Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 15:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
bakevang έγραψε:
Όλα τα ιαπωνικής κατασκευής μοτέρ με υγραέριο, ΘΑ βγάλουν ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα.

Ακόμα και πολύ μάγκας να'ναι ο εγκαταστάτης. ΔΕΝ τους ταιριάζει, απλά.

Πάρε γαλλικό και βάλε υγραέριο. Θα'χεις να χαίρεσαι οικονομία.


Εχεις στοιχεια για αυτό ??? Εχω 5 χρονια υγρεριο και ασχολουμε με ομαδες που τις αφορα και εχουν κανει Ιαπωνικα εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρις πρόβλημα .Μονο ρυθμιση βαλβιδων κάθε 40.000 θελουν (κοστος 30 ευρω ) που καποια Ευρωπαικα εχουν αυτορυθμιζομενες και λιγο πιο γρηγορη αλλαγη μπουζι που θελουν όλα .
Μου λενε turbo και εβαλες υγραεριο ??? Θα παισει φωτια ...Εζω βαλει σε δυο Audi TT των παιδιων μου του 2000 και 4 χρονια τωρα κανενα πρόβλημα .

Γαλλικο αμαξι εχω οδηγησει ένα Peugeot 206cc L/G με αυτοματο κιβωτιου του 2006 .Ηταν σαν να τσουλαγε σε σιδηροτροχιά αλλα μεχρι εκει ....
Παμπολα προβλήματα ...Σε 2 χρονια ειχε παει με γερανο στην Lion 4 φορες και στα 7.000 χλμ αλλαχτηκε το αυτοματο κιβωτιο . Αν και φαινεται απιστευτο μια φορα εκλεισε την οροφη χωρις κλειδι στην μιζα.

Δοθηκε στην μιση τιμη 12.000 στα 2 και κατι χρονια .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ε τοτε, βαλε υγραεριο στο c1, τι το συζηταμε.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
Πράκτορας έγραψε:
Ε τοτε, βαλε υγραεριο στο c1, τι το συζηταμε.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Γαλλικο στο ονομα ...Ιαπωνικο σε κινητηρα !


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ε ναι, δεν ειναι η πρωτη φορα αλλωστε.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: Insomniac
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 16:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Insomniac έγραψε:
bakevang έγραψε:
Όλα τα ιαπωνικής κατασκευής μοτέρ με υγραέριο, ΘΑ βγάλουν ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα.

Ακόμα και πολύ μάγκας να'ναι ο εγκαταστάτης. ΔΕΝ τους ταιριάζει, απλά.

Πάρε γαλλικό και βάλε υγραέριο. Θα'χεις να χαίρεσαι οικονομία.


Εχεις στοιχεια για αυτό ??? Εχω 5 χρονια υγρεριο και ασχολουμε με ομαδες που τις αφορα και εχουν κανει Ιαπωνικα εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρις πρόβλημα .Μονο ρυθμιση βαλβιδων κάθε 40.000 θελουν (κοστος 30 ευρω ) που καποια Ευρωπαικα εχουν αυτορυθμιζομενες και λιγο πιο γρηγορη αλλαγη μπουζι που θελουν όλα .


Στοιχεία απλώς;

Είχα Suzuki SX4, και επειδή εσύ δεν ξέρεις, ξέρουν οι υπόλοιποι από δω μέσα για το τι συντήρηση του έκανα. Σιχάθηκα βαλβίδες, ρυθμίσεις διάκενου (Δεν κάνει φίλε μου 30 ευρώ. Μόνο 40-50 ευρώ, είναι το καπάκι, φιλική τιμή και αν πας για ρύθμιση βαλβίδων μιλάμε για πόσα που το ένα shim κοστίζει από 10-20-30 ευρώ. Τα έχουμε κάνει και ξέρουμε.)

Όπως επίσης, προσοχή στην οδήγηση, ρυθμίσεις υγραερίου, συγκεκριμένα μπουζί. Αϊ στο καλό σας. Το πούλησα και ησύχασε το κεφαλάκι μου. Και από οικονομία έβγαζε αλλά όχι τόσα όσο ισχυρίζονταν άλλοι.

Το γεγονός ότι έχεις 5 ΧΡΟΝΙΑ υγραέριο, δεν με συγκινεί. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ πόσα έχεις; Εγώ είχα για 150.000 χλμ., υγραέριο και έπαθα ζημιές (1 τεράστια που κόστισε πάνω από 1000 ευρώ), οι οποίες σχετιζόταν με αυτό.

Όπως επίσης δεν με συγκινεί το γεγονός ότι είσαι γραμμένος σε διάφορα φόρουμ, ανάλογα. Θα με συγκινούσε, αν μου έλεγες τα'χω δει με τα μάτια μου στο συνεργείο. Όπως εγώ που έχω δει πολλά σχιστομάτικα μοτέρ σφαγμένα.

Τέλος, κινητήρας που δεν έχει γαλλικές βαλβίδες με κράματα ανάλογα ή έστω παρόμοιες, δεν βαστάει υγραέριο. Τέλος. Αν δεις βαλβίδα από Honda - Suzuki - Toyota και να δεις από Peugeot - Citroën - Ford - Fiat, θα πάθεις πλάκα. Μόνο η τιμή μιας βαλβίδας εξαγωγής στα γαλλικά μοτέρ σε σύγκριση με ενός ιαπωνικού, πάλι θα σοκαριστείς.

Πολύ Ιαπωνόφιλο σε ακούω, και γενικά έχω αλλεργία στα Ιαπωνικά......... Ειδικά μετά από αυτά που πληρώσαμε σαν οικογένεια στη βλακώδη επιλογή του πατέρα μου (και ο ίδιος το λέει, για να μην παρεξηγηθώ) να αγοράσει τότε Suzuki SX4.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
bakevang έγραψε:
Insomniac έγραψε:
bakevang έγραψε:
Όλα τα ιαπωνικής κατασκευής μοτέρ με υγραέριο, ΘΑ βγάλουν ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα.

Ακόμα και πολύ μάγκας να'ναι ο εγκαταστάτης. ΔΕΝ τους ταιριάζει, απλά.

Πάρε γαλλικό και βάλε υγραέριο. Θα'χεις να χαίρεσαι οικονομία.


Εχεις στοιχεια για αυτό ??? Εχω 5 χρονια υγρεριο και ασχολουμε με ομαδες που τις αφορα και εχουν κανει Ιαπωνικα εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρις πρόβλημα .Μονο ρυθμιση βαλβιδων κάθε 40.000 θελουν (κοστος 30 ευρω ) που καποια Ευρωπαικα εχουν αυτορυθμιζομενες και λιγο πιο γρηγορη αλλαγη μπουζι που θελουν όλα .


Στοιχεία απλώς;

Είχα Suzuki SX4, και επειδή εσύ δεν ξέρεις, ξέρουν οι υπόλοιποι από δω μέσα για το τι συντήρηση του έκανα. Σιχάθηκα βαλβίδες, ρυθμίσεις διάκενου (Δεν κάνει φίλε μου 30 ευρώ. Μόνο 40-50 ευρώ, είναι το καπάκι, φιλική τιμή και αν πας για ρύθμιση βαλβίδων μιλάμε για πόσα που το ένα shim κοστίζει από 10-20-30 ευρώ. Τα έχουμε κάνει και ξέρουμε.)

Όπως επίσης, προσοχή στην οδήγηση, ρυθμίσεις υγραερίου, συγκεκριμένα μπουζί. Αϊ στο καλό σας. Το πούλησα και ησύχασε το κεφαλάκι μου. Και από οικονομία έβγαζε αλλά όχι τόσα όσο ισχυρίζονταν άλλοι.

Το γεγονός ότι έχεις 5 ΧΡΟΝΙΑ υγραέριο, δεν με συγκινεί. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ πόσα έχεις; Εγώ είχα για 150.000 χλμ., υγραέριο και έπαθα ζημιές (1 τεράστια που κόστισε πάνω από 1000 ευρώ), οι οποίες σχετιζόταν με αυτό.

Όπως επίσης δεν με συγκινεί το γεγονός ότι είσαι γραμμένος σε διάφορα φόρουμ, ανάλογα. Θα με συγκινούσε, αν μου έλεγες τα'χω δει με τα μάτια μου στο συνεργείο. Όπως εγώ που έχω δει πολλά σχιστομάτικα μοτέρ σφαγμένα.

Τέλος, κινητήρας που δεν έχει γαλλικές βαλβίδες με κράματα ανάλογα ή έστω παρόμοιες, δεν βαστάει υγραέριο. Τέλος. Αν δεις βαλβίδα από Honda - Suzuki - Toyota και να δεις από Peugeot - Citroën - Ford - Fiat, θα πάθεις πλάκα. Μόνο η τιμή μιας βαλβίδας εξαγωγής στα γαλλικά μοτέρ σε σύγκριση με ενός ιαπωνικού, πάλι θα σοκαριστείς.

Πολύ Ιαπωνόφιλο σε ακούω, και γενικά έχω αλλεργία στα Ιαπωνικά......... Ειδικά μετά από αυτά που πληρώσαμε σαν οικογένεια στη βλακώδη επιλογή του πατέρα μου (και ο ίδιος το λέει, για να μην παρεξηγηθώ) να αγοράσει τότε Suzuki SX4.


Ο καθενας εκφραζει πρσωπικες γνωμες και αποψεις .Δικαιωμα σου αλλα να θεωρεις ζημιαρικα τα Ιαπωνικα σε σχεση με αλλα αυτο ξεπερναει.

Ουτε εμενα με συγκινησες καθολου που εχω απο το 1988 το Sunny (καιω και αμολυβδη) και αλλα 6 Ιαπωνικα μεχρι τωρα .

Με γαλλικα την μοναδικη εμπειρια που ειχα τηην περιεγραψα και μου φτανει .To C1 αν ειχε γαλλικο κινητηρα ουτε που θα το κοιταγα.

Εγω εχω κανει μονο 81.000 χλμ αλλα ξερω ατομα με Honda Acord και Tοyota corola με πανω απο 300.000 με υγραεριο την συντριπτικη πλειοψηφια χωρις κανενα προβλημα . Οπως θα ξερεις το υγρεριο ειναι και θεμα εγκατασταστη σε μεγαλο ποσοστο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ακριβώς αυτό. Επειδή δεν είμαι κανένας ανίδεος, ούτε πρωτάρης, πήγε στον καλύτερο. Απλά, έκαψε βαλβίδες με διάκενο σωστότερο και από το σωστό στις 100.000 χλμ., υγραεριοκίνησης.

Τα χιλιόμετρά σου, είναι λίγα για να βγάλεις συμπεράσματα. Στο λέω να το ξέρεις. Και ελπίζω να σαι γερός, να το περπατάς, και όταν φτάσεις τα χιλιόμετρά μου, τότε να ξαναμιλήσουμε για το υγραέριο και τους ιαπωνικούς κινητήρες! :thumb

Τέλος, μη συγκρίνεις να Ιαπωνικά του τότε με το τώρα. Τότε ναι, ήταν σκυλιά. Τώρα;;;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
"Άμα ειχε γαλλικο κινητηρα ουτε που θα το κοιταγα"

Να σου φερω σπασμένα γιαπωνέζικα μοτέρ να γελάμε μέχρι ρίξει μαύρο χιόνι;

Οι περισσότεροι που επιλέγουν τζαπάν, δεν τους λες και γρήγορους οδηγούς. Και πως να είναι με το yaris, το almera, το civic κ.α. Λογικό να αντέξουν τα μοτέρ σας, όταν οδηγούνται ήρεμα κι ωραία.

Έχω φιλαράκια με sunny και corolla. 3 μοτερ έχουν σπάσει ο καθένας. Θες να δεις μπιελα να βγαινει απο το μπλοκ και να χαιρετάει; Ή θελεις φωτογραφίες του κορόλα, που πάτησε κουζινέτο, πήρε έναν κύλινδρο μαζί του και το παιδί για να τα αλλάξει όλα έδωσε 1700€ πριν ένα μήνα. Στον 4a ge που αν γνωρίζεις είναι και γερό μοτέρ. Θα μου πεις τώρα κλειστομυαλα "ετυχε ή αυτοι φταινε". Αν σπασει ενα γαλλικο ομως, που δεν θα σπασει "λογικο ήταν, τα γαλλικα ειναι ζημιαρικα".

Οπότε θα σε παρακαλούσα όχι τέτοιες ανακρίβειες. Αυτά τα πιστεύετε μεταξύ σας, αλλά μη τα λέτε παρα έξω. Φιλικά.

Μη μιλήσω για τα καινουρια γιαπωνέζικα γιατί θα κλάψουν μανούλες. Εγώ αν είχα γιαπωνέζικο που κατασκευαστηκε στην Τουρκια, θα το έβαφα μπλε και βουρ στον θερμαϊκο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
Reizakos έγραψε:
"Άμα ειχε γαλλικο κινητηρα ουτε που θα το κοιταγα"



Αν ειχες ταβηξει οτι εγω με το 206cc L/G του 2006 αξιας 24.000 ευρω να δω τι θα λεγες....Τελος παντω...Ξεφυγαμε απο το θεμα και ο καθενας εχει τις αποψεις του.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Και επειδή δεν θέλω να είμαι απόλυτος, η ιαπωνία έχει βγάλει υπέροχα αυτοκίνητα, με πολύ ωραία μοτέρ, αν και εμένα με ενδιαφέρει το σύνολο.

Honda nsx, nissan silvia, nissan skyline, impreza, evo, toyota gt-86(μετριο μοτερ, αλλα πλαισιο ονειρο).

Υπάρχει όμως ένα θεματάκι. Δεν οδηγάτε αυτά τα αυτοκίνητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
Reizakos έγραψε:
Και επειδή δεν θέλω να είμαι απόλυτος, η ιαπωνία έχει βγάλει υπέροχα αυτοκίνητα, με πολύ ωραία μοτέρ, αν και εμένα με ενδιαφέρει το σύνολο.

Honda nsx, nissan silvia, nissan skyline, impreza, evo, toyota gt-86(μετριο μοτερ, αλλα πλαισιο ονειρο).

Υπάρχει όμως ένα θεματάκι. Δεν οδηγάτε αυτά τα αυτοκίνητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Μαλλον ξεχασες την Celica...Ειχα οδηγησει μια με 5 ταχυτητες τοτε καπου το 1978-1979 και δεν ηταν και καινουργια και δε την ξεχναω.Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι και αν προλαβες τις πρωτες αλλα εγω περπαταω τα 60 μου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εγώ περπατάω τα 21 μου. Σκοπός μου δεν ήταν να απαριθμήσω όλα τα καλά αυτοκίνητα που έβγαλαν οι Ιάπωνες, σίγουρα έχει και άλλα όπως honda s2000, mazda rx-7, mx5 κλπ.

Και εμένα ο θείος μου είχε φίλε μου 120.000 χιλιόμετρα με αέριο και άλλες 100 σχεδόν με βενζίνη στο 407. Μόνο έναν καταλύτη του έβγαλε, σε 220.000. Η εμπειρίες του καθενός διαφέρουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
Reizakos έγραψε:
Εγώ περπατάω τα 21 μου. Σκοπός μου δεν ήταν να απαριθμήσω όλα τα καλά αυτοκίνητα που έβγαλαν οι Ιάπωνες, σίγουρα έχει και άλλα όπως honda s2000, mazda rx-7, mx5 κλπ.



Δηλαδη καλα αμαξια για σενα ειναι μονο τα γρηγορα ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Insomniac έγραψε:

Δηλαδη καλα αμαξια για σενα ειναι μονο τα γρηγορα ?


ε ναι..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11
Δημοσιεύσεις: 61
barracuda έγραψε:
Insomniac έγραψε:

Δηλαδη καλα αμαξια για σενα ειναι μονο τα γρηγορα ?


ε ναι..


Αν και ρωτα τον reizako ο καθενας με τα γουστα του ....Λογω ηλικια σας δινω μια κατανοηση .

Απορω ομως γατι ασχολειστε με ενα Forum που μονο με γρηγορα αμαξια δε εχει σχεση .


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 58 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κατανάλωση καυσίμου - (όχι off-topic)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 107
DS3 THP και κατανάλωση καυσίμου
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: DARIO
Απαντήσεις: 7
Μεγάλη κατανάλωση βενζίνης - Saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Fuel Shark Saver: Βελτίωση στην κατανάλωση ή απάτη;;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Kostas75
Απαντήσεις: 41
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΕ AX!
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Παντελής
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια