Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:33 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 11:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Καλημέρα

Θα σας καλέσω λιγάκι αλλά μας έχουν παλαυωσει τα μαστορια.

Καταρχήν το αμάξι είναι ένα Toyota yaris TS του 2005.
Προ 2μήνου ακούστηκε ένα σφύριγμα από μπρος δεξιά το οποίο έδειχνε ότι το ρουλεμαν είχε κάποιο θέμα.
Αγοράστηκε καινούργιο και πήγαμε σε έναν μάστορα να το φτιάξει.
Εκείνος μιας που δεν είχε πρεσα για να το βγάλει το έβαλε πάνω σε μια μεγγενη και με βαριοπουλα καλεμι και φλογιστρο το έβγαλε. Βέβαιος το μουαγιε έφαγε μερικές και για να βγει και να μπει...
Μετά από αυτό το σφύριγμα σταμάτησε αλλά άρχισε να έχει τρεμουλο το τιμόνι το οποίο έφερε με την σειρά του και τρεμουλο στο πεταλι.
Αφού δεν βγάλαμε άκρη με αυτόν και εφόσον το πρόβλημα για εκείνον ήταν στην ζαντα , πήγαμε για ζηγοσταθμιση η οποία βελτίωσε λίγο το πρόβλημα.
Να αναφέρω ότι το τρεμουλο στο τιμόνι ξεκινούσε από τα 120χλμ και γινόταν αισθητό ακομα και στο κάθισμα του συνοδηγού. Ενώ το τρεμουλο στο φρένο το έκανε ακομα και στα 80χλμ.
Μετά από αυτό πήγαμε σε μια αντιπροσωπεία για έλεγχο. Μας είπαν να μετρήσουν και τα 4 δισκοφρενα και τα μουαγιε ρίχνοντας το βάρος σε αυτό που υπήρχε η υποψία.
Και έτσι έγινε , το αποτέλεσμα ήταν να είναι στραβό και το μουαγιε και η δισκοπλακα.
Τα οποία και αλλαχτηκαν όπως και οι δύο δισκοπλακες.
Στο θέμα μας τώρα.
Το αμάξι βγήκε για βόλτα και το τρεμουλο στο πεταλι έχει εξαφανιστεί, αλλά το πρόβλημα στο τιμόνι μετά τα 120χλμ παραμένει. Και παραμένει ποιο λίγο αλλά δεν έχει εξαφανιστεί.
Επίσης έγινε ζηγοσταθμιση στις ρόδες επανω στο αμάξι.

Σας ζαλίσα το ξέρω αλλά πραγματικά στερεψα από ιδέες.
Εσείς τι Προτείνεται ?

Ευχαριστώ.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Kαλα αντε το εβγαλε το ρουλεμαν με σφυρι κοπηδι. Πως ακριβως εβαλε το καινουργιο ρουλεμαν χωρις πρεσσα?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 11:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Απλά τα πράγματα πήρε ένα κλειδι από καστανιά που εκανε το έβαλε πάνω σε κάτι σίδερα και έτσι έβαλε το ρουλλεμαν.
Ασ είναι καλά η βαριοπουλα.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Kαλα καταλαβα, αν το εβαλε με την βαρια πανω στο μουαγιε το κλαις ηδη το καινουργιο ρουλεμαν... :s

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλα ο ανθρωπος ειναι χασαπης... :s
Πριν τελειωσω να διαβαζω ημουν σιγουρος οτι στη συνεχεια θα γραφεις για στραβο μουαγε και δισκοπλακες.. :shy Και οντως και το καινουργιο ρουλεμαν δε θα βγαλει και πολυ.. Ποτε ρουλεμαν "κοπανιστο" ,μονο πρεσσα.Το θεμα ειναι γιατι συνεχιζει το τρεμουλο στο τιμονι.. :hmm

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
gmavro έγραψε:
Απλά τα πράγματα πήρε ένα κλειδι από καστανιά που εκανε το έβαλε πάνω σε κάτι σίδερα και έτσι έβαλε το ρουλλεμαν.
Ασ είναι καλά η βαριοπουλα.

εντάξει, ήμαρτον...
Εικόνα

Ακόμη και χτυπητό να ήθελε να το πάει μέσα, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον το ειδικό kit τοποθέτησης ρουλεμάν, ώστε να μην το τραυματίσει.
Εδώ έχουμε εμείς που κάνουμε το χομπυ μας, και δεν έχει αυτός στο συνεργείο του??
Όπως αυτό http://img.directindustry.com/images_di ... 247660.jpg

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 21 Ιαν 2012, 21:40
Δημοσιεύσεις: 109
Εικόνες: 6
εντάξει ρε μάστορα δεν σπας καμιά τραπεζα ρουλεμάν πας να βάλεις χαχα χαχαχαχα πόσο κατσαπλίας μπορεί να είναι !! άκου εκεί βαριοπούλα !! όπως είχα πάει εγώ σ ένα μάστορα παιδία που λέτε και πήγε να τροχίσει ένα ρουλεμάν και καθώς το συμπίεζε για να μην κουνιέτε έφυγε το ρουλεμάν και έσπασε 2 μπαμπριζ χαχαχαχα . τωρα όσο αφορα το τρέμουλο στο τιμόμι μπορεί να έιναι , ζάντα στραβή και εξωτερικα αλλα και εσωτερικα στα δαχτυλίδια που εφαρμοζει , πίεση χαμηλη στα ελαστικά αλλά αφου έχεις κάνει ζυγοστάθμηση τότε δεν ξέρω , ένας φίλος μ ένα αλφα ρομέο είχε το ίδιο τρέμουλο και αλλάξε ανάρτηση και ακρα κρεμαργιερας και έφυγε αλλα δεν ξέρω (δες το δεν έχεις να χάσεις κάτι)

_________________
http://www.greekcitroenclub.gr/gallery/image_page.php?album_id=100&image_id=530


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 14:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
kostas90 έγραψε:
εντάξει ρε μάστορα δεν σπας καμιά τραπεζα ρουλεμάν πας να βάλεις χαχα χαχαχαχα πόσο κατσαπλίας μπορεί να είναι !! άκου εκεί βαριοπούλα !! όπως είχα πάει εγώ σ ένα μάστορα παιδία που λέτε και πήγε να τροχίσει ένα ρουλεμάν και καθώς το συμπίεζε για να μην κουνιέτε έφυγε το ρουλεμάν και έσπασε 2 μπαμπριζ χαχαχαχα . τωρα όσο αφορα το τρέμουλο στο τιμόμι μπορεί να έιναι , ζάντα στραβή και εξωτερικα αλλα και εσωτερικα στα δαχτυλίδια που εφαρμοζει , πίεση χαμηλη στα ελαστικά αλλά αφου έχεις κάνει ζυγοστάθμηση τότε δεν ξέρω , ένας φίλος μ ένα αλφα ρομέο είχε το ίδιο τρέμουλο και αλλάξε ανάρτηση και ακρα κρεμαργιερας και έφυγε αλλα δεν ξέρω (δες το δεν έχεις να χάσεις κάτι)



Αστα βραστα τραγικός ο τύπος.
Λέω να βάλω ρήνου πίσω ρόδα μπροστά για αρχή.... και βλέπουμε.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιούλ 2012, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
agiorgitis έγραψε:
gmavro έγραψε:
Απλά τα πράγματα πήρε ένα κλειδι από καστανιά που εκανε το έβαλε πάνω σε κάτι σίδερα και έτσι έβαλε το ρουλλεμαν.
Ασ είναι καλά η βαριοπουλα.

εντάξει, ήμαρτον...
Εικόνα

Ακόμη και χτυπητό να ήθελε να το πάει μέσα, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον το ειδικό kit τοποθέτησης ρουλεμάν, ώστε να μην το τραυματίσει.
Εδώ έχουμε εμείς που κάνουμε το χομπυ μας, και δεν έχει αυτός στο συνεργείο του??
Όπως αυτό http://img.directindustry.com/images_di ... 247660.jpg



Εσένα θα σε πάρω στα σέρβις μου μεθαύριο που θα ξανατρέξω πάλι..... :shift
Μην μου πείς μούκ γκούκ κτλ....... :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 07:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Καλημερα.

Λοιπον εγινε οι αλλαγη του μουαγιε , ρουλεμαν ολλα καινουργια μα το προβλημα αν και μειωμενο παραμενει....
Μετα τα 120χλμ υπαρχει τρεμουλο στο τιμονι το οποιο γινεται ποιο αισθητο αν στριβεις...
Να πω οτι στο αμαξι εγινε ζυγοσταθμιση χωρις να βγουν οι ροδες οπως επισης δοκιμασαμε και διαφορετικα ζαντολαστιχα .
Τι παιζει βρε παιδια να ειναι?
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο στραβο?
Μηπως ο αξονας παραμεσα?
Να πω οτι στα ζαμφορακια τα λαστιχα ειναι καπως τα κακα τους χαλια... αλλα δεν φενονται να εχουν μποσικα...
Πειτε καμια ιδεα γιατι με εχει τρελανει ο αδελφος....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε gmavro,θα πάς και θα βάλεις το αυτοκίνητο σε ταμπουρότορνο,για να σου φτιάξει τις δισκόλπλακες,οι οποίες μέν είναι καινούργιες,αλλά λόγω του οτι έχεις στραβή πλύμνη,στράβωσαν κι αυτές.
Το κόστος είναι γύρω στο 50άρικο,αλλά θα λύσεις το θέμα σου.
Μην βγάλεις ημιαξόνια,βαλβολίνες(αν πρόκειται για μπροστά),δεν υπάρχει λόγος γυρίζει πολύ αργά. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
M.M έγραψε:
Φίλε gmavro,θα πάς και θα βάλεις το αυτοκίνητο σε ταμπουρότορνο,για να σου φτιάξει τις δισκόλπλακες,οι οποίες μέν είναι καινούργιες,αλλά λόγω του οτι έχεις στραβή πλύμνη,στράβωσαν κι αυτές.
Το κόστος είναι γύρω στο 50άρικο,αλλά θα λύσεις το θέμα σου.
Μην βγάλεις ημιαξόνια,βαλβολίνες(αν πρόκειται για μπροστά),δεν υπάρχει λόγος γυρίζει πολύ αργά. :thumb


Ευχαριστω θα το συζητησω με τον αδελφο και θα σας πω.
Δεν θα επρεπε εται οπως το λες να ειχαμε και τρεμουλο στο πεταλι του φρενου? Πλεον το τρεμουλο "ακομα" ειναι μονο στο τιμονι.
Κατι τελευταιο .
Απο την ημερα που εγινε η αλλαγη , λογικο ηταν να μπουν και καινουργια τακακια... Τα οποια ενω εχουν μπει κανονικα και με ολλα τα σιδερακια που εχουν σαν καλυμα , στις λακουβες και ειδικα το αριστερο κουδουνιζει...
Ενοειται οτι φρεναρει κανονικα αλλα εχει ενα ελαχιστο κενο οταν δεν πατιεται το φρενο.
Ξαναεβγαλα τα τακακια να δω και ειναι σωστα βαλμενα.
Υπαρχει καμια ρυθμιση για αυτο το θεμα?
Ενοειται οτι πριν αυτες τις αλλαγες καμια φορα δεν μας ειχε κανει τετοιο θεμα και εχουν αλλαχτει αλλες 2 φορες.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ρίξε στην πίσω πλευρά απο τα τακάκια(όχι αυτή που έρχεται σε επαφή με τη δισκόπλακα),λίγο κεραμεικό σπρέυ και δεν θα ξανακουδουνίσουν.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 08:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
M.M έγραψε:
Φίλε gmavro,θα πάς και θα βάλεις το αυτοκίνητο σε ταμπουρότορνο,για να σου φτιάξει τις δισκόλπλακες,οι οποίες μέν είναι καινούργιες,αλλά λόγω του οτι έχεις στραβή πλύμνη,στράβωσαν κι αυτές.
Το κόστος είναι γύρω στο 50άρικο,αλλά θα λύσεις το θέμα σου.
Μην βγάλεις ημιαξόνια,βαλβολίνες(αν πρόκειται για μπροστά),δεν υπάρχει λόγος γυρίζει πολύ αργά. :thumb


Οταν ενοεις πλυμνη λες για το μουαγιε?
Γιατι μπηκε καινουργιο αφου το παλιο ειχε στραβωσει.... οποτε δεν φανταζομαι να ειναι στραβες οι δισκοπλακες....
Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την αντιστρεπτικη ? Να εχει μποσικα και να κανει χαζομαρες?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 32
Πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 26
Επαναλαμβανόμενο πρόβλημα αντλίας urea σε C4 Cactus diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: stemi
Απαντήσεις: 12
Πρόβλημα πιτσιλίθρες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Thanos
Απαντήσεις: 3
Προβλήμα με τον αισθητήρα λαμδα με τα τον καταλύτη.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Makaros1253
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ