αυτό που γραφει για ΙΖΟΛΑ στην αγγελεια πουλαει και την κουζινα του σπιτιου του?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Κατανοώ την προφανή ανάγκη του συγκεκριμένου για καγκουρίαση, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ξεκίνησε απο Accent. Για την όμορφη εμφάνιση του; Τις καταπληκτικές επιδόσεις του; Το όνομα που έχει η Huyndai στους αγώνες; Την τεράστια μεταπωλητική του αξία; Αν διάλεγε στην τύχη κάποιο άλλο αυτοκίνητο μάλλον θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα.
γουστα είναι αυτά..τωρα αν εισε παντελονατος και σου περισσευουν και θες να κανεις το κομματι σου είναι παρα πολύ καλο... αν και πιστευω ότι δυσκολα θα γυρισουν να σε κοιταξουν...και ασε που δινεις στοχο ότι εχεις χρημα....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Παιδιά το αμάξι είναι ΑΡΙΣΤΟ. Στα 115000 χλμ "......ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΛΔ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΟΔΗΓΟΙ,ΒΑΛΒΙΔΕΣ,ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ,ΠΛΑΝΙΣΜΑ,ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ,ΣΤΟ ΜΟΕΡ...ΦΛΑΝΤΖΕΣ,ΒΑΛΒΙΔΕΣ,ΒΙΔΕΣ,ΜΠΟΥΖΙ ΦΙΛΤΡΑ,ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΚΑΔΕΝΑΣ...ΑΞΙΑΣ 9000 ΕΥΡΩ...."
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
Ειναι το μονο συγχρονο και οχι supercar μοντελο της mercedes με το οποιο εχω αξεπεραστη καψουρα..
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Εντάξει, ο άνθρωπος πλήρωσε +50% για να πάρει ένα ωραίο σχήμα μέσα-έξω, αφού μπορείς να το αγοράσεις σαν Ε350 που είναι ίδιο μέχρι τελευταίας βίδας, παίρνεις και λίγο καλύτερη ηχομόνωση και ποιότητα υλικών εσωτερικού και μεγαλύτερη λίστα από εξτρα.
Η λίστα μάλιστα είναι ατελείωτη, και μπορεί για πλάκα να διπλασιάσει την αξία του αυτοκινήτου. Το μάνουαλ είναι 5πλάσιο σε μέγεθος από αυτό της C5, η κατανάλωση είναι απίστευτα χαμηλή σε ταξίδι (7άρι κιβώτιο), αλλά χωρίς αερανάρτηση κοπανάει αρκετά παραπάνω από τη C5, ακόμα και με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
Οι τιμές των ανταλλακτικών είναι από άλλο μακρινό πλανήτη, γνώστες μηχανικοί δεν υπάρχουν οπότε διάφορες χαζοβλάβες μπορούν να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο για μέρες. Το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι πως λόγω ηχομόνωσης είναι πανεύκολο να το καρφώσεις. Στο πρώτο 5λεπτο της πρώτης βόλτας άλλαξα 1 λωρίδα σε στροφή της εξωτερικής περιφερειακής Θεσσαλονίκης όταν έστριψα απότομα, και αναρωτιώμουν αν υπήρχε θέμα με τα λάστιχα ή τις πιέσεις τους. Έκανα μάλιστα και 2-3 τιμονιές για επιπλέον διερεύνηση, και πάνω που σκεφτόμουν πόσο απαράδεκτο είναι το CLS κοίταξα το κοντέρ, που έδειχνε 230!!!
Όλα τα λεφτά όμως είναι η καφρίλα που μπορείς να βγάλεις με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Είχα την ευκαιρία να κυκλοφορήσω ένα τέτοιο δανεικό για 3-4 ημέρες και πέρα από το τρελό γκάζι είχα και άλλα εξτρα:
- Σου έκανε σφήνα ένα C-class ή μία 3άρα BMW και μπορούσες να κατεβάσεις το παράθυρο και να φωνάξεις "Α να χαθείς νεόπλουτε!", - Μπορούσες να πετάς ατάκες του στυλ "επειδή γενικά δεν μου αρέσει να προκαλώ, πήρα το πολύ μικρό με μόλις 3500 κυβικά λόγω κρίσης", - Με 270 άλογα μπορούσες να γειώνεις "γρήγορους" στα φανάρια και κυρίως εν κινήσει.
To συγκεκριμένο της αγγελίας είναι καλή περίπτωση καθότι έχει περάσει δεκαετία, οπότε δεν έχεις το φόρο πολυτελείας (3000ε αν θυμάμαι καλά) και πληρώνεις ενοίκιο στο Ελ δημόσιο 1050ε , λίγο παραπάνω από τα 998ε που πληρώνω με τη δίλιτρη C5 6αετίας . Το δε τεκμήριο είναι μειωμένο κατά 50% και προσγειώνεται στα 12.000ε ενώ θέμα κατανάλωσης δεν υπάρχει (9,5 lt/100km ταξίδι με ταχύτητες 170-200).
Το μόνο που μας μένει είναι η ακριβότερη ασφάλιση (που καλό είναι να γίνει μεικτή) και οι καθημερινές προσευχές να μη σου βγάλει κάποια βλάβη.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση