Σελίδα 2 από 3

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2018, 18:44
από Tzakos
Εγώ τα ήξερα πρώτος,οπότε δεν γράφω τίποτα. :laugh :laugh :laugh

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Δεκ 2018, 08:48
από Πράκτορας
Για να μη "χαλάω" θέματα σχετικά με Citroen, αποφάσισα να γράψω εδώ.

Προχθές το πρωί έκανα σέρβις το 308SW 1.6THP. Συμπλήρωσε 10.500χλμ στα χέρια μου, ήταν το 3ο σέρβις του στα περίπου 2 χρόνια στην κατοχή μου.

Πέρυσι το Δεκέμβριο του έβαλα Yacco 0w30, έχοντας χρησιμοποιήσει προηγουμένως πολύ επιτυχημένα το Yacco 5w30. Όντας narrowband και από τα πρώτα παραγωγής το δικό μου ΤΗΡ, μαζί με το γεγονός πως μέχρι να έρθει στα χέρια μου έμπαινε το, επιεικώς μέτριο, Total 5w30, μου "έκαιγε" 1 λίτρο Yacco 0w30 ανά 2500χλμ. Οπότε, χρειαζόταν δραστικά μέτρα.

Αγορά και τοποθέτηση ProTec Engine Flush, δούλεμα 30-35 λεπτά στο ρελαντί και καπάκι ρούφηγμα ζεστά τα λάδια με vacuum extractor. Μπήκαν τα Valvoline SynPower ENV C2 5w30, υπερκαλύπτοντας τη προδιαγραφή του κατασκευαστή και...άφησα το φίλο Ντίνο των AutoXperts να "παλεύει" να δει που είναι η στάθμη του λαδιού και πόσο να συμπληρώσει αφού τα λάδια ήταν πλέον πεντακάθαρα, όντας τελείως διάφανα!
Αλλάχθηκαν επίσης φίλτρο λαδιού (γνήσιο), φίλτρο αέρα (10.500χλμ, φυσύχθηκε πέρυσι, φέτος κρατούσε αλλά κρίθηκε πως είναι για αλλαγή), φίλτρο καμπίνας και τακάκια πίσω, αλλάζοντας τα μαμά των 9 ετών που ναι μεν ήταν στη μέση αλλά ήταν σκληρά σαν μάρμαρο, βάζοντας TRW.
Τέλος, έγινε σύσφιξη όλου του μπροστινού συστήματος, δε ξέρω αν και πότε είχε ξαναγίνει από το 2010 αφού κάθε παξιμάδι και βίδα "έπαιρνε" σφίξιμο!! Πλέον το αυτοκίνητο το νιώθω πιο "δεμένο" μπροστά και όχι τόσο βάρκα όσο πριν. Τα φρένα έχουν πλέον πολύ καλύτερη αίσθηση και φρενάρισμα ενώ τέλος το μοτέρ δείχνει πιο πρόθυμο.

Πολλοί λένε πως η χρήση προϊόντων τύπου Engine Flush μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα αντί να λύσει ή να βοηθήσει να λυθούν κάποια από αυτά μέσω της διαδικασίας καθαρισμού. Ήμουν αμφιταλαντευόμενος αλλά ήθελα να αφαιρέσω όσο το δυνατόν περισσότερο από το Yacco 0w30 που δεν μου έκατσε καλά και να έχω μια καθαρή βάση με το νέο Valvoline 5w30, ελπίζοντας περιορίσει ή να εξαλείψει θέματα "καψίματος" λαδιού.

Θα ενημερώνω για την πορεία του Valvoline SynPower ENV 5w30 C2, παρά τα περίπου 5000χλμ/έτος που διανύω, αλλά να θυμάστε πως κάθε ΤΗΡ έχει τη δικιά του γνώμη και άποψη!! :laugh :laugh :laugh

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Δεκ 2018, 13:58
από kostask
Μπράβο Δημήτρη για την πλήρη κριτική και περιγραφή!!
Εκείνη την ανταλλαγή που λέγαμε,να την προχωρήσουμε? :D

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Δεκ 2018, 15:07
από Skotis
Όπως πάντα όμορφη παρουσίαση Μήτσε! Με το καλό να μην ξανά κάψει σταγόνα!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Δεκ 2018, 16:27
από Πράκτορας
Κωστα μου, δεν ειναι κριτικη γιατι το 0w30 μπορει να ταιριαζει γαντι σε αλλα ΤΗΡ, κυριως τα wideband.

Ανταλλαγη; Ειλικρινα δε θυμαμαι...

Μερσι φιλοι μου.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Δεκ 2018, 18:17
από jor
Πράκτορας έγραψε:
Όντας narrowband και από τα πρώτα παραγωγής το δικό μου ΤΗΡ, μαζί με το γεγονός πως μέχρι να έρθει στα χέρια μου έμπαινε το, επιεικώς μέτριο, Total 5w30, μου "έκαιγε" 1 λίτρο Yacco 0w30 ανά 2500χλμ. Οπότε, χρειαζόταν δραστικά μέτρα.

Αγορά και τοποθέτηση ProTec Engine Flush, δούλεμα 30-35 λεπτά στο ρελαντί και καπάκι ρούφηγμα ζεστά τα λάδια με vacuum extractor. Μπήκαν τα Valvoline SynPower ENV 5w30 C2, υπερκαλύπτοντας τη προδιαγραφή του κατασκευαστή και...άφησα το φίλο Ντίνο των AutoXperts να "παλεύει" να δει που είναι η στάθμη του λαδιού και πόσο να συμπληρώσει αφού τα λάδια ήταν πλέον πεντακάθαρα, όντας τελείως διάφανα!
Ήμουν αμφιταλαντευόμενος αλλά ήθελα να αφαιρέσω όσο το δυνατόν περισσότερο από το Yacco 0w30 που δεν μου έκατσε καλά και να έχω μια καθαρή βάση με το νέο Valvoline 5w30, ελπίζοντας περιορίσει ή να εξαλείψει θέματα "καψίματος" λαδιού.

Θα ενημερώνω για την πορεία του Valvoline SynPower ENV 5w30 C2, παρά τα περίπου 5000χλμ/έτος που διανύω, αλλά να θυμάστε πως κάθε ΤΗΡ έχει τη δικιά του γνώμη και άποψη!! :laugh :laugh :laugh

Ακριβώς μια από τα ίδια και γω Δημήτρη. Δεν γνωρίζω αν ο δικός μου είναι wide/narrow, το θέμα είναι ότι με τα yacco 0w30 ήταν σκέτη απογοήτευση 1,2 λιτ σε 2700 χλμ. Και εγώ τα άλλαξα αφού τα ρούφηξα στου Ντίνου και τα αντικατέστησα με 5w30 Valvoline στις αρχές Σεπτεμβρίου. Είναι νωρίς ακόμα να εκφέρω άποψη πάντως από την αρχή η ιστορία με το 0w30 δεν μου καθόταν στον συγκεκριμένο κινητήρα με το γνωστό πρόβλημα.

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2018, 20:13
από Tzakos
προηγουμένως πολύ επιτυχημένα το Yacco 0w30.
Ο δαίμων του τυπογραφείου,αδερφούλη. :laugh

Ήμουν αμφιταλαντευόμενος αλλά ήθελα να αφαιρέσω όσο το δυνατόν περισσότερο

Και πολύ καλά έκανες. :clap

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2018, 23:49
από Πράκτορας
Ναι Μανθουλη μου, εχεις απολυτο δικιο, θα διορθωθει.

Η πλακα ειναι πως μετα την αλλαγη λαδιων -φυσικα με τον τροπο που εγινε- τα 4 λιτρα λαδιου εκαναν τον δεικτη να φτασει στα μισα του. Τσεκαρισμενο χθες.

Οποτε θελει αλλα 500ml χοντρικα για να ειναι φουλ.

Με απλη αριθμητικη, βγηκε επιπλεον περιπου μισο λιτρο παλιο λαδι απο το μοτερ.

Ειπατε τιποτα;;

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 00:00
από Tzakos
Πολύ σωστά μιλάς,απλά μην συμπληρώσεις,άστο έτσι.

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 10:29
από Πράκτορας
Θα διαφωνησω μαζι σου, παροτι πολυ σπανια, ως προς τη σταθμη.

Θεωρωντας πως οσο περισσοτερο λαδι, αρα κ περισσοτερη ποσοτητα καθαριστικων/λιπνανσης κυκλοφορει εντος μοτερ, τοσο το καλυτερο. Οσο μεγαλυτερη ποσοτητα, τοσο λιγοτερο "κουραζεται" το λιπαντικο, με οτι αυτο σημαινει για την υγεια του μοτερ. Ιδιαιτερα στα ΤΗΡ.

Αν διαφωνεις, θα ηθελα να διαβασω την αποψη σου γιατι ξερεις οτι τη σεβομαι πραγματικα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 10:39
από Tzakos
Για να κουραστεί το συγκεκριμένο λιπαντικό,ή κάθε λιπαντικό αυτής της κατηγορίας,πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 30.000 χλμ μέσα σε ένα χρόνο.

Ή να δουλέψει κάτι χιλιάδες ώρες στο ρελαντί,λόγω μη ύπαρξης φορτίου.

Μιάς και εσύ δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα απο τα δύο,θα ήθελα ο στρόφαλος να έχει λιγότερο βάρος να διαχειριστεί.

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 12:19
από Πράκτορας
Κατανοητος. Το αφηνω ως εχει λοιπον γιατι τα κανταρια γνωσης σου στη λιπανση δε τα αμφισβητω.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 12:47
από vpafi
Μπράβο Jim.
Μας έδωσες απλά αλλά περιεκτικά την εικόνα του αυτοκινήτου που ως συνήθως απολαμβάνει την καλύτερη αντιμετώπιση όπως και όλα σου τα οχήματα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 13:07
από Πράκτορας
Μέρει Βάγγο μου!

Στάλθηκε από το Lenovo TB2-X30F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Που, πως πότε και Peugeot 308 (T7) SW 1.6THP + τεστ/κριτική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 18:52
από Orestis
Tzakos έγραψε:
Για να κουραστεί το συγκεκριμένο λιπαντικό,ή κάθε λιπαντικό αυτής της κατηγορίας,πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 30.000 χλμ μέσα σε ένα χρόνο.

Ή να δουλέψει κάτι χιλιάδες ώρες στο ρελαντί,λόγω μη ύπαρξης φορτίου.
.


Γέροντα εαν κάποιος ( οπωςστην περιπτωςη μας εδω ο Δημήτρης) δεν γράφει στο αμαξι του ετησίως πανω απο 5/6 κχ γιατι πρεπει βάσει προδιαγραφών ολων των λιπαντικών να τα αλλάζει ενα έτος και οχι σε μεγσλυτερο διάστημα??