Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Για το xsara σου προφανώς μιλάς.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Κοίτα Μάνθο, την γυναίκα στον χρόνο την παντρεύτηκα, την C4 ήμουν μόνος, ελεύθερος και άνετος και την είδα και σε 3 μέρες την είχα παραγγείλει. 10 χρόνια μετά δεν το μετάνιωσα και θα την κράταγα άλλα 10 άνετα (την c4, γυναίκα δεν αλλάζω :P) . Αλλά.... τώρα μπήκα στο κουστούμι του οικογενειάρχη και η κ@@λα πλέον στα αμάξια κάνει στην άκρη γιατί υπάρχουν άλλες προτεραιότητες. Οπότε... οι 2 μήνες του Δημήτρη δεν με φτάνουν. Άσε που έχω βολευτεί με την C4 και τόσα χρόνια δεν ασχολούμουν πολύ με άλλα μοντέλα, κινητήρες, χώρους κ.ο.κ. Αν με έπαιρνε να κάνω το κομμάτι μου, θα έριχνα κανα 2 χιλιάρικα σε αυτό που έχω και θα μιλάγαμε για εξατμίσεις, αναρτήσεις και ένα γενικό ξανανιωμα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Βασίλη να ξέρεις τα dieselακια με τους 100-120 ίππους είναι αργά αυτοκίνητα και δεν υπάρχει περίπτωση να είναι πουθενά ταχύτερα απο τη βενζίνη..και αυτο που λένε τα παιδιά για της ρεπρίζ στα άμπουζα ειναι με μια ταχύτητα πάνω δλδ απο τα 80 με 6η :D οταν όμως η προσπέραση γίνει με τη σωστή ταχύτητα τότε αντε γειά...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Bill30f έγραψε:
.... Δυστυχώς η γυναίκα μου ζαλίζεται μερικές φορές σε αυτό...


Ζαλίζετε μόνο στο C4; ή γενικώς ζαλίζετε και σε άλλα αυτοκίνητα; αν συμβαίνει το δεύτερο κακώς βγάζεις απο την λίστα κάποια λόγω ανάρτησης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Tzakos έγραψε:
Για το xsara σου προφανώς μιλάς.
Γενικως για βενζινη ατμοσφαιρα θα συμπληρωνα.
Γιατι εμενα απο τις 2000 σαλ με 1500 κιλα κανει σουζα κ τα 205/55/16 τα παρταλιαζει, παλι καλα που μπαινει το αντισπιν στην ελληνικη ασφαλτο κ δεν κυκλοφορω με σλικ...χαχαχα

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Όταν είναι πίσω και ξεκινήσει 4-5 χιλιόμετρα στροφιλίκι, την ακούει γερά. Μπροστά δεν έχει θέμα, σε άλλα δεν μου έχει αναφέρει κάτι.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Προφανώς η βενζίνη ατμόσφαιρα θέλει στροφές για να λειτουργήσει.

C3 bluehdi 100 vs C3 puretech 110. Όπως φαίνεται οι διαφορές στις μετρήσεις είναι οριακές ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες και δεν ξεπερνούν το ένα δευτερόλεπτο. Τι θα γινόταν άραγε αν ο Diesel ήταν και αυτός 110 άλογα και όχι 100? Αν δεν είχε καλύτερες επιδόσεις στις ρεπρίζ θα είχε τουλάχιστον τις ίδιες.
Στα 110-140 με 5η ο diesel ρίχνει 7-8 δεύτερα αλλά προφανώς εκεί η βενζίνη είναι με πολύ λίγες στροφές.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-citroen-c3-16-bluehdi-100
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-citroen-c3-12-puretech-110

Τα ίδια και στο 308.
Στα 50-110 με αλλαγές ο ντίζελ είναι 1 δεύτερο γρηγορότερος. Το ίδιο και στο 0-100 και σε άλλες μετρήσεις.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-peugeot-308-16-bluehdi-120
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-peugeot-308-12-puretech-130-ps

Λογικότατες διαφορές που οφείλονται στα 10 άλογα διαφορά. Δεν είναι τόσο αργό το ντίζελ όσο νομίζετε σε σχέση με την αντίστοιχη βενζίνη πλέον.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Bill30f έγραψε:
Όταν είναι πίσω και ξεκινήσει 4-5 χιλιόμετρα στροφιλίκι, την ακούει γερά. Μπροστά δεν έχει θέμα, σε άλλα δεν μου έχει αναφέρει κάτι.


Πιστεύω οτι δεν φταίει το αυτοκίνητο, όταν κάθετε μπροστά είναι καλίτερα τα πράγματα. Εχουμε άτομο στην οικογένεια (μαμά) με ίδια συμπτώματα είναι οργανικό το πρόβλημα, πήγαινέ τη βόλτα με υδρό C5 αν υπάρχει η δυνατότητα και μετά βγάλε συμπεράσματα.
Ειναι προσωπική εμπειρία στο θέμα της ζάλης, χωρίς να θέλω να σε πείσω για τίποτα, μόνο να βοηθήσω θέλω στο θέμα της επιλογής.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 07:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
SHERIF έγραψε:
Bill30f έγραψε:
Όταν είναι πίσω και ξεκινήσει 4-5 χιλιόμετρα στροφιλίκι, την ακούει γερά. Μπροστά δεν έχει θέμα, σε άλλα δεν μου έχει αναφέρει κάτι.


Πιστεύω οτι δεν φταίει το αυτοκίνητο, όταν κάθετε μπροστά είναι καλίτερα τα πράγματα. Εχουμε άτομο στην οικογένεια (μαμά) με ίδια συμπτώματα είναι οργανικό το πρόβλημα, πήγαινέ τη βόλτα με υδρό C5 αν υπάρχει η δυνατότητα και μετά βγάλε συμπεράσματα.
Ειναι προσωπική εμπειρία στο θέμα της ζάλης, χωρίς να θέλω να σε πείσω για τίποτα, μόνο να βοηθήσω θέλω στο θέμα της επιλογής.


Εκτός του οργανικού (λαβύρινθος) αν υπάρχει ήδη προδιάθεση για τέτοια ζαλάδα, ανεξαρτήτως αν είναι στο πίσω κάθισμα (όπου εκεί υπάρχει επιδείνωση λόγω μη οπτικής επαφής με το δρόμο), θεωρώ ότι μια C5 hydro θα είναι σίγουρα χειρότερα. Δηλαδή θα είναι εξαιρετικά απίθανο να μην ζαλίζεται -το ίδιο ή περισσότερο- στη C5.

Επίσης ένα καλό κριτήριο είναι αν το άτομο ζαλίζεται πολύ εύκολα όταν είναι πάνω σε πλοίο, ακόμα και αγκυροβολημένο.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Διαβάζω τον Ασσο και αισθάνομαι γηραιός :D :hmm

Επί της ουσίας και με τα νέα δεδομένα των δρόμων , η επιλογή ενός ντίζελ παραμένει καλή λύση . Το ότι τα πάντα φαίνονται αργά στον Ασσο , είναι μία εμμονή . Γιατί πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θεωρούμε αργό .

Ο άνθρωπος είπε να μην κατεβάζω τρίτη για να περάσω λεωφορείο .

Με το 1,4 που έχεις κατεβάζεις ? Τι 0-100 και ρεπρίζ έχεις ? Σε ικανοποιούν ? Θα ήθελες κάτι λίγο γρηγορότερο ?

Εχω έναν φίλο που αλλάζει μέχρι τώρα συχνά αμάξια και τρέχει χαζοειδώς υπερβολικά στους δρόμους . Γιατί του πληρώνουν τα καύσιμα η εταιρεία που δουλεύει . Αν δεν του τα πλήρωναν μάλλον θα πήγαινε με τα όρια και δεν θα έχει αμάξια με 300 άλογα...

Με την C5 στον αυτοκινητόδρομο θα πηγαίνεις με όρια+20 για να μην έχεις άγχος και εγώ με την δίλιτρη καίω 7-8 λίτρα/100 .

Η αίσθηση της ναυτίας θα την νοιώσει η σύζυγος στο πρώτο ταξίδι , μέχρι τα πρώτα διόδια , εκτός αν οδηγείς άγαρμπα :)

Μετά θα ασχοληθεί με τα μωρά και θα νομίζει ότι είναι στον καναπέ του σαλονιού ...

Το ελυζέ νομίζω ότι μπορείς να το βρείς με κάποιες εκπτώσεις , αλλά προφανώς το ντίζελ θα το πάει πολύ καλά . Μικρή βενζίνη σε μεγάλο αμάξι δεν πάει .

Τα μικρά τουρμπάκια , πόσο μάλλον η προηγούμενη και γενικά προβληματική γενιά τους , καίνε . Και επειδή σε γαργαλάνε να τρέξεις καίνε πολύ .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 08:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
cruiser έγραψε:
Διαβάζω τον Ασσο και αισθάνομαι γηραιός :D :hmm

Επί της ουσίας και με τα νέα δεδομένα των δρόμων , η επιλογή ενός ντίζελ παραμένει καλή λύση . Το ότι τα πάντα φαίνονται αργά στον Ασσο , είναι μία εμμονή . Γιατί πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θεωρούμε αργό


Kαι εγώ τη C5 για ταξίδια την έχω, και εγώ με +10-20χαω με το όριο πάω (εντάξει, κάθε τόσο θα κατεβάσω και μια 180αρα), και εγώ φορτωμένος με οικογένεια και μπαγκάζια πάω, οπότε ειδικά τη C5 δεν την έχω για φαναρομαχίες και χωσίματα :D Αλλά ειδικά προ του καθαρισμού, άμα πετύχαινα κανά περίεργο που καβάλαγε αριστερή με 80χαω έπρεπε να κατεβάσω 3η για να κάνω μια ασφαλή προσπέραση στην Ε.Ο. Μετά το καθαρισμό, να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θα ήθελα τόσο επιτακτικά το remap, καθώς με 156 άλογα η C5 1.6THP δεν είναι αργή (με 8.2" 0-100χαω δεν είναι καθόλου αργή). Αλλά π.χ. χθες που πήγα και γύρισα μέχρι την Ω, με κρύα λάστιχα, εκεί που πήγαινα με 60χαω με 2α, σανίδωσα και έγραψε όλη τη 2α κάτω. Ε κάτι τέτοια τα γουστάρω, όπως και να το κάνουμε :twisted:

Για τα μικρά turbos προφανώς εξαρτάται από το πόδι σου. Όταν δουλεύουν υποπίεση, είναι οικονομικά ως 900αρια-1000αρια. Όταν όμως το πατήσεις -και είναι ωραίο το πάτημα με δαύτα- θα κάψουν. Άρα το πόδι σου είναι απευθείας συνδεδεμένο τόσο με το στροφόμετρο όσο και με το φλοτέρ του ρεζερβουάρ ;)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 08:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Λιγο υπερβολη το 8,2...εφαγες ενα δευτερο καπου. Οντως ομως το μοτερ εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα κ εξαιρετικη γραμμικοτητα ως υλοποιηση.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Και όμως, επίσημα το 1.6THP, αναλόγως χρονιάς και απόδοσης, δίνεται από 8.2" μέχρι 8.6". Βέβαια έχω δει ότι κάποια sites το δίνουν μέχρι και 9.8", αλλά αυτό το νούμερο το θεωρώ εξαιρετικά άστοχο. Σε κάθε περίπτωση, "σβέλτο" θεωρείται οτιδήποτε έχει κάτω από 10" στο 0-100χαω, οπότε η C5 με το THP πληρεί την προϋπόθεση.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εμένα έλεγε 9,7 , αλλά σε κάποια τέστ έγραψαν για 11+ . Η ουσία είναι ότι παλιά που δεν είχαμε το θέμα του καυσίμου , το αμαξάκι μια χαρά πήγαινε , αν και έχει ένα βούισμα στα 130-150 , μετά τα 160 δεν το έχει , η ταχύτητα ταξιδιού ήταν 150-170 και έχω δει και 215 στο κοντέρ μετά τον Σείριο ...

Παλιά όμως . Τώρα κοιτάμε πρώτα την κατανάλωση και μετά το ταχύμετρο ....

Προχτές που πήγα Κύμη είχα 7,2 στο πήγαινε και 7,3 στο έλα . Χρόνος 1.50 και στα δύο μέχρι το λιμάνι...

Επιστροφή θα ερχόμουν και πιο γρήγορα αλλά αμέσως μετά την Ερέτρια βρήκα ένα κομβόι με 2 φορτηγά και 6 μλκ που πήγαιναν αργά και για 6 χλμ πήγαινα με 50 και έπεσε η μωτ από 70 στα 67 και συνολική στα 82 . Είναι 70 χλμ Α/Δ και 84 χλμ επαρχιακός .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Οντως, το 0-100 ειναι ναχαμε να λεγαμε μιας κ στην καθημερινοτητα μετρανε οι ρεπριζ κ εκει ο ΤΗΡ βασιλευει μαζι με τα πετρελαια.

Σε κατι τετοια πρεπει να δωσει προσοχη κ ο Βασιλης αλλωστε.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δες ποια ζαντα σου ταιριαζει (site)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: sotiris14
Απαντήσεις: 2
Ποιο χρώμα ταιριάζει περισσότερο στο C4?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: vagosvtr
Απαντήσεις: 172
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ