Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
-Η απόφαση: Που, πως, πότε και γιατί.


Σαν σήμερα, ακριβώς δύο χρόνια μετά (24/10/2016 η μεταβίβαση και 24/10/2018 σήμερα) και κάτι ελάχιστα χιλιόμετρα πριν συμπληρώσει τα 10.000 στα χέρια μου, ήρθε η ώρα να πω την καθαρά προσωπική μου άποψη ως χρήστης αλλά και τους λόγους που με οδήγησαν στην λήψη της απόφασης αγοράς του. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Βαρύ το πρόγραμμα και ο διαθέσιμος χρόνος σχεδόν ποτέ αρκετός.

Η ιστορία ξεκινά με ένα ταπεινό πλην πολύ τίμιο μαύρο C4 1.4 Elegance του 2010. Πολύ τίμιο αυτοκίνητο αλλά ο μέτριος χώρος αποσκευών για τις νέες χωροταξικές ανάγκες όπως αυτές θα διαμορφωνόταν 4 μήνες μετά με την έλευση του διαδόχου καθώς και το βασικό μοτέρ, θεωρώ πως επέβαλλαν την αντικατάσταση του. Αν έμπαινε το μεγάλο περιστρεφόμενο καθισματάκι στη μια πλευρά, τσίμα-τσίμα θα χωρούσαν άλλα 2 άτομα πίσω. Υπήρχε βέβαια πάντα η πρόταση για μπαγκαζιέρα αλλά και πάλι ήταν μια μεσοβέζικη λύση με πολλές παραχωρήσεις. Ακόμη και αν το αντικαθιστούσε η πατρική exclusive, δυστυχώς. Η μαύρη C4 πουλήθηκε σε μια εβδομάδα!, 6 ετών αυτοκίνητο με 34.000 χλμ συνολικά και για κάτι λιγότερο από 7.000€. Έπιασε σχεδόν τα μισά της τιμής αγοράς της. Όχι και άσχημα.

Άρχισε λοιπόν το ψάξιμο, λίγο πριν μπει η C4 σε αγγελία πώλησης. Αρχικά δεν κοίταξα αλλού πέραν των λύσεων εντός της αγαπημένη μάρκας. Citroen λοιπόν! Διάβασμα, βίντεο, φόρουμ, τα ξεσκόνισα όλα. Απαράβατοι όροι η χρονολογία και τα συνολικά χιλιόμετρα να είναι τουλάχιστον επιπέδου C4. Τέλος μόνο μοτέρ βενζίνης, αλλά με ικανοποιητική δύναμη/ροπή, μιας και τα χιλιόμετρα είχαν περιοριστεί τόσο πολύ που απλά το πετρέλαιο πιο πολλά προβλήματα θα είχε να καθόταν στην πυλωτή παρά οφέλη.
Ξεκίνησα ψάχνοντας για υδρό, C5 MK1,5 αλλά η παλαιότητα του μοντέλου (2007 στην καλύτερη) καθώς και τα ελάχιστα οχήματα με λίγα χιλιόμετρα (κάτω των 50.000-60.000χλμ) ήταν δύο και αυτά είτε παρκαρισμένα για αδιευκρίνιστο διάστημα, είτε βασικές εξοπλιστικά εκδόσεις. Μεγάλο μείον το 18άρι μοτέρ που οριακά θα κινούσε το σκάφος με τέσσερις ενήλικες, θηρίο-παιδικό καθισματάκι, παιδικό καρότσι αλλά και αναπηρικό καρότσι του πεθερού. Τουλάχιστον. Δεν είναι λίγες οι φορές που θα φορτώνεται έτσι το αυτοκίνητο. Αρχίζουν ήδη και παραγεμίζουν οι χώροι ως εικόνα στο μυαλό μου...
Επόμενη λύση, αφού η εταιρεία μετά το Xsara SW θεώρησε πως το κενό θα καλυφθεί μόνο με το C4 Picasso/Grand Picasso. Ψάξιμο στην ελληνική αγορά, αρκετά οχήματα σε αγγελίες εντός προϋπολογισμού (1.8-1.6 VTi και 1.6 THP). Καλοί χώροι, διθύραμβοι σε όλα τα βίντεο και κορυφαίο πολυμορφικό σε πωλήσεις επί σειρά ετών στο Ην. Βασίλειο. Και εκεί που κόντεψε να κλείσει η επιλογή μου, σκέφτηκα την απώλεια σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Δεν υπονοώ πως τα C4 Picasso είναι ανασφαλή οχήματα, σε καμία περίπτωση. Πλην όμως το υψηλό κέντρο βάρους, αφαιρεί πόντους σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας σε σχέση με ένα κλασσικό όχημα. Βλέπετε, ως υποψήφιος γονέας αρχίζεις και κάνεις σκέψεις για κινδύνους που πολλές φορές απλά περνούν από το μυαλό σου και δε φεύγουν όσο ξαφνικά ήρθαν.
C3 Picasso;;; Ωραιότατο και μαζεμένο. Μικρότεροι χώροι από όσο θα χρειαζόμασταν καθώς και το ψηλό κέντρο βάρους του μας απέτρεψαν.
Πάμε πάλι πίσω στην αρχή! Κάθε αρχή και δύσκολη, με τις επιλογές να αρχίζουν να στενεύουν. Τόσο που ξεκίνησα να κοιτώ οχήματα άλλων εταιρειών. Honda Civic 5θυρο αλλά 1.8 γιατί τα 1.4 θα σέρνεται. Καλό χώρο αποσκευών, εντός προϋπολογισμού αλλά ξεχάσανε να βάλουν ανάρτηση. Διαγραφή από τη λίστα. Opel Insignia 1.8. Βρέθηκε ένα σε εκθεσιακή κατάσταση με υπερπλήρη εξοπλισμό (ξένον με λεντ, δέρματα, ηλιοροφές κλπ). Διεγράφη γιατί επίσης σέρνεται λόγω βάρους με αυτό το μοτέρ. Κοίταξα σε 1.6Τ αλλά κατάλαβα πως ήταν λάθος.
Και η κατρακύλα συνεχίζεται με Skoda Octavia (δεν αντέχω την ανάρτηση του!!!), Skoda Yeti (απορρίφθηκε και από τη σύζυγο) και τέλος σε Skoda Superb 2ης γενιάς. Δύσκολα χωνεύεται η σχεδίαση του -το πίσω μέρος, το εσωτερικό- και η καταγωγή λόγω ομίλου. Πλην όμως σε ένα ταξί που μπήκαμε, μας άρεσε το πάτημα του και οι χώροι εξαιρετικοί. Skoda Roomster. Μόνο ως σκέψη και πλήρης διαγραφή. Ξανά σε αδιέξοδο.
Μήπως να γίνει η υπέρβαση για κάποια μεταχειρισμένη C5 τελευταίας γενιάς; Μόνο σε SW, καράβι και λίγο overkill σε μέγεθος, διότι η κλασσική έκδοση δε θα χωρούσε τα όσα χρειαζόμασταν. Μόνο σε 2.0 βενζίνη (δε σφάξανε!) ή 1.6 ΤΗΡ μιας και υπάρχει πολύ βάρος. Η έλλειψη σε διαθέσιμα μοντέλα (2-3 μόνο) και οι τιμές τους (15.000+€), έδωσε το τελειωτικό όχι σε αυτήν την επιλογή.


Και εκεί που έψαχνα και διάβαζα, να ένα βίντεο-τεστ για το 308 SW από το πουθενά. Για να δούμε τι λέει...λίγο περίεργο σχέδιο πίσω που είτε θα το μισήσεις είτε θα το αγαπήσεις, μαζεμένο όχημα σε διαστάσεις (4.5μ έναντι του 4.275 του 5θυρου), πολυμορφικότητα εσωτερικού επιπέδου C4 Picasso με 3 ανεξάρτητα/συρόμενα/ανακλινόμενα/αφαιρούμενα καθίσματα και δυνατότητα επέκτασης του σε 7θέσιο, πλήρης δίπλωση καθίσματος συνοδηγού για μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους, διπλό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών, συρόμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών κλπ. Όλα αυτά στις πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις βέβαια, ΧΤ/Premium Pack και πάνω.
Ολλανδικό κανάλι που παρουσιάζει μεταχειρισμένα αναλύοντας τις συχνότερες βλάβες τους, ανέφερε πως είναι πολύ αξιόπιστο μακρυά από τα πολλά προβλήματα του 307, κυρίως τα της πρώτης γενιάς. Πολλές ενισχύσεις και επιπλέον πονταρισιές στο σασί το έχουν καταστήσει βαρύτερο, οπότε τα δυνατά μοτέρ είναι μονόδρομος για να κινείται με την άνεση που θέλαμε.
Οπότε επόμενο θέμα τα δυναμικά του χαρακτηριστικά! Μοτέρ THP 150 ή 175 ίππων στις επιλογές και παρότι πιο αδύναμο το ΤΗΡ150, έχει πιο γραμμική ροπή χαμηλά σε σχέση με τον ΤΗΡ175. Στάνταρ ESP/ASR, μεγάλα φρένα μπρος-πίσω στα ΤΗΡ, μαλακότερη ανάρτηση από το σκληρότερο 5θυρο, μακρύτερο μεταξόνιο (2708mm 2608mm), σασί και πλαίσιο σαν αυτό της C4 2ης γενιάς που ήταν ακόμη στην παραγωγή το 2016. Συνεχίζει την εξαιρετική γαλλική παράδοση του στρίβω με περίσσεια ασφάλεια αλλά και άνεση, παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα.
Ο εξαιρετικός εξοπλισμός με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών (με εμπορικότατη διάσταση 205/55/16), διζωνικό κλιμά, αθερμικό παρμπρίζ, 4 αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα, ηλ. παιδικές ασφάλειες, αναδιπλούμενους καθρέπτες, σκίαστρα στα παράθυρα των πίσω θυρών, σκουρότερα κρύσταλλα πλην οδηγού/συνοδηγού/παρμπρίζ, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο, πρίζα ρεύματος επίσης στο χώρο αποσκευών και πολλά άλλα που δεν αναφέρω για να μην πλατιάζω περισσότερο.
Μεγάλο συν το πολύ όμορφο εσωτερικό του συνολικά και η κυριλέ σχεδίαση του ταμπλό με τα λευκά όργανα. Τόσο που η πεθερά μου το παρομοίασε με αεροπλάνο όταν πρωτομπήκε!

Επόμενη κίνηση και μετά το ΟΚ της συζύγου, ήταν να βρούμε ένα μεταχειρισμένο. Βρέθηκε ένα εντός προϋπολογισμού με ανοιχτό γκρι και νότες πράσινου χρώματος στη Ξάνθη, στην καλή έκδοση Premium Pack και με επιπλέον διχρωμία εσωτερικού σε σοκολά/γκρι-κρεμ.

Τηλέφωνο, πάμπολλες ερωτήσεις στον ιδιοκτήτη και κλείστηκε ραντεβού για να το δούμε σύντομα. Έλεγχος από κοντά, η εγκυμονούσα στον 6ο μήνα σύζυγος κάθισε πίσω και στη βόλτα δεν ενοχλήθηκε καθόλου από την πίσω ανάρτηση. Αντίστοιχα στο μαύρο C4 και στην ίδια πίσω θέση δυσανασχετούσε. Μαλακότερη ανάρτηση και μακρύτερο μεταξόνια έκαναν τη διαφορά. Συμφωνήθηκε η τιμή αρκεί να περάσει ολοκληρωτικό έλεγχο (μηχανικό/λαμαρινά-βαφέα/ηλεκτρονικό) και να μη βρεθεί κάποιο ψεγάδι. 8 ημέρες μετά, και αφού πέρασε από το πρωί όλους τους ελέγχους, τράπεζες και χαρτούρα για μεταβίβαση, ήρθε στην κατοχή μας! Πλύθηκε εξωτερικά, καθαρίστηκε εσωτερικά και πάρκαρε στην πυλωτή, περιμένοντας την πρώτη εκδρομή μας, 2 ημέρες μετά προς Μέτσοβο...

Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω καταρχήν τον Μάνθο που βοήθησε πολύ την ημέρα της μεταβίβασης καθώς και τους μηχανικούς μου της Autoxperts για τους άρτιους και δωρεάν ελέγχους!!







Για όποιον δε βαρέθηκε να διαβάζει, έχει και συνέχεια!!







-Συντήρηση, αξιοπιστία, αλλαγές

Μετά το πρώτο ταξίδι μας λόγω έλλειψης χρόνου, αλλάχθηκαν διάφορα αναλώσιμα βάζοντας πάντα κορυφαία προϊόντα: λάδια, φ. λαδιού, φ. αέρα, φ. καμπίνας, βαλβολίνες, υγρά φρένων, υγρά ψύξης καθώς και ακριβότερα μπουζί για να δουλεύει καλύτερα το μοτέρ του. 2 νέα μπροστά ελαστικά μπροστά συμπλήρωσαν την αρχή, μιας και οι χαμηλές πιέσεις και η μη συχνή χρήση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τα έφεραν σε σημείο να είναι άχρηστα, παρά το αρκετό πέλμα τους. Στο επόμενο ετήσιο σέρβις, αλλάχθηκαν εκ νέου τα λάδια, το φ. λαδιού και τα υγρά ψύξης μαζί με νέα εμπρός τακάκια. Τα παλιά ήταν ξερά σαν τούβλα, μη βοηθώντας το σωστό φρενάρισμα. Τέλος, έγινε καθαρισμός επικαθήσεων εισαγωγής, γνωστό σε μοτέρ αμέσου ψεκασμού. Το μόνο έκτακτο ως βλάβη ήταν μια ελαττωματική αντλία ψύξης της τουρμπίνας που παρέδωσε το πνεύμα και αλλάχτηκε με μια γνήσια PIERBURG με συνολικό κόστος 125€ αλλά και ένα στοπ (κόντρα) πόρτας οδηγού που έκανε θόρυβο ήδη πριν γίνει η μεταβίβαση, με κόστος 70€. Τώρα τελευταία κάνει τα ίδια και του συνοδηγού...
Οι ζάντες αλουμινίου ήταν αισθητικά κουρασμένες οπότε και βάφτηκαν. Τοποθετήθηκαν αντιηλιακές μεμβράνες Johnson, after σύστημα TPMS, rcd RD45 με την αντίστοιχη οθόνη, κάλυμμα χώρου αποσκευών, 2 νέες λάμπες πορείας ενώ τέλος το επιβράβευσα με ένα ολοκαίνουριο γνήσιο σετ Peugeot που περιελάμβανε δερμάτινο flat bottom τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων αλουμινίου.
Έλαβε και την περιποίησή του όμως με καλή σκούπα σε όλες τις υφασμάτινες επιφάνειες, βιολογικό στις μοκέτες (του χρωστώ τα καθίσματα), στεγνό καθαρισμό σε υφασμάτινες περιοχές όπως της οροφής και των καθέτων επιφανειών, όλων των εσωτερικών πλαστικών και βαθύ καθαρισμό στα τζάμια. Για το τέλος, έχει λάβει πριν 2 μήνες μια μίνι εξωτερική περιποίηση με πηλό, καθαριστική και κερί. Βλέπετε, ο ελάχιστος χρόνος που απομένει σπάνια αρκεί για τέτοιες κινήσεις. Τέλος, μπήκαν πολύ πρόσφατα άλλα 2 νέα ελαστικά (Michelin Primacy 4 τελικά), έχοντας καλύψει και αυτό τον τομέα.


Με σχεδόν 10.000χλμ στην πλάτη του σε 2 χρόνια, η άποψη μου είναι πλέον ολοκληρωμένη. Πραγματικά ενθουσιασμένος από την επιλογή μου, μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους κάθε φορά που κλήθηκε να αναλάβει τα καθήκοντα για τα οποία προοριζόταν. Θα προσπαθήσω να εξειδικεύσω διάφορους σημαντικούς τομείς απόδοσης καθώς και να βαθμολογήσω όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.



Και συνεχίζει παρακάτω με την κριτική μου!!!




Εμφάνιση-Σχεδιάση
Καθαρά υποκειμενικό θέμα, προσωπικά το θεωρώ αρκετά κλασάτο και τουλάχιστον ξεχωριστό, τόσο ώστε να μη το μπερδεύεις με άλλο καμίας κατηγορίας. Δε μοιάζει με κανένα άλλο, ούτε πρόκειται να το μπερδέψεις. Ιδιαίτερες γραμμές στο πλάι και πίσω. Πολύ εντυπωσιακές οι λήψεις του από ψηλά, αναδεικνύουν την όλη σχεδίαση του.
7/10


Θέση οδήγησης
Αναπαυτική θέση οδήγησης, με ένα κάθισμα φαρδύ στην πλάτη και λίγο πιο στενό κάτω. Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται εύκολα έχοντας διαθέσιμα τιμόνι με κάθετη και τηλεσκοπική ρύθμιση, σχεδόν κάθετα τοποθετημένο, ρύθμιση καθίσματος οδηγού σε ύψος, οσφυική ρύθμιση, καθώς και κλίσης προσκεφάλου βοηθώντας στην εύρεση της κατάλληλης θέσης που θα βολέψει τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Οι μοχλοί ρύθμισης είναι γνωστοί από άλλα μοντέλα της PSA με αυτόν της οσφυικής ρύθμισης να δυσκολεύει κατά τη χρήση του, λόγω του μεγάλου υποβραχιόνιου που καταλαμβάνει όλον το χώρο ανάμεσα στα καθίσματα του οδηγού-συνοδηγού. Το κάθισμα είναι σχετικά σκληρό για γαλλικό μοντέλο όμως δε θα το έλεγα κουραστικό. Το τύπου "ημιμπάκετ" κάθισμα συγκρατεί σωστά το πόδια μου αλλά δε συγκρατεί καλά τη δική μου πλάτη και κουράζει κάπως σε δρόμους με στροφές. ίσως κάποιοι πιο εύσωμοι να το βρουν ιδανικό.
Από την άλλη, το υποβραχιόνιο είναι πολύ βολικό μιας και έχει τη δυνατότητα ρύθμισης του ύψους στη μπροστινή πλευρά του σε 2 ακόμη θέσεις! Ενισχύει σημαντικά το αίσθημα άνεσης σε συνθήκες ταξιδιού. Τα πεντάλ ελέγχου είναι τοποθετημένα στη σωστή θέση με σωστές αποστάσεις μεταξύ τους ενώ το αρκετά μεγάλο υποπόδιο επενδεδυμένο με εργοστασιακό πλαστικό ώστε να μη λερώνεται η μοκέτα επίσης πολύ βολικό.
Τα αλεξήλια είναι μεγάλα, άνετα, φωτιζόμενα και τα 2 με θήκη για τυχόν κάρτες, χαρτάκια κλπ, και εξαιρετικό αποτέλεσμα στη χρήση τους.
8/10


Ταμπλό, όργανα και χειριστήρια
Όλα τα όργανα είναι ευανάγνωστα και όμορφα σχεδιασμένα, το λευκό τους χρώμα αποτελεί εξαιρετική επιλογή ενώ η συγκεκριμένη έκδοση έχει 2 υπολογιστές ταξιδιού: ένα στην κλασσική τύπου C- οθόνη ψηλά στο κέντρο του ταμπλό και έναν ανάμεσα στα 2 κεντρικά όργανα του πίνακα οργάνων. Τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι τα πιο εύκολα και βολικά σε PSA μοντέλο που έχω συναντήσει, με ποιοτική λειτουργία κατά τη χρήση τους.
9/10


Κλιματισμός
Δυνατός κλιματισμός, επίσης πολύ αποδοτικό καλοριφέρ το χειμώνα, κρατάει τον μεγάλο θάλαμο των επιβατών στις επιλεγμένες θερμοκρασίες.
9/10


Ορατότητα
Τα πολύ μεγάλα πλευρικά παράθυρα αφήνουν το φως της ημέρας να διαχέεται σε όλη την καμπίνα. Τα μπροστά φινιστρίνια βοηθούν ακόμη περισσότερο ενώ οι καθρέπτες έχουν το μέγεθος του C4 ΜΚ 1,5 οπότε και παρέχουν ικανή βοήθεια και εύρος κάλυψης. Ικανοποιητική ορατότητα και από το πίσω κάθετο τζάμι. Η πανοραμική οροφή βοηθά στο να μπαίνει πολύ περισσότερο φως στη καμπίνα τις πιο σκοτεινές ημέρες αλλά και νύχτες, αυξάνοντας την όμορφη διάθεση κατά την παραμονή στο αυτοκίνητο.
8/10


Φινίρισμα και ποιότητα κατασκευής
Πολύ καλό έως άριστο σε κάποια σημεία, άνω του μετρίου σε άλλα: Το ταμπλό είναι γεροδεμένο και άριστα κατασκευασμένο με μαλακό πλαστικό, το πάνω μέρος όλων των θυρών έχει σκληρό πλαστικό παρόμοιας υφής με το ταμπλό. Υπάρχει ύφασμα στα μπράτσα όλων των θυρών ενώ τα υπόλοιπα πλαστικά σε πόρτες, ταμπλό, κονσόλες κλπ είναι σκληρά μεν, καλής ποιότητας και ανθεκτικά δε. Όλα τα πλαστικά της καμπίνας είναι στη θέση τους κουμπωμένα, χωρίς φθορές και σε καμία περίπτωση δε δείχνουν ότι ανήκουν σε αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε πριν από 9 χρόνια. Τα βαμμένα πλαστικά δε δείχνουν φθηνά ούτε στην αίσθηση, ούτε στην αφή και είναι καλύτερα από πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας! Οι πόρτες κλείνουν ακόμη με ποιοτικό ήχο, όπως και η πόρτα του χώρου αποσκευών. Σοβαρή πρόοδος από τα 307/C4 MK1 και πολύ κοντά στον ακριβότερο ανταγωνισμό. Υπάρχουν ελάχιστοι μικροθόρυβοι στην καμπίνα οι οποίοι και μεγεθύνονται λόγω άπλετου χώρου, όπως επίσης και ο κλασσικός τριγμός από το βαμμένο πλαστικό φιλέτο στις εσωτερικές λαβές των θυρών, κάτι που θα φτιάξω μόνος μου κάποια στιγμή.
8/10


Εξοπλισμός
Σχεδόν πλήρης ο εξοπλισμός του, πραγματικά, άλλωστε είναι η κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση που εισήχθη με αυτό το σκάφος όπως διαβάσατε παραπάνω. Λείπουν εργοστασιακά πράγματα όπως TPMS, 17άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 225/45/17, παρκοραντάρ μπροστά, σύστημα πολυμέσων/GPS και εμπρός φώτα ξένου. Όλα τα παραπάνω ήταν ειδική παραγγελία στο SW. Τα νεότερα συστήματα όπως τυφλής γωνίας κλπ του στερούν βαθμούς. Περιλαμβάνει όμως πλήρες ηλεκτρικό πακέτο, ηλ. αναδιπλούμενους/θερμαινόμενους/χειριζόμενους καθρέπτες, διζωνικό κλιμά με λειτουργία mono, κλιματιζόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, cruise control με speed limiter, διπλή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (τύπου C-), ηχοσύστημα με MP3 και χειρισμός αυτού από τη κολόνα του τιμονιού (μπήκε RD45 με επιπλέον λειτουργία ΒΤ, USB/AUX), κάθισμα συνοδηγού που ξαπλώνει βοηθώντας στη μεταφορά μακριών αντικειμένων, συρτάρια αποθήκευσης κάτω από τα εμπρός 2 καθίσματα, φωτιζόμενο τασάκι, αναπτήρας μπροστά και πρίζα ρεύματος στο χώρο αποσκευών, τραπεζάκια αεροπορικού τύπου στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων με επιπλέον θήκες. Πολύ πρακτική η θήκη γυαλιών στη πλευρά του οδηγού. Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες εννοείται πως υπάρχουν. Μαζί με πολλά ακόμη!
8/10


Ασφάλεια
Πλήρως εξοπλισμένο με 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς-κουρτίνας που εκτείνονται μέχρι στους πίσω επιβάτες), ABS, EBD, ESP, ASR, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, φωτεινή και ηχητική ειδοποίηση για τις ζώνες ασφαλείας μπροστά και πίσω, με ενδείξεις στην οροφή, σε ξεχωριστό πάνελ. Διαθέτει μέχρι και αερόσακο γονάτων οδηγού, σπάνιο για την κατηγορία και την εποχή του!
9/10


Χώροι επιβατών
Πολύ άνετοι για οδηγό-συνοδηγό, με εξαιρετική αίσθηση ευρυχωρίας μπροστά. Απλά ικανοποιητικοί οι χώροι για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πλάτος της καμπίνας. Τα 3 πίσω μονά καθίσματα είναι σχετικά στενά και λεπτά, με αποτέλεσμα να έχουν αυξημένη σκληρότητα με μειωμένα επίπεδα άνεσης. Το τίμημα της πολυμορφικότητας πληρώνεται σε σχέση με τον κλασικό πίσω πάγκο που είναι πιο παχύς με πιο πολύ αφρώδες υλικό μέσα. Πολύ μεγάλο το ψυχόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού με πρακτικό ράφι, με επίσης μεγάλες θήκες στις πόρτες, στη κεντρική κονσόλα αλλά και σε διάσπαρτα άλλα σημεία.
8/10



Χώρος αποσκευών
Εξαιρετικός ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα από 508λτ έως 674λτ με τη μεσαία σειρά καθισμάτων τραβηγμένα μπροστά, ανεξάρτητα συρόμενα γαρ. Ενδεικτικό του χώρου πως χωράει το τρίκυκλο του μικρού μαζί με το χερούλι του ολόκληρο με το χώρο πίσω στη μικρότερη εκδοχή του!! Χαμηλότατο κατώφλι φόρτωσης που δημιουργεί μια απόλυτη ευθεία χωρίς σκαλοπάτι. Χάνει το άριστα γιατί δεν είναι απόλυτα τετραγωνισμένος αλλά και επειδή η αποσπώμενη τυλιχτή εταζέρα δεν αποθηκεύεται σε ειδικό κλειστό χώρο.
9/10


Άνεση
Πολύ καλή και ισορροπημένη άνεση από την ανάρτηση, όχι σφιχτή αλλά ούτε και ιδιαίτερα πλαδαρή. Ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του οχήματος. Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας είναι πλέον καλύτερα σχεδιασμένος και δεν έχει ούτε την ακουστική ούτε την μειωμένη άνεση των 307 και C4 Mk1 και 1,5. Φορτωμένο, μπορεί να προδώσει την παρουσία του όπως και σε έντονα νεροφαγώματα. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή για την ηλικία και την κατηγορία που ανήκει, ορατή άλλωστε στο έμπειρο μάτι με τα ηχομονωτικά να φαίνονται σχεδόν παντού. Ο καλός εξοπλισμός συνολικά και κλιματισμός, βοηθούν τα μέγιστα αλλά στερείται βαθμούς από τα καθίσματα του που τείνουν προς τα γερμανικά πρότυπα.
7/10



Κινητήρας, απόδοση και κατανάλωση
Πολύ καλά στοιχεία στα χαρτιά και στο δρόμο. 150ps στις 58000σαλ, 240nm από τις 1400σαλ, στη πράξη μετά τις 2000-2200σαλ τραβάει πολύ δυνατά ενώ συνεχίζει δυνατά μέχρι τις 5000-5500σαλ. όπου εκεί αρχίζει η πτώση της αίσθησης δύναμης. Το γεγονός πως έχει τόσο μεγάλο εύρος ροπής/δύναμης, δείχνει πόσο εξαιρετικό μοτέρ είναι. Με όλα τα θεματάκια και τη συγκεκριμένη συντήρηση χρειάζεται, από εκείνο το σημείο αρχίζει στερείται πόντους. Πολύ οικονομικός για το βάρος και την απόδοση του μιας και σε συνθήκες ταξιδιού η έκτη ταχύτητα του κιβωτίου κρατάει την κατανάλωση πραγματικά κάτω από τα 7 λτ/100χλμ. Εντός πόλης, από 9-10 λίτρα είναι η συνήθης κατανάλωση του. Μεγάλο μείον η ανάγκη για χρήση καυσίμου 98+ οκτανίων και μάλιστα καλής ποιότητας γιατί ο αποχρονισμός του μοτέρ καραδοκεί.
8/10


Επιδόσεις
Πάνω από τον μέσο όρο, από στάση τα 0-100 έρχονται σε περίπου 9,3 δευτερόλεπτα με 17άρια ζαντολάστιχα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Δυνατές ρεπρίζ ως αίσθηση, φορτωμένο ακόμη και με έκτη στο σασμάν . Τελική στα πραγματικά 210χαω.
8/10



Κιβώτιο
Ελαφρύ με καλό κούμπωμα με σχετικά μεγάλες διαδρομές. Άνετη λειτουργία αλλά χωρίς σπορ αίσθηση στη χρήση. Η 6η σχέση δίνει τα μέγιστα σε επιδόσεις και οικονομία. Ταιριάζει γάντι στον χαλαρό χαρακτήρα του οχήματος.
8/10


Τιμόνι
Ηλεκτρουδραυλικό, κλασσικά πιο μηχανικά βαρύ σε επιτόπιους λογαριασμούς, πολύ ελαφρύτερο όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Προσαρμόσιμο το βάρος του με το γνήσιο διαγνωστικό, για όποιον ενδιαφέρεται. Προσανατολισμένο και προσαρμοσμένο στην άνεση παρά στην οδηγική εμπειρία. Κουμπώνει ακριβώς στο χαρακτήρα του.
7/10


Φρένα
Δυνατά με τέσσερα δισκόφρενα με το ABS να μπαίνει σπάνια χωρίς μπρουμύτισμα σε πιο δυνατά φρεναρίσματα παρά τη σχετικά μαλακή ανάρτηση, σταματάει με ασφάλεια και σε πολύ σύντομα διαστήματα. Σωστή η αίσθηση και η διαδρομή του πεντάλ του φρένου.
9/10


Στο δρόμο και παρκάρισμα
Στην πόλη το νιώθεις μεγάλο και βαρύ, χωρίς να είναι. Ίσως είναι η δική μου αίσθηση μιας και σχεδόν ποτέ δε δυσκολεύτηκα να το παρκάρω ακόμη και θέσεις παρκαρίσματος που θεωρούσα πως δε θα χωρούσα. Το τιμόνι με 3 στροφές από άκρη σε άκρη είναι κλασσικό PSA, ως προς τη διαδρομή τοι. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οι καλοί καθρέπτες αλλά και το εργοστασιακό παρκοραντάρ βοηθούν πραγματικά πολύ. Στον επαρχιακό έχει μεγάλη σταθερότητα με το μακρύ μεταξόνιο να τη βοηθά αλλά και να στερεί βαθμούς στην ευελιξία. Νορμάλ κλίσεις, δε σε φοβίζει ποτέ με ασφαλή και υποστροφική συμπεριφορά, έχοντας το πλαίσιο του άριστο συμπαραστάτη σε πιο γρήγορους ρυθμούς χωρίς να έχει παρεμβατικό ESP. Στρίβει καλά, μη γελιέστε! Στην εθνική δείχνει να είναι στο στοιχείο του, ταξιδεύοντας άνετα, ευθύβολα, αγχολυτικά με πολύ όμορφη αίσθηση από το εσωτερικό του οχήματος. Τα φώτα πορείας είναι αρκετά δυνατά και βοηθούν πολύ στη νυχτερινή οδήγηση.
8/10


Κόστος χρήσης και διαστήματα σέρβις
Ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000-20.000χλμ (και παραπάνω σε κάποιες χώρες) ή ανά έτος (αναλόγως της χρήσης). Θεωρώ πως εκεί κοντά στα 10.000χλμ και με φουλ συνθετικά λάδια σε μεικτές συνθήκες κίνησης είναι το όριο. Τα κόστη συντήρησης είναι πολύ λογικά. Τα κόστη καυσίμου είναι κάπως αυξημένα και ίσως άνω του μέσου όρου, από τη μια το ακριβό καύσιμο και από την άλλη η κάπως αυξημένη κατανάλωση εντός πόλης.
7/10


Τεχνολογία
Πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, πολλά βοηθήματα ασφαλείας, είναι σύγχρονο αλλά δε το δείχνει, με βασικές ελλείψεις ένα καλύτερο σύστημα φωτισμού, multimedia/GPS κλπ.
8/10


Τιμή
Έχω δει οχήματα από 6.000€ μέχρι και 12.000€ σε 1,6 ΤΗΡ. Θεωρητικές μέσες τιμές αυτή τη στιγμή από 7.000€ ως 8.500€ για ένα καλό αυτοκίνητο.
7/10



Συνολική βαθμολογία
Η μέση βαθμολογία του μετά από 20 διαφορετικούς τομείς είναι ακριβώς 8. Και αυτό ακριβώς το νούμερο αντιπροσωπεύει την πραγματική του βαθμολογία, αυτή που θα του έδινα μόνος μου από την αρχή. Ένα πολύ καλό -αρκετά άνω του τιμίου- αυτοκίνητο που αξίζει κάθε δεκάρα που έχω πληρώσει και θα πληρώσω σε διάφορες αναβαθμίσεις, αλλαγές κλπ. Δύσκολα θα δοθεί πριν τα επόμενα 7-10 χρόνια, ακόμη και αν αγοραστεί άλλο. Θα παραμείνει το εργαλείο της οικογένειας αλλά και μέλος της. Άλλωστε ο μικρός Πράκτορας το λατρεύει, όπως και η υπόλοιπη οικογένεια!!


Σας ευχαριστώ που κάνατε το κόπο να το διαβάσετε, ερωτήσεις/κριτικές ελεύθερες.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Δημήτρη να το χαίρεστε πάντα και να έχεις μόνο καλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Εξαιρετική η παρουσίαση σου με ειδικές λεπτομέρειες! Και πάλι να το χαίρεστε!!

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Πολύ ωραία και πλήρης περιγραφή-αξιολόγηση Δημήτρη. Εχοντας εμπειρια απο το 308cc της αδελφης μου , μοντελο 2009, και επειδη εχουμε ιδιο κινητηρα και αρκετα παρομοιο σαλονι, συμφωνω απολύτως με ολα οσα αναφερεις. Ετσι ειναι ακριβώς! Εγω την πηγα το 2009 στην Peugeot να δει το 308 αφου ηθελε cabrio-hard top. Μεχρι να το δει ειχε κολλήσει με κάτι VW Eos που της ελεγαν στη δουλεια της. Οταν ειδε το 308 το ερωτευτηκε αμεσως! Οταν δε παραλάβαμε μαζι το σοκολατι αμαξι με το δερματινο εσωτερικο στα χρωματα που εχεις και εσυ, τοτε παραλιγο το πρωτο βραδυ να κοιμηθει μεσα στο αμαξι!!! :love
Το 308 SW ισως ειναι και πιο επιτυχημενο σαν σχεδιο απο την πενταθυρη μπερλινα. Ευχομαι να το χαιρεστε για πολλά χρονια εσυ και ολη η οικογένεια με υγεια και αξεχαστες διαδρομές!
Το μονο που δεν χωνευω στο 308 ειναι η θεση του cruise control... :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 23:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Πράκτορ να το χαίρεστε με όμορφα, ασφαλή και άνετα ταξίδια.
Σόρυ όμως δεν το άντεξα μέχρι το τέλος με έπιανε συχνοουρία και μόνο που κοιτούσα πόσο έχει ακόμη μέχρι το τέλος. :D :D :D

Τον αγαπητό κ Νίκο πάντα κάτι θα τον ενοχλεί :clap :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 00:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Μήτσο εξαιρετική παρουσίαση! Είχαμε καιρό να σε απολαύσουμε σε μεγάλο γραπτό λόγο. Γέροι δυνατοί με όμορφα και ξεκούραστα χιλιόμετρα!

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πάντα να σε ευχαριστεί και να σου δίνει ασφαλή χιλιόμετρα φίλε!!
Χαράς το κουράγιο σου τόσο γράψιμο.
Εμένα το μόνο που με ξενιζει είναι το πίσω μέρος του.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
καλά χιλιόμετρα Μήτσο και πάντα έτσι να το αγαπάς...! ελπίζω το πρώτο ταξίδι να ήταν καλό ποδαρικό.. :)

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλα χιλιομετρα με ασφαλεια!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Να το χαίρεστε πάντα καλά και ασφαλή χλμ να έχετε!Πολύ ωραίο review :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 13:03
Δημοσιεύσεις: 158
αψογος !!!!!!!!!!!Και εγω αν και 3θυρος δε το μετανιωσα που το επελεξα.
Καλα και ασφαλη χλμ!

_________________
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2018, 07:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Ωραία περιγραφή και επιλογή , να το χαίρεσαι
Και μπράβο για την επιλογή SW, εγώ ειχα πάρει τη σεντάν c5 την οποία βρισκω ακόμα πιο όμορφο σήμα απο όλα, αν ειχα τη SW μπορεί και να ήμασταν ακόμα μαζί.

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2018, 09:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Να το χαίρεσαι το αμάξι σου...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2018, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Πολύ "σωστή" επιλογή...! Κι εμένα μου αρέσει πολύ το 308, αν και SW νομίζω έχω δει μόνο σε φωτογραφία. Άντε κι ένα remap σιγά σιγά! [emoji14]

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2018, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σας ευχαριστώ για τις ευχές, τα σχόλια σας αλλά και για το χρόνο που διαθέσατε! :salute

Έκανα και μια μικρή αλλαγή στην παράγραφο "φινίρισμα...", μιας και εκ παραδρομής έγραψα πως το πλαστικό στο πάνω μέρος των θυρών ότι είναι μαλακό ενώ στην ουσία είναι σκληρό πλαστικό.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2018, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
οπως παντα πληρη περιγραφη....ρε τα παιρνεις απο την μαμα πεζω για να γραφεις καλα λογια.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα;
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 43
Cruise control σε Peugeot 307
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: scientist
Απαντήσεις: 2
Lexia for Citroen & Peugeot
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: vaggelis_3333
Απαντήσεις: 2
PEUGEOT 508 2019 1.5 DIESEL 131 HP EAT8
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 0
peugeot 207 ερωτησεις και εντυπωσεις
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: blaze ocean
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια