμούς μήπως μπορείς να κάνεις μια εκτίμηση τι ξοδεψε σε βενζινη ολο αυτο το διάστημα? ΓΙΑΤΙ ισως να ήταν συμφέρον να έκανε αντικατάσταση βαλβίδων με ειδικές επενδύοντας το σχετικό ποσό αντι να ψεκάζει βενζίνη....ΙΣΩΣ
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 22:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Για 100.000 χλμ., με μία μέση κατανάλωση γύρω στα 7,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, έχω κάψει γύρω στα 7320 λίτρα υγραερίου και 2500 λίτρα βενζίνης. Έτσι δείχνει το calculator που κρατάει αρχείο ο πατέρας στο κινητό του.
Όντως, NickNT, τώρα που έβαλα κάτω χαρτί και μολύβι το κέρδος ξεπερνά κατά πολύ το κόστος των, ξαναλέω πιθανών, 500 ευρώ που θα πάρει το συνεργείο.
Grekoulis, θα το ψάξω αυτό για ειδικές βαλβίδες - έδρες. Θα ήταν αρκετά συμφέρον προς εμένα.
Πέτρο, δεν το άφησα στην τύχη του. Μίλησα με κεντρικά της Suzuki και είχαν την ίδια στάση. Μάλλον είναι γενική γραμμή της εταιρείας προς του πελάτες της αυτό το πράγμα.
Παρόλα αυτά, ο δικός μου μηχανικός, όταν το έβγαλε δοκιμή μετά από service, είπε πως είναι λίγο αδύναμο για 16άρι μοτέρ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Suzuki SX4 - Υγραέριο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 22:03 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
το πρώτο βήμα της διάγνωσης νομίζω είναι να μετρηθεί συμπίεση. Έγινε? Τι έδειξε?
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|