Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 11:21 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
bakevang έγραψε: Όλα τα ιαπωνικής κατασκευής μοτέρ με υγραέριο, ΘΑ βγάλουν ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα.
Ακόμα και πολύ μάγκας να'ναι ο εγκαταστάτης. ΔΕΝ τους ταιριάζει, απλά.
Πάρε γαλλικό και βάλε υγραέριο. Θα'χεις να χαίρεσαι οικονομία. Εχεις στοιχεια για αυτό ??? Εχω 5 χρονια υγρεριο και ασχολουμε με ομαδες που τις αφορα και εχουν κανει Ιαπωνικα εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρις πρόβλημα .Μονο ρυθμιση βαλβιδων κάθε 40.000 θελουν (κοστος 30 ευρω ) που καποια Ευρωπαικα εχουν αυτορυθμιζομενες και λιγο πιο γρηγορη αλλαγη μπουζι που θελουν όλα . Μου λενε turbo και εβαλες υγραεριο ??? Θα παισει φωτια ...Εζω βαλει σε δυο Audi TT των παιδιων μου του 2000 και 4 χρονια τωρα κανενα πρόβλημα . Γαλλικο αμαξι εχω οδηγησει ένα Peugeot 206cc L/G με αυτοματο κιβωτιου του 2006 .Ηταν σαν να τσουλαγε σε σιδηροτροχιά αλλα μεχρι εκει .... Παμπολα προβλήματα ...Σε 2 χρονια ειχε παει με γερανο στην Lion 4 φορες και στα 7.000 χλμ αλλαχτηκε το αυτοματο κιβωτιο . Αν και φαινεται απιστευτο μια φορα εκλεισε την οροφη χωρις κλειδι στην μιζα. Δοθηκε στην μιση τιμη 12.000 στα 2 και κατι χρονια .
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 12:01 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ε τοτε, βαλε υγραεριο στο c1, τι το συζηταμε.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 12:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
Πράκτορας έγραψε: Ε τοτε, βαλε υγραεριο στο c1, τι το συζηταμε.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Γαλλικο στο ονομα ...Ιαπωνικο σε κινητηρα !
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 13:24 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ε ναι, δεν ειναι η πρωτη φορα αλλωστε.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: Insomniac
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 16:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Insomniac έγραψε: bakevang έγραψε: Όλα τα ιαπωνικής κατασκευής μοτέρ με υγραέριο, ΘΑ βγάλουν ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα.
Ακόμα και πολύ μάγκας να'ναι ο εγκαταστάτης. ΔΕΝ τους ταιριάζει, απλά.
Πάρε γαλλικό και βάλε υγραέριο. Θα'χεις να χαίρεσαι οικονομία. Εχεις στοιχεια για αυτό ??? Εχω 5 χρονια υγρεριο και ασχολουμε με ομαδες που τις αφορα και εχουν κανει Ιαπωνικα εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρις πρόβλημα .Μονο ρυθμιση βαλβιδων κάθε 40.000 θελουν (κοστος 30 ευρω ) που καποια Ευρωπαικα εχουν αυτορυθμιζομενες και λιγο πιο γρηγορη αλλαγη μπουζι που θελουν όλα . Στοιχεία απλώς; Είχα Suzuki SX4, και επειδή εσύ δεν ξέρεις, ξέρουν οι υπόλοιποι από δω μέσα για το τι συντήρηση του έκανα. Σιχάθηκα βαλβίδες, ρυθμίσεις διάκενου (Δεν κάνει φίλε μου 30 ευρώ. Μόνο 40-50 ευρώ, είναι το καπάκι, φιλική τιμή και αν πας για ρύθμιση βαλβίδων μιλάμε για πόσα που το ένα shim κοστίζει από 10-20-30 ευρώ. Τα έχουμε κάνει και ξέρουμε.) Όπως επίσης, προσοχή στην οδήγηση, ρυθμίσεις υγραερίου, συγκεκριμένα μπουζί. Αϊ στο καλό σας. Το πούλησα και ησύχασε το κεφαλάκι μου. Και από οικονομία έβγαζε αλλά όχι τόσα όσο ισχυρίζονταν άλλοι. Το γεγονός ότι έχεις 5 ΧΡΟΝΙΑ υγραέριο, δεν με συγκινεί. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ πόσα έχεις; Εγώ είχα για 150.000 χλμ., υγραέριο και έπαθα ζημιές (1 τεράστια που κόστισε πάνω από 1000 ευρώ), οι οποίες σχετιζόταν με αυτό. Όπως επίσης δεν με συγκινεί το γεγονός ότι είσαι γραμμένος σε διάφορα φόρουμ, ανάλογα. Θα με συγκινούσε, αν μου έλεγες τα'χω δει με τα μάτια μου στο συνεργείο. Όπως εγώ που έχω δει πολλά σχιστομάτικα μοτέρ σφαγμένα. Τέλος, κινητήρας που δεν έχει γαλλικές βαλβίδες με κράματα ανάλογα ή έστω παρόμοιες, δεν βαστάει υγραέριο. Τέλος. Αν δεις βαλβίδα από Honda - Suzuki - Toyota και να δεις από Peugeot - Citroën - Ford - Fiat, θα πάθεις πλάκα. Μόνο η τιμή μιας βαλβίδας εξαγωγής στα γαλλικά μοτέρ σε σύγκριση με ενός ιαπωνικού, πάλι θα σοκαριστείς. Πολύ Ιαπωνόφιλο σε ακούω, και γενικά έχω αλλεργία στα Ιαπωνικά......... Ειδικά μετά από αυτά που πληρώσαμε σαν οικογένεια στη βλακώδη επιλογή του πατέρα μου (και ο ίδιος το λέει, για να μην παρεξηγηθώ) να αγοράσει τότε Suzuki SX4.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 17:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
bakevang έγραψε: Insomniac έγραψε: bakevang έγραψε: Όλα τα ιαπωνικής κατασκευής μοτέρ με υγραέριο, ΘΑ βγάλουν ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα.
Ακόμα και πολύ μάγκας να'ναι ο εγκαταστάτης. ΔΕΝ τους ταιριάζει, απλά.
Πάρε γαλλικό και βάλε υγραέριο. Θα'χεις να χαίρεσαι οικονομία. Εχεις στοιχεια για αυτό ??? Εχω 5 χρονια υγρεριο και ασχολουμε με ομαδες που τις αφορα και εχουν κανει Ιαπωνικα εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρις πρόβλημα .Μονο ρυθμιση βαλβιδων κάθε 40.000 θελουν (κοστος 30 ευρω ) που καποια Ευρωπαικα εχουν αυτορυθμιζομενες και λιγο πιο γρηγορη αλλαγη μπουζι που θελουν όλα . Στοιχεία απλώς; Είχα Suzuki SX4, και επειδή εσύ δεν ξέρεις, ξέρουν οι υπόλοιποι από δω μέσα για το τι συντήρηση του έκανα. Σιχάθηκα βαλβίδες, ρυθμίσεις διάκενου (Δεν κάνει φίλε μου 30 ευρώ. Μόνο 40-50 ευρώ, είναι το καπάκι, φιλική τιμή και αν πας για ρύθμιση βαλβίδων μιλάμε για πόσα που το ένα shim κοστίζει από 10-20-30 ευρώ. Τα έχουμε κάνει και ξέρουμε.) Όπως επίσης, προσοχή στην οδήγηση, ρυθμίσεις υγραερίου, συγκεκριμένα μπουζί. Αϊ στο καλό σας. Το πούλησα και ησύχασε το κεφαλάκι μου. Και από οικονομία έβγαζε αλλά όχι τόσα όσο ισχυρίζονταν άλλοι. Το γεγονός ότι έχεις 5 ΧΡΟΝΙΑ υγραέριο, δεν με συγκινεί. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ πόσα έχεις; Εγώ είχα για 150.000 χλμ., υγραέριο και έπαθα ζημιές (1 τεράστια που κόστισε πάνω από 1000 ευρώ), οι οποίες σχετιζόταν με αυτό. Όπως επίσης δεν με συγκινεί το γεγονός ότι είσαι γραμμένος σε διάφορα φόρουμ, ανάλογα. Θα με συγκινούσε, αν μου έλεγες τα'χω δει με τα μάτια μου στο συνεργείο. Όπως εγώ που έχω δει πολλά σχιστομάτικα μοτέρ σφαγμένα. Τέλος, κινητήρας που δεν έχει γαλλικές βαλβίδες με κράματα ανάλογα ή έστω παρόμοιες, δεν βαστάει υγραέριο. Τέλος. Αν δεις βαλβίδα από Honda - Suzuki - Toyota και να δεις από Peugeot - Citroën - Ford - Fiat, θα πάθεις πλάκα. Μόνο η τιμή μιας βαλβίδας εξαγωγής στα γαλλικά μοτέρ σε σύγκριση με ενός ιαπωνικού, πάλι θα σοκαριστείς. Πολύ Ιαπωνόφιλο σε ακούω, και γενικά έχω αλλεργία στα Ιαπωνικά......... Ειδικά μετά από αυτά που πληρώσαμε σαν οικογένεια στη βλακώδη επιλογή του πατέρα μου (και ο ίδιος το λέει, για να μην παρεξηγηθώ) να αγοράσει τότε Suzuki SX4. Ο καθενας εκφραζει πρσωπικες γνωμες και αποψεις .Δικαιωμα σου αλλα να θεωρεις ζημιαρικα τα Ιαπωνικα σε σχεση με αλλα αυτο ξεπερναει. Ουτε εμενα με συγκινησες καθολου που εχω απο το 1988 το Sunny (καιω και αμολυβδη) και αλλα 6 Ιαπωνικα μεχρι τωρα . Με γαλλικα την μοναδικη εμπειρια που ειχα τηην περιεγραψα και μου φτανει .To C1 αν ειχε γαλλικο κινητηρα ουτε που θα το κοιταγα. Εγω εχω κανει μονο 81.000 χλμ αλλα ξερω ατομα με Honda Acord και Tοyota corola με πανω απο 300.000 με υγραεριο την συντριπτικη πλειοψηφια χωρις κανενα προβλημα . Οπως θα ξερεις το υγρεριο ειναι και θεμα εγκατασταστη σε μεγαλο ποσοστο.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Ακριβώς αυτό. Επειδή δεν είμαι κανένας ανίδεος, ούτε πρωτάρης, πήγε στον καλύτερο. Απλά, έκαψε βαλβίδες με διάκενο σωστότερο και από το σωστό στις 100.000 χλμ., υγραεριοκίνησης. Τα χιλιόμετρά σου, είναι λίγα για να βγάλεις συμπεράσματα. Στο λέω να το ξέρεις. Και ελπίζω να σαι γερός, να το περπατάς, και όταν φτάσεις τα χιλιόμετρά μου, τότε να ξαναμιλήσουμε για το υγραέριο και τους ιαπωνικούς κινητήρες! Τέλος, μη συγκρίνεις να Ιαπωνικά του τότε με το τώρα. Τότε ναι, ήταν σκυλιά. Τώρα;;;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Reizakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:41 |
|
Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52 Δημοσιεύσεις: 1465 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
"Άμα ειχε γαλλικο κινητηρα ουτε που θα το κοιταγα"
Να σου φερω σπασμένα γιαπωνέζικα μοτέρ να γελάμε μέχρι ρίξει μαύρο χιόνι;
Οι περισσότεροι που επιλέγουν τζαπάν, δεν τους λες και γρήγορους οδηγούς. Και πως να είναι με το yaris, το almera, το civic κ.α. Λογικό να αντέξουν τα μοτέρ σας, όταν οδηγούνται ήρεμα κι ωραία.
Έχω φιλαράκια με sunny και corolla. 3 μοτερ έχουν σπάσει ο καθένας. Θες να δεις μπιελα να βγαινει απο το μπλοκ και να χαιρετάει; Ή θελεις φωτογραφίες του κορόλα, που πάτησε κουζινέτο, πήρε έναν κύλινδρο μαζί του και το παιδί για να τα αλλάξει όλα έδωσε 1700€ πριν ένα μήνα. Στον 4a ge που αν γνωρίζεις είναι και γερό μοτέρ. Θα μου πεις τώρα κλειστομυαλα "ετυχε ή αυτοι φταινε". Αν σπασει ενα γαλλικο ομως, που δεν θα σπασει "λογικο ήταν, τα γαλλικα ειναι ζημιαρικα".
Οπότε θα σε παρακαλούσα όχι τέτοιες ανακρίβειες. Αυτά τα πιστεύετε μεταξύ σας, αλλά μη τα λέτε παρα έξω. Φιλικά.
Μη μιλήσω για τα καινουρια γιαπωνέζικα γιατί θα κλάψουν μανούλες. Εγώ αν είχα γιαπωνέζικο που κατασκευαστηκε στην Τουρκια, θα το έβαφα μπλε και βουρ στον θερμαϊκο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Χρήστος
Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
|
|
|
|
|
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:46 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
Reizakos έγραψε: "Άμα ειχε γαλλικο κινητηρα ουτε που θα το κοιταγα"
Αν ειχες ταβηξει οτι εγω με το 206cc L/G του 2006 αξιας 24.000 ευρω να δω τι θα λεγες....Τελος παντω...Ξεφυγαμε απο το θεμα και ο καθενας εχει τις αποψεις του.
|
|
|
|
|
Reizakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 18:50 |
|
Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52 Δημοσιεύσεις: 1465 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Και επειδή δεν θέλω να είμαι απόλυτος, η ιαπωνία έχει βγάλει υπέροχα αυτοκίνητα, με πολύ ωραία μοτέρ, αν και εμένα με ενδιαφέρει το σύνολο.
Honda nsx, nissan silvia, nissan skyline, impreza, evo, toyota gt-86(μετριο μοτερ, αλλα πλαισιο ονειρο).
Υπάρχει όμως ένα θεματάκι. Δεν οδηγάτε αυτά τα αυτοκίνητα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Χρήστος
Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
|
|
|
|
|
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 19:13 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
Reizakos έγραψε: Και επειδή δεν θέλω να είμαι απόλυτος, η ιαπωνία έχει βγάλει υπέροχα αυτοκίνητα, με πολύ ωραία μοτέρ, αν και εμένα με ενδιαφέρει το σύνολο.
Honda nsx, nissan silvia, nissan skyline, impreza, evo, toyota gt-86(μετριο μοτερ, αλλα πλαισιο ονειρο).
Υπάρχει όμως ένα θεματάκι. Δεν οδηγάτε αυτά τα αυτοκίνητα.
Sent from my iPhone using Tapatalk Μαλλον ξεχασες την Celica...Ειχα οδηγησει μια με 5 ταχυτητες τοτε καπου το 1978-1979 και δεν ηταν και καινουργια και δε την ξεχναω.Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι και αν προλαβες τις πρωτες αλλα εγω περπαταω τα 60 μου.
|
|
|
|
|
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 19:43 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
Reizakos έγραψε: Εγώ περπατάω τα 21 μου. Σκοπός μου δεν ήταν να απαριθμήσω όλα τα καλά αυτοκίνητα που έβγαλαν οι Ιάπωνες, σίγουρα έχει και άλλα όπως honda s2000, mazda rx-7, mx5 κλπ.
Δηλαδη καλα αμαξια για σενα ειναι μονο τα γρηγορα ?
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 20:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
Insomniac έγραψε: Δηλαδη καλα αμαξια για σενα ειναι μονο τα γρηγορα ?
ε ναι..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Insomniac
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση C1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 20:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 20:11 Δημοσιεύσεις: 61
|
barracuda έγραψε: Insomniac έγραψε: Δηλαδη καλα αμαξια για σενα ειναι μονο τα γρηγορα ?
ε ναι.. Αν και ρωτα τον reizako ο καθενας με τα γουστα του ....Λογω ηλικια σας δινω μια κατανοηση . Απορω ομως γατι ασχολειστε με ενα Forum που μονο με γρηγορα αμαξια δε εχει σχεση .
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|