Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 01:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παραμενω σταθερος στην αποψη μου πως καθως οδηγας το Φορεστερ πιανοντας αυτο το τιμονι κ κοιτωντας αυτον τον πινακα οργανων πρεπει να αισθανεσαι τουλαχιστον περιεργα.
Απο την αλλη, σε πολλους φαινεται να ηταν αρεστο, το αυτο κ για το Ραβ, μιλωντας σε αριθμούς πωλησεων.

Κ αν θεωρεις πως οποιαδηποτε αποψη περαν της δικης σου σου θυμιζει αλλα φορα, ειλικρινα με αφηνει παγερα αδιαφορο. Διοτι εχω τη δικη μου αποψη. Κ αυτη δε λεει πως τα Toyota πχ ειναι τα κορυφαια σε αξιοπιστια. Αλλα πως συγκεκριμενο μοντελο στο οποιο αναφερομαστε, την ωρα που γενικολογεις για την μαρκα, τα παει περιφημα σε μια χουφτα ανθρωπων του κυκλου μου.

Ειμαι σιγουρος πως καποιος σουλατσαροντος σε φόρα κ βγαινοντας σεργιανι, θα βρεθει να πει ποσο αναξιοπιστο του βγηκε. Ωστε να φτασει στο συμπερασμα που θελει για να τονισει κ να υποδειξει αυτο που θελει να παρουσιασει.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Πράκτορας έγραψε:
Κ αν θεωρεις πως οποιαδηποτε αποψη περαν της δικης σου σου θυμιζει αλλα φορα, ειλικρινα με αφηνει παγερα αδιαφορο. Διοτι εχω τη δικη μου αποψη. Κ αυτη δε λεει πως τα Toyota πχ ειναι τα κορυφαια σε αξιοπιστια. Αλλα πως συγκεκριμενο μοντελο στο οποιο αναφερομαστε, την ωρα που γενικολογεις για την μαρκα, τα παει περιφημα σε μια χουφτα ανθρωπων του κυκλου μου.

Ειμαι σιγουρος πως καποιος σουλατσαροντος σε φόρα κ βγαινοντας σεργιανι, θα βρεθει να πει ποσο αναξιοπιστο του βγηκε. Ωστε να φτασει στο συμπερασμα που θελει για να τονισει κ να υποδειξει αυτο που θελει να παρουσιασει.

Κατ αρχας λαικιζεις με τη πρωτη προταση.
Και δε ξερω γιατι το πας και τοσο επι προσωπικου..
Να σου θυμησω οτι ΟΛΟΣ ο κυκλος μου με toyota πληρωσε σε καποια φαση κατι χοντρο... τα χω γραψει. Οποτε δε βγηκα σε κανα φορουμ να ψαχτω για να επιβεβαιωσω κανα θεμα μου.. Και παραπερα.. Η πιατσα βουιξε ας πουμε με τα μπουρδελα τα 1.33 που πιναν λαδι και με τα μπερδεματα που κανουν σε λαδι-πετρελαιο κατι yaris diesel τελευταια..., με τα μοτερ στις εγγυησεις στα MR2 κτλπ. οποτε ναι γλυφτε το RAV αλλα να αντεχετε και τον αντιλογο. Εκτος αν θελατε να μιλησε για το RAV στο θεμα ''Μεταχειρισμενα αυτοκινητα'' και εγω απαγορευεται ν αναφερθω σε αλλο toyota...μαιστα...

Κατα τ αλλα ναι θεωρω αστειο να σου γραφω για το forester το οποιο ειναι απλα καλυτερο μηχανημα παντου και να μου ανταπαντας για τα πλαστικα λες και καβαλας ή θες να μου πουλησεις VAG και ας μη σ αρεσει που μου θυμιζει αλλα φορουμ αυτο. Ή λες και ησουνα ποτε θιασωτης της αποψης οτι το αυτοκινητο ειναι πλαστικα και κουμπακια και οχι τιμονι,κρατημα,φρενα κτλπ Τελος ειναι αδιανοητο να μου γραφεις για ανεση του rav mk2 το οποιο κοπαναει σα ΚΑΤΣΙΚΙ πισω.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
nonos έγραψε:
Πράκτορας έγραψε:
Κ αν θεωρεις πως οποιαδηποτε αποψη περαν της δικης σου σου θυμιζει αλλα φορα, ειλικρινα με αφηνει παγερα αδιαφορο. Διοτι εχω τη δικη μου αποψη. Κ αυτη δε λεει πως τα Toyota πχ ειναι τα κορυφαια σε αξιοπιστια. Αλλα πως συγκεκριμενο μοντελο στο οποιο αναφερομαστε, την ωρα που γενικολογεις για την μαρκα, τα παει περιφημα σε μια χουφτα ανθρωπων του κυκλου μου.

Ειμαι σιγουρος πως καποιος σουλατσαροντος σε φόρα κ βγαινοντας σεργιανι, θα βρεθει να πει ποσο αναξιοπιστο του βγηκε. Ωστε να φτασει στο συμπερασμα που θελει για να τονισει κ να υποδειξει αυτο που θελει να παρουσιασει.

Κατ αρχας λαικιζεις με τη πρωτη προταση.


Αν θεωρείς πως λαϊκίζω με την πρώτη πρόταση μου, δες αυτά που γράφεις:

nonos έγραψε:
Βεβαια αν θες παμε και στα ουσιωδη να γινει τσοντα. Νομιζα οτι εδω ειναι gcc και οχι 4T που ολη μερα ζουλανε πλαστικα για ν αγορασουν αυτοκινητο.


Αλήθεια, ποιος μίλησε για ποιότητα υλικών; Κανείς. Μίλησα για απλά καλή ποιότητα κατασκευής. Πάμε πάλι:

Πράκτορας έγραψε:
Επειδη Rav 03....καλη ποιοτητα κατασκευής με ελαχιστους τριγμους



nonos έγραψε:
Και δε ξερω γιατι το πας και τοσο επι προσωπικου..


Βλέπε την πρώτη παράθεση


nonos έγραψε:
Να σου θυμησω οτι ΟΛΟΣ ο κυκλος μου με toyota πληρωσε σε καποια φαση κατι χοντρο... τα χω γραψει. Οποτε δε βγηκα σε κανα φορουμ να ψαχτω για να επιβεβαιωσω κανα θεμα μου.. Και παραπερα.. Η πιατσα βουιξε ας πουμε με τα μπουρδελα τα 1.33 που πιναν λαδι και με τα μπερδεματα που κανουν σε λαδι-πετρελαιο κατι yaris diesel τελευταια..., με τα μοτερ στις εγγυησεις στα MR2 κτλπ. οποτε ναι γλυφτε το RAV αλλα να αντεχετε και τον αντιλογο. Εκτος αν θελατε να μιλησε για το RAV στο θεμα ''Μεταχειρισμενα αυτοκινητα'' και εγω απαγορευεται ν αναφερθω σε αλλο toyota...μαιστα...


Και πάλι, ούτε εγώ ούτε ο Ορέστης αναφερθήκαμε στα άλλα μοντέλα Toyota (2η φορά στο λέω) αλλά αποκλειστικά στο Rav 4. Αν δεν έχεις παράδειγμα με σοβαρές ζημιές η αναξιοπιστία συνολικά από τον κύκλο σου, νομίζω πως η κουβέντα περί Rav 4 τελειώνει εδώ. Γιατί ξαναλέω πως από τον δικό μου κύκλο δεν είχαν θέματα.

nonos έγραψε:
Κατα τ αλλα ναι θεωρω αστειο να σου γραφω για το forester το οποιο ειναι απλα καλυτερο μηχανημα παντου και να μου ανταπαντας για τα πλαστικα λες και καβαλας ή θες να μου πουλησεις VAG και ας μη σ αρεσει που μου θυμιζει αλλα φορουμ αυτο. Ή λες και ησουνα ποτε θιασωτης της αποψης οτι το αυτοκινητο ειναι πλαστικα και κουμπακια και οχι τιμονι,κρατημα,φρενα κτλπ Τελος ειναι αδιανοητο να μου γραφεις για ανεση του rav mk2 το οποιο κοπαναει σα ΚΑΤΣΙΚΙ πισω.


Ποτέ δεν είπα ότι το Forester δεν είναι καλό εργαλείο. Αλλά αφού φτιάξανε το "εργαλείο" θυμήθηκαν να βάλουν και ένα εσωτερικό. Τράβηξαν μια ευθεία για το ταμπλό, αντέγραψαν όργανα και τιμόνι από το Almera 1995 και όλα καλά. Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο στρίψιμο, τετρακίνιση, σασί ή πλαίσιο. Είναι κάτι στο οποίο ζεις μέσα του καθημερινά. Για μένα είναι σημαντικό όταν βρίσκομαι μέσα σε αυτό να το βλέπω και να μην νιώθω κοροϊδία για την επιλογή μου. Αλλά να νιώθω όμορφα μέσα σε αυτό. Πρόσεξε, δεν αναφέρομαι σε πλαστικά ή κουμπάκια.
Όσο για άνεση, θα σου γράψω ένα αντιπαράδειγμα ελπίζοντας να καταλάβεις: και η C4 Mk1 κοπανάει αρκετά πίσω αλλά αγοράστηκαν 2 στην οικογένεια. Γιατί το αυτοκίνητο ταξιδεύει με καλό πάτημα και άνεση, χωρίς να κουράζει. Όσο για το σασί/πλαίσιο της; Είναι εξαιρετικό, όσον αφορά την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
nonos έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
και θα σου πω το εξης αβενσις του 2003 εχω κανει παρα πολλα χλμτρα μου αρεσε σαν αμαξι και μου αρεσει παρα πολυ και αν θα επαιρνα σημερα τοσο παλαιο απλα μονο και μονο απο θεμα χρηματων θα το προτιμουσα

Καλα, καβαλα και c5 '03 και ελα να τα ξαναπουμε αν σ αρεσει το avensis.

Αντε 2 σελιδες τωρα με τους κουβαδες.. :D


επειδη τυγχανει να το εχω οδηγησει παλι για αρκετα χλμτρα και μεσα στο διαστημα που εχω το ξανθια θα σου πω χρηστο οτι ξανθια δεν ειναι σε καμια περιπτωση αλλα και παλι εμεινα αρκετα ευχαριστημενος τωρα αν θες να πουμε για τα δικα μας καμια σχεση C5 με ξανθια και δεν ειναι προσωπικη αποψη....οσοι εδωσαν το ξανθια και πηραν C5 ειπαν σαν το ξανθια κανενα....τυχαιο?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ρε Πρακτορα μου κανεις πλακα? Αυτο εδω παρακατω τι ειναι???? Μια χαρα το πιασα το θεμα απο την αρχη γιατι αυτο πρωτογραψες. Και για το οποιο εδωσες καθε δικαιωμα να απαντηθει οπως θα θελε ο καθενας να το μεταφρασει καθοτι δεν ορισες ουτε αν μιλας για την ποιοτητα ουτε για για τη σχεδιαση...
Πράκτορας έγραψε:
Ναι αλλα μεσα στο Φορεστερ θελεις μα αυτοκτονησεις με το παναθλιο εσωτερικο του.


Και μαλιστα απαντησα ΟΛΙΚΑ μη γνωριζωντας αν ακριβως αναφερεσαι σε ποιοτητα ή σχεδιαση με το παρακατω:
Παράθεση:
Ναι ενω στο αντιστοιχο rav καθε φορα ελεγες '' πω ρε φιλε τι ποιοτητα και σχεδιαση rolls royce ειναι αυτη...''


Και επιπλεον για να δω τελικα που το πας παρεθεσα και φωτογραφιες.

Επιπροσθετα και επειδη εχουμε να κανουμε με μια κουβεντα που εξελισσοταν και στην οποια τεθηκαν θεματα απο τον Ορεστη περι αξιοπιστιας ΜΠΛΕΚΩΝΤΑΣ ξαφνικα τη citroen με το ποστ που αναφερεται σε ''xara''
Orestis έγραψε:
Φιλε μου στην περίπτωση αυτή η λίστα που είχε δημοσιεύσει για το xara θα ηταν Χ2...

ανταπαντησα για τη toyota αν και συνεχιζω να θεωρω οτι με βαση το πως εξελισσεται η κουβεντα δεν εχεις κανενα ''δικαιωμα'' να μου ''απαγορεψεις'' ν αναφερθω ολικα στην toyota.

Επισης θεωρω ατοπο να μου συγκρινεις τη πισω αναρτηση της c4 με του RAV mk2.. Πιστεψε με ειναι απλα ανωτερη σε ελλειψη κοπανηματος της c4.

Νομιζω σε υπερκαλυψα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Χθες. Το λογικο που φαινεται ειναι η ελλιπης συντηρηση του, απλα δεν το προσεχει κ πολυ παροτι αρκετων ετων.. Αλλα ατακες του στυλ "ουτε λαμπα εκαψε" με αφηνουν παγερα αδιαφορο. Θεωρω μαλιστα το mk1 Yaris υπερεκτιμημενο κουβα.

Για τα αλλα που λεμε φιλε Χρηστο, τα ειπαμε ολα κ δεν εχω να προσθεσω κατι.

Εικόνα

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Ρε παιδιά ηρεμήστε λίγο. Δεν είναι ανάγκη κάθε κουβέντα που πηγαίνει στο "vs" να αρπάζει φωτιά και να αρχίζουμε ποιος έχει τη μακρύτερη (λίστα βλαβών ντε!), ποιος το αθλιοτερο εσωτερικό κλπ...

Είδα την κουβέντα από την αρχή πολλές φορές, αλλά δεν βλέπω τον λόγο για την εκτροπή και το εκνευρισμό που βγαίνει.

Νονε, καταρχήν εγώ συμφωνώ μαζί σου για το RAV4 VS Forrester και ψηφίζω το 2ο, γιατι έχει πολύ ξεχωριστή 4κινηση σε σχέση με πολλά 4κινητα εκεί έξω (ίσως μια από τις καλύτερες) και γιατί εχει μεγάλες δυνατότητες στο θέμα κινητήρα. Το RAV4 πιστεύω απευθύνεται σε άλλο κοινό, που θέλει κάτι όχι τόσο aggressive, ίσως και πιο κυριλέ. Μάλιστα τα RAV4 είναι και σημαντικά φθηνότερα κάποιες χρονιές, αλλά πάμε παραπέρα.

Νονε μου, διαφωνώ με τον τρόπο που εκφράζεις την διαφωνία σου. Είσαι εκρηκτικός και λες ευθεία αυτό που θέλεις, αλλά καμιά φορά μπορεί να πειράξει ο τρόπος αυτός.

Επίσης, γενικά κάτι στο οποίο επίσης αντιτιθεμαι είναι η έμφαση που δίνουμε σε κάτι που δε μας αρέσει και που μπορεί να ενοχλήσει. Για παράδειγμα, ξεκινάει ο Νονός και λέει για το rav4 "για ένα 500αρικο καλό είναι" "χοροπηδάει σαν κατσίκι"... Μετά ο Barracuda (καλώς όρισες πάλι Δημήτρη!!) το λέει "ενεργοβορο κουβά". Μπαίνουν και στην μέση οι λίστες βλαβών και άντε πάλι για κουβάδες κλπ.. Μέχρι και η C5 vs avensis μπήκε στο παιχνιδι, και κάπου πήρε το μάτι μου C5 vs Xantia!

Βέβαια όταν δεν εκφράζονται με εριστικό τρόπο τα αρνητικά (αλλιώς είναι να πεις δεν μου αρέσει για το Χ ψ λόγο και αλλιώς να πεις είναι άχρηστο/κουβάς κλπ κλπ) μπορεί να γίνει εποικοδομητική συζήτηση. Αλλιώς μόνο φασαρία.

Πάντως όσον αφορά την κουβέντα που έγινε για το εσωτερικό, θα πω ότι στα μάτια μου, το εσωτερικό του RAV4 στα μοντέλα του '99 είναι χειρότερο κάποιων καλών εκδόσεων του Forester. Το 2003 όμως τα πράγματα αλλαζουν, το rav ανανεώνεται αρκετά, ενώ το Forester είναι στα ίδια πάνω κάτω (αυτό που δε πάω με τίποτα είναι το 4ακτινο τιμόνι τους). Από το 2006 και μετά τα πράγματα αλλάζουν, το rav4 ανεβαίνει κι άλλο, το Forester αλλάζει κι αυτό, αλλά κατά τη γνώμη μου μένει δύο σκαλιά κάτω στο θέμα εσωτερικού πάντα. To 2010 το rav4 γίνεται πολύ auris μεσα, κάτι που δε μου αρέσει και το Forester παραμένει αδιάφορο και περίεργο σχεδιαστικά (μέσα γιατί έξω έχει γίνει πολύ πολύ ομορφότερο από άλλα χρόνια)
Η εικόνα του Forester μέσα βελτιώνεται πάρα πολύ στο my2012, και του RAV4 στο 2015 και πάει λέγοντας!!

Εγώ θα έπαιρνα αυτό ! :-D


https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11567503/Εικόνα

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Lohias^ έγραψε:
(καλώς όρισες πάλι Δημήτρη!!)

καλως σε βρήκα Σταύρο..! :salute
πες μου είναι λογική συμβουλή να πεις σε κάποιον που εκτιμάς σήμερα να πάει και να αγοράσει 2λιτρο ψηλό-βαρύ και βενζίνη suvοτζιπο? εκεί κολλάει και το κοσμητικό επίθετο που έγραψα...γιατι και λεφτά να έχεις δεν τα πετάς στα χαμένα..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
barracuda έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
(καλώς όρισες πάλι Δημήτρη!!)

καλως σε βρήκα Σταύρο..! :salute
πες μου είναι λογική συμβουλή να πεις σε κάποιον που εκτιμάς σήμερα να πάει και να αγοράσει 2λιτρο ψηλό-βαρύ και βενζίνη suvοτζιπο? εκεί κολλάει και το κοσμητικό επίθετο που έγραψα...γιατι και λεφτά να έχεις δεν τα πετάς στα χαμένα..
Δημήτρη μαζί σου συμφωνώ όσον αφορά το γεγονός που λες. Συμφωνώ και επαυξάνω. Απλά είπα ότι σε μια φορτισμένη συζήτηση ένας τέτοιος χαρακτηρισμός δεν είναι γόνιμος. Προς Θεού δεν είπα ότι είσαι η αιτία, ούτε ότι ξέφυγε η συζήτηση εξαιτίας σου, ούτε ότι ξέφυγε γενικά.

Κουβέντα κάνουμε στην τελική, όμως επειδή κάποιος μπορεί να ενοχληθεί με έναν τέτοιο χαρακτηρισμό για το αμάξι του (προσωπικά εγώ θα γελάσω αν το πεις για το αμάξι μου, καθώς δε με ενοχλεί ο σαρκασμός ποτέ) και να ξεκινάει μια φαύλη συζήτηση στην οποία κάποιοι θα εκνευριστουν.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2018, 07:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Εδώ και κάμποσο καιρό που κοιτάζω μεταχειρισμένα έχω δει ότι σπάνια κάποιος προσέχει το αυτοκίνητο του, με αυτήν την νοοτροπία να είναι πιο έντονη στα Ιαπωνοκορεάτικα.
Οδήγησα κάποια αυτοκίνητα, Lancer, Corolla, Avensis τα οποία έπαιζαν στα 5-9000 € με μια στάση των ιδιοκτητών : Ιαπωνικό είναι δεν παθαίνει τίποτα, δεν ζητάει τίποτα. Το έχω Χ χρόνια και μόνο λάδια έβαζα και αυτά όποτε το θυμόμουν. Και σου πουλάει ένα αυτοκίνητο που χαρχαλάει, κοπανάει από παντού, ανάρτηση λιωμένη βάρκα - γιαλό με εσωτερικό λες και το βρήκαν στο κουτί με τα κορν φλεϊκς (προσωπική άποψη) χωρίς καμία περιποίηση, γενικά αυτοκίνητα σκορπισμένα (όσα έχω συναντήσει εγώ προσωπικά).
Βρε άνθρωπε μου, τι να το κάνω το Japan - εγγύηση όταν το αμάξι το έχεις μπουρδέλο και θέλω άλλα 3-4 χιλιάρικα για να μπορέσω να συμβιώσω μαζί του; Απάντηση.... : Ναι αλλά για τα επόμενα 5 χρόνια δεν θα σου ζητήσει τίποτα..... Να το βράσω δηλαδή.
Κάπως έτσι φαντάζομαι θα είναι και με τα γερμανικά.
Για να καταλήξω, όπως το βλέπω εγώ τα Ιαπωνικά - Κορεατικά απευθύνονται σε κοινό που δεν ξέρει ποια είναι η χαρά της αυτοκίνησης, που απλά δεν θέλει να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο και εσωτερική/εξωτερική εμφάνιση, πρακτικότητα - σχεδιασμός είναι αφηρημένες έννοιες.
Δεν λέω ότι όλοι οι ιδιοκτήτες ασιατικών είναι έτσι, αλλά δεν έχω βρει κάποιον να προσέχει το αμάξι όπως εγώ π.χ. που δεν είμαι και τόσο ψείρας.
Και ο Γάλλος μου, αν τον άφηνα τίποτα δεν θα μου ζητούσε, εντάξει ένα ενοχλητικό μήνυμα "antipollution" άντε και κανα λάδι συμπλήρωμα αλλά θα πήγαινε και αυτός χάρχαλο, με τα κουζινικά να χτυπάνε από κάτω σε κάθε ανωμαλία αλλά δεν θα του είχα ρίξει τίποτα, και πάλι θα ήταν ένα αρκετά φθηνότερο, πολύ πρακτικότερο και ομορφότερο αυτοκίνητο από το i30/ auris εκείνης της εποχής.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2018, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Βασικα ειναι στον ανθρωπο Βασιλη. Ενα περιποιημενο κ καθαρο αυτοκινητο δειχνει κ μια πτυχη του εκαστοτε χαρακτηρα. Οπως επισης κ προσοχη στη συντηρηση. Δε νομιζω να υπαρχει εκει εξω αυτοκινητο με γρατζουνιες, βαθουλωματα, θαμπα φαναρια, χωματα μεσα, αλατια κ αντηλιακα στα καθισματα ενω μηχανικα να ειναι αριστο.

Θελει πολυ σοβαρο ψαξιμο, δυστυχως.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Bill30f έγραψε:
Εδώ και κάμποσο καιρό που κοιτάζω μεταχειρισμένα έχω δει ότι σπάνια κάποιος προσέχει το αυτοκίνητο του, με αυτήν την νοοτροπία να είναι πιο έντονη στα Ιαπωνοκορεάτικα.
Οδήγησα κάποια αυτοκίνητα, Lancer, Corolla, Avensis τα οποία έπαιζαν στα 5-9000 € με μια στάση των ιδιοκτητών : Ιαπωνικό είναι δεν παθαίνει τίποτα, δεν ζητάει τίποτα. Το έχω Χ χρόνια και μόνο λάδια έβαζα και αυτά όποτε το θυμόμουν. Και σου πουλάει ένα αυτοκίνητο που χαρχαλάει, κοπανάει από παντού, ανάρτηση λιωμένη βάρκα - γιαλό με εσωτερικό λες και το βρήκαν στο κουτί με τα κορν φλεϊκς (προσωπική άποψη) χωρίς καμία περιποίηση, γενικά αυτοκίνητα σκορπισμένα (όσα έχω συναντήσει εγώ προσωπικά).
Βρε άνθρωπε μου, τι να το κάνω το Japan - εγγύηση όταν το αμάξι το έχεις μπουρδέλο και θέλω άλλα 3-4 χιλιάρικα για να μπορέσω να συμβιώσω μαζί του; Απάντηση.... : Ναι αλλά για τα επόμενα 5 χρόνια δεν θα σου ζητήσει τίποτα..... Να το βράσω δηλαδή.

Θα συμφωνησω πολυ με το παραπανω. Εχω πολλα παραδειγματα γνωστων και φιλων που το προσωποποιουν. Τι να λεμε. Αυτοκινητα με διαλυμενα σινεμπλοκ, τακακια που τα πανε μεχρι σιδερο, αμορτισερ με 200.000km κτλπ Και αυτα συμβαινουν ακριβως επειδη το θεωρουν ιεροσυλια το συνεργειο. Ανθρωποι που ειναι παντελως ασχετοι με τη μηχανολογια και δε κατανοουν οτι ενα αυτοκινητα ειναι εν γεννει οπλο σε λαθος χερια και μυαλα. Και αυτος τωρα ειναι που θα με κοροιδεψει επειδη παιρνω γαλλικο ή επειδη γουσταρω Alfa... Το χω πει 500 φορες ολα θελουν συντηρηση και ολα χαλανε γιατι ειναι μηχανηματα, δε διαπραγματευεται αυτο. Οι σχολες ανα σημαια τελειωσαν εδω και χρονια.

Bill30f έγραψε:
Για να καταλήξω, όπως το βλέπω εγώ τα Ιαπωνικά - Κορεατικά απευθύνονται σε κοινό που δεν ξέρει ποια είναι η χαρά της αυτοκίνησης, που απλά δεν θέλει να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο και εσωτερική/εξωτερική εμφάνιση, πρακτικότητα - σχεδιασμός είναι αφηρημένες έννοιες.

Ετσι ηταν μεχρι πριν καποια χρονια. Τωρα πια εχουν κλεισει τη ψαλιδα. Δλδ υπαρχουν και ιαπωνικα που τα ζηλευεις..Κατι GT86 π.χ., Stinger, εδω τολμησαν και βγαλαν hot hatch πια. Το καινουργιο KIA Ceed το λες ομορφο, οχι οτι και το προηγουμενο πηγαινε πισω. Το i10 το νεο ειναι ενα εξαιρετικο mini απο προσωπικη επαφη. Εχουν αλλαξει τα πραγματα, αλλα αυτο που λες σιγουρα ισχυε 100% μεχρι πριν μια 10ετια.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2018, 02:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κλειδωστε το car.gr πλεον :laugh

Παράθεση:
ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΔΥΟ (εκατοντάδες) ΑΛΟΓΑ
Σας προτείνω να δώσετε 8000 € ΜΟΝΟ !!!!! για να αγοράσετε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ .
Ένα από τα ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ και κατά την γνώμη μου το ... ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ δίλιτρο που κυκλοφορεί .
Που ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για τα επόμενα 300.000 km!!! θα είναι εφάμιλλο έως καλύτερο , σε σύγκριση με καινούργιο αυτοκίνητο κόστους ... 25-30.000 € !! (.Για ... ψάχτε το λίγο ).
ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ : ( για ανυπόμονος )
α ) Αν δεν θέλετε να " ΠΕΤΑΞΕΤΕ " 3~4 χιλιάρικα . Kαί θέλετε ... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ... που αν ο έλεγχος σ'αυτό διαπιστώσει ... ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πρόβλημα , τότε το κόστος του ελέγχου ... να το πληρώσω ΕΓΩ !!!
β ) Θέλετε να είναι ΜΕΣΑ - ΕΞΩ ... ΑΨΟΓΟ πχ ο εμπρός προφυλακτήρας αυτού του 620 έχει σημάδια . Άνω αριστερά ... ναι-ναι αυτά !! Άρα θα το βάψω ... άψογα πριν σας το παραδώσω !
γ ) Να έχει κινητήρα χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως απόκλιση από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή .
Ιπποδύναμη 200 hp , τελική ταχύτητα 230 km/h και 0-100 km/h σε 7,5 sec .
δ ) Με αντικατάσταση όλων των αναλωσίμων ... και των ελαστικών του βεβαίως !!!
Όλα αυτά ... ΜΕΣΑ στη τιμή των 8.000 . Kατόπιν συμφωνίας και δικού σας ελέγχου .
Αυτή ΑΚΡΙΒΩΣ είναι η πρόταση μου . Για λεπτομέρειες παρακάτω ...
Τώρα υπομονή ... ανάψτε τσιγάρο , επιβάλλεται , τα πράγματα είναι σοβαρά . Απευθύνομαι μόνο , σε ανθρώπους υψηλής αισθητικής που " ζαντολάστιχα " , αεροτομές , μπούκες εξάτμισης κλπ τους φέρνουν αποστροφή . Για τους άλλους , υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα εδώ τριγύρω . Σας παρακαλώ ξεσπάστε σ 'αυτά . Μερικά απ'αυτά είναι έτοιμα ήδη , δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα .
Επειδή μαζεύτηκαν πολλές ρόδες στο σπίτι η γυναίκα μου αποφάσισε : " Από τα μεγάλα ... κρατάμε το 4Χ4 και δίνουμε το άλλο " Άλλο " είναι , το αγαπημένο μου ... 620 , αν μπορούσα θα έκανα αλλιώς αλλά πιστέψετε με , δεν γίνεται .....
Τό αυτοκίνητο είναι "πρώτο χέρι" εκτελωνισμένο (19-6-96) , το ιστορικό και όλα τα services του είναι καταγεγραμμένα στο εξουσιοδοτημένο για ROVER- MG συνεργείο " Κοτζιά- Κουφαλιώτη ". Τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα είναι πραγματικά . Δεκτός κάθε έλεγχος , έχω την διαβεβαίωση του συνεργείου ότι το αυτοκίνητο είναι ΑΨΟΓΟ . Σε περίπτωση που ο έλεγχος διαπιστώσει οποιοδήποτε πρόβλημα ( και μόνο τότε !! ) το κόστος του έλεγχου το πληρώνω ΕΓΏ !
Διαθέτει 4 αμορτισέρ Bilstein καθώς και 4 ελατήρια ψυχράς σφυρηλάτησης ( 20 mm χαμηλότερα και μια ιδέα σκληρότερα .... περπατάει και πετάει ) . Extra εργοστασιακό κλαπέτο απόκρυψης ( πιεζόμενο ) για το radio CD-USB player (Pioneer) . Μπουτόν επιλογής κεραίας (ON-OFF ) . Όταν ακούω CD ή USB δεν μου αρέσει να είναι σηκωμένη η κεραία . Γενικά δεν μου αρέσει στα αυτοκίνητα ψηλά η κεραία , για αισθητικούς λόγους (αφού πήρα το ΟK από τον μηχανικό) έβαλα το πλέγμα κάτω από την μάσκα , ( είχε μια τρυπάρα ... να ) .
Είμαι μερακλής !
Αυτές είναι οι μόνες αλλαγές που έχει το αυτοκίνητο γιατί είμαι βέβαιος ότι ... αυτός που το σχεδίασε ξέρει πολύ καλύτερα από 'μένα . Εγώ .... απλές αισθητικές παρεμβάσεις έκανα και έβαλα κάποια καλύτερα και ακριβότερα εξαρτήματα .
============= ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ =============
α) με καινούργιο σετ ελαστικών , επιλογής του αγοραστή , τύπου και καταστήματος αγοράς ! Σε καμιά περίπτωση δεν δέχομαι αλλαγή στις διαστάσεις , πιο φαρδιά ... ας πούμε . Γιατί το λιγότερο που θα σας στοιχίσει είναι .... χειρότερη πρόσφυση , αυτό που λένε " κράτημα " με υψηλότερη κατανάλωση . Σε περίπτωση βροχής δε ... και χειρότερο φρενάρισμα . Με πολλές πιθανότητες για ένα ωραιότατο ... " στουκάρισμα " , χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος .
* Όποιος αλλάζει διαστάσεις ελαστικών , γιατί έτσι " γουστάρει " σ' ένα αυτοκίνητο , δεν ξέρει κυριολεκτικά ... " που του πάν τα τέσσερα . " ( Γιάννης )
* Αυτός ... πόσα αυτοκίνητα άραγε έχει .... σχεδιάσει για να μπορεί να διορθώνει τον ... κατασκευαστή του όποιου αυτοκινήτου ?
β) με αντικατάσταση όλων των υγρών του !
γ) το αυτοκίνητο παραδίνεται σε κατάσταση " ΚΟΥΦΕΤΟ " βεβαίως ΜΕΣΑ - ΕΞΩ και το εννοώ ... σε συμφωνία με τον αγοραστή .
Όλα αυτά είναι μέσα στην τιμή πώλησης . Αντί αυτών , δεν συμφωνώ για έκπτωση στη τιμή . Γιατί αυτοκίνητο , σχετικά ... υψηλών επιδόσεων , με νέο ιδιοκτήτη , μετά από οικονομική αφαίμαξη .
..................................Δημιουργεί :
α ) θέμα υγείας για τον ίδιο = λάστιχα
β ) υγείας ... του αυτοκινήτου = λάστιχα , λάδια ... κλπ
γ ) ζητήματα κύρους και φήμης στη γειτονιά - " Που να στα λέω , είδες πως είναι το αυτοκίνητο που πήγε και αγόρασε ο .... , η ..... ? "
Τρέμω το " άσε ... αργότερα , τόσα λεφτά μας φύγανε ! " ( Ειδικότερα για τους λόγους α και β . )
Το αυτοκίνητο έκανε service και αντικαταστάθηκαν όλοι οι ιμάντες ( ασφαλώς και του εκκεντροφόρου ) πριν την κατάθεση πινακίδων . Από τότε δεν έχει μείνει ακίνητο , για μεγαλύτερο διάστημα από 5 - 6 ημέρες . Κάθε φορά που το βάζω μπρος αρκεί ... ΕΝΑ ΤΣΑΚ ,της μίζας . Αυτό σημαίνει ότι από το τανκ της βενζίνης μέχρι τους κυλίνδρους δεν υπάρχει ΔΙΑΡΡΟΗ για να χύνεται ή για να εξατμίζεται η βενζίνη . Δεν είχε ανάγκη οτιδήποτε άλλο για τα επόμενα 5000 χλμ. που όπως έκανα ΠΑΝΤΑ εγώ , θα αλλάξετε λάδια και μόνον . !!!
" Εδώ δεν κάνουμε τσιγκουνιές βάζουμε καλό και δεν το κρατάμε ποτέ πάνω από 5.000 km . " ( Γιάννης )
Το συμπλήρωμα λαδιών .... ΙΣΩΣ σας απασχολήσει μετά ... από 300.000 χλμ . Αν γνωρίζετε ότι τα αυτοκίνητα είναι για τους δρόμους και ... ΟΧΙ ... για τα φανάρια , If you know what I mean ? ( αν με πιάνεις ? )
Και το 600αράκι Suzuki alto μοντέλο του 89 που έχω , με 400.000 km , δεν θέλει σταγόνα λάδι συμπλήρωμα στα 5000 km της αλλαγής .
Αυτό ... το ROVER ντε , είναι .... Honda να μην ξεχνιόμαστε ( κινητήρας και ηλεκτρικά , σε ευρωπαϊκή συσκευασία )
Να μην σας λέω για το CBR 900 rr fireblade των 900 cc με τους 126 hp !! που δουλεύει στις 11000 στροφές ( χωρίς να καίει λάδια στα 65.0000 km ) για να καταλάβουμε τι θα πει HONDA , που αποδόσεις κινητήρα 100 hp στο λίτρο τις έχει για πλάκα ! Εδώ μιλάμε για το μηχανάκι μου ( στα μηχανάκια η HONDA , δεν τη χρειάζεται την ευρωπαϊκή συσκευασία ) . Σε ένα ταξίδι στη Γερμανία με " μηχανοπαρέα " είδα στο κοντέρ 300 km αν και η Honda δίνει 285 km τελική . Στην Ελλάδα τέτοια ευτυχία ... ποτέ .. Βενζίνη , κατηφόρα , κλέψιμο του κοντέρ ... δεν ξέρω .....
............................. Αυτό το 620 :
α) πάει ΟΛΑ τα 230 km του !!! ( με αυτό δεν έχω πάει στη Γερμανία )
β) δεν του λείπει ούτε ένα από τα 200 άλογα !!!
γ) είναι εκπαιδευμένο να στρίβει !!!!
δ) το έχω ΑΦΗΣΕΙ ανεκπαίδευτο στο … 0-100 km ... (το κάνει σε 7,4 sec. !!! , με δική μου μέτρηση )
" Αν θέλετε το αυτοκίνητο σας να μπορεί να κοκκινίζει (φτάνει στο κόκκινο του στροφόμετρου ) , δηλαδή να φτάνει στο μέγιστο της απόδοσης του κινητήρα με την 5η ... μην κοκκινίζετε ΠΟΤΕ την 1η και 2η " ( απαραίτητη προϋπόθεση για εντυπωσιακή , επιτάχυνση ) .( Γιάννης )
Πάρα κάτω αναφέρομαι για το βαρύτατο κόστος αυτής της μα (όχι) ... ανοησίας , Προς το παρόν σας λέω όταν κοκκινίζει η 5η , έχουμε τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα και την τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής ... άρα έχουμε ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΧΩΡΙΣ ΦΘΟΡΕΣ !!!!!
.......... Να τα 230 km ... να και οι 200 ίπποι ......... ( Γιάννης )
Ένα αυτοκίνητο ( μάζα ) 1300 κιλά από θέση στάσης σε κίνηση προβάλλει μεγάλη αδράνεια στη ροπή που εξασκείται από την μηχανή σ΄ όλο το σύστημα μέχρι τους τροχούς . Και κάνει .... κιβώτιο ταχυτήτων , άξονες , συνδέσμους , ημιαξόνια και γενικώς ότι κινείται να ... αναστενάζει !! Μετά τα 50-60 km η κινητική κατάσταση ( ενέργεια) του αυτοκίνητου είναι τέτοια που αυτή η καταπόνηση είναι σχεδόν αμελητέα . Αυτό το 620 έκανε αλλαγή σε δίσκο μια φορά στα 85.000 km και δεν ξέρει τι θα πει , βλάβες στη μετάδοση της κίνησης .
Γενικά με τα ξεκινήματα τύπου
" Δείτε την αμαξάρα μου " ή " Σε 'μένα πάς να κουνηθείς Κούφ άλλα ... κόλπα θές ? "
Τα αυτοκίνητα να ξέρετε ΑΝΤΙΠΑΘΟΥΝ αυτές τις ... ανοησίες των οδηγών .
( Κούφ ... πολύ κοινό όνομα στη Γουαδελούπη .... έχει κάτι τζαναμπέτες οδηγούς εκεί , α πα-πα ... Πως βρέθηκε ο Κούφ στην Ελλάδα ? ... Τον έφερα για να κάνει ΚΟΥΦ - ΕΤΟ το αυτοκίνητο που θα πάρετε .)
Στη μηχανή τώρα ... μέσα στους κυλίνδρους , το injection ψεκάζει καύσιμο .... με το τσουβάλι αφού το γκάζι είναι " τσίτα " , η θερμοκρασία ανεβαίνει στα ύψη ΞΑΦΝΙΚΑ ... και όχι ομαλά και προοδευτικά ... για να διαχυθεί σ 'όλο το καπάκι και τα χιτώνια για να την απορροφά το σύστημα ψύξης . Το θερμόμετρο αυτή τη θερμοκρασία δεν θα τη δείξει , γιατί μετράει τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού και όχι του συγκεκριμένου σημείου ( θαλάμου καύσης ) .
Ενώ όλοι οι θάλαμοι καύσης φωνάζουν εν χορώ " ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ " ο οδηγός πάει να τρυπήσει το πάτωμα με το πόδι του στο " γκάζι ".
Με αυτό το " σανίδωμα " αν είχε 5η το 620 ας πούμε θα ήταν στα ... 230 km με το αεράκι να βοηθά στη ψύξη αλλά τώρα είναι με πρώτη ή δευτέρα και .... κάτω από 100 km . Τι να σου κάνει και η καημένη η φλάντζα ... καίγεται , το καπάκι ... ραγίζει , τα χιτώνια ... ρηγματώνονται , τα πιστόνια ,τα ελατήρια , οι βαλβίδες .... κλπ έχουν πάρει ένα πολύ ωραίο χρωματάκι για ... Αγιοργείτικο Νεμέας και όχι για εξαρτήματα μηχανής . Σχεδόν όλα τα ... " έχει ζημιά " αυτοκίνητα απ' τον ... " ιό των φαναριών " αρρωστήσανε .
Μεγάλο ζήτημα είναι αν ... είναι δυνατή η αξιόπιστη επισκευή αυτού του κινητήρα ... πέραν του κόστους ... ( αυτό το μεταχειρισμένο ανταλλακτικό θα 'ναι καλύτερο , ίδιο ή χειρότερο απ' το ... " βλαμμένο " ?)
" Αγάπη , γυαλί και κινητήρας , άμα ραγίσει ... άστα , βράστα . " ( Γιάννης )
Δεν λέμε σαν κότα , απλά πάμε σαν άνθρωποι μέχρι τα 60 - 70 . Γενικά με λογική χρήση του λεβιέ ταχυτήτων όταν έχουμε 2000 έως 3000 - 3500 στροφές μπορείτε να πηγαίνετε , εντυπωσιακά γρήγορα (5η και 3500 = 145 km/h με κόκκινο στις 6500 )... από εσάς εξαρτάται και μόνο ( μιλάμε πάντα για ένα αυτοκίνητο , που σχεδιάστηκε να μεταφέρει την οικογένεια του κάθε ... Γιάννη με ασφάλεια , τώρα ... αν ο Γιάννης , όταν είναι μόνος , νομίζει ότι έγινε ... Σουμάχερ και το οικογενειακό αυτοκίνητο ... F1 ( φόρμουλα ένα ) δεν φταίει κανείς άλλος πάρα αυτός ο ... Γιάννης με μι κεφαλαίο )
Από εκεί και πέρα αντικειμενικά είσαστε στο φάσμα της υπερβολής . Εδώ μιλάμε για προσωπική ευθύνη . Μέχρι τις 2100 στροφές έχουμε ένα γρήγορο αυτοκίνητο ... εκεί ... ανοίγει το turbo και ... η πύλη του παραδείσου για 'μένα ( προσοχή ... δεν το λέω κυριολεκτικά .... μεταφορικά το εννοώ )
Αξίζει εδώ να πούμε για αυτούς που παίρνουν ένα αυτοκίνητο πχ με 100 hp και τους κάνουν ... ας υποθέσουμε 130 .
Ξεχωρίζουν εύκολα , από το μπουρί , που έχουν για εξάτμιση , τα extra " ζαντολάστιχα " Βαλ' του και μια αεροτομή για ακόμα πιο υψηλή κατανάλωση , αφού με την αντίσταση της στον αέρα , προκαλεί πίεση ( βάρος ) στο συγκεκριμένο σημείο του οχήματος .
Οι κατασκευαστές έχουν κάνει ειδικές μελέτες στα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά , καθώς σχεδιάζουν το όχημα να έχει την μικρότερη δυνατή τιμή αντίστασης στον αέρα . Για να καταφέρνουν την χαμηλότερη απώλεια ενέργειας , επομένως να γίνεται πιο άνετη η λειτουργία της μηχανής ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ...... ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ του ΚΙΝΗΤΗΡΑ .
Τώρα ετούτοι ( με τις αεροτομές και τις λαστιχάρες ) όταν ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ τα αυτοκίνητα της F1 και του WRC ( παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι ) που η ζωή του κινητήρα τους είναι ΕΝΑΣ αγώνας , από ένα οικογενειακό αυτοκίνητο , φαίνεται , μόνο ... τις βούρτσες ... γνωρίζουν καλά και μπερδεύονται .....
Κάνοντας αυτά έχουν βάλει ... ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ , με αβέβαιη λήξη ... και στη μηχανή ... και στο σύστημα μετάδοσης .... κι' όποτε ... και σ' όποιον .... σκάσουν ......
Ο κατασκευαστής έχει σχεδιάσει την μετάδοσης της κίνησης με προδιαγραφές 100 hp , αυτοί επιβαρύνουν το συστήματα διπλά . Γιατί συνήθως κοκκινίζουν το στροφόμετρο με πρώτη - δευτέρα σε ξεκινήματα που λέω εγώ τύπου " φανάρι " . Μετά θα τους δείτε όλους αυτούς ... να το πουλάνε ... full extra , με συζητήσιμες τιμές , για να αγοράσουν όπως λένε ... " οικογενειακό "
============= ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ===============
Επειδή σ' αυτόν τον μάταιο κόσμο δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα να ξέρετε ότι αν αποφασίσετε την αγορά turbo ( ΚΑΘΕ turbo ) αυτοκίνητου ... και θέλετε σώνει και καλά να είναι και .... turbo .
Θα πρέπει να συνηθίσετε στην πρακτική ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΤΕ ΜΠΡΟΣ ΝΑ ....... ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ τουλάχιστον 30 sec στο ρελαντί .
Το γκάζι ... ΠΑΥΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ... πόσο το ζουλάμε ΜΟΝΟ όταν ο κινητήρας έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας . Μέχρι τότε τα πάντα πρέπει να κυλάνε ΗΡΕΜΑ . Υπομονή , κοντά στο δίλεπτο . Γιατί σας το λέω .... ΑΥΤΟ το γκάζι ..... " γαργαλάει " .!!!! Ακόμα , πριν σβήσουμε τον κινητήρα , πρέπει να μείνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30 sec στο ρελαντί .
Αν αυτά σας φαίνονται περίπλοκα καλύτερα μην αποφασίσετε την αγορά , γιατί μετά από λίγο καιρό θα ΝΟΜΙΖΕΤΕ πως έχετε TURBO ...
Όλα αυτά σκεφτείτε ότι πρέπει να πεισθεί να τα κάνει και το ... έτερον ήμισυ .
Το χειρότερο είναι , πώς να συμπεριφερθείς στον ( στην ) φίλο ( φίλη ) σου ? Όταν σου τύχει το ..... " δώσε μου ρε... Γιάννη τα κλειδιά γατί ξέχασα στο σπίτι το ... κινητό και έρχομαι αμέσως " .
" Γυναίκα και άλογο δεν δανείζεις ΠΟΤΕ " ( Όλοι οι σοφοί ) από την αρχαιότητα έως σήμερα .
α ) Αν απευθύνομαι σε καβαλάρη : Σας είπα για το άλογο ..... για την γυναίκα ... τα γράφω στην αγγελία που έβαλα για την γυναίκα μου .
β ) Αν απευθύνομαι σε αμαζόνα : Για το άλογο , ακριβώς τα ίδια . Για την γυναίκα ... δεν σας αφορά ( στις περισσότερες των περιπτώσεων ) . Για τον ... άνδρα σας ΜΗΝ ανησυχείτε , οι άνδρες ... ΔΕΝ είναι ευαίσθητα πλάσματα σαν εσάς και τα άλογα αυτοί .... δεν σπάνε δεν χαλάνε .... δανείστε τον ελεύθερα.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΑΛΛΟ . ( η αγγελία απευθύνεται σ' αυτούς που ξέρουν τι είναι .... αυτοκίνητο ... και ... αυτοκίνητο θέλουν να αγοράσουν )
Εγώ , τα θεωρώ πολύ σοβαρά . Σκεφτείτε... ακόμα και πάντσερ ( μάρκα τάνκ ) να έχεις και ... όπως είναι κρύο , στο φανάρι , για να δείξεις πως "τραβάει" το εργαλείο , του τα " χώσεις ". Είναι σίγουρο ότι θα στα " δώσει στο χέρι" , αν όχι αμέσως .... σύντομα , θα πάρετε λογαριασμό από το συνεργείο που θα σας φέρει , ζάλη . Ξέρω πολλούς που σε κοιτάνε μ' ένα παράπονο στα μάτια και σου λένε με τρεμάμενη φωνή " Μα ... πώς ... " , η απάντηση είναι απλή . Γιατί όταν η μηχανή αρχίζει να ζεσταίνεται , οι διαστολές των μέταλλων , δεν είναι σε όλα τα τμήματα της ίδιες ... " με το καλημέρα " και όσο τα πράγματα είναι μέσα στις προβλεπόμενες ανοχές ... καλώς .
Όταν όμως πάμε σε οριακές καταστάσεις ( άναψε πράσινο και με χάσανε ... ) είναι ... ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις ένα αυτοκίνητο κατάλληλο να πουλιέται για ... ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ . Αφού η επισκευή είναι ασύμφορη .
Ο άμεσος επόμενος είναι , το σίγουρο και δοκιμασμένο ¨στουκάρισμα¨ . Εγώ το προφύλαξα αποτελεσματικά κι από τα δύο .
Όλα αυτά τα αραδιάζω για να γίνει αντιληπτό πώς συμπεριφέρθηκα στο αυτοκίνητο ? Kαι πώς θα συνεχίσει για πάρα πολλά ακόμα χρόνια να χαρακτηρίζεται " ένα πολύ καλό αυτοκίνητο " ? ( επειδή το έχω αγαπήσεις ... αν το 'δω κάποτε να πουλιέται με ένδειξη " για ανταλλακτικά " ή " έχει ζημιά "φοβάμαι ότι θα πέσω στα σκληρά ... )
ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , όπως τα ταξί , να γράψει πάρα πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομέτρων . Αρκεί να συμπεριφερθείτε όπως και οι ταξιτζήδες που βλέπουν το μαγαζί - αυτοκίνητο τους ΣΟΒΑΡΑ .
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (κατά την γνώμη μου) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΜΙΚΟΤΕΡΟ 620 ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ !!!! ( για φτηνό αλλού )
" Δεν είμαι τόσο πλούσιος για να μπορώ να αγοράζω φτηνά πράγματα . " ( ο παππούς μου )
" σοφή κουβέντα " ( Γιάννης )
" Του χαρίζανε γάιδαρο και αυτός τον κοίταγε στα δόντια " ( Πολλοί )
" Αν άξιζε ο γάιδαρος , θα τον χάριζαν ? " ( Γιάννης )
" Για ποια χαρίσματα και πράσινα άλογα λές ρε χαϊβάνι ...
ΚΟΡΟΙΔΟ ... για να ξεφορτωθούν το κουτσό γαϊδούρι ψάχνουν . Δεν σε 'μαθα τόσα χρόνια ότι φτηνό και τζάμπα τυρί έχει μόνο η φάκα "
( Παππούς )
ΑΥΤΟ ΤΟ 620 ΕΙΝΑΙ ... Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΣΤΑ 8000 € ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 200 ΙΠΠΟΥΣ !!! Σας διαβεβαιώνω ότι αυτό το αυτοκίνητο ΑΞΙΖΕΙ και το τελευταίο ευρώ που ζητώ.!!!!!!
ΥΓ : Κάποια τηλεφωνήματα με έκαναν να συμπληρώσω τα ακόλουθα .Ένα αυτοκίνητο με καμένη φλάντζα δεν έπαθε ζημιά 400 € περίπου , όπως λένε μερικοί , στην πραγματικότητα δεν θα γίνει ΠΟΤΕ όπως ένα αυτοκίνητο που δεν έκαψε ποτέ φλάντζα .Γιατί η φλάντζα καίγεται μόνο μετά από πυράκτωση του κινητήρα και ότι συνεπάγεται απ΄ αυτό. ( ... για ανταλλακτικά )
Ένα ημιαξόνιο με πρόβλημα είναι το αδύνατο εξάρτημα που δεν άντεξε σε ένα σύστημα που καταπονήθηκε συνολικά . Όταν αλλαχθεί λοιπόν , αυτό ( το ημιαξόνιο ) θα έχει μεγαλύτερο συντελεστή ανθεκτικότητας ( σαν καινούργιο και άφθαρτο ) έτσι στο επόμενο ζόρισμα θα σμπαραλιαστεί όλο το σύστημα !!!! ( ομοίως ... για ανταλλακτικά )
Συζητήστε το με ανθρώπους που ξέρουν ( μηχανικούς ) και έχετε εμπιστοσύνη . Αν είναι δυνατόν , δείξτε τους την αγγελία και τις φωτογραφίες .
Στη μεγέθυνση , θα δουν και θα καταλάβουν πολλά περισσότερο από ότι εγώ και εσείς . Βεβαίως , ακολουθείστε τις συμβουλές τους .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την υπομονή σας .
Για να μην έχετε απορίες και το 4Χ4 δεν καίει λάδια . Ναι ... ούτε η γυναίκα μου , αμάν πια . Και το corolla είναι καλά , το smartάκι μόνο θέλει γύρω στα 200 έως 400 cc στην αλλαγή .


https://www.car.gr/12443817-rover-620-ti

Εικόνα
:laugh :no1

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2018, 06:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ρε το μπαγασα μου έφαγε ένα δεκάλεπτο αλλά χαλάλι του έγινα σοφότερος!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2018, 07:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Ρε τον Γιανναρά... Κελαηδάει!

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 361 από 374 [ 5602 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 374  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 14184
Ασφαλιστικές καλύψεις στα νοικιαζόμενη αυτοκινητα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Orestis
Απαντήσεις: 0
Αναμνήσεις από τα αυτοκίνητά μας (καινούρια και παλιότερα)
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: linker
Απαντήσεις: 23
Ασφαλιστικές καλύψεις στα νοικιαζόμενη αυτοκινητα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Orestis
Απαντήσεις: 0
Πινακιδες απο αυτοκινητα της ασφαλειας(οχι off topic)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση
Συγγραφέας: SoCrazy
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια