Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 15:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Κι ομως χωμα ειναι ακομα και σε σχεση με αλλα 2λιτρα της εποχης και βασει και των τιμων των υπολοιπων c4 2.0.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 17:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.
Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 18:18 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
NickNT έγραψε: Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.
Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk Συμφωνώ πολύ με την τελευταία σου παράγραφο. Αν τα βάλεις κάτω, είναι σίγουρα κακή επιλογή για κάποιον που θέλει ένα αμάξι να περνάει καλά. Δυστυχώς όμως το έκαναν πολυτέλεια στην Ελλάδα αυτό. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 20:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
NickNT έγραψε: Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.
Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk Εννοείται ότι τα 1-2-3 χιλιάρικα είναι σημαντικά. Πλάκα κάνεις; Για πολλούς αγοραστές το πόσο γρήγορο είναι ένα αμάξι, δεν είναι κριτήριο επιλογής, ιδιαίτερα αν είναι υψηλότερης τιμής. Αυτό το C4 θα το αγοράσει κάποιος γιατί το γουστάρει. Για τον εξοπλισμό του και για το σουλούπι του. Γιατί κανένα OPC ή RS δεν έχει αυτόν τον εξοπλισμό. Είναι ειδική κατηγορία αγοραστών αυτή, στην οποία κατηγορία είμαι και εγώ γι αυτό πήρα μια δίλιτρη C5 ,ενώ κάλλιστα θα μπορούσα να πάω σε 200 άλογα τούρμπο. Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 20:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Συμφωνω απολυτα Δημητρη.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 21:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Εεε, δε νομίζω ότι επί της ουσίας διαφωνούμε, μιας και λίγο πολύ συμφωνούμε ότι είναι μία αρκετά ειδική κατηγορία αγοραστών που θα το εκτιμήσει, και θα ξεπεράσει το σκόπελο του φορολογικού!
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2018, 22:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
NickNT έγραψε: Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.
Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2018, 22:48 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Κ σε εξαιρετική κατάσταση που θυμίζει αυτοκίνητο με 50.000χλμ!
Στάλθηκε από το Lenovo TB2-X30F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 10:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Πράκτορας έγραψε: Κ σε εξαιρετική κατάσταση που θυμίζει αυτοκίνητο με 50.000χλμ!
Στάλθηκε από το Lenovo TB2-X30F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σκέφτομαι να πάρω κάτι τέτοιο, όχι με τόσα πολλά χλμ, αλλά με καμία 150.000χλμ... Κατευθείαν από έξω :-) Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 12:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
kostask έγραψε: Μην ανησυχείτε...με τις περικοπές και την αντίστοιχη αδυναμία αλλαγής αυτοκινήτου θα τα φτάσουμε αυτά τα χιλιόμετρα με τα δικά μας... Τι μου λες βρε Κώστα!! Έχω ήδη 101.000!!! Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 16:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
kostask έγραψε: Μην ανησυχείτε...με τις περικοπές και την αντίστοιχη αδυναμία αλλαγής αυτοκινήτου θα τα φτάσουμε αυτά τα χιλιόμετρα με τα δικά μας... Σε λίγα χρόνια θα γίνουμε σαν την Κούβα,με αντικες στους δρόμους...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen" Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 16:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Πάντως το γεγονός ότι είναι EURO 5 πρέπει να αποτελέσει παράγοντα προβληματισμού μιας και ειναι υπο διωγμό σε πολλές χώρες. ΕΝδεχομένως να πέσουν οι τιμες δραματικα τους επόμενους μήνες.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καφενείο Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2018, 20:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Tzakos έγραψε: NickNT έγραψε: Ενώ το δίλιτρο C4 (και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) είναι καταπληκτικό, νομίζω ότι θα πουληθεί δύσκολα. Κατά την (αυθαίρετη) εκτίμηση μου, αν κάποιος πάρει απόφαση να αναλάβει τη επιπρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, θα κοιτάξει λογικά για κάτι είτε πιο premium, είτε πιο δυνατό (από RS έως ακόμη και OPC), τα οποία επίσης έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Εννοώ, με αλλά λόγια, ότι για να κάνεις την υπέρβαση, κάτι χρειάζεται να σε τσιγκλίσει.
Οκ, ίσως το C4 να έχει πιο "χώμα" τιμή, αλλά αν πας για δίλιτρο αμφιβάλλω αν τα 1-2 ή 3 ακόμη χιλιάρικα είναι τόσο σημαντικά. Κάπως έτσι το σκέφτομαι προσωπικά δηλαδή - ίσως κάποιος άλλος να τα βάλει κάτω και να υπολογίσει ότι παίρνει αμαξάρα ξοδεύοντας Χ πόσο για Y χρόνια.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk Δλδ αν εχεις 5 χιλιαρικα εχεις και 6 και 7 και 8? Opc δεν υπαρχει κατω απο 8 χιλιαρικα ουσιαστικα αυτη τη στιγμη. Τα megane Rs, που κι εγω προτιμω, εχουν εντελως αλλη συντηρηση σε σχεση με το 2λιτρο c4 που στα κοστη του σχεδον δε διαφερει απο ενα 1.6. Type R κανα τελειωμενο 15ετιας με 5 χιλιαρικα και απειρα χιλιομετρα. Αν αναλογιστειτε τι παιρνετε με 5 χιλιαρικα και οταν 6-7-8 ειναι τα τελη του c4 για 1-5 χρονια με τα παγια ως εχουν, τα αμαξια ειναι οντως χωμα ιδιως και με τον εξοπλισμο που εχουν. Το οτι αντεχει καποιος 2λιτρο δε σημαινει οτι αντεχει ολα τα 2λιτρα. Υπαρχουν ειδικα 2λιτρα και οχι τοσο ειδικα με φοβερα κοστη συντηρησης, all arounders, suv με τεραστια καταναλωση κτλπ.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|