Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 21:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
sterpc έγραψε:
Φιλε μου δεν μπορεις να χαρακτηριζεις τυχαιους ολους τους μηχανικους γιατι υπαρχουν αρκετοι βελτιωτικοι οικοι απο μηχανικους (βλεπε Παυλος Αλεπης, Καντερες κ.α.) που ειναι master στα citroen και peugeot. Mην ξεχνας οτι ο Αλεπης εχει αυτη τη στιγμη το δυνατοτερο ατμοσφαιρκο στην Ελλαδα ΑΧ dragster και ενα AX υπερκυβισμενο στα 1.8 απο τον Αλεπη ξεμπαζωσε τα Μεγαρα γυρνωντας σε 0.55,310 πληρως αξιοπιστα. Αρα αν καποιος τετοιος μηχανικος αναλαβει αυτο το project (με μηχανικα C2 vts σε C1) το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι εργοστασιακου επιπεδου. Αλλιως αν πεσεις σε κανενα τσαρλατανο ξεχνα το απο την αρχη το ολο project.Αλλωστε στις μετατροπες πρεπει πρωτα εσυ να κανεις μια ερευνα αγορας και να εχεις μελετησει πολυ το θεμα απο παρα πολλες πηγες πριν προβεις σε οποιαδηποτε ενεργεια γιατι μετα και αμαξι δεν θα εχεις και χρηματα ασκοπα θα εχεις χασει και θα ξενερωσεις. Ενας αλλος παραγοντας ειναι για τι χρηση το θες το αυτοκινητο, το θες για βολτα για κοντρες η για μεσο μετακινησης? Ειναι ασκοπο να ξοδευεις χρηματα σε ενα αυτοκινητο μονο και μονο για να το ταλαιπωρεις μεσα στην κινηση και να γραφει χλμ σταματα-ξεκινα. Ειναι και αλλα πολλα που χριζουν συζητησης σε ενα τετοιο θεμα οπως και ποση ορεξη εχεις και χρονο για να χαλαλιζεις μερες ολοκληρες μακρια απο την κοπελα η την οικογενεια για να τρεχεις και να ξηλωνεις ανταλλακτικα που θα σου χρειαστουν.

Παντως συμφωνω μαζι σου αυτο το project εχει πολυ ψωμι, το τμημα marketing δεν ξερω τι κανει τοσο καιρο και δεν ενεργοποιειται γιατι σιγουρα απο το μυαλο των μηχανικων της citroen εχει περασει σαν project η ολη ιδεα.


+10000000

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Από το 2010 στη Ρωσία η PSA Peugeot Citroen!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: FOTINI
Απαντήσεις: 4
Προβλημα με αυτοματο σασμαν Peugeot 107
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
NEO PEUGEOT 508 ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 77
Citroen Saxo 1.4i σαν κατι να μου φαινετε λαθος :s
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MrSaxoBeat
Απαντήσεις: 0
Συμμαζεμα citroen saxo 1400 75ps
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: some1
Απαντήσεις: 52
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ