Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 09:36 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κι ομως χωμα ειναι ακομα και σε σχεση με αλλα 2λιτρα της εποχης και βασει και των τιμων των υπολοιπων c4 2.0.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.

Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
NickNT έγραψε:
Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.

Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk
Συμφωνώ πολύ με την τελευταία σου παράγραφο. Αν τα βάλεις κάτω, είναι σίγουρα κακή επιλογή για κάποιον που θέλει ένα αμάξι να περνάει καλά.

Δυστυχώς όμως το έκαναν πολυτέλεια στην Ελλάδα αυτό.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
NickNT έγραψε:
Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.

Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Εννοείται ότι τα 1-2-3 χιλιάρικα είναι σημαντικά. Πλάκα κάνεις; Για πολλούς αγοραστές το πόσο γρήγορο είναι ένα αμάξι, δεν είναι κριτήριο επιλογής, ιδιαίτερα αν είναι υψηλότερης τιμής.
Αυτό το C4 θα το αγοράσει κάποιος γιατί το γουστάρει. Για τον εξοπλισμό του και για το σουλούπι του. Γιατί κανένα OPC ή RS δεν έχει αυτόν τον εξοπλισμό. Είναι ειδική κατηγορία αγοραστών αυτή, στην οποία κατηγορία είμαι και εγώ γι αυτό πήρα μια δίλιτρη C5 ,ενώ κάλλιστα θα μπορούσα να πάω σε 200 άλογα τούρμπο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Συμφωνω απολυτα Δημητρη.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Εεε, δε νομίζω ότι επί της ουσίας διαφωνούμε, μιας και λίγο πολύ συμφωνούμε ότι είναι μία αρκετά ειδική κατηγορία αγοραστών που θα το εκτιμήσει, και θα ξεπεράσει το σκόπελο του φορολογικού!

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
NickNT έγραψε:
Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.

Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk



:agree :agree :agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2018, 20:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
https://www.autoscout24.com/offers/citr ... 42cf7ffc1e

Δείτε χλμ... Αυτό έρχεται το γυρίζουν στα 141.000χλμ στο πουλάνε 10.000€ και πήρες και ευκαιρία.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2018, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κ σε εξαιρετική κατάσταση που θυμίζει αυτοκίνητο με 50.000χλμ!

Στάλθηκε από το Lenovo TB2-X30F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Πράκτορας έγραψε:
Κ σε εξαιρετική κατάσταση που θυμίζει αυτοκίνητο με 50.000χλμ!

Στάλθηκε από το Lenovo TB2-X30F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σκέφτομαι να πάρω κάτι τέτοιο, όχι με τόσα πολλά χλμ, αλλά με καμία 150.000χλμ... Κατευθείαν από έξω :-)

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Μην ανησυχείτε...με τις περικοπές και την αντίστοιχη αδυναμία αλλαγής αυτοκινήτου θα τα φτάσουμε αυτά τα χιλιόμετρα με τα δικά μας... :D

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
kostask έγραψε:
Μην ανησυχείτε...με τις περικοπές και την αντίστοιχη αδυναμία αλλαγής αυτοκινήτου θα τα φτάσουμε αυτά τα χιλιόμετρα με τα δικά μας... :D
Τι μου λες βρε Κώστα!! Έχω ήδη 101.000!!!

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 16:37 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
kostask έγραψε:
Μην ανησυχείτε...με τις περικοπές και την αντίστοιχη αδυναμία αλλαγής αυτοκινήτου θα τα φτάσουμε αυτά τα χιλιόμετρα με τα δικά μας... :D


Σε λίγα χρόνια θα γίνουμε σαν την Κούβα,με αντικες στους δρόμους... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Πάντως το γεγονός ότι είναι EURO 5 πρέπει να αποτελέσει παράγοντα προβληματισμού μιας και ειναι υπο διωγμό σε πολλές χώρες. ΕΝδεχομένως να πέσουν οι τιμες δραματικα τους επόμενους μήνες.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Tzakos έγραψε:
NickNT έγραψε:
Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.

Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk



:agree :agree :agree

Δλδ αν εχεις 5 χιλιαρικα εχεις και 6 και 7 και 8? Opc δεν υπαρχει κατω απο 8 χιλιαρικα ουσιαστικα αυτη τη στιγμη. Τα megane Rs, που κι εγω προτιμω, εχουν εντελως αλλη συντηρηση σε σχεση με το 2λιτρο c4 που στα κοστη του σχεδον δε διαφερει απο ενα 1.6. Type R κανα τελειωμενο 15ετιας με 5 χιλιαρικα και απειρα χιλιομετρα.

Αν αναλογιστειτε τι παιρνετε με 5 χιλιαρικα και οταν 6-7-8 ειναι τα τελη του c4 για 1-5 χρονια με τα παγια ως εχουν, τα αμαξια ειναι οντως χωμα ιδιως και με τον εξοπλισμο που εχουν.

Το οτι αντεχει καποιος 2λιτρο δε σημαινει οτι αντεχει ολα τα 2λιτρα. Υπαρχουν ειδικα 2λιτρα και οχι τοσο ειδικα με φοβερα κοστη συντηρησης, all arounders, suv με τεραστια καταναλωση κτλπ.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 890 από 946 [ 14185 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893 ... 946  Επόμενο



Συναφή θέματα

citroen c1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: giarentisvts
Απαντήσεις: 62
Γενικο ρετουσαρισμα citroen c4 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: redfever
Απαντήσεις: 13
Προβληματισμός για αγορά Citroen C5 Tourer diesel.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 21
CITROEN C4 - VIDEO GAME (free download)
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 14
CITROEN ΝΕΟΣ
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: patramike
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια