Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
selemeles
|
Θέμα δημοσίευσης: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Τρί 09 Δεκ 2014, 16:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 21:45 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
|
έχει βάλει κανείς? Λόγω μειωμένου χώρου (όπως διαπιστώνετε όλοι σας) το σκέφτομαι. Τι να προσέξω, τι να αποφύγω και τι έχετε χρησιμοποιήσετε εσείς? Για τις ράγες τι προτείνετε? - Πρέπει να πηγαίνω με 90km/h όπως διάβασα κάπου? - Κάνουν αρκετό θόρυβο? Επίσης θα ήθελα να την χρησιμοποιώ και σε άλλο αυτοκίνητο (προς το παρών το Leon II) Τα φώτα σας παρακαλώ
|
|
|
|
|
selemeles
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 09:46 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 21:45 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
|
Τελικά μόνο εγώ το σκέφτομαι για Μπαγαζιερα? Δεν έχει βάλει κανείς?
Μήπως να πάω σε λύση αλλού αυτοκινήτου πχ c4 Picasso μεταχειρισμενα. ...
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 11:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Όχι δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις μόνο μέχρι 90 Κm/h (απλά δεν πολυσυμφέρει καθώς η μπαγκαζιέρα αυξάνει πολύ την μετωπική επιφάνεια και κατ' επέκταση την αντίσταση στον αέρα με συνέπεια την αισθητή αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου ειδικά σε υψηλές ταχύτητες) Ο θόρυβος είναι κάτι σχετικό.... ναι κάνουν κάποιο θόρυβο αυτό είναι αλήθεια αλλά όχι ότι δεν μπορείς να κάτσεις μέσα, βάζεις λίγο πιο ψηλά την ένταση στο ραδιόφωνο και είσαι ΟΚ Όσον αφορά τις ράγες προτίμησε κάτι επώνυμο (Thule - Mont blanc κλπ) , είναι ακριβότερες αλλά και καλύτερες και πιο "σίγουρες" και δεν χαλάνε όσες φορές και να τις βάλεις-βγάλεις ενώ κάποιες φθηνότερες σου μένουν στα χέρια κάποια στιγμή και μένεις με τα πράγματα αμανάτι και το bird in the hand (μιλάω εκ πείρας...). εγώ σου προτείνω ΤHULE (τέτοιες έχω) γιατί είναι αξιόπιστες για μια ζωή, μπαίνουν εύκολα, είναι μελετημένες και δεν πρόκειται να προξενήσουν ζημιά στο όχημα (όπως μου έκαναν οι άλλες, οι φτηνιάρικες). Και όταν δεν είναι ανάγκη, θα τις βγάζεις καθώς όταν είναι μόνιμα επάνω αυξάνει η κατανάλωση ειδικά αν έχεις και μπαγκαζιέρα. Αν η ανάγκη για κουβάλημα όμως είναι συχνή προσανατολίσου σε αγορά άλλου οχήματος...
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 12:26 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Προσοχή επίσης στο αναγραφόμενο μέγιστο βάρος οροφής του C1.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
selemeles
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 12:33 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 21:45 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
|
Οι ανάγκες είναι 3 φορές το χρόνο Αθήνα Χαλκιδική αλλά μαζί με παιδί. .. Οπότε αρκετά πράγματα Είδα μια της cam 430 Lt αλλά έχει μήκος 1,85 οπότε ίσως βγαίνει πολύ μπροστά οπότε πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση εσύ τι έχεις από Μπαγαζιερα και τι διαφορά κατανάλωσης είδες? Με πόσο πηγαίνεις?
ΥΓ όντως πόσο βάρος οροφής λέει η citroen? Από ότι είδα οι μπαγαζιερες λένε 50 κιλά
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 16:24 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Εγώ δεν έχω μπαγκαζιέρα ( ευτυχώς το C5 xωράει πραμα ) αλλά κουβαλάω σχεδόν μόνιμα το καλοκαίρι ένα καγιάκ το οποίο έχει περίπου τον ίδιο όγκο και επιφάνεια με μπαγκαζιέρα και έχω δει διαφορά εως και 3Lt/100 Km σε ταχύτητες 120-140 Km/h ενώ στα 80-90 Km/h σκάρτο 1 λίτρο διαφορά.
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
spiderman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 19:28 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40 Δημοσιεύσεις: 391 Τοποθεσία: Ελλάδα
|
ταξιδεψα-ευτυχως για λιγη ωρα- περιπου 100χλμ με ενα Fiat Panda 100hp με μπαγκαζιέρα οροφής. Μεχρι 110, ο θορυβος ειναι οκ.Πιο πολυς, αλλά οκ. Μετά, γινεται παλμικός η χροιά, και καπου στα 140 κουραστικος για τα δικά μου αυτιά. και των αλλων 3 που ηταν μέσα. Επισης, επηρεάζεται αρκετα απο τον πλευρικο ανεμο, ευκολοτερα απο ο,τι χωρις αυτη. Επισης, αν εχεις ηλιοροφη ανοιγομενη με γυαλι προς τα πανω, πρακτικα την ξεχνας. Υπαρχουν ειδικά σποιλερς που μειωνουν το θορυβο. Δε θα εβαζα. Θα προτιμουσα τρέιλεράκι ή θα πηγαινα σε αλλο αμαξι με τα ιδια λεφτά με το δικό μου.
_________________ The Italian Job.gr Passione Stile Velocita
Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive ...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
www.drpatsis.gr
|
|
|
|
|
selemeles
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαγαζιερα οροφης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 23:49 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 21:45 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
|
Ηλιοροφή δεν έχω Είναι μεγάλη απόσταση που πρέπει να κάνω, οπότε δε θέλω να πηγαίνω με 100... αλλά με 120 γιατί φαίνεται η διαφορά! Πιστεύω πως σε κάθε αυτοκίνητο ίσως είναι διαφορετική η αίσθηση του ήχου και των κρατημάτων, για αυτό ρωτάω για το δικό μας αυτοκίνητο τι γίνεται. Το panda ίσως γενικά να είναι πιο ευπαθη σε πλαγιους ανέμους γιατί ειναι πιο ψηλο Έχω το C1 style του 2010. Με μια μικρή αναζήτηση αντίστοιχα λεφτά έχει το megane 2009, αλλά είναι renault Επίσης μου αρέσει το C4 picasso 2010 diesel αλλά πάει 11,000+ (άσχετο)
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|