Συγγραφέας |
Μήνυμα |
S@RAMARA
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιουν 2008, 20:20 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58 Δημοσιεύσεις: 269 Τοποθεσία: Κορινθος
|
kage έγραψε: τι σχεση εχoyn τα saxoralla me to c1? πιστευεις οτι αντεχει το c1 120αλογα?[/list]
ποιος ο λογος να μην το αντεχει? με την ιδια λογικη γιατι να το αντεχει το σαχο. το 1,1 σαχο δεν ειναι τονο ετσι κ το σ1. σαν πλαισιο το σ1 εχει σιγουρα καλυτερο απ το σαχο γιατι ειναι πολυ πιο συγχορονο εχει ζωνες παραμορφωσεις μπαρες ασφλαεις χαλβδινα σημεια κ 4 αστερια στα κρασ τεστ. το σασι ειναι πολυ καλο κ αντεχει με ορισμενες μετατροπουλες κ μιρκομεσαιο στανταρ..
_________________ Twilightwingo
|
|
|
|
|
georgio3gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιουν 2008, 20:56 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48 Δημοσιεύσεις: 155 Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
|
S@RAMARA έγραψε: kage έγραψε: τι σχεση εχoyn τα saxoralla me to c1? πιστευεις οτι αντεχει το c1 120αλογα?[/list] ποιος ο λογος να μην το αντεχει? με την ιδια λογικη γιατι να το αντεχει το σαχο. το 1,1 σαχο δεν ειναι τονο ετσι κ το σ1. σαν πλαισιο το σ1 εχει σιγουρα καλυτερο απ το σαχο γιατι ειναι πολυ πιο συγχορονο εχει ζωνες παραμορφωσεις μπαρες ασφλαεις χαλβδινα σημεια κ 4 αστερια στα κρασ τεστ. το σασι ειναι πολυ καλο κ αντεχει με ορισμενες μετατροπουλες κ μιρκομεσαιο στανταρ..
Τα 4 αστερια στις συγκρουσεις δεν τα πηρε το C1 γιατι εχει μεγαλη ακαμψια στις στρεβλωσεις αλλα γιατι η στρεβλωση που δημιουργειται κατα την συγκρουση δεν μεταφερεται στους επιβατες αλλα απορροφαται απο το σασι... Οσον αφορα το saxo 1100, το σασι του δεν διαφερει απο του VTS τοσο στην 3θυρη οσο και στην 5θυρη εκδοση...Ειδικα η 3θυρες εκδοσεις εχουν ακριβως τις ιδιες ενισχυσεις με το VTS 16v... Εκτος αυτου οταν βαζει καποιος μοτερ 16ν σε 1100 βαζει και τα παρελκομενα(ψαλιδια, ζαμφορ, ακρα κτλ) απο VTS...Στο C1 απο τι θα βαλει; Και πως θα στριβει στα πολλα ενα αυτοκινητο το οποιο απο το εργοστασιο εχει κατασκευαστει ωστε να κινειται με μικρες ταχυτητες; Εκτος και αν θελει καποιος να εχει ενα αυτοκινητο οπως ηταν το Uno turbo...Δλδ μονο δυναμη και μετα χαντακι...
|
|
|
|
|
S@RAMARA
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιουν 2008, 21:44 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58 Δημοσιεύσεις: 269 Τοποθεσία: Κορινθος
|
georgio3gr έγραψε: S@RAMARA έγραψε: kage έγραψε: τι σχεση εχoyn τα saxoralla me to c1? πιστευεις οτι αντεχει το c1 120αλογα?[/list] ποιος ο λογος να μην το αντεχει? με την ιδια λογικη γιατι να το αντεχει το σαχο. το 1,1 σαχο δεν ειναι τονο ετσι κ το σ1. σαν πλαισιο το σ1 εχει σιγουρα καλυτερο απ το σαχο γιατι ειναι πολυ πιο συγχορονο εχει ζωνες παραμορφωσεις μπαρες ασφλαεις χαλβδινα σημεια κ 4 αστερια στα κρασ τεστ. το σασι ειναι πολυ καλο κ αντεχει με ορισμενες μετατροπουλες κ μιρκομεσαιο στανταρ.. Τα 4 αστερια στις συγκρουσεις δεν τα πηρε το C1 γιατι εχει μεγαλη ακαμψια στις στρεβλωσεις αλλα γιατι η στρεβλωση που δημιουργειται κατα την συγκρουση δεν μεταφερεται στους επιβατες αλλα απορροφαται απο το σασι... Οσον αφορα το saxo 1100, το σασι του δεν διαφερει απο του VTS τοσο στην 3θυρη οσο και στην 5θυρη εκδοση...Ειδικα η 3θυρες εκδοσεις εχουν ακριβως τις ιδιες ενισχυσεις με το VTS 16v... Εκτος αυτου οταν βαζει καποιος μοτερ 16ν σε 1100 βαζει και τα παρελκομενα(ψαλιδια, ζαμφορ, ακρα κτλ) απο VTS...Στο C1 απο τι θα βαλει; Και πως θα στριβει στα πολλα ενα αυτοκινητο το οποιο απο το εργοστασιο εχει κατασκευαστει ωστε να κινειται με μικρες ταχυτητες; Εκτος και αν θελει καποιος να εχει ενα αυτοκινητο οπως ηταν το Uno turbo...Δλδ μονο δυναμη και μετα χαντακι...
για την ασφλαεια.. το σαχο η δυναμη κ μεταφερεται στους επιβατες κ το παιρνει κ το σασι. αν δεις το κρασ τεστ στα 2 σχεδον κοβεται. το σ1 δεν τσσακιζουν καν οι κολωνες του. αυτο σημαινει οτι εχει κ μεγαλυτερη ακαμψια με της απαραιτητες βετλιωσεις. ( μεγαλυτερς ζαντες πιο φαρδια δοκος αλλλα φρενα πιο σκληρα ελατηρια κτλ κτλ ανετοτα μπαινει με τα πολλα. δεν ειπα οτι διαφερει το σασι του απλου σαχο,, απλα σου λεω οτι αφου το 1,1 ηταν ηπαι ρυθμισμενο κ πολης με τις αλλαγες εγινε το καλυτερο σουπερ μινι(1,6βτς)..
_________________ Twilightwingo
|
|
|
|
|
georgio3gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιουν 2008, 00:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48 Δημοσιεύσεις: 155 Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
|
Επετρεψε μου να συνεχισω να εχω τις αμφιβολιες μου... Και για να σου δωσω ακομα περισσοτερο να καταλαβεις τι εννοω, ειναι σαν να παιρνουμε το σασι ενος Χιουνται ατος και να του βαζουμε μοτερ με 120 αλογα... Οτι και να του κανεις απο την στιγμη που απο το εργοστασιο δεν εχει μελετηθει για αυτο τον σκοπο-χρηση, παλι δεν προκειται να κερδισεις παρα ελαχιστα... Το στριψιμο ειναι σχετικο...Ολα τα αυτοκινητα αν εχει κανεις καλο στον εγκεφαλο μπορουν να στριψουν γρηγορα...Η διαφορα ειναι στην συμπεριφορα τους στο οριο... Εκτος και αν προτιθεσαι να δωσεις οσο θα σου παει η μετατροπη για να φτασεις τα 120 αλογα και για το στησιμο και φυσικα να αρχισεις να ψαχνεις για πατεντες(δισκοφρενα πισω απο C2 αν μπαινουν φυσικα, στενα ελατηρια απο saxorallo με φτιαχτα πιατελα για το C1 π.χ κτλ κτλ)...
|
|
|
|
|
S@RAMARA
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 01:18 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58 Δημοσιεύσεις: 269 Τοποθεσία: Κορινθος
|
georgio3gr έγραψε: Επετρεψε μου να συνεχισω να εχω τις αμφιβολιες μου... Και για να σου δωσω ακομα περισσοτερο να καταλαβεις τι εννοω, ειναι σαν να παιρνουμε το σασι ενος Χιουνται ατος και να του βαζουμε μοτερ με 120 αλογα... Οτι και να του κανεις απο την στιγμη που απο το εργοστασιο δεν εχει μελετηθει για αυτο τον σκοπο-χρηση, παλι δεν προκειται να κερδισεις παρα ελαχιστα... Το στριψιμο ειναι σχετικο...Ολα τα αυτοκινητα αν εχει κανεις καλο στον εγκεφαλο μπορουν να στριψουν γρηγορα...Η διαφορα ειναι στην συμπεριφορα τους στο οριο... Εκτος και αν προτιθεσαι να δωσεις οσο θα σου παει η μετατροπη για να φτασεις τα 120 αλογα και για το στησιμο και φυσικα να αρχισεις να ψαχνεις για πατεντες(δισκοφρενα πισω απο C2 αν μπαινουν φυσικα, στενα ελατηρια απο saxorallo με φτιαχτα πιατελα για το C1 π.χ κτλ κτλ)...
λεω για εργοστασιακη μετατροπη. φρενα ελατηρια κ ενα χαμηλωμα κτλ κτλ απο μαμα βαλτου κ ενα εσπ κ σε ακραιεσ ακταστασεις ειναι οκκ. αν ειδες ενα μεγαλο συγκριτικο του αυτοτριτη για τα μικρα , ελεγε για το 107ρς οτι συμπεριφερεται σαν μικρο gti με μονη διαφορα τις χαμηλοπροφιλες 15αρες. του ατος το σασι δεν εχει σχεση με του σ1.. το σ1 σαν αμαξι ειναι μετριο λογω ποιοτητας κτλ κτλκ αυτο γιατι ηθελαν να το κρατησουν χαμηλα στη τιμη.. το σασι του ομως ειναι πολυ καλο κ βαρυ απ οτι εχω ακουσει.. το αμαξι μπορει να ζυγιζει 900 κιλα αλλαδεν εχει κ πολλα πολλα επανω.. αρα το σασι εχει πολυ μεγαλο μεριδιο....
_________________ Twilightwingo
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 10:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Για ποιο VT S λέμε τώρα ! Εδώ έχουμε τον διάβολο τον ίδιο
197 αλογάκια από 1800 turbo μοτέρ από Toyota ΜR2! 0-100 σε λιγότερο από 6 sec,17" ζάντες,roll cage,ζωνες 4 σημείων και...είναι νόμιμο για τον δρόμο!
Ξέχασα το πιο σημαντικό ...100.000 λίρες δηλαδή ...125 κ κάτι ψιλά σε ευρώ! ..... Αντε Σοφία καλορίζικο ρε
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
kage
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 05:04 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 13:56 Δημοσιεύσεις: 65 Τοποθεσία: 12
|
δεν ειναι τυχαιο που εχουν ρολλ μπαρ k αλλη αεροδυναμικη+μηχανη...
<<Αν και ποτέ δε θα μπει στην παραγωγή,
Αυτό καθώς το συγκεκριμένο concept, φοράει turbo κινητήρα 1.8lt, τοποθετημένο μάλιστα στο κέντρο, ο οποίος διαθέτει 197ps. Φυσικά, η Toyota δεν ασχολήθηκε μόνο με τον κινητήρα, κι έτσι φρόντισε το Aygo Crazy να εφοδιαστεί με τις ανάλογες αναρτήσεις και τροχούς, roll cage στο εσωτερικό, αγωνιστικού τύπου καθίσματα και ζώνες καθώς και τιμόνι της Sparco.
Σύμφωνα με αυτούς που οδήγησαν το Aygo Crazy, η κατανομή βάρους και η γεωμετρία του αυτοκινήτου έχουν ρυθμιστεί από την αρχή με σκοπό το πισωκίνητο και κεντρομήχανο Aygo Crazy να προσφέρει απολαυστικές βόλτες και έντονες πλαγιολισθήσεις>>
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=237
------------------
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_c1.html c1gt <<However, the changes are more than just cosmetic, with a huge air intake at the front used to extract maximum pace from the 125bhp engine. Traditional doors have been replaced by gullwings, while the sill has been raised to ensure the GT remains as stiff as possible. >>
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 18:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Πιστευω οτι και τα δυο θα βγουν στην παραγωγη αλλα οχι μεσα απο το εργοστασιο (αν με καταλαβαινεται τι εννοω). Σιγουρα ομως σε 2-3 χρονια η βελτιωση αυτη θα ειναι το καλυτερο λογω ελαφριας καροτσας. Κατι το οποιο συμβαινει τωρα με τα ΑΧ και τα rallye 1.3 που ολοι τα κανουν 1.6 16V ετσι θα συμβει και με αυτα.
|
|
|
|
|
georgio3gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 19:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48 Δημοσιεύσεις: 155 Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
|
sterpc έγραψε: Πιστευω οτι και τα δυο θα βγουν στην παραγωγη αλλα οχι μεσα απο το εργοστασιο (αν με καταλαβαινεται τι εννοω). Σιγουρα ομως σε 2-3 χρονια η βελτιωση αυτη θα ειναι το καλυτερο λογω ελαφριας καροτσας. Κατι το οποιο συμβαινει τωρα με τα ΑΧ και τα rallye 1.3 που ολοι τα κανουν 1.6 16V ετσι θα συμβει και με αυτα.
Δεν αποκλειεται βελτιωτες να το κανουν στο μελλον... Το θεμα ειναι οτι το C1 δεν ειναι φθηνο αμαξι να αγοραστει εστω και σαν μεταχειρισμενο σε σχεση με ενα ΑΧ ή rallye 13αρι και το κοστος μαζι με την μετατροπη θα ειναι καμποσο...Απο αποψη επιδοσεων πιστευω οτι θα πηγαινει σαν saxo μιας και το βαρος θα ειναι παραπλησιο...
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 19:27 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Σιγουρα και χωρις αμφιβολια συμφωνω αλλα με δεδομενο οτι οι τιμες στα C1 εχουν πεσει ηδη τουλαχιστον 2000 ευρω απο την τιμη αγορας (περιπου) και μπορεις να βρεις ενα στα 7000ευρω δεν εχεις παρα να περιμενεις να παρεις ενα γυρω στα 2000-3000 ευρω μετα απο καποια χρονια και να το κανεις Vts αφου και τα ανταλλακτικα citroen γινονται πολυ φτηνα οσο παιρναει ο καιρος και απλο ειναι οσο αναφορα την κατασκευη και δεν θα στοιχιζει και μια περουσια. Τωρα απο εκει και περα πιστευω οτι ο καιρος θα δειξει αν γινουν ολα αυτα ή θα παραμεινουν απλως φιλολογικες συζητησεις.
|
|
|
|
|
ark
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 10:56 |
|
|
κριμα που μερικοι σπευσατε να επικρινετε αυτο που ειπα στην αρχη
εννοουσα εργοστασιακη βελτιωση και οχι αλχημειες στην τυχη απο τυχαιους μηχανικους
συνεχιζω παντως να το θεωρω ενα σχεδιο το οποιο θα μπορουσε να γινει με αρκετη επιτυχια
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 12:39 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Φιλε μου δεν μπορεις να χαρακτηριζεις τυχαιους ολους τους μηχανικους γιατι υπαρχουν αρκετοι βελτιωτικοι οικοι απο μηχανικους (βλεπε Παυλος Αλεπης, Καντερες κ.α.) που ειναι master στα citroen και peugeot. Mην ξεχνας οτι ο Αλεπης εχει αυτη τη στιγμη το δυνατοτερο ατμοσφαιρκο στην Ελλαδα ΑΧ dragster και ενα AX υπερκυβισμενο στα 1.8 απο τον Αλεπη ξεμπαζωσε τα Μεγαρα γυρνωντας σε 0.55,310 πληρως αξιοπιστα. Αρα αν καποιος τετοιος μηχανικος αναλαβει αυτο το project (με μηχανικα C2 vts σε C1) το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι εργοστασιακου επιπεδου. Αλλιως αν πεσεις σε κανενα τσαρλατανο ξεχνα το απο την αρχη το ολο project.Αλλωστε στις μετατροπες πρεπει πρωτα εσυ να κανεις μια ερευνα αγορας και να εχεις μελετησει πολυ το θεμα απο παρα πολλες πηγες πριν προβεις σε οποιαδηποτε ενεργεια γιατι μετα και αμαξι δεν θα εχεις και χρηματα ασκοπα θα εχεις χασει και θα ξενερωσεις. Ενας αλλος παραγοντας ειναι για τι χρηση το θες το αυτοκινητο, το θες για βολτα για κοντρες η για μεσο μετακινησης? Ειναι ασκοπο να ξοδευεις χρηματα σε ενα αυτοκινητο μονο και μονο για να το ταλαιπωρεις μεσα στην κινηση και να γραφει χλμ σταματα-ξεκινα. Ειναι και αλλα πολλα που χριζουν συζητησης σε ενα τετοιο θεμα οπως και ποση ορεξη εχεις και χρονο για να χαλαλιζεις μερες ολοκληρες μακρια απο την κοπελα η την οικογενεια για να τρεχεις και να ξηλωνεις ανταλλακτικα που θα σου χρειαστουν.
Παντως συμφωνω μαζι σου αυτο το project εχει πολυ ψωμι, το τμημα marketing δεν ξερω τι κανει τοσο καιρο και δεν ενεργοποιειται γιατι σιγουρα απο το μυαλο των μηχανικων της citroen εχει περασει σαν project η ολη ιδεα.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|