Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Οκτ 2017, 21:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Με αφορμή την φράση του Δημήτρη Πράκτορας έγραψε: Βασιλη, σηκωνει κουβεντα για το αν σου κανει το ΤΗΡ ή οχι. Τα λεμε σε αλλο θεμα αν θελεις.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk από το τοπικ για τα μεταχειρισμένα http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=23&t=9089&p=490142#p490142θέτω τα δεδομένα μου για να αρχίσει η κουβέντα, μιας και μεγαλώνει σε λίγους μήνες η οικογένεια και το C4 3 θυρο δεν είναι και τόσο πρακτικό (ειδικά με 2 καρότσια). 1) Χιλιόμετρα ανά έτος περί τα 10-12000, οπότε ένα diesel δεν δικαιολογεί την διαφορά τιμής αγοράς εύκολα. Τα περισσότερα είναι Αττική - Εθνική οδό. 2) Να είναι ευρύχωρο (2 καροτσάκια, το ένα πορτ - μπεμπέ τους πρώτους μήνες, όποτε πάμε διακοπές στο χωριό στην επιστροφή έχω μια στοίβα πράγματα στο διπλανό μου κάθισμα). Έχω ήδη μπαγαζιέρα, αλλά ένα καρότσι στο παγκάζ, ένα στον πεθαμένο δεν χωράει τίποτα μετά. 3) Το θέλω "ψυχωμένο" το μοτέρ, το να σπάω την τρίτη για προσπέραση λεωφορείου δεν λέει, ειδικά με 2 παιδιά - μπαγάζια κλπ. 4) Στα σέρβις είμαι τυπικότατος και ψείρας στην συντήρηση, μπορεί να μην το πλένω κάθε βδομάδα και να έχει τα σημαδάκια του, μετά από 10 χρόνια και λίγο πάνω από 100.000 καμία παρατήρηση στο ΚΤΕΟ. Από τότε που έβαλε ο Αντώνης την αγγελία της C5 του, την χαλβαδιάζω (αποτρεπτικός παράγοντας η υδρό -όσο και να την θέλω- λόγω του ότι πάρω θα έχει ορίζοντα τουλάχιστον 10ετίας και υπάρχει ο φόβος δυσκολίας εύρεσης ανταλλακτικών, καθώς και του ότι δεν υπάρχει ντούκου το ρευστό, πρέπει να κάνω διακανονισμό για αγορά νέου), μαζεύεται σιγά - σιγά κεφάλαιο για αγορά κάποιου μεταχειρισμένου. Aν δεν υπάρξει κάτι έκτακτο μετά το πρώτο 3μηνο του 2018 πιστεύω θα πλησιάσω το 10ρικο για αλλαγή αυτοκινήτου με ότι πιάσει το δικό μου, εκτός και καταλήξω σε ένα C-elysse κούτα με το δικό μου προκαταβολή και το υπόλοιπο δόσεις. Πολυμορφικά, παρά την προφανή υπεροχή τους σε άποψη χώρων, με την σύζυγο προτιμάμε sedan (station δεν θέλει αν και λόγω του παγκάζ εμένα με εξυπηρετούν στην δουλειά, γλυτώνω το λύσε - δέσε πιάτα από τις μπάρες). Έχω δει και κάτι 508, μου αρέσουν αλλά όσα που είδα είναι εισαγωγής πετρέλαια, οπότε άστο για άλλον να τρέχει να μαζεύει.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Οκτ 2017, 22:10 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Θα σου απαντησω αυριο. Προς το παρον δες αυτο κ θα σου το εξηγησω αυριο το γιατι, παρα τα οσα εχεις γραψει: https://www.car.gr/10913304-peugeot-308 ... c-panoramaΣτάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Italos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 02:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22 Δημοσιεύσεις: 348 Τοποθεσία: Καλλιθέα
|
Πράκτορας έγραψε: Θα σου απαντησω αυριο. Προς το παρον δες αυτο κ θα σου το εξηγησω αυριο το γιατι, παρα τα οσα εχεις γραψει: https://www.car.gr/10913304-peugeot-308 ... c-panoramaΣτάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πολύ καλό αυτό που ανέβασε ο Πράκτορας κ με τιμή χώμα.
_________________ C4 THP BlackTop
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 05:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Αν και δεν το παίζω γνώστης στα μτχ , τα καθίσματα του συγκεκριμένου , ιδιαίτερα τα πίσω δείχνουν πολύ περισσότερα χλμ . Ακόμη αυτά τα θερμαινόμενα καθίσματα , πότε τα έφερναν στην Ελλάδα .
Σε κάθε περίπτωση αφού θες αμάξι για 10 χρόνια , πας στο ελυζέ με τον ντίζελ και καθαρίζεις γιατί με την ανανέωση έχει ομορφύνει αρκετά . Για να λέμε την αλήθεια έγινε αποδεκτό , όχι όμορφο . Αλλά με 15000 δεν παίρνεις άλλο αμάξι με τέτοιους χώρους .
Αλλιώς κοιτάς c5 και την υδρό μην την φοβάσαι . Εδώ έχουμε 20χρονες ΧΑΝΤΙΑ και πάνε ...
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 07:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Το Elysse κούτα είναι πρώτη επιλογή, οικονομικοί λόγοι με εμποδίζουν. Πετρέλαιο έκδοση shine μου βγαίνει 16700 στον διαμορφωτή, πες ότι μου παίρνει το δικό μου 3500 στην καλύτερη περίπτωση και δίνω και άλλα 3, μένουν 10200 να βγουν δάνειο. Και να μου το βγάλει η τράπεζα, δεν μου κάθετε καλά να βγάλω τόσο μεγάλο δάνειο. Το c5 μετά πως το αλλάζεις; Θα έχει 18+ χρόνια, άντε να πουληθεί....
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 08:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Bill30f έγραψε: Το Elysse κούτα είναι πρώτη επιλογή, οικονομικοί λόγοι με εμποδίζουν. Πετρέλαιο έκδοση shine μου βγαίνει 16700 στον διαμορφωτή, πες ότι μου παίρνει το δικό μου 3500 στην καλύτερη περίπτωση και δίνω και άλλα 3, μένουν 10200 να βγουν δάνειο. Και να μου το βγάλει η τράπεζα, δεν μου κάθετε καλά να βγάλω τόσο μεγάλο δάνειο. Το c5 μετά πως το αλλάζεις; Θα έχει 18+ χρόνια, άντε να πουληθεί.... 2-3 σημειώσεις στα γρήγορα, γιατί τρέχουμε στο γραφείο 1) Την παρούσα χρονική στιγμή και οικονομική συγκυρία, θα ήμουν ΠΟΛΥ προσεκτικός/διστακτικός να βγάλω οποιοδήποτε προσωπικό/καταναλωτικό δάνειο, αν (α) δεν είχα κάποιο ποσό καβάντζα ώστε να βοηθηθώ με τις δόσεις, αν γίνει κάποια στραβή, και (β) αν το συνολικό ποσό του δανείου δεν ξεπερνούσε το 30-35% του συνολικού εισοδήματός μου. Αυτά είναι προσωπικές, ας πούμε, αρχές, δεν ξέρω αν και κατά πόσο εφαρμόζουν στη δική σου οπτική 2) Στα 15-16-17Κ υπάρχουν αρκετές ευρύχωρες προτάσεις από Ford, Seat, Skoda κλπ. Με αυτά τα χλμ που λες ότι κάνεις, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο το diesel, χώρια που τα βασικά diesel είναι όλα ψ-ό-φ-ι-α. Εφόσον μιλάς για έστω ανεκτή δύναμη, τα ξεχνάς κατευθείαν. Μικρά βενζινάτα τουρμπάκια και είσαι κομπλέ. 3) Το C5 σε 5-10 χρόνια θα είναι όπως είναι σήμερα η Xantia. Το ίδιο -πολύ ή λίγο- ποθητή, το ίδιο κλασσική, και με παρόμοιες τιμές. Προφανώς θα έχει χάσει άλλο ένα 50-60% της σημερινής της αξίας, αλλά δεν θα δυσκολευτείς πολύ να την πουλήσεις σε μια λογική -για τότε- τιμή. 4) Για την HA3+ θα σου έλεγα, αντί για το θέμα ανταλλακτικών που λες, να βρεις μια και να την οδηγήσεις. Πρέπει πρώτα να βεβαιωθείς ότι δεν έχεις (εσύ και η οικογένεια) θέματα ναυτίας (που είναι εξαιρετικά απίθανο αλλά ποτέ δεν ξέρεις) και κατά δεύτερον ότι σου κάνει ως στήσιμο, ως συμπεριφορά κοκ. 5) Τέλος, για το γενικότερο θέμα δύναμης, άσχετα με την C5, από την Citroen μόνο ο THP θα σε καλύψει, οπότε κοιτάς και τα υπόλοιπα μοντέλα (π.χ. 308 ή 3008) με αντίστοιχο μοτέρ. Προφανώς όμως θα κοιτάξεις πρώτα να βεβαιωθείς ότι το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 09:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
The Ace έγραψε: 2) Στα 15-16-17Κ υπάρχουν αρκετές ευρύχωρες προτάσεις από Ford, Seat, Skoda κλπ. Με αυτά τα χλμ που λες ότι κάνεις, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο το diesel, χώρια που τα βασικά diesel είναι όλα ψ-ό-φ-ι-α. Εφόσον μιλάς για έστω ανεκτή δύναμη, τα ξεχνάς κατευθείαν. Μικρά βενζινάτα τουρμπάκια και είσαι κομπλέ.
4) Για την HA3+ θα σου έλεγα, αντί για το θέμα ανταλλακτικών που λες, να βρεις μια και να την οδηγήσεις. Πρέπει πρώτα να βεβαιωθείς ότι δεν έχεις (εσύ και η οικογένεια) θέματα ναυτίας (που είναι εξαιρετικά απίθανο αλλά ποτέ δεν ξέρεις) και κατά δεύτερον ότι σου κάνει ως στήσιμο, ως συμπεριφορά κοκ.
2) Οι ρεπρίζ που έχουν τα diesel, είναι πολύ παραπάνω ικανοποιητικές σε σωστά κυβικά. Δεν τον νοιάζει να πιάνει 230 με το παιδί στο καρεκλάκι. Θέλει ασφαλείς προσπεράσεις και το πετρέλαιο σε αυτό το θέμα, το'χει πολύ περισσότερο απ'ότι ένα μικρό τουρμπάτο βενζίνης. Να μην σχολιάσω την οικονομία. Τώρα, λέει ότι γράφει 10.000 χλμ.,το χρόνο. Γιατί; Γιατί σκέφτεται πως κάθε φορά που πατάει μίζα, η τιμή της βενζίνης είναι στο 1,50 και η κατανάλωσή του στο 7-8-9. Αν κατέβει η τιμή στο 1,25 με κατανάλωση 5, τότε όχι 12.000, αλλά 22.000 θα γράφει το χρόνο. Το ζω, 4 μήνες τώρα με τον τρανό. Δεν σκέφτεται αν θα πάει. Απλά πηγαίνει. 3) Στο λέω ευγενικά, κάτι πρέπει να συμβαίνει με το αυτοκίνητό σου. Ειλικρινά. Δεν είναι δυνατόν παγκοσμίως να εκθειάζεται ως λειτουργία η υδρό και να είσαι εσύ που μας λες ότι σε πιάνει ναυτία. Δεν περνάς μια βόλτα από κάποιον που κάνει καλίμπρα σασί να μετρήσει και το δικό σου; Ένα τρακάρισμα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αρκεί για να σου χαλάσει τις ισορροπίες. Υ.Γ.: Μη μου πεις το πήρα από δικό μου άτομο και κτλ. Πούλησα αμάξι και τα άκουσα βερεσέ. Πραγματικά τι συμβαίνει, είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 09:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Οι επιδόσεις των βασικών diesel είναι ψόφιες. Το C-Elysse δεν έχει καλό μοτέρ βενζίνης, οπότε σύγκριση δεν γίνεται. Αλλά στο C4 που γίνεται, μιλάμε για δευτερόλεπτα διαφορές.
Για το θέμα diesel και οικονομία, ο ίδιος το έγραψε πάνω-πάνω, άρα γιατί το αναφέρεις ?
Όχι, μια χαρά είναι η ανάρτηση, ευχαριστώ (μιας που το λες ευγενικά)
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 09:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Κοίτα Αντώνη, έχω το c4 2007 1400... Πιστεύω ότι ο 1200 με τα 82 με την ροπή που έχει θα μου φανεί μέρα με την νύχτα σε σχέση με αυτό που έχω. Δυστυχώς η γυναίκα μου ζαλίζεται μερικές φορές σε αυτό, οπότε πιο μακρύ αμάξι με ανάρτηση πιο "ανεκτική" στις κλίσεις ίσως την δυσκολέψει ακόμη περισσότερο. Από την άλλη θέλω πιο φαρδύ πίσω κάθισμα από αυτό που έχω τώρα, μιας και 2 παιδικά καθίσματα στο μέλλον και η σύζυγος σάντουιτς ανάμεσά τους (όσο μικρόσωμη και να είναι) θέτει θέμα άνεσης. (Θα πρέπει π.χ. να ταΐσει το ένα σε κάποιο ταξίδι, να δώσει νερό στο άλλο, να τα απασχολεί κ.ο.κ.). Το θέμα χώρων είναι μεγάλος πονοκέφαλος, εδώ όμως παρότι αναφέρω πιθανά μοντέλα, πιο πολύ με ενδιαφέρει αν ένας Thp θα πρέπει να είναι προσόν στην επόμενη αγορά μου (συντήρηση, τρόπος χρήσης - το αμάξι μου συνήθως κάθεται 3-4 μέρες την εβδομάδα ακίνητο) ή θα πρέπει να κοιτάξω σε πιο συμβατικό μοτέρ που να μην είναι τόσο απαιτητικό στην συντήρηση. Επίσης, τέλη - ασφάλιστρα - κατανάλωση βαραίνουν την επιλογή. Αν π.χ. μειώσω τα τέλη και με την ασφάλιση έρχομαι πάλι στα ~600€ δεν επιβαρύνεται πολύ ο ετήσιος προγραμματισμός.
Βαγγέλη, τα προσόντα του diesel τα ξέρω και με προβληματίζουν πολύ, απλά ίσως με αποτρέπει η προσοχή που θέλουν σε σχέση με την βενζίνη (μύκητες, ακινησία, άνοιγμα σε δρόμο κλπ) Εντάξει, μέχρι στιγμής υπολογίζω σε ταξίδι το κόστος της βενζίνης, αλλά ποτέ δεν έχω πει προς το παρόν "ας πάω πιο κοντά να γλιτώσω βενζίνες" ή να ακυρώσω βόλτα επειδή είναι άδειο το ρεζερβουάρ ή να βρω φθηνότερη διαμονή. Ναι, η διαφορά τελών, κόστους κίνησης σε βάθος χρόνου καλύπτουν την διαφορά αρχικής τιμής, να έκανα 15+ χιλιάδες τον χρόνο δεν θα σκεφτόμουν καν βενζίνη. Να έρθει όμως καμιά αναλαμπή σε κάποιον φωστήρα στο μέλλον και να πει "Αττική κομμένο το diesel" τι κάνω; Ή έστω κέντρο Αθήνας....
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 09:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Bill30f έγραψε: Κοίτα Αντώνη, έχω το c4 2007 1400... Πιστεύω ότι ο 1200 με τα 82 με την ροπή που έχει θα μου φανεί μέρα με την νύχτα σε σχέση με αυτό που έχω. Δυστυχώς η γυναίκα μου ζαλίζεται μερικές φορές σε αυτό, οπότε πιο μακρύ αμάξι με ανάρτηση πιο "ανεκτική" στις κλίσεις ίσως την δυσκολέψει ακόμη περισσότερο. Από την άλλη θέλω πιο φαρδύ πίσω κάθισμα από αυτό που έχω τώρα, μιας και 2 παιδικά καθίσματα στο μέλλον και η σύζυγος σάντουιτς ανάμεσά τους (όσο μικρόσωμη και να είναι) θέτει θέμα άνεσης. (Θα πρέπει π.χ. να ταΐσει το ένα σε κάποιο ταξίδι, να δώσει νερό στο άλλο, να τα απασχολεί κ.ο.κ.). Το θέμα χώρων είναι μεγάλος πονοκέφαλος, εδώ όμως παρότι αναφέρω πιθανά μοντέλα, πιο πολύ με ενδιαφέρει αν ένας Thp θα πρέπει να είναι προσόν στην επόμενη αγορά μου (συντήρηση, τρόπος χρήσης - το αμάξι μου συνήθως κάθεται 3-4 μέρες την εβδομάδα ακίνητο) ή θα πρέπει να κοιτάξω σε πιο συμβατικό μοτέρ που να μην είναι τόσο απαιτητικό στην συντήρηση. Επίσης, τέλη - ασφάλιστρα - κατανάλωση βαραίνουν την επιλογή. Αν π.χ. μειώσω τα τέλη και με την ασφάλιση έρχομαι πάλι στα ~600€ δεν επιβαρύνεται πολύ ο ετήσιος προγραμματισμός. Μικρό τουρμπάτο σε σχέση με "συμβατικό" κλασσικό -και σχετικά παλιό- ατμοσφαιρικό είναι μέρα-με-νύχτα, θα είσαι πολύ πιο άνετος. Αν την δυσκολεύει το C4, ξέχνα τη C5, *ίσως* μόνο με αλουμινένια ανάρτηση, αλλά και πάλι είναι επίφοβη. Επίσης οι χώροι της C5 δεν είναι ακριβώς και "αχανείς", π.χ. ένα 3008 θα σε βολέψει απείρως περισσότερο. Και γενικώς ο THP είναι ένας παλινδρομικός turbo κινητήρας, δεν έχει κάτι το περίεργο που να το φοβάσαι.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Φαντάζομαι Γιάννη για το SW λες, σαν αυτό που που έδειξε ο Πράκτορας. Να το χωνέψω σαν σχέδιο είναι το θέμα, από πρακτικότητα με υπερκαλύπτει. Το θέμα είναι να παρθεί η απόφαση, τώρα μετράω ακόμη τα κουκιά, βλέπω επιλογές και σε λίγο καιρό θα αρχίσει η γύρα αναζήτησης, επαφής από κοντά με τα καροτσάκια μαζί για δοκιμές χώρου, προς το παρόν θέλω να φτιαξω μια λίστα μοντέλων με βάση χώρους, τέλη, ασφάλιστρα, κόστους αναλωσίμων κ.ο.κ. και έπειτα μπανίζω κάποιο. Σε μερικές μέρες θα περάσω από το συνεργείο και θα τα πούμε και από κοντά.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Είμαι σίγουρος οτι το θέμα της συμβίας,το έψαξες λιγότερο. Εγώ θα μιλήσω τελευταίος.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
2 μηνες το εψαξα Βασιλη, τα ειπαμε κ σημερα. Ναι, δε χωνευεται το station κ για καποιους το 308 ειναι περιεργο αλλα πουθενα δε θα βρεις οδικη συμπεριφορα σοβαρου ΙΧ με την πολυμορφικοτητα ενος 308 ΤΗΡ sw. Εκτος αν πας σε 5θυρο 308 ή C4 -THP παντα- κ κουμπωσεις πανω την μπαγκαζιερα.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
bakevang έγραψε: 2) Οι ρεπρίζ που έχουν τα diesel, είναι πολύ παραπάνω ικανοποιητικές σε σωστά κυβικά. Δεν τον νοιάζει να πιάνει 230 με το παιδί στο καρεκλάκι. Θέλει ασφαλείς προσπεράσεις και το πετρέλαιο σε αυτό το θέμα, το'χει πολύ περισσότερο απ'ότι ένα μικρό τουρμπάτο βενζίνης.
Ωσπου να ανεβάσει στροφές η βενζίνη και να "φουσκώσει", ο ντίζελ μπαίνει ήδη πίσω στη λωρίδα. Και επηρεάζεται λιγότερο αισθητά από τα φορτία.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|