billys έγραψε:
Μου συγκρίνεις μία ομολογουμένως πολύ καλή συντηρημένη xantia με 1 yaris που δεν αναφέρεις αν ήταν καλοσυντηρημένο. Yaris έχει ο πατέρας μου από το 09 και ειλικρινά δεν συνάντησε κανένα πρόβλημα. Τώρα για smart που μου αναφέρεις ούτε καν θα κοιτούσα.
Αναφέρθηκα στην xantia ότι 2κ για αυτοκίνητο του 98 που δεν ξέρεις αν πχ οι προεταντήρες θα δουλέψουν καλά λόγω παλαιότητας (ένα τυχαίο παράδειγμα) θεώρησα πολλά, εγώ σαν Βασίλης.
Οπότε για να κλείσω και να μην κουράσω άλλο, εγώ με τα 1000 ένα αυτοκίνητο που να είναι όσο το δυνατόν πιο καινούργιο και καλοσυντηρημένο ώστε να μην τρέμεις όταν θα έχεις μέσα την οικογένειά σου.
Κούρασα ε;
Μιλάω λίγο πιο γενικά. Δεν αναφέρομαι ακριβώς στη συγκεκριμένη Xantia. Όλα τα Yaris Mk1 παίζουν από 4000 και πάνω. Του φίλου μου ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά δεν παίζει κάποιο ρόλο γιατί όλα σε τέτοια τιμή παίζουν.
Στο Yaris δεν αναφέρομαι σε προβλήματα, αλλά σε άνεση και οδική συμπεριφορά που ουδεμία σχέση έχει με Xantia.
Ένα αυτοκίνητο του 2004 δεν έχει και μεγάλη διαφορά από ένα του 98 ως προς τους προεντατήρες-αερόσακους. Και τα 2 είναι αρκετά παλιά.
10 χρόνια δεν δίνουν διάρκεια ζωής για τους αερόσακους οι εταιρείες? Άρα μετά τη 10ετία είναι λαχείο, δεν σου εγγυάται κανείς τίποτα.
Το yaris του φίλου μου (2005) είχε κομμένη ταινία τιμονιού που σημαίνει οτι δεν λειτουργούσε ο αερόσακος του οδηγού.
Προσωπικά φοβάμαι τρελά να οδηγήσω Yaris(αναφέρομαι σε mk1 Πάντα, μη μπερδευτούμε). Κυριολεκτώ. Γιατί ξέρω οτι στην παραμικρή στροφή που θα μπώ με λίγα παραπάνω, θα με προδώσει. (PremiumContact 5 φορούσε, όχι κάποιο αμφίβολο ελαστικό) Εκεί θα χρειαστώ τον αερόσακο και τους προεντατήρες.
Η Xantia που στρίβει με όσα θέλεις, θα στρίψει...Ξέρω οτι θα μπεί τραίνο συγκριτικά με ενα Yaris. Άρα ο κίνδυνος για μενα προσωπικά είναι πολύ μικρότερος όσον αφορά την ενεργητική ασφάλεια και τον οδηγό. Ας μη μπούμε στη λογική αν με χτυπήσει κάποιος άλλος γιατί εκεί δεν έχω τη γνώση για το τι θα γίνει.
Δεν είναι θέμα οπαδισμού, είναι θέμα οτι είναι ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο οδηγικά και από άνεση αυτοκίνητο από πάρα πολλά Supermini ακόμα και πιο καινούργια.
Πηγαίνω στην προσωπική μου οδήγηση.
Θεωρώ πιο σημαντική την ενεργητική ασφάλεια από την παθητική. Και σε ενεργητική ασφάλεια η Xantia είναι πάρα πολύ καλή.
Και το λέω ξεκάθαρα επειδή ξέρω πως είναι το Yaris mk1, αν είχα αυτές τις 2 επιλογές, ακόμα και ίδια τιμή να είχαν, θα έπαιρνα το Xantia.
Μιλάμε για κοντινή χρονική περίοδο, οπότε και για τα μοντέλα της εποχής, δεν θα προτιμούσα την Xantia από ένα Fiesta του 2007-10 ας πούμε.
Την τιμή δεν τη σχολιάζω γιατί δε γνωρίζω καθόλου πως κινείται το μοντέλο στην αγορά.
Αλλά όταν ένα Yaris στοιχίζει 4.500 και σου προσφέρει μόνο αξιοπιστία και τίποτα παραπάνω, sorry αλλά εμένα δεν καλύπτει ούτε το 10% των απαιτήσεών μου, και έτσι τα 2000 της Xantia δεν μου φαίνονται τόσο εξωφρενικά. Εκεί προσπαθώ να καταλήξω.
Την οικογένειά μου σε Yaris mk1 ΔΕΝ θα την έβαζα, προτιμώ να μην πάω καθόλου. Σε Fiesta θα την έβαζα, σε πολλά άλλα Supermini θα την έβαζα και σε Xantia θα την έβαζα. Σε Polo, Golf θεωρώ θα την έβαζα. Είναι καλά αυτοκίνητα, στην αισθητική έχω θέματα και στη φιλοσοφία της φίρμας.
Kαι το Yaris δεν είναι τόσο τυχαίο παράδειγμα, είναι το πιο μοσχοπουλημένο αυτοκίνητο που κρατάει τρελή τιμή στην αγορά, για εμένα προσωπικά, χωρίς λόγο.