Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 05:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μαρ 2007, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
οχι εγω το ειπα γιαυτο που ειπε ο λυκος.για την ανιση συγκριση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2007, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
larry_tsoukou έγραψε:
οχι εγω το ειπα γιαυτο που ειπε ο λυκος.για την ανιση συγκριση.

Ok ναι...σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται τα 2 αμάξια...απλά το Panda στην κατηγορία του είναι ελαφρύ και γρήγορο...από εκεί και πέρα δεν έχει να δείξει τπτ άλλο!!! :rtfm ;)

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2007, 02:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
να λεγε panda με suzuki ignis αυτο μαλιστα! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2007, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
Πιστεύω οτι σε μία οποιαδήποτε σύγκριση, είτε αυτή αφορά αυτοκίνητα είτε αφορά οτιδήποτε άλλο, πρέπει να θέτουμε ένα μέτρο σύγκρισης / σημείο αναφοράς.
Σίγουρα αν το μέτρο σύγκρισης είναι η αισθητική, τα δύο αυτοκίνητα τα χωρίζει ενα τεράστιο χάσμα.
Αν ομως θέσουμε σαν μέτρο σύγκρισης την αναλογία κιλών/ίππο η ακόμα και την αναλογία ιπποδυναμης / τιμή απόκτισης, έχω την εντύπωση οτι βρισκόμαστε μπροστά σε μία όχι και τόσο δυσανάλογη σύγκριση.

Να σημειώσω οτι προσωπικά όποιο μετρο σύγκρισης και να μου έθεταν σε καμία περίπτωση δεν θα σκεφτόμουν την λύση του PANDA.(απλά πιο πάνω κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 00:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
το panda λογω κιλων παιδια ισως κερδιζει εδαφος στις ροπες....και ισως αρκετο... hmmm

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Σαν μετρο συγρισης ομως δεν στεκει το αναλογια ιππου ανα λιτρο, γιατι τοτε παιζουν ολα με ολα και εδω υπαρχει η veron πχ... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 01:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
παντψς ειναι γρηγορο το τσογλανι, μην λετε και αρκετα ψαρωτικο! :yhoo

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 02:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Κιλά ανα ίππο παιδιά το ασφαλέστερο κριτήριο...

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 02:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
ποσα κιλα ειναι αυτο το φιατ τελος παντων?? δλδ το σε 2 ειναι ασφαλεστερο ετσι?? hmmm

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2007, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
C2_Vts_Set_The_Rules! έγραψε:
ποσα κιλα ειναι αυτο το φιατ τελος παντων?? δλδ το σε 2 ειναι ασφαλεστερο ετσι?? hmmm


Με βάση τα λεγόμενα διαφόρων περιοδικών τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού το PANDA παίζει γύρω στα 860-880kgr. Tώρα με την προσθήκη ESP πρέπει να φλερτάρει με τα 900kgr.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ 2007, 18:10 
Άβαταρ μέλους
fiat pand VS citroen c2 hmmm
τα περιοδικά τα τοποθετούν στην ίδια κατηγορία αφου λόγω προέλευσης και τα δυο φημίζονται για την οδική τους συμπεριφορά αλλά όπως και να έχει και από σουλούπι και από ποιότητα και από επιδόσεις (το παντα δεν έχει 1.6) το citroen :spank:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2007, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ 2007, 21:22
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: αθηνα
το pandaκι ειναι ενα 1400αρι με κοντο σασμαν και ελαφρυ...αυτα τιποτα αλλο.για 1400αρι ειναι πολυ καλο.
αλλα η συγκριση με το vts ειναι ατοπη....!
παντως αν κανει καμια λαθος εκκινηση ο οδηγος του vts μπορει και μετα να μην το φτανει

_________________
[url="http://imageshack.us"]Εικόνα[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=THU2bKFXeIU με swift sport
http://www.youtube.com/watch?v=ajo_Ii5OJ-A με C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 10:38 
Άβαταρ μέλους
1. μιλωντας για εγκυρα περιοδικα επιτρεψτε μου να αναφερω τη γνωμη μου,Οτι δλδ.δεν υπαρχει εγκυρο περιοδικο τοσο ,οσο θελουμε(αξιοκρατικο)μη ξεχνατε οτι ολα τα περιοδικα τουλαχιστον στην ελλαδα τιμουν και υπερασπιζονται τους πελατες τους.
2. σε σχεση με τις συγκρισεις ανομοιων αυτοκινητων.Οταν δλδ.συγκρινουμε ανομοια και ανισα αυτοκινητα ,αυτο δειχνει οτι δεν εμπιστευομαστε αυτο που εχουμε ή το θεωρουμε χαμηλου ποιοτικου επιπεδου.Ετσι μπαινουν σιγα-σιγα συγκρισεις αλλων επιπεδων(πχ.εχω διαβασει για συγκρισεις s2 ;h c4 me evo ;h imprezaκλπ.)Αυτα δεν γινονται,οπως δεν γινεται να βαζεις στον ιδιο σακο ανομοια πραγματα.
3.εν κατακλειδι ειναι πρεπον να αποφευγονται τετοιες συγκρισεις γιατι πολλες φορες ισως εχουν ασχημα αποτελεσματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Αν ειχε και το C2 εξαρι σαζμαν θα υπηρχε διαφορα hmmm

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
αν αν αν αν και αν το σε2...αρα του λειπουν παααρα πολλα για να γινει αμαξι. αρα καλα το λεω vileda. λιγο πιο κατω απο το σπιτι μου πηρε μια μουνιτ@α ενα μαυρο βιτιαρ εδω και 5-6 μερες. μου κανει και τα γλυκα ματια καθε φορα που βρισκομαστε.... σαν να με λεει, ''χα! μλκ εγω ειμαι γκομενα και εχουμε ιδιο αυτοκινητο! χα χα!'' και γι αυτο σημερα εχει ξηλωμα απο μπρος-πισω προφηλακτηρες. θα την ξεμαλλιασω την μαλακο@

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 50 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συγχώνευση Fiat και PSA Group;
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: VeRDe
Απαντήσεις: 71
CITROEN C4 1.6 BlueHDI 100hp-ΖΗΤΩ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ALARM SYSTEM
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: chsevdas
Απαντήσεις: 34
Συναγερμος c4 1600 100hp 2016 Συναγερμος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: foteinos90
Απαντήσεις: 4
Fiat 500 ανταλλακτικα απο εξωτερικο
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: picart
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ