Brujo έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
με αυτα που περιγραφει ο τυπος για το αμαξι του εγω προσωπικα θα την εκανα με αλφρα πηδηματακια...αυτο το αμαξι εχει φαει σπασιμο σε ολο το μεγαλειο εαν κανει 0-100 σε επιταχυνση σε 9 δετ/πτα φαντασου με τα φρενα θα κανει
επιβραδυνση υα 100-0 χλμτρα σε 9 μετρα....πειραγμενα φρενα σημαινει αυτοκινητο ξεσκισμενο γιατι για να τα βαλει τι σκιζει κιολας εξαλλου εγω π.χ. που ειμαι υποψηφιος αγοραστης την σημερον ημερα αυτο ειναι το μονο που δεν με νοιαζει....προσωπικη αποψη μακαρι ο κυριος να το πουλησει συντομα...
Το αυτοκίνητο έρχεται από μια εποχή, που δεν λογαριάζαμε τα φράγκα. Αν είχες ψώνιο με το αυτοκίνητο, έβαζες φρένα να τα 'χεις. Για την αίσθηση, γι αυτό το κάτι τις παραπάνω. Το ίδιο και η ανάρτηση. Εξάλλου το πείραγμα των αναρτήσεων και των φρένων δείχνει άνθρωπο σοβαρό που καταλαβαίνει πού και πόσο τον παίρνει. Οι επικίνδυνοι ανέβαζαν (;) ιπποδύναμη πρώτα και μετά όλα τα άλλα. Κατά την άποψή μου είναι από τις πιο τίμιες αγγελίες που έχω δει.
Αν είχα τρέλα με τα γκαζια οπως λεει και ο απο πάνω μου σαν βλάκες οι Έλληνες που είμαστε θα ανέβαζα πρώτα την υποδύναμη και αν περίσσευαν λεφτα θα έδενα και το υπολοιπο αυτοκινητο οπως πχ αναρτηση φρενα κ.α.
Τα αμορτισερ μου χάλασαν σε 2 χρόνια. Έδωσα κατι παραπανω και πήρα αμορτισερ για να μου κρατήσουν τουλάχιστον 6 χρόνια.
Οι δε δισκόπλακες και τα 2 φορες τακάκια που άλλαξα φαγώθηκαν και αυτά στα 100 χιλίαδες χιλιόμετρα. Έδωσα 300 ευρώ και πήρα αυτό το σύνολο και ήδη τα έχω 50.000 και νομίζεις πως τα έβαλα χθές. Γιατί να δώσω 200 για τα μανισια. Μη μιλήσω για σύγκριση των δυο ετσι? Έχεις φρένα όχι μ@λ@κίες!!!
Οτι έκανα το έκανα για την ασφάλεια μου και μόνο. Μηχανικά το αυτοκίνητο ειναι πιο μαμα και απο μαμα. Ουτε 110 ps έχει. Τα 10 ήδη ψόφησαν έτσι όπως το πάω.
Ένας νοήμων άνθρωπος θα σκεφτόταν αυτά που είπα. Αλλά απο την άλλη εμεις οι Έλληνες δεν εχουμε επίπεδο και δε σκεφτόμαστε με το πάνω το κεφάλι αλλά με το κάτω.