Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KF
|
Θέμα δημοσίευσης: C1 για αναπηρική χρήση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 15:42 |
|
|
Για και χαρά σε όλους και όλες!
Θέλω να προβώ στην αγορά ενός c1 με αυτόματο κιβώτιο,για αναπηρική χρήση.το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να το κάνω test drive αν δεν διασκευαστεί πρώτα σε αναπηρικό.
Θα ήθελα να μου πείτε οι κάτοχοι αυτού του μικρού,πως συμπεριφέρεται στο δρόμο;,είναι άνετο;,τι κατανάλωσή έχει;.σας έχει βγάλει προβλήματα, αν ναι τι είδους;.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
|
|
|
|
|
heartless
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 18:09 |
|
Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ 2007, 17:56 Δημοσιεύσεις: 271 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Με 15000χλμ. απο το Μαρτη δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα μηχανικο, που για μενα ειναι το σημαντικοτερο. Το μονο προβλημα, αν μπορεις να το πεις ετσι ειναι με το ραδιοφωνο, οπου μερικες φορες δεν ανοιγει μονο του με το που βαλω μπρος, κι αν το ανοιξω και το κλεισω μετα δεν ξανανοιγει. Τα κρατηματα του ειναι ιδιαιτερα καλα. Μαλιστα ενθουσιασαν τον πατερα μου οταν του το ειχα αφησει Γιαννενα και μου το εφερε Αθηνα. Επισης τα φρενα του ειναι πολυ καλα, αν και το abs ενεργοποιειται ευκολα. Η καταναλωση του ελαχιστη.. Σε μικτο κυκλο στην Αθηνα καιει 20
|
|
|
|
|
KF
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Οκτ 2007, 15:06 |
|
|
Είμαι κάτοχος ενός honda hr-v,είμαι ικανοποιημένος εως τώρα,το εχω 6 χρόνια και δεν εχει κάνει κιχ.Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις όμως είναι μέσα στην πόλη και σε μερη που δεν υπάρχουν πάρκιν.Μπήκα σε ενα c1 στην περασμένη έκθεση στο ελληνικό.Πραγματικά ενθουσιάστηκα απο αυτό το μικρό σε σχέση με τα άλλα δυο αδελφάκια του.Το smart ηταν αλλη μια επιλογή αλλα αυστηρά για δυο.Η κατανάλωση είναι ένα θέμα που καίει και χαίρομαι που μαθαίνω ότι είναι όντως οικονομικό γιατί αλλα χιλιαράκια πίνουν πολύ.Το honda πίνει και αυτό ,μεσα στη πόλη εχει φτάσει και 14l.Δεν κάνω και πολλές εξορμήσεις εκτός Αθήνας αλλα απο τα γραφόμενα άλλων χρηστών πιστεύω ότι για που στο τόσο θα με πάει καλά και στην εθνική οδό.Μπορείτε να μου πείτε οι κάτοχοι σε τι χρώμα το έχετε; ,σκέφτομαι το λευκό,αλλά δεν εχω δει κανένα στο δρόμο,μόνο κόκκινα και γκρι.
|
|
|
|
|
KF
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2007, 23:14 |
|
|
Πρόσφατα η αντιπροσωπία της peugeuot έβγαλε μια sport-look εκδοση του 107.Εχει ακουστεί αν θα κινηθεί ανάλογα και η citroen?Ζητώ συγνώμη αν έχει αναφερθεί και σε κάποιο άλλο ποστ και δεν επεσε στην αντίληψη μου!
|
|
|
|
|
engelo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 08:47 |
|
|
Λοιπόν φίλε άκου,
Το αυτοκίνητο είναι αλλού, πάρα πολύ όμορφο, γρήγορο, κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό.
Το μοτέρ είναι daihatsu και είναι απίθανο, το σασμάν sensodrive είναι citroen και εδώ τα χαλάμε λιγάκι, αλλά είναι και σειριακό.
Απ' ότι έχω ακούσει ανάβει τακτικά το check-engine του σασμαν !!! (το καλό είναι ότι ΔΕΝ βγάζει προβλήματα το σασμάν αλλά του κάνουν upgrade!!!)
Και εμένα σήμερα μου άνοιξε (έχω 5,900km) και θα το πάω στη CITROEN.
|
|
|
|
|
kage
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2007, 13:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 13:56 Δημοσιεύσεις: 65 Τοποθεσία: 12
|
το μοτερ του c1 einai Daihatsu?δεν νομιζω,απ οσο ξερω ειναι κατασκευασμενο απο την αρχη απο την συνεργασια κ των 3 γαλλων.
|
|
|
|
|
engelo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2007, 18:37 |
|
|
kage έγραψε: το μοτερ του c1 einai Daihatsu?δεν νομιζω,απ οσο ξερω ειναι κατασκευασμενο απο την αρχη απο την συνεργασια κ των 3 γαλλων.
1ον Το μοτέρ μέσα γράφει παντού ΤΟΥΟΤΑ
2ον Η Daihatsu έχει αγοραστεί από την ΤΟΥΟΥΑ
3ον Η γραμμή παραγωγής είναι στην Τσεχία και βγαίνουν τα C1, 107 και TOYOTA AYGO..
|
|
|
|
|
kage
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 01:18 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 13:56 Δημοσιεύσεις: 65 Τοποθεσία: 12
|
engelo έγραψε: Το μοτέρ είναι daihatsu και είναι απίθανο, το σασμάν sensodrive είναι citroen και εδώ τα χαλάμε λιγάκι, αλλά είναι και σειριακό.
κ γιατι λες οτι εινα daihatsu?
gia ποιο μιλαγες τελικα C1 h cuore?
οποτε το cuore ειναι ιδιο με το c1?
4.6l/h λεει μεικτο κυκλο στο c1 4.4 to cuore
|
|
|
|
|
anestakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 22:32 |
|
Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34 Δημοσιεύσεις: 271 Τοποθεσία: Κοζάνη
|
Ο κινητήρας παιδία, είναι daihatsu και πολύ πιθανό να είναι και ο ίδιος με το cuore, όσο για το άλλο θέμα, είμαι και εγώ ευχαριστημένος με το μικρό μου, από κατανάλωση, δεν το συζητώ, από 1,8 που είχα και έπεσα στα 1000 και μάλιστα οικονομικότατο, έχω βρει τι υγειά μου. Ξεχνάω να το γεμίσω. Βέβαια στα Κοζάνη – Θεσσαλονίκη κουράζει, αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας, αυτοκίνητο πόλης είναι, όσοι φίλοι μου το οδήγησαν όλοι μου παν πως είναι το ποιο ευκολοδήγητο αυτοκίνητο που έχουν πάρει. Όταν χρειαστεί έχει και το γκαζάκι του, νευρικούλι λίγο είναι… Το σασμάν είναι ένα μάτσο από χάλια, είναι λίγο σαν να ανακατεύεις τη φασολάδα στο καζάνι του στρατού, οι ζάντες μου στράβωσαν από τις λακκούβες, αυτά. Μηχανικά και σε θέματα σταθερότητας στο δρόμο είναι δοκιμασμένα πολύ καλό, πιστέψτε με γιατί εδώ ρίχνει και χιονάκι μπόλικο και έχει γίνει τεστ πάνω στα χιόνια και το abs και η όλη οδική του συμπεριφορά σε κατάσταση πλαγιολίσθησης. Κανένα άλλο πρόβλημα από όλα που αναφέρουν οι υπόλοιποι, όπως με το ράδιο το κουμπάκι alarm κ.ο.κ.
_________________ http://delpi.portfolio.artlimited.net/
|
|
|
|
|
mike86
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 15:26 |
|
|
c1, aygo, 107 kai cuore φοραν ακριβως τον ιδιο κινητηρα.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|