sterpc έγραψε:
Φιλε μου δεν μπορεις να χαρακτηριζεις τυχαιους ολους τους μηχανικους γιατι υπαρχουν αρκετοι βελτιωτικοι οικοι απο μηχανικους (βλεπε Παυλος Αλεπης, Καντερες κ.α.) που ειναι master στα citroen και peugeot. Mην ξεχνας οτι ο Αλεπης εχει αυτη τη στιγμη το δυνατοτερο ατμοσφαιρκο στην Ελλαδα ΑΧ dragster και ενα AX υπερκυβισμενο στα 1.8 απο τον Αλεπη ξεμπαζωσε τα Μεγαρα γυρνωντας σε 0.55,310 πληρως αξιοπιστα. Αρα αν καποιος τετοιος μηχανικος αναλαβει αυτο το project (με μηχανικα C2 vts σε C1) το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι εργοστασιακου επιπεδου. Αλλιως αν πεσεις σε κανενα τσαρλατανο ξεχνα το απο την αρχη το ολο project.Αλλωστε στις μετατροπες πρεπει πρωτα εσυ να κανεις μια ερευνα αγορας και να εχεις μελετησει πολυ το θεμα απο παρα πολλες πηγες πριν προβεις σε οποιαδηποτε ενεργεια γιατι μετα και αμαξι δεν θα εχεις και χρηματα ασκοπα θα εχεις χασει και θα ξενερωσεις. Ενας αλλος παραγοντας ειναι για τι χρηση το θες το αυτοκινητο, το θες για βολτα για κοντρες η για μεσο μετακινησης? Ειναι ασκοπο να ξοδευεις χρηματα σε ενα αυτοκινητο μονο και μονο για να το ταλαιπωρεις μεσα στην κινηση και να γραφει χλμ σταματα-ξεκινα. Ειναι και αλλα πολλα που χριζουν συζητησης σε ενα τετοιο θεμα οπως και ποση ορεξη εχεις και χρονο για να χαλαλιζεις μερες ολοκληρες μακρια απο την κοπελα η την οικογενεια για να τρεχεις και να ξηλωνεις ανταλλακτικα που θα σου χρειαστουν.
Παντως συμφωνω μαζι σου αυτο το project εχει πολυ ψωμι, το τμημα marketing δεν ξερω τι κανει τοσο καιρο και δεν ενεργοποιειται γιατι σιγουρα απο το μυαλο των μηχανικων της citroen εχει περασει σαν project η ολη ιδεα.
+10000000