Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 12:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Καλα ο ανθρωπος ειναι χασαπης... Πριν τελειωσω να διαβαζω ημουν σιγουρος οτι στη συνεχεια θα γραφεις για στραβο μουαγε και δισκοπλακες.. Και οντως και το καινουργιο ρουλεμαν δε θα βγαλει και πολυ.. Ποτε ρουλεμαν "κοπανιστο" ,μονο πρεσσα.Το θεμα ειναι γιατι συνεχιζει το τρεμουλο στο τιμονι..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 12:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
gmavro έγραψε: Απλά τα πράγματα πήρε ένα κλειδι από καστανιά που εκανε το έβαλε πάνω σε κάτι σίδερα και έτσι έβαλε το ρουλλεμαν. Ασ είναι καλά η βαριοπουλα. εντάξει, ήμαρτον... Ακόμη και χτυπητό να ήθελε να το πάει μέσα, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον το ειδικό kit τοποθέτησης ρουλεμάν, ώστε να μην το τραυματίσει. Εδώ έχουμε εμείς που κάνουμε το χομπυ μας, και δεν έχει αυτός στο συνεργείο του?? Όπως αυτό http://img.directindustry.com/images_di ... 247660.jpg
_________________
|
|
|
|
|
kostas90
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 13:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιαν 2012, 21:40 Δημοσιεύσεις: 109 Εικόνες: 6
|
εντάξει ρε μάστορα δεν σπας καμιά τραπεζα ρουλεμάν πας να βάλεις χαχα χαχαχαχα πόσο κατσαπλίας μπορεί να είναι !! άκου εκεί βαριοπούλα !! όπως είχα πάει εγώ σ ένα μάστορα παιδία που λέτε και πήγε να τροχίσει ένα ρουλεμάν και καθώς το συμπίεζε για να μην κουνιέτε έφυγε το ρουλεμάν και έσπασε 2 μπαμπριζ χαχαχαχα . τωρα όσο αφορα το τρέμουλο στο τιμόμι μπορεί να έιναι , ζάντα στραβή και εξωτερικα αλλα και εσωτερικα στα δαχτυλίδια που εφαρμοζει , πίεση χαμηλη στα ελαστικά αλλά αφου έχεις κάνει ζυγοστάθμηση τότε δεν ξέρω , ένας φίλος μ ένα αλφα ρομέο είχε το ίδιο τρέμουλο και αλλάξε ανάρτηση και ακρα κρεμαργιερας και έφυγε αλλα δεν ξέρω (δες το δεν έχεις να χάσεις κάτι)
_________________ http://www.greekcitroenclub.gr/gallery/image_page.php?album_id=100&image_id=530
|
|
|
|
|
gmavro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 14:21 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04 Δημοσιεύσεις: 659
|
kostas90 έγραψε: εντάξει ρε μάστορα δεν σπας καμιά τραπεζα ρουλεμάν πας να βάλεις χαχα χαχαχαχα πόσο κατσαπλίας μπορεί να είναι !! άκου εκεί βαριοπούλα !! όπως είχα πάει εγώ σ ένα μάστορα παιδία που λέτε και πήγε να τροχίσει ένα ρουλεμάν και καθώς το συμπίεζε για να μην κουνιέτε έφυγε το ρουλεμάν και έσπασε 2 μπαμπριζ χαχαχαχα . τωρα όσο αφορα το τρέμουλο στο τιμόμι μπορεί να έιναι , ζάντα στραβή και εξωτερικα αλλα και εσωτερικα στα δαχτυλίδια που εφαρμοζει , πίεση χαμηλη στα ελαστικά αλλά αφου έχεις κάνει ζυγοστάθμηση τότε δεν ξέρω , ένας φίλος μ ένα αλφα ρομέο είχε το ίδιο τρέμουλο και αλλάξε ανάρτηση και ακρα κρεμαργιερας και έφυγε αλλα δεν ξέρω (δες το δεν έχεις να χάσεις κάτι) Αστα βραστα τραγικός ο τύπος. Λέω να βάλω ρήνου πίσω ρόδα μπροστά για αρχή.... και βλέπουμε. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιούλ 2012, 12:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
agiorgitis έγραψε: gmavro έγραψε: Απλά τα πράγματα πήρε ένα κλειδι από καστανιά που εκανε το έβαλε πάνω σε κάτι σίδερα και έτσι έβαλε το ρουλλεμαν. Ασ είναι καλά η βαριοπουλα. εντάξει, ήμαρτον... Ακόμη και χτυπητό να ήθελε να το πάει μέσα, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον το ειδικό kit τοποθέτησης ρουλεμάν, ώστε να μην το τραυματίσει. Εδώ έχουμε εμείς που κάνουμε το χομπυ μας, και δεν έχει αυτός στο συνεργείο του?? Όπως αυτό http://img.directindustry.com/images_di ... 247660.jpgΕσένα θα σε πάρω στα σέρβις μου μεθαύριο που θα ξανατρέξω πάλι..... Μην μου πείς μούκ γκούκ κτλ.......
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 12:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Φίλε gmavro,θα πάς και θα βάλεις το αυτοκίνητο σε ταμπουρότορνο,για να σου φτιάξει τις δισκόλπλακες,οι οποίες μέν είναι καινούργιες,αλλά λόγω του οτι έχεις στραβή πλύμνη,στράβωσαν κι αυτές. Το κόστος είναι γύρω στο 50άρικο,αλλά θα λύσεις το θέμα σου. Μην βγάλεις ημιαξόνια,βαλβολίνες(αν πρόκειται για μπροστά),δεν υπάρχει λόγος γυρίζει πολύ αργά.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
gmavro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 23:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04 Δημοσιεύσεις: 659
|
M.M έγραψε: Φίλε gmavro,θα πάς και θα βάλεις το αυτοκίνητο σε ταμπουρότορνο,για να σου φτιάξει τις δισκόλπλακες,οι οποίες μέν είναι καινούργιες,αλλά λόγω του οτι έχεις στραβή πλύμνη,στράβωσαν κι αυτές. Το κόστος είναι γύρω στο 50άρικο,αλλά θα λύσεις το θέμα σου. Μην βγάλεις ημιαξόνια,βαλβολίνες(αν πρόκειται για μπροστά),δεν υπάρχει λόγος γυρίζει πολύ αργά. Ευχαριστω θα το συζητησω με τον αδελφο και θα σας πω. Δεν θα επρεπε εται οπως το λες να ειχαμε και τρεμουλο στο πεταλι του φρενου? Πλεον το τρεμουλο "ακομα" ειναι μονο στο τιμονι. Κατι τελευταιο . Απο την ημερα που εγινε η αλλαγη , λογικο ηταν να μπουν και καινουργια τακακια... Τα οποια ενω εχουν μπει κανονικα και με ολλα τα σιδερακια που εχουν σαν καλυμα , στις λακουβες και ειδικα το αριστερο κουδουνιζει... Ενοειται οτι φρεναρει κανονικα αλλα εχει ενα ελαχιστο κενο οταν δεν πατιεται το φρενο. Ξαναεβγαλα τα τακακια να δω και ειναι σωστα βαλμενα. Υπαρχει καμια ρυθμιση για αυτο το θεμα? Ενοειται οτι πριν αυτες τις αλλαγες καμια φορα δεν μας ειχε κανει τετοιο θεμα και εχουν αλλαχτει αλλες 2 φορες. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 22:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ρίξε στην πίσω πλευρά απο τα τακάκια(όχι αυτή που έρχεται σε επαφή με τη δισκόπλακα),λίγο κεραμεικό σπρέυ και δεν θα ξανακουδουνίσουν.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
gmavro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με άκρο. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 08:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04 Δημοσιεύσεις: 659
|
M.M έγραψε: Φίλε gmavro,θα πάς και θα βάλεις το αυτοκίνητο σε ταμπουρότορνο,για να σου φτιάξει τις δισκόλπλακες,οι οποίες μέν είναι καινούργιες,αλλά λόγω του οτι έχεις στραβή πλύμνη,στράβωσαν κι αυτές. Το κόστος είναι γύρω στο 50άρικο,αλλά θα λύσεις το θέμα σου. Μην βγάλεις ημιαξόνια,βαλβολίνες(αν πρόκειται για μπροστά),δεν υπάρχει λόγος γυρίζει πολύ αργά. Οταν ενοεις πλυμνη λες για το μουαγιε? Γιατι μπηκε καινουργιο αφου το παλιο ειχε στραβωσει.... οποτε δεν φανταζομαι να ειναι στραβες οι δισκοπλακες.... Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την αντιστρεπτικη ? Να εχει μποσικα και να κανει χαζομαρες? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
_________________
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|