Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 13:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Δε ξέρω αν είμαι εκτός τόπου και χρόνου (κυρίως το δεύτερο, λόγω του τωρινού οικονομικού περιβάλλοντος και των σχετικών προοπτικών), αλλά η άποψη μου παραμένει ότι η χαρά της οδήγησης - και όχι της μετακίνησης - απαιτεί είτε ζωηρή οδήγηση (ακόμη και με 75hp) είτε ένα δυνατό μοτέρ. Αμφότερα αποτελούν ένεση ενθουσιασμού στη βαρετή καθημερινότητα της οδήγησης. Το πρώτο βέβαια είναι πιο απαιτητικό, και απαιτεί ιδιαίτερες συνθήκες, ενώ για το δεύτερο αρκεί μία άδεια ευθεία. Ακόμη όμως και στο επίπεδο μετακίνησης, είναι ωραίο να προσπερνάς είτε από τις 2Κ είτε μετά 5Κ rpm πολύ άνετα, ακόμη και με 400kg περιττό βάρος στο αμάξι (ναι, στους επιβάτες αναφέρομαι). Προσωπικά, θεωρώ ότι η αγορά μικρομεσαίου turbo (συν το remap) ήταν η μοναδική επιλογή που θα μπορούσα να είχα κάνει - και αν είχα επιλέξει κάτι πιο οικονομικό ή δυνητικά αξιόπιστο, θα το είχα σκυλομετανιώσει. ΒΑΡΙΕΜΑΙ αφόρητα να μετακινούμαι, αλλά με ευχαριστεί το να ανεβάζω εύκολα ρυθμούς (και δε μιλάμε και για κάτι πραγματικά δυνατό εδώ που τα λέμε - είναι οριακά αποδεκτό). Και την τουρμπίνα στο χέρι να πάρω, και καδένα να αλλάξω, και βαλβίδες να καθαρίσω, το κόστος είναι αμελητέο μπροστά στο ότι μπόρεσα να χαρώ κάποια ταξίδια ΠΟΛΥ περισσότερο. Μακάρι να είχα τη δυνατότητα να χαίρομαι το τρυφερό cruising, αλλά δυστυχώς δε μπορώ - υποθέτω ότι είναι όπως στο σεξ, ο καθένας τη βρίσκει με άλλους ρυθμούς. Βέβαια, κακά τα ψέματα, όλα τα συνηθίζεις μετά από κάποιον καιρό, και είτε αποζητάς το "παραπάνω" (καλώς ήρθες Φόρε Πολυτελείας!), είτε εγκαταλείπεις το χόμπι. Η άποψη μου πάντως είναι ότι είναι καλό κάποιος να περάσει από ένα αμάξι σβέλτο για τα δικά του δεδομένα (δε ξέρω αν αυτό σημαίνει 120 ή 200hp), ιδίως αν το έχει απωθημένο. Κι όπως πολλές φορές έχω πει, αν τίθεται θέμα κόστους χρήσης (πολλά χλμ), άλλες οικονομικές προτεραιότητες, ή γενικότερα οικονομική δυστοκία, δεν το συζητάω - είναι αστείο να πετάγονται χρήματα σε λαμαρίνες. ΑΛΛΑ, δεδομένου ότι ξοδεύουμε χρόνο σε ένα αυτοκινητιστικό forum, μπορώ να υποθέσω ότι μας αρέσει να βλέπουμε τα αυτοκίνητο κάπως διαφορετικά από τα πλυντήρια και τις καφετιέρες (αν και τώρα που το σκέφτομαι, για μένα ο καφές είναι σημαντικότερος από το αυτοκίνητο!). Go for it. Α, και για όνομα του Θεού, αν δεν είναι διαλυμένο, το 308 που πρότεινε ο Πράκτορας φαίνεται φανταστικό. Και μοτέρ ΟΛΟΚΛΗΡΟ να αλλάξεις, τζάμπα θα σου βγει.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 15:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
συγνωμη ρε παιδια αλλα 0-100 με c5 και γενικα τετοια κατηγορια....ειναι λιγο χαζο...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 16:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Στην περίπτωσή μου την χαρά της οδήγησης (ανοίγματα κλπ) την βάζω σε 2η μοίρα, ρεπρίζ με ενδιαφέρουν και αξιοπρεπή κίνηση φορτωμένο. Πάντως επειδή δεν καίγομαι να την κάνω άμεσα την αλλαγή, μπορώ να ζυγίσω τις επιλογές μου πολύ πιο χαλαρά. Όλες οι απόψεις δεκτές, άλλωστε για αυτό άνοιξα το θέμα, να διαβάσω δεδομένα και απόψεις που δεν πέρασαν από το μυαλό μου.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 16:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Πράκτορας έγραψε: Οντως, το 0-100 ειναι ναχαμε να λεγαμε μιας κ στην καθημερινοτητα μετρανε οι ρεπριζ κ εκει ο ΤΗΡ βασιλευει μαζι με τα πετρελαια. xantiamanolis έγραψε: συγνωμη ρε παιδια αλλα 0-100 με c5 και γενικα τετοια κατηγορια....ειναι λιγο χαζο... Το 0-100χαω, όπως και οι 4-5 άλλες βασικές μετρήσεις (0-400, 0-1000, 80-120), είναι ΔΕΙΚΤΕΣ για την συνολική απόδοση και τις γενικότερες επιδόσεις του οχήματος. Δεν το αναφέρουμε για να λέμε πόσο ακριβώς έχει η C5 στο 0-100, λες και την κρίνουμε σε φαναρομαχίες. Ένα αυτοκίνητο που έχει σβέλτο 0-100, κατά 95% θα είναι σβέλτο και σε όλες τις επιδόσεις του, ενώ ένα αυτοκίνητο που έχει 1 λεπτό και μια αιωνιότητα, κατά 99% θα είναι τάφος γενικότερα. Και μάλιστα χρησιμοποιούμε 2-3 μετρήσεις από στάση, συν άλλες 2-3 βασικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις, για να κρίνουμε τόσο την ιπποδύναμη και τη ροπή, όσο και την κλιμάκωση του κιβωτίου και το πόσο καλά ταιριάζει με την καμπύλη απόδοσης του κινητήρα.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 17:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Bill30f έγραψε: Στην περίπτωσή μου την χαρά της οδήγησης (ανοίγματα κλπ) την βάζω σε 2η μοίρα, ρεπρίζ με ενδιαφέρουν και αξιοπρεπή κίνηση φορτωμένο. Πάντως επειδή δεν καίγομαι να την κάνω άμεσα την αλλαγή, μπορώ να ζυγίσω τις επιλογές μου πολύ πιο χαλαρά. Όλες οι απόψεις δεκτές, άλλωστε για αυτό άνοιξα το θέμα, να διαβάσω δεδομένα και απόψεις που δεν πέρασαν από το μυαλό μου. Ωραία και ξεκάθαρη στάση. Ένα αξιοπρεπές σε επιδόσεις turbodiesel φαντάζομαι ότι μπορεί κάλλιστα να σε καλύψει. Για παράδειγμα, το Golf 7 με τα 105 άλογα μου φάνηκε μία χαρά ως προς αυτό που ζητάς - αν σκεφτούμε δε ότι τα PSA diesel έχουν ακόμη καλύτερους κινητήρες, it's hard to go wrong!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 20:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
λλά η άποψη μου παραμένει ότι η χαρά της οδήγησης - και όχι της μετακίνησης - απαιτεί είτε ζωηρή οδήγηση (ακόμη και με 75hp) είτε ένα δυνατό μοτέρ.
Και την τουρμπίνα στο χέρι να πάρω, και καδένα να αλλάξω, και βαλβίδες να καθαρίσω, το κόστος είναι αμελητέο μπροστά στο ότι μπόρεσα να χαρώ κάποια ταξίδια ΠΟΛΥ περισσότερο
- είναι αστείο να πετάγονται χρήματα σε λαμαρίνες. ΑΛΛΑ, δεδομένου ότι ξοδεύουμε χρόνο σε ένα αυτοκινητιστικό forum, μπορώ να υποθέσω ότι μας αρέσει να βλέπουμε τα αυτοκίνητο κάπως διαφορετικά από τα πλυντήρια και τις καφετιέρες
Αν παίζεις στο 1/3 που γράφεις,πολύ θα τόθελα να παίζαμε μαζί.
Τίποτε άλλο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 20:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Το 0-100 δεν λεει κ πολλα. Η F40 επιανε 120 με 1η αν δεν απατωμαι. Αν μια μετρια-κοντη 2η σου χαλασει το 0-100 αναγκαζοντας σε να βαλεις 3η, χανεις. Το 400αρι ομως κ το 1000αρι ειναι ενδεικτικα. Πλην ομως στη ζωη μας, το 60-100, το 80-120 κ συναφεις μετρησεις ρεπριζ, κατα 95% αυτα μας ενδιαφερουν κυριως ως δεικτες ταχυτητας. Κ εκει μετραει το μοτερ με την ψυχωμενη ροπη, το κιβωτιο με την εξυπνη κλιμακωση του κ τα συναφη μηχανικα/ηλεκτρονικα μερη. Καλυτερο παραδειγμα απο το C3 που ειχα, με 0-100 στα 12sec κ 23,5 κιλα ροπη στις 2000σαλ με 1100kgr (Bmw 320i efficient dynamics 21,5kgr κ βαρος 1,5 τονο περιπου), δε θα βρω. Το παρον παραδειγμα ισχυει για τα περισσοτερα mainstream diesel κ τουρμπακια της αγορας.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 21:16 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
εγώ ψηφίζω thp... με 6αρι κατα προτίμιση αν βρεθεί...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 21:16 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Για αυτο εδωσα το 14αρι C4 Μανθο μου. Το γουσταρα πολυ αλλα επασχε σε χωρο αποσκευων κ ροπη. Κακομαθα στο πολλα κιλα ροπης. Τωρα δε, κ σε ιπποδυναμη. Εχουμε κ συνεχεια.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2017, 22:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Εχοντας ξεκινήσει να οδηγώ το μακρυνό 1977 αμάξια με 50 αλόγατα μεν αλλά στα 700 κιλά βάρος και γενικά το γρήγορο ήταν το A112 ABARTH με 70 αλόγατα , η χαρά της οδήγησης ήταν να πηγαίνεις από Χαλάνδρι - Νέα Μάκρη μέσω Πεντέλης , από δρόμο που όσοι δεν ήταν της περιοχής δεν ήξεραν ότι υπήρχε , με αποτέλεσμα συχνά να κάνεις μόνος την διαδρομή . Το ίδιο και ο υπόλοιπος Διόνυσος .
Ετσι έκανες τις διαδρομές όπως ήθελες . Μετά από λίγα χρόνια που ψιλοανέβηκαν τα άλογα , τα αυτοκίνηταν άρχισαν να πυκνώνουν και η Τέλεια Διαδρομή που έλεγε τότε ο ΝΔ ήταν όλο και πιο δύσκολο να βρεθεί .
Μετά το 2000 περάσαμε χαλαρά τα 200 άλογα , αλλά οι δρόμοι ήταν ακόμα οι ίδιοι σε γενικές γραμμές και τα αυτοκίνητα πολλά και οι οδηγοί της Κυριακής περισσότεροι .
Τι και αν πλησιάσαμε τα 300 άλογα και τα περάσαμε κάποιες φορές σε διήμερα τέστ ντράιβ . Δρόμοι στενοί , ραντάρ παντού , κίνηση συνέχεια .
Μετά ήρθε η κρίση . Το στροφόμετρο πλέον το κοιτάμε ανάποδα , το ταχύμετρο με φόβο μην ξεχαστούμε και μας φωτογραφήσουν και την κατανάλωση με τρόμο ...
Ηρθαν όμως και οι νέοι δρόμοι .
Σε άλλες εποχές , ανεξάρτητα ηλικίας γιατί και τώρα δεν με ενοχλεί η πολύωρη οδήγηση , στις αρχές Απρίλη θα είχα κάνει μια ημερήσια εκδρομή Αθήνα-Ρίο-Γιάννενα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα , ή άντε ΣΚ επειδή έχουμε και φιλαράκια και στα δύο μέρη...
Αλλά αυτό με την βενζίνα σημαίνει 150 € και άλλα 70+ διόδια , οπότε 220+ για βόλτα δεν είναι της εποχής μας .
Σήμερα λοιπόν , με τα δεδομένα καυσίμων , διοδίων , τελών κλπ . η λύση είναι ντιζελάκι οικονομικό και άνετο αμάξι . Τα μισά λεφτά για το ίδιο ταξιδάκι .
Τα γκάζια είναι πλέον παρελθόν . Ακόμα και στην Γερμανία που έχω οδηγήσει πολλές φορές και εκεί τα γκάζια τα επιτρέπουν μεν , αλλά δύσκολα τα βρίσκεις αφού το ρημάδι το Stau είναι παντού...
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 08:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
τα αλογα ανεβηκαν..τα αυτοκινητα πολ/καν αλλα εμειναν ιδιοι οι δρομοι τωρα εγινε μια αττικη οδος μια ιονια με νεα οδος και εγνατια και λοι οι υπολοιποι δρομοι παρεμεινα στο ελεος τους οποτε...τι αμαξι με 200 αλογα εχεις τι αμαξι με 90 αλογα εχεις παλι με 90 χλμτρα θα πας
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 08:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Η δυναμη δεν ειναι για να ταξιδευεις με τελικες αλλα για ανετο κ ασφαλες ταξιδι σε εθνικη κ επαρχιακο. Μαζι με την επιπλεον δυναμη ερχονται κ εργοστασιακες βελτιωσεις σε αναρτησεις, φρενα κ εξοπλισμο, δεν αναφερομαι σε ηλεκτρικες ευκολιες κ τα συναφη. Πολλες φορες φερουν επιπλεον στοιχεια ενεργητικης ασφαλειας (tcs, γρηγοροτερη προσπεραση λογω καλυτερων επιδοσεων) οπως κ σε παθητικης ασφαλειας (αεροσακος γονατων οδηγου κλπ).
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 09:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δύναμη είναι σχετικό πράγμα . Σήμερα κάθε αμάξι που έχει 0-100 κάτω από 13 , προσπερνάει εύκολα αργά αμάξια ή φορτηγά .
Τώρα αν θέλεις να περάσεις κάποιον που πάει γρήγορα , μάλλον κάτι λάθος κάνεις .
Ασε που στον Α/Δ τέτοια θέματα δεν υπάρχουν , παρά μόνο θέματα λάθους θέσης , όπως ΙΧ μόνιμα αριστερά και φορτηγά στην μεσαία ...
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μου ταιριάζει ένα Thp η όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 10:13 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Σαφως κ ειναι σχετικο. Τα 24 κιλα ροπης διαθεσιμα απο τις 2000σαλ κ μετα με 6αρι σασμαν σε αμαξωμα 1450 κιλων δεν ειναι σχετικο πλεον. Ειναι συγκεκριμενο. Λογικο να το βλεπεις ετσι αλλωστε αν κρινεις με 0-100 13, 12 κ 11 δευτερολεπτων οτι χωρις την αναλογη ροπη μπορεις να προσπερασεις με ανεση. Ακομη πιο λογικο κρινοντας με τα ατμοσφαιρικα που οδηγας συνεχως, ωστε να κατανοησεις τι εννοω μετα απο τα συναπτα μου ποστ.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|