Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 02:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
πολύ καλή έξυπνη κίνηση από τους κορεάτες επιτέλους κάποιος έχει κοιτάξει μπροστά . 800 κυβικά τούρμπο άρα μιλάμε για έναν ελαφρύ κινητήρα η κατανάλωση του καυσίμου θα είναι στην χαμηλότερη κατηγορία ενώ ταυτόχρονα θα έχεις στην διάθεση σου την πολύ καλή ροπή του κινητήρα (τούρμπο )! 800 κυβικά άρα χαμηλά τέλη ,ασφάλιστρα κλπ κ ταυτόχρονα μια καλή ροπή/ιπποδύναμη 10000 φορές θα αγόραζα ένα αμάξι με έναν τέτοιο κινητήρα παρά ένα c2 με 1,4 ατμοσφαιρικό κινητήρα που θα καίει σχεδόν τα διπλάσια κ θα έχει την μισή ροπή από τον τουρμπίσιο 800άρι. επιτέλους κάποιοι σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν την τούρμπο τεχνολογία αποκλειστικά για οικονομία κ όχι για επιδόσεις !
_________________
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 13:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Δεν είναι καινούργιο αυτό, και το πρώτο smart έβγαινε turbo, αλλά είχε του κοσμου τα προβλήματα. Το θέμα είναι να το κάνουν σωστά.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 16:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
ο άμεσος ψεκασμός σε συνδυασμό με twin scroll turbo κάνουν παπάδες . ένας καλός κορμός να αντέχει τις μεγάλες πιέσεις που θα τρώει λόγο άμεσου ψεκασμού κ τούρμπο,βαλβετρόνικ ,μια τετράδα σφυρήλατα πιστόνια ,κ ένα καλό 6άρι σασμάν ,αυτά είναι τα μυστικά τις επιτυχίας όταν μπήκα μέσα στο τουρμπάτο σε4 έπαθα πλάκα με την κατανάλωση που έχει,το σε4 είναι πιο βαρύ από το 207 κ όμως χάρις σε μια έκτη ταχύτητα η διαφορά στην κατανάλωση είναι μεγάλη . η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ κ έχουν λυθεί πάρα πολλά προβλήματα/ιδιοτροπίες που μπορεί να έχει ένας τούρμπο κινητήρας ,πλέον όλα τα τούρμπο ψύχονται με λάδι κ με νερό ,όταν σβήνεις τον κινητήρα η αντλία νερού συνεχίζει κ δουλεύει με αυτό τον τρόπο ψύχεται η τουρμπίνα κ το λάδι που υπάρχει μέσα στην τουρμπίνα πλέον δεν χρειάζεται να περιμένεις να κρυώσει η τουρμπίνα να κατεβάσει τα λάδια κ μετά να σβήσεις τον κινητήρα .βέβαια καλό είναι να περιμένεις μισό λεπτό πριν σβήσεις τον κινητήρα όπως σε όλα τα αμάξια ατμοσφαιρικά/τουρμπίσια.
_________________
|
|
|
|
|
Octane
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 20:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 13:18 Δημοσιεύσεις: 327
|
Ωραια η κινηση απο τους Κορεατες κ μακαρι να γινει συντομα πραγματικοτητα!! Αντε να γεμισει η Ελλαδα παλι με τουρμπακια 3ψηφιων κ.εκ!!! Καποια πραγματα μονο που θα ηθελα να σημειωσω/σχολιασω που διαβασα παραπανω. 1)Το 800αρι τουρμπακι αποκλειεται να δει διπλασια ροπη απο τον 1.4 του psa... , κοινως... 24 κιλα... , ουτε απο τη μανα του ουτε σε "πρωτο σταδιο". 2)Τα σμαρτακια μονο προβληματα δεν εβγαζαν αν καποιος τους συμπεροφεροταν οπως οι σχετικοι με το αθλημα κατοχοι υπολοιπων τουρμπατων αυτοκινητων. Αν τωρα ο καθε ασχετος (κ το 90% των κατοχων τους ηταν/ειναι ασχετοι) μπαινει μεσα κ το σκιζει απο το πρωτο λεπτο , κ αφου το εχει ξεσκισει με 50 βαθμους υπο σκια κλπ κλπ... το σβηνει κατευθειαν...τοτε οκ... 3)Το συστηματακι που αναφερθηκε λιγο πιο πανω που ψυχει το μοτερ ενω ειναι σβηστο δεν ειναι καινουρια εφευρεση , τα 20vt του group vag το εχουν απο το '96... και 4)Το κρυωμα ενoς τουρμπατου μοτερ γινεται εν κινησει κ οχι στο ρελαντι , που αποδεδιγμενα ολα ανεβαζουν θερμοκρασια , μπαινει το βεντιλατερ κλπ κλπ
_________________ etuned
|
|
|
|
|
stelios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Σεπ 2009, 19:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29 Δημοσιεύσεις: 126 Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
|
προβλεπω να είναι μουφα το κορεατικο περιπτερο.800cc και υπερτροφοδοτηση δε μου πολυκολλάνε χωρις ενα καρο προβληματα .τα smart σπαγανε μοτερ για πλακα.τι να πω αν θες οικονομια υπαρχουν πιο αξιοπιστες λυσεις και χωρις να ο κινητηρας να γινετε σωβρακο σε καποιο οριο χιλιομετρων
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Σεπ 2009, 20:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Στελιο, τα Smart Turbo δεν χαλουσαν τα μοτερ απο το τουρμπισμα της μαμα εταιριας, αλλα απο την κακη ως χειριστη χρηση των οδηγων τους, που το μοτερακι αυτο ουσιαστικα τουρμπιζε συνεχεια, και μετα τσουπ το εσβυναν. Και μετα απο κανα 2ωρο, σαν ειναι κρυο, κατ' ευθειαν τουρμπισμα και παλι τσουπ σβυσιμο.......Γι αυτο πεταγαν πολλαπλες εισαγωγης-εξαγωγης, τουρμπινες κτλ κτλ...... Και ειδικα που το επαιρναν γυναικες (αν και δεν ειδα κανενα αντρα να του συμπεριφερεται σωστα για τουρμπο μοτερ) και δεν εχουν ιδεα για την σωστη χρηση αυτου που αγορασαν και χρησιμοποιουν..........
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι τρελοί αυτοί οι Κορεάτες!!! Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Σεπ 2009, 21:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Στελιο, τα Smart Turbo δεν χαλουσαν τα μοτερ απο το τουρμπισμα της μαμα εταιριας, αλλα απο την κακη ως χειριστη χρηση των οδηγων τους, που το μοτερακι αυτο ουσιαστικα τουρμπιζε συνεχεια, και μετα τσουπ το εσβυναν. Και μετα απο κανα 2ωρο, σαν ειναι κρυο, κατ' ευθειαν τουρμπισμα και παλι τσουπ σβυσιμο.......Γι αυτο πεταγαν πολλαπλες εισαγωγης-εξαγωγης, τουρμπινες κτλ κτλ...... Και ειδικα που το επαιρναν γυναικες (αν και δεν ειδα κανενα αντρα να του συμπεριφερεται σωστα για τουρμπο μοτερ) και δεν εχουν ιδεα για την σωστη χρηση αυτου που αγορασαν και χρησιμοποιουν.......... Ελα ρε billy τωρα που χαλουσαν απο την κακη χρηση. Αν ηταν απο αυτο, η εταιρια πριν το αγορασεις θα σου λεγε, ΠΡΟΣΕΧΕ μην πας ετσι κι ετσι γιατι θα σου χαλασει το αμαξακι!!! Δεν ξερουν ρε billy ολοι απο μηχανολογικα θεματα, ακομα και βασικα... Τι παει να πει αυτο??? Οτι το αμαξι με δυο, τρια ανοιγματα θα φλαμπουριασει δηλαδη??? Το αυτοκινητο ειναι ετσι κατασκευασμενο για να αντεχει και πρεπει να αντεχει. Τωρα αν το σκιζεις επι ποση ωρα και επι ποσα χιλιομετρα, οταν ειναι ειδικα turbo οκ θα το αφησεις να κρυωσει λιγο. Οι εταιριες το λενε αυτο σιγουρα στους νεους αγοραστες. Τονιζουν τα συνεχομενα "σκισιματα" οχι κανα ανοιγμα που και που... Αλλα τα περισσοτερα Smart δεν τα "φτυνανε" απο αυτη τη χρηση, ελαχιστοι τα "εσκιζαν" αλλα επειδη καλα λεει ο Στελιος, τι περιμενεις απο εναν κινητητρα turbo κατω των 1.000κυβικων??? Ο κολλητος μου το Smart του το εχει παει ποσες φορες συνεργειο και το κινει μεσα στην πολη πολυ ομαλα. Γιατι δεν αντεξε αυτη η μηχανη με 15 χιλιομετρα που του κανει ημερισιως??? Γι αυτο σου λεω, τωρα τι κανουν οι κορεατες και οι ιαπωνες και οι γερμανοι ειναι αλλη ιστορια. 1.4 TSi 170 αλογα...ΕΛΕΟΣ Το Smart...ξανα ελεος. Αυτες δεν ειναι πολιτικες αυτοκινησης, ας τα ξεχασουν αυτα τα σαλιγκαρακια γιατι ο κοσμος την μυρισε την φολα απο μακρια. Καλυτερα C1 και 1lit ατμοσφαιρα παρα μισο και δυο σαλιγκαρους απο κατω
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|