Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011, 22:57
Δημοσιεύσεις: 10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
(Αν το έχω γράψει σε λάθος κατηγορία, μετακινήστε το όπου νομίζετε)

Καλησπέρα σε όλους!

Πριν 6 μήνες έβγαλα δίπλωμα και πριν λίγες μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο C1 Style του 2006. Και μαζί με το αυτοκίνητο ήρθαν και πολλές απορίες, μερικές από τις οποίες είναι οι εξής:

1. Λίγες μέρες αφού πήρα το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπεία, πήγα να μετρήσω την πίεση των ελαστικών και ήταν 39-44. Μου φάνηκε υπερβολική, γιατί εγώ ήξερα ότι η πίεση πρέπει να είναι 30 κι άντε λίγο παραπάνω το καλοκαίρι. Έτσι την έριξα στο 31-32 και στα 4 λάστιχα. Η αλήθεια είναι ότι η αίσθηση ήταν καλύτερη πριν, αλλά τα νούμερα μου φάνηκαν πολύ μεγάλα για να τα αφήσω. Από την άλλη όμως, το αυτοκίνητο είχε περάσει από πλήρη έλεγχο και σέρβις στην αντιπροσωπεία πριν το παραλάβω, οπότε γιατί αυτοί μου το παρέδωσαν έτσι; Κάτι μου διαφεύγει κι έχω μπερδευτεί.

2. Το αυτοκίνητο έχει εργοστασιακό συναγερμό, οπότε αυτό σημαίνει ότι αν θέλω δεν μπορώ να κλειδώσω το αυτοκίνητό μου χωρίς να μπει ο συναγερμός; Γιατί υπάρχουν φορές που δε θέλω να μπει, όπως π.χ. όταν λόγω καιρικών καταστάσεων χτυπάει με το παραμικρό. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Ή το αφήνω να χτυπάει ή το αφήνω ξεκλείδωτο; Μέση λύση δεν υπάρχει; Επίσης, ξεκλειδώνοντας, μέχρι να βάλω το παιδί στο καθισματάκι, να του δέσω τις ζώνες, να φορτώσω και 2-3 πράγματα, έχει αρχίσει πάλι και χτυπάει και πρέπει να είμαι συνεχώς με τον τηλεχειρισμό στο χέρι ώστε να το ξαναξεκλειδώνω για να μη σηκώσει τη γειτονιά στο πόδι μεσημεριάτικα. Καλός ο συναγερμός, εννοείται πως τον θέλω, αλλά έτσι όπως είναι μου έχει σπάσει τα νεύρα. Παίρνει μετατροπές; Κι αν ναι, που απευθύνομαι και πόσο κοστίζουν πάνω-κάτω;

3. Το αυτοκίνητο έχει αισθητήρες παρκαρίσματος. Δεν ξέρω αν περιλαμβάνονται στην έκδοση Style ή αν το είχε προσθέσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Το πρόβλημα είναι πως όταν βάζω την όπισθεν είτε υπάρχει κάτι πίσω από το αυτοκίνητο, είτε το χάος, αυτό κάνει μπιπ-μπιπ-μπιπ. Κοινώς, η μόνη βοήθεια που μου προσφέρει είναι να ξέρω ότι έχω μέσα την όπισθεν κι ότι δε θα πάει μπροστά άμα πατήσω γκάζι. Είναι λογικό αυτό; Όταν δεν έχει απολύτως τίποτα από πίσω, δε θα έπρεπε να το... βουλώνει;

4. Ο συμπλέκτης πιάνει ΠΟΛΥ ψηλά και δε με βολεύει καθόλου. Μέχρι και ο πατέρας μου που είναι 40 χρόνια οδηγός, μου είπε ότι τον βρίσκει υπερβολικά ψηλά. Από την αντιπροσωπεία που το αγόρασα, όταν τους ζήτησα να τον κατεβάσουν, μου είπαν πως έτσι έπρεπε να είναι κι ότι όλα αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να τον έχουν τόσο ψηλά, γιατί αλλιώς θα πατινάρει. Ισχύει αυτό; Τα άλλα αυτοκίνητα που τον έχουν σε νορμάλ ύψος δηλαδή τι διαφορετικό έχουν από τα C1; :hmm


Τελευταία επεξεργασία από lia και Δευτ 22 Αύγ 2011, 10:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Καλωσήρθες!

1)Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια. Κοίτα στο ταμπελάκι με τις πιέσεις ελαστικών (συνήθως στην κολώνα στην πόρτα του οδηγού) για να δείς ποιά πίεση πρεπει να έχεις. Μην βάζεις στην τύχη...
Βέβαια μπορείς να βάλεις λίγο λιγότερη πίεση απο το κανονικό, αν δείς οτι κοπανάει πολύ. Συνήθως 0.1bar κάτω απο το κανονικό είναι μια χαρά... Αλλά όχι πιο κάτω.

2)Σίγουρα έχει εργοστασιακό συναγερμό; Σε κάποιους συναγερμούς που βάζουν (του εμπορίου - όχι αυθεντικούς) για να μην χτυπάει μόλις ξεκλειδώσεις, πρεπει μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να βάλεις μπροστά τον κινητήρα. Δοκίμασέ το...

3)Αν ο ήχος ακούγετα απο τα ηχεία τότε είναι εργοστασιακός. Αν ακούγεται απο κάποιο μικρό ηχειάκι στην πίσω μεριά, τότε είναι του εμπορίου. Και συνήθως οι του εμπορίου έχουν τα προβλήματα που λές. Ειδικά όταν βρέχει και μπερδεύουν τη βροχή με τα ...εμπόδια!

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: lia
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011, 22:57
Δημοσιεύσεις: 10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλώς σας βρήκα κι ευχαριστώ πολύ, για την απάντηση! (Έβαλα κι άλλη μια απορία, για τον συμπλέκτη, αν μπορείς πες μου και μ' αυτό τι παίζει)

agiorgitis έγραψε:
Κοίτα στο ταμπελάκι με τις πιέσεις ελαστικών (συνήθως στην κολώνα στην πόρτα του οδηγού) για να δείς ποιά πίεση πρεπει να έχεις.

32-34 λέει. Και πάλι είναι ΠΟΛΥ μεγάλη η διαφορά από αυτά που είδα. Όλα είχαν πάνω από 40, εκτός από ένα που είχε 39! Γιατί να μου το παραδώσουν έτσι από την αντιπροσωπεία;

agiorgitis έγραψε:
Σίγουρα έχει εργοστασιακό συναγερμό; Σε κάποιους συναγερμούς που βάζουν (του εμπορίου - όχι αυθεντικούς) για να μην χτυπάει μόλις ξεκλειδώσεις, πρεπει μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να βάλεις μπροστά τον κινητήρα. Δοκίμασέ το...

Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι είναι εργοστασιακός κι ότι γι' αυτό δε μπορώ να κάνω τίποτα να "επέμβω". Αυτό που λες για τα 30 δευτερόλεπτα, ισχύει, αν βάλω μπροστά σταματάει κι αυτό μου είπαν από την αντιπροσωπεία να κάνω. Αλλά δε θέλω πάντα να το βάλω μπροστά όταν το ξεκλειδώνω, μπορεί να θέλω απλά να φορτώσω ή να αράξω μέσα. Σώνει και καλά πρέπει να ανάβω τη μηχανή; Αλλά ακόμα κι αν έχω σκοπό να το βάλω μπροστά, πίστεψέ με 30 δευτερόλεπτα δεν φτάνουν για να δέσεις ένα 3χρονο στο καρεκλάκι του ενώ δε θέλει να μείνει στη θέση του κι όποιος το σκέφτηκε αυτό με το συναγερμό, σίγουρα δεν είχε παιδιά!!!

agiorgitis έγραψε:
Αν ο ήχος ακούγετα απο τα ηχεία τότε είναι εργοστασιακός. Αν ακούγεται απο κάποιο μικρό ηχειάκι στην πίσω μεριά, τότε είναι του εμπορίου. Και συνήθως οι του εμπορίου έχουν τα προβλήματα που λές. Ειδικά όταν βρέχει και μπερδεύουν τη βροχή με τα ...εμπόδια!

Το κάνει και χωρίς βροχή. Λες και βλέπει κάτι που εγώ δε μπορώ να δω (σαν φαν του Χαρδαβέλα ένα πράγμα). Μπορώ να κάνω κάτι; Παίρνει τροποποίηση; Και πού απευθύνομαι;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Για το 1. μή νομίζεις οτι και στις αντιπροσωπίες ελέγχουν τι πίεση βάζουν. Συνήθως είναι στο περίπου... Επίσης μπορεί να κάνεις κι εσύ λάθος, δηλαδή το όργανό που μετράς να μην είναι σωστό.
Εγώ έχω πάρει ενα σαν κι αυτό http://www.ebay.co.uk/itm/DIGITAL-LCD-T ... 53e76039f4 και είμαι 100% σίγουρος για την πίεση. Γιατί τα αναλογικά που έχουν στα συνεργεία και στα βενζινάδικα συνήθως χάνουν, ειδικά όταν τρώνε χτυπήματα/πετάματα και δεν καλιμπράρονται ποτέ...

Για τα 2 και 3 αν θέλεις στείλε μου σε pm το VIN του αυτοκινήτου σου (κωδικό πλαισίου) και θα σου πώ ακριβώς τί έχει αυθεντικό και τί όχι... :thumb

Για το 4, εξαρτάται... Στο δικό μου (C4) πιάνει περίπου στο 1/3 της απόστασης. Περίπου ανάμεσα απο το πλήρως πατημένο και τη μέση.

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: lia
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011, 22:57
Δημοσιεύσεις: 10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
agiorgitis έγραψε:
Για τα 2 και 3 αν θέλεις στείλε μου σε pm το VIN του αυτοκινήτου σου (κωδικό πλαισίου) και θα σου πώ ακριβώς τί έχει αυθεντικό και τί όχι... :thumb

Ok, στο στέλνω.

agiorgitis έγραψε:
Για το 4, εξαρτάται... Στο δικό μου (C4) πιάνει περίπου στο 1/3 της απόστασης. Περίπου ανάμεσα απο το πλήρως πατημένο και τη μέση.

Στο δικό μου πιάνει στα 2/3 της απόστασης, πράγμα απίστευτα άβολο. Κανένα άλλο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει (όχι Citroen) δεν το είχε τόσο ψηλά και μου κάνει εντύπωση που μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι τα C1 βγαίνουν έτσι κι ότι δε μπορώ να κάνω τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Να σου απαντήσω κι απο εδώ, το δικό σου δεν τα έχει εργοστασιακά, και ούτε υπάρχουν στο σύστημα σαν ανταλλακτικά (γενικά για C1)!

Εξάλλου σε ένα αυτοκίνητο της τάξης του C1, είναι λίγο περίεργο να δώσει κάποιος 400 ευρώ για εργοστασιακό συναγερμο και άλλα 400 για εργοστασιακούς αισθητήρες. Πόσο μάλλον όταν δεν ξέρουμε καν αν συνδέονται στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω lia στις Σάβ 20 Αύγ 2011, 15:05.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
οσον αφορα το θέμα του συναγερμού εχεις σκεφτει να το κλειδώνεις με το κλειδί αν δεν θες να ενεργοποιείται ο συναγερμός? φαντάζομαι πως εχει κεντρικο κλειδωμα....

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Someone για την δημοσίευση του/της: lia
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Σωστά!

Επίσης εγώ προβληματίζομαι με τον συνεγερμό, καθώς αισθητήρα για το καπό έχει -και- ο εργοστασιακος, ενώ την πατέντα με τα 30 δευτερόλεπτα την έχουν μόνο κάποιοι του εμπορίου, και όχι οι εργοστασιακοί...
Οι εργοστασιακοί λειτουργούν με βάση την κοινή λογική! Δε χρειάζεται να κάνεις τελετουργικά ή γιατροσόφια ή να βάζεις μπροστά τον κινητήρα ενώ με το άλλο χέρι ανοιγοκλείνεις γρήγορα τα παράθυρα, παίζοντας παράλληλα τα φώτα για να απενεργοποιηθούν... :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Καταρχήν καλορίζικο το κουκλί σου και καλώς ήρθες.
1)Για τα λάστιχα μήπως τα μέτρησες ζεστά και ήταν τόσο ψιλά;Να βάζεις ότι λέει το ταμπελάκι όταν τα λάστιχα είναι κρύα.Αλλά και να το κάναν αυτό στην αντιπροσωπία δεν θα μου φαινόταν παράλογο.Κάνουν και χειρότερα.
2)Για τον συναγερμό δεν γνωρίζω γιατί ποτέ δεν είχα.
3)Μερικοί αισθητήρες του εμπορίου το κάνουν αυτό.Το ίδιο κάνουν σε i10 της αδερφή μου που τους έβαλαν δώρο.Εγώ τους έβαλα από e-bay 26 ευρώ και 2 χρόνια δουλεύουν άψογα.Λόγο ότι το κόστος είναι χαμηλό αν σε πειράζει κάποια στιγμή μπορείς να τους αλλάξεις.
4)Μήπως είναι φυσιολογικό;Το i10 της αδερφής έχει τραγικό συμπλέκτη που πιάνει οριακά ψηλά πριν σβήσει και έτσι ήταν από την αρχή που το παραλάβαμε από την αντιπροσωπία.Αν και κάποιο παιδί με το ίδιο αμάξι ίσως σου απαντήσει πιο κατάλληλα.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Skotis για την δημοσίευση του/της: lia
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011, 22:57
Δημοσιεύσεις: 10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κατ' αρχήν, ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις!!

Παράθεση:
οσον αφορα το θέμα του συναγερμού εχεις σκεφτει να το κλειδώνεις με το κλειδί αν δεν θες να ενεργοποιείται ο συναγερμός? φαντάζομαι πως εχει κεντρικο κλειδωμα....

Είτε κλειδώσεις από την πόρτα του οδηγού είτε με τηλεχειρισμό, ενεργοποιείται αυτόματα ο συναγερμός. Δεν σου αφήνει εναλλακτική.

Παράθεση:
Οι εργοστασιακοί λειτουργούν με βάση την κοινή λογική! Δε χρειάζεται να κάνεις τελετουργικά ή γιατροσόφια ή να βάζεις μπροστά τον κινητήρα ενώ με το άλλο χέρι ανοιγοκλείνεις γρήγορα τα παράθυρα, παίζοντας παράλληλα τα φώτα για να απενεργοποιηθούν...

Guess what! Κοίταξα τώρα το manual του αυτοκινήτου και αναφέρει μέσα τον συναγερμό. Κι εφόσον εγώ έχω την full έκδοση, ναι, είναι όντως εργοστασιακός. Όμως ο συναγερμός πάει πακέτο με το κλείδωμα. Ούτε το manual αναφέρει τίποτα για κλείδωμα χωρίς συναγερμό ούτε κι εγώ έχω βρει τέτοιο τρόπο ένα μήνα τώρα που το έχω. :(

Παράθεση:
Για τα λάστιχα μήπως τα μέτρησες ζεστά και ήταν τόσο ψιλά;

Μέχρι να φτάσω στο βενζινάδικο έκανα 1-2 χιλιόμετρα. Θεωρούνται ζεστά; (ξέρω ότι πιθανόν να κάνω χαζές ερωτήσεις, αλλά δεν ξαναείχαμε ποτέ αυτοκίνητο ούτε εγώ ούτε κι ο άντρας μου και πάμε στα τυφλά :P)

Παράθεση:
Μήπως είναι φυσιολογικό;Το i10 της αδερφής έχει τραγικό συμπλέκτη που πιάνει οριακά ψηλά πριν σβήσει και έτσι ήταν από την αρχή που το παραλάβαμε από την αντιπροσωπία.

Έτσι ακριβώς ήταν όταν μας το έδειξαν. Ζητήσαμε να τον κατεβάσουν πριν το πάρουμε και τον πήγαν καναδυό πόντους πιο κάτω και μας είπαν "μέχρι εκεί πάει, παρακάτω θα πατινάρει". Κι όμως εξακολουθεί να είναι το ίδιο άβολο. :(


Τελευταία επεξεργασία από lia και Δευτ 22 Αύγ 2011, 10:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Κοπελιά,όσον αφορά το κλείδωμα,δεν γίνεται να μην κλειδώνει χωρίς συναγερμό.
Όσον αφορά τον συμπλέκτη,απο την στιγμή που στον κατέβασαν μία φορά,σημαίνει οτι είναι με ντίζα,οτι δεν είναι υδραυλικός,οπότε κατεβαίνει όσο θέλεις.Αν έρθεις στο επόμενο meeting,πολύ ευχαρίστως να στο κάνω επι τόπου.
Πές μου λίγο,όπως κοιτάς τα πεντάλ του αυτοκινήτου σου,είναι όλα στην ίδια ευθεία,ή του συμπλέκτη είναι λίγο πιο κάτω?
Όσον αφορά τον αέρα,ναί,μπορεί σε δύο χλμ,να έχουν ζεσταθεί,ειδικά αυτή την εποχή.Όταν είναι εντελώς κρύα,βάλε τις πιέσεις που αναγράφονται στην κάσα της πόρτας του οδηγού,ή στο manual,του αυτοκινήτου σου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: lia
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011, 22:57
Δημοσιεύσεις: 10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
M.M έγραψε:
Όσον αφορά τον συμπλέκτη,απο την στιγμή που στον κατέβασαν μία φορά,σημαίνει οτι είναι με ντίζα,οτι δεν είναι υδραυλικός,οπότε κατεβαίνει όσο θέλεις.Αν έρθεις στο επόμενο meeting,πολύ ευχαρίστως να στο κάνω επι τόπου.

Σ' ευχαριστώ πολύ. Με τον άντρα μου έχουμε διαφωνία πάνω σε αυτό το θέμα (το αυτοκίνητο είναι στο όνομά μου, αλλά είναι το μόνο που έχουμε και ουσιαστικά ανήκει και στους δύο). Λέει πως εφόσον από την αντιπροσωπεία τον κατέβασαν μόνο τόσο και μας είπαν "μην τον πάτε πιο κάτω, θα πατινάρει", εκεί πρέπει να μείνει και πιστεύει πως αν τον κατεβάσουμε κι άλλο θα δημιουργήσει πρόβλημα σε δίσκο-πλατώ. Υπάρχει όντως αυτή η περίπτωση; Γιατί δε με βολεύει καθόλου εκεί που είναι, έχω σοβαρό (μα πολύ σοβαρό) πρόβλημα στα ξεκινήματα, αλλά αν είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα, οκ, που θα πάει, σιγά-σιγά θα το συνηθίσω.

Παράθεση:
Πές μου λίγο,όπως κοιτάς τα πεντάλ του αυτοκινήτου σου,είναι όλα στην ίδια ευθεία,ή του συμπλέκτη είναι λίγο πιο κάτω?

Είναι λίγο πιο κάτω. Δες κι εσύ για σίγουρα.

Εικόνα

Επίσης από την αντιπροσωπεία μας είπαν ότι αυτό το κουμπί πάνω από τη ρύθμιση για τα φώτα, είναι για να απενεργοποιεί τον αισθητήρα παρκαρίσματος. Όμως δεν είναι γι' αυτό, αλλά για κάποια έξτρα φώτα που πρόσθεσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Μήπως ξέρετε τι φώτα είναι αυτά και πότε ενδείκνυται να τα ανάβω;

Εικόνα Εικόνα Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από lia και Δευτ 22 Αύγ 2011, 10:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Για τον συμπλέκτη θα σου απαντήσουν τα παιδιά που είναι κατάλληλα.Τα φώτα είναι προβολάκια ομίχλης και τα χρησιμοποιούμε όπως λέει το όνομά τους δηλαδή ή σε ομίχλη ή σε πάρα πάρα πολύ δυνατή βροχή.Όταν απλά είναι βρεγμένο ή στεγνό το μόνο που κάνουν είναι να τυφλώνουν.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες μιας νέας οδηγού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Καλά,είπαν απο την αντιπροσωπεία,αλλά αν ο συμπλέκτης έχει μπόσικα(το πεντάλ εννοώ),τότε δεν υπάρχει κανένα θέμα.Αν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο θα σου έλεγα κάντο με τη μία και μην ακούς κανένα.Τώρα που είναι μεταχειρισμένο πρέπει να το δω για να σου πω.
Πόσα χλμ έχει lia?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 29 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Παραβιαση πορτας οδηγου
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Κάθισμα οδηγού-συνοδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 20
Προβλημα με καθισμα του οδηγου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Τριξιμο παραθυρου οδηγου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: DS3 POWER
Απαντήσεις: 10
C4 2018 - υποβραχιόνιο οδηγού/συνοδηγού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια