Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Ιούλ 2013, 21:54
Δημοσιεύσεις: 9
Καλησπέρα παλικάρια! έχω ένα c2 VTR 1.4 με 178.000 απ το 2007.
Κάνω κάπου στα 80-100 χλμ την μέρα πήγαινε-έλα στην δουλειά. Κάπου στα 20 χλμ η διαδρομή.
Δε γνωρίζω πολλά από μηχανικά μέρη αν και μ'αρέσει να οδηγώ πολύ, οπότε θα τα πω λίγο πρόχειρα και ελπίζω να καταλάβετε

Πολλές λακούβες και σαμαράκια(μπαλώματα) στο δρόμο. Πριν 4-5 μήνες άκουγα ένα θόρυβο απ την δεξιά μπροστά ρόδα, στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες όταν το αμάξι έπεφτε σε λακούβες. ένα δεύτερο γντουπ. Αυτός ο θόρυβος μειωνόταν στο ελάχιστο όταν καθόταν συνοδηγός δίπλα.
Το πήρα σε ένα γνωστό και μετά από δοκιμές μου άλλαξε την βάση αμορτισέρ, ένα στρόγγυλο κρίκο με κάτι μεταλλικά μπιλάκια μέσα (άψογη περιγραφή :D ) και ο θόρυβος σταμάτησε εντελώς.

Τώρα πλέον ακούγεται και από την πλευρά μου και νομίζω κ απ την μπροστά και την πίσω ρόδα.. Κάτι γίνεται..

80 ευρώ μου πήρε για την μια βάση, θα δώσω άλλα 160 για τις άλλες 2 ? :/ Μήπως φταίει κάτι άλλο και με πιάνει μ@λ@κ@ ?

Επίσης πριν 1 μήνα έπαθα το άλλο. Φοράω λάστιχα PIRELLI CINTURATO με διαστάσεις 195/50/R15 με ημερομηνία τοποθέτησης 6/5/2011. Δε θυμάμαι πόσα χλμ είχα τότε αλλά στο χαρτάκι απ το μαγαζί γράφει "ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΙΣ 145.000 ΧΛΜ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ" . Άρα φαντάζομαι κάπου στα 135.000 πρέπει να είχα όταν τα έβαλα. Και τώρα 178.000.


Πήγα από Καβάλα Θεσσαλονίκη και το βράδυ πάρκαρα με την αριστερή πλευρά σε πεζοδρόμιο. Δεν είναι η πρώτη φορά που παρκάρω εκεί και δεν είναι ιδιαίτερα ψηλό. Πάρκαρα Παρασκευή βράδυ και ξεκίνησα να φύγω Κυριακή πρωί. Μπαίνω στο αμάξι κάνω 20-30 μέτρα και καταλαβαίνω ότι το λάστιχο καπουτ. άδειο. Πήρα την ασφαλιστική(ΑΧΑ) ήρθε με φόρτωσε και με πήγε σε λαστιχά. Έβγαλε την ρόδα και φάνηκε ότι έχανε αέρα απ τα πλάγια εκεί που ενώνεται με την ζάντα. Έβγαλε το λάστιχο καθάρισε την ζάντα με σιδερένιο βουρτσάκι ξαναέβαλε το λάστιχο και ήμουν κομπλέ. Μέχρι και τώρα 1 μήνα μετά δεν έχω θέμα. Μου είπε επίσης ότι οι ζάντες μου είναι χάλια, μεσ στην σκουριά κτλ.

Τώρα με αυτά τα λάστιχα που φοράω νιώθω μερικές φορές να "φοβάμαι" να στρίψω παραπάνω το τιμόνι, να μη με υπακούει τέλεια.
Ειδικά όταν βρέχει το νιώθω σαν πατίνι. Έχει πάει να φύγει 2-3 φορές ευτυχώς το μαζεύω αμέσως και πάντα πάω στην μισή ταχύτητα απ ότι όταν δε βρέχει.

Αν αλλάξω διαστάσεις θα συμπεριφέρεται διαφορετικά το αυτοκίνητο ?

Μπορεί να συνδέονται τα δυο προβλήματα μεταξύ τους? αυτό με την συμπεριφορά στις στροφές και τις βάσεις απ τα αμορτισέρ?


Ευχαριστώ πάρα πολύ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Έχεις μπερδέψει αρκετά τα πράγματα στο μυαλό σου.
"Η βάση με τα μπιλάκια",θα την λέμε απο δω και μπρός τόπ μάουντ.
Ναί,πρέπει να αλλάξεις και το άλλο μπροστά.
Πίσω δεν θα αλλάξεις τίποτα.

Το λάστιχο είχε λίγο αέρα απο πρίν και με το που του έβαλες περισσότερο βάρος λόγω πεζοδρομίου,την άκουσε.
Δεν έχει σχέση λοιπόν με το στρίψιμο που λές,εκτός εάν τα λάστιχα έχουν πολλά χλμ και είναι γενικά ταλαιπωρημένα.

Κάνε και μια καλή ευθυγράμμιση επειγόντως.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: KenJiNx
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
+1 +1 +1
Συμφωνώ απολύτως!!!

"Έγραψα σχεδόν τα ίδια και δεν μπορώ να δω το σχόλιό μου" :(

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Ιούλ 2013, 21:54
Δημοσιεύσεις: 9
Tzakos έγραψε:
Έχεις μπερδέψει αρκετά τα πράγματα στο μυαλό σου.
"Η βάση με τα μπιλάκια",θα την λέμε απο δω και μπρός τόπ μάουντ.
Ναί,πρέπει να αλλάξεις και το άλλο μπροστά.
Πίσω δεν θα αλλάξεις τίποτα.

Το λάστιχο είχε λίγο αέρα απο πρίν και με το που του έβαλες περισσότερο βάρος λόγω πεζοδρομίου,την άκουσε.
Δεν έχει σχέση λοιπόν με το στρίψιμο που λές,εκτός εάν τα λάστιχα έχουν πολλά χλμ και είναι γενικά ταλαιπωρημένα.

Κάνε και μια καλή ευθυγράμμιση επειγόντως.


Ναι είναι αλήθεια ότι δε τα ξέρω καθόλου..
Βασικά έκανα μια αναζήτηση στο youtube, αν είναι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=XxbH24wpqVg το top mount δε μου θυμίζει κάτι..
Έβγαλε την ρόδα και το ελατήριο του αμορτισέρ, τράβηξε το ελατήριο πίσω και έβγαλε την "βάση με τα μπιλάκια". Εκτός κ αν αυτό που φαίνεται στο βίντεο είναι η βάση!

Έχει μόνο μπροστά αμορτισέρ? γιατί όταν χτυπάει το νιώθω και από πίσω..

Ναι είναι αλήθεια πως γενικά δε παρακολουθώ/προσέχω την πίεση στα ελαστικά.
Ντρέπομαι να πάω στο βενζινάδικο και να πω στην κοπελιά που είναι εκεί ότι δεν ξέρω να γεμίζω αέρα και να το κάνει αυτή :laugh
Οκ σχεδόν αστειεύομαι απλά δε βρίσκω χρόνο.. :P


Τώρα με μια καλή φωτογραφία μπορείτε να κρίνετε αν χρειάζονται αλλαγή τα ελαστικά?

Επίσης πως καταλαβαίνω, χωρίς να πάω σε μάστορα(που βλέπει καθαρά το κέρδος*), αν χρειάζονται αλλαγή και οι ζάντες? 180.000 χλμ με πολλές λακούβες και 300μ χωματόδρομο..

Όπως βλέπετε με τρώει αρκετά, αλλά επειδή γουστάρω λίγο την ταχύτητα(πάντα με ασφάλεια), κάνω και αρκετά χλμ με μεγάλα ταξίδια (400+χλμ) θέλω να νιώθω ασφαλής, και όπως και να το κάνουμε τα λάστιχα και οτιδήποτε έχει σχέση με τις ρόδες, πιστεύω είναι το πιο σημαντικό κομμάτι στο αυτοκίνητο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ναί,αυτό είναι το τόπ μάουντ.
Αυτό σου αλλάχτηκε.
Έχει και πίσω αμορτισέρ,απλά απο αλλού είναι ο θόρυβος,δεν έχει πίσω το ίδιο σύστημα όπως μπροστά.

Βγάλε μια καλή φωτό,το πέλμα,αλλά θέλω και τα πλαινά,όπως θέλω και το τρψήφιο νούμερο που γράφει στην ένδειξη DOT.
Έγινα κατανοητός?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Για να βοηθήσω και εγώ λίγο στο θέμα top mount, είναι αυτό:
Εικόνα

Στην παραπάνω φωτό μόλις έχει βγει διαλυμένο.


Ουσιαστικά είναι το μαύρο τμήμα πάνω με τη βίδα μέσα του, που είναι στην κορυφή της κόκκινης βάσης στο Golf.


Αμορτισέρ έχει μπρος-πίσω, top mount υπάρχουν μόνο μπροστά. :thumb

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε linker για την δημοσίευση του/της: KenJiNx
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Ζάντες συνήθως επισκευάζουμε, δεν αλλάζουμε, εκτός και αν βρούμε μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση. Αλλάζεις ζάντα αν έχεις μετρήσει όλα τα πεζοδρόμια, λακκούβες, πέτρες κτλ με τα όσα και τις έχεις κάνει από στρογγυλές πολύγωνες και δεν παίρνουν πλέον επισκευή. Με τα χιλιόμετρα που έχεις (180.000 αν κατάλαβα καλά) λογικό είναι να έχουν φθαρεί σινεμπλόκ κτλ και να ακούς κουδουνίσματα χτύπους κτλ από όλο το σύστημα ανάρτησης εμπρός και πίσω που έχουν πάρει μπόσικα πλέον, ειδικά εάν το αυτοκίνητο περνάει άτσαλα από κακοτεχνίες (ουκ ολίγες στο υπέροχο και υπερσύγχρονο οδικό δίκτυο που διαθέτουμε) λακκούβες κ.ο.κ. Αν θες να το μαζέψεις, βρίσκεις έμπιστο μηχανικό που να ξέρει την δουλειά του και του τα σκας, ειδάλλως φτιάχνεις μόνο τα άκρως απαραίτητα και οδηγείς χαλαρά χωρίς πολλές απαιτήσεις. Ακόμα και από ζανφορ μπορεί να προέρχονται οι γδούποι κτλ αλλά το πρώτο που την "ακούει" είναι το τοπ μαουντ και τα αλλάζεις ανά άξονα κατά προτίμηση και όχι ανά τροχό το καθένα μόνο του.

linker έγραψε:
Αμορτισέρ έχει μπρος-πίσω, top mount υπάρχουν μόνο μπροστά. :thumb


Είσαι σίγουρος για αυτό; Πως στηρίζονται στο σασί του C2 επειδή στην C4 έχει και πίσω Top mount διαφορετικού σχεδίου βέβαια από ότι τα μπροστινά

Εικόνα

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Bill30f για την δημοσίευση του/της: KenJiNx
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Από τς γραφόμενα σου έχεις 43000km με πολλές λακουβες και αρκετό χωματόδρομο,επομένως έχει έρθει η ώρα τους για αλλαγή.

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: KenJiNx
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Ιούλ 2013, 21:54
Δημοσιεύσεις: 9
Ναι μια χαρά, θα βγάλω ότι μπορώ, θα κάνω ένα photostory :)

Ναι Linker αυτό ακριβώς αλλάχτηκε, μόνο το δεξί.


Bill30f με συμφέρει να τα σκάσω σε ένα καλό μηχανικό ή να πάρω ένα νεότερο μεταχειρισμένο και να δώσω αύτο ;
Τι τιμές παίζουν ρε παιδιά στα παραπάνω, σινεμπλοκ, ζανφορ(τι είναι αυτό;) έτσι στο περίπου για να έχω μια άποψη..

Νεκτάριε, μετά τα πρώτα 10.000 χλμ αλλάζεις τα μπρος-πίσω ;
Θα βγάλω φωτογραφίες αύριο με το φως του ήλιου και όχι το φλας της μηχανής, για να τα δείτε και καλύτερα..

ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά και πάλι!
Εικόνα
και μια γενική όταν το πρωτοπήρα, αρχές του '09


Τελευταία επεξεργασία από KenJiNx και Πέμ 13 Φεβ 2014, 16:52, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Bill30f έγραψε:

linker έγραψε:
Αμορτισέρ έχει μπρος-πίσω, top mount υπάρχουν μόνο μπροστά. :thumb


Είσαι σίγουρος για αυτό; Πως στηρίζονται στο σασί του C2 επειδή στην C4 έχει και πίσω Top mount διαφορετικού σχεδίου βέβαια από ότι τα μπροστινά




Εννοώ δεν έχουν top mount με ρουλεμάν, μόνο λάστιχο. Λάθος στην διατύπωση :thumb

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree :agree :agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Αν είναι τίμιος και σου φτιάξει μόνο ότι πρέπει να αλλαχθεί σε σωστή τιμή, δεν πιστεύω να περάσει το 300ευρω και πολλά μου φαίνεται είναι. 80 % μόνο top mount είναι πάλι, ίσως πας και για αμορτισέρ, αναλόγως το πότε και αν τα είχες αλλάξει. Για τα λάστιχα που λες, τα έβαλες 5/2011 και είχες περίπου 135.000 χιλ. και τώρα 178.000, οπότε έχουν γράψει 43.000 (πάνω - κάτω) και παρά 3 μήνες 3 χρόνια. Μήπως ούτως η άλλως είναι ώρα για αλλαγή τους; Το να τα κάνεις τώρα τα μπρος - πίσω χιαστί είναι όχι απλά άτοπο, αλλά εγκληματικό, δεν θα σου φεύγει η μούρη που σε προσθιοκίνητο μαζεύεται εύκολα, αλλά το πίσω μέρος που θέλει χέρια να μαζευτεί. Αν έχουν ξεραθεί - φαγωθεί τα εμπρός και τα πίσω έχουν ακόμη ψωμί, βάζεις τα πίσω εμπρός, καινούριο ζευγάρι πίσω και όταν τα φτύσουν πάλι τα εμπρός, τα ελαφρώς πατημένα μπροστά και πάλι καινούριο ζεύγος πίσω. Κανόνας σε προσθιοκίνητα είναι να έχεις το φρεσκότερο και καλύτερο λάστιχο πίσω. Αν είναι όλα για πέταμα, προγραμματίζεις αλλαγή τετράδας και έχεις κατά νου σου ότι ανά 10.000 τα κάνεις χιαστί εμπρός πίσω για να έχεις όσο το δυνατόν ομοιόμορφη φθορά και στα τέσσερα. Για να μην γεμίζω το θέμα, δες στα αντίστοιχα θέματα για λάστιχα το πως αναγνωρίζουμε την φθορά ελαστικού και άλλες πληροφορίες ή googlaρισέ το. Επιγραμματικά, σκασίματα ρωγμές στο πέλμα και στο πλάι, έχει ξεραθεί - πέλμα έχει φτάσει στον δείκτη φθοράς (είναι το βάθος του δλδ 3 χιλιοστά) είναι για αλλαγή.

Για τα λάστιχα συγκεκριμένα, βγάλε την φωτό όπως σου την ζήτησε ο Tzakos πιο πάνω, θα μπορέσουν τα παιδιά να σου δώσουν περισσότερες πληροφορίες/ συμβουλές.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Ιούλ 2013, 21:54
Δημοσιεύσεις: 9
Θα ψάξω, θα ρωτήσω δυο τρεις τεχνικούς για τιμές.
Αυτά τα μπρος πίσω χιαστί και παλιό ζευγάρι πίσω καινούργιο μπροστά, τα θεωρώ "τσιγκουνιές" στο πιο σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου από θέμα ασφάλειας..

Τέλος πάντων, έχω βγάλει 15 φωτογραφίες με όλες τις ρόδες και όλα αυτά που γράφουν πάνω μήπως βγάλετε άκρη. Τα σκασίματα "ρωγμές" κάνουν μπαμ ότι θέλουν αλλαγή τα λάστιχα πιστεύω...

Στην δεύτερη φωτογραφία τι μπορεί να είναι αυτή η γραμμή που φαίνεται επάνω στο πέλμα?

Το DOT αν καταλαβαίνω πρέπει να είναι το M502.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 17:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ήρθε η ώρα για αλλαγή,η ημερομηνία είναι τετραψηφιος αριθμός μέσα σε κύκλο. Υ.Γ. Φτιάξε τον θόλο θα σου φύγει, άλλο που με κάποια άλφα ταχύτητα θα σου ακουμπάει πάνω στην ροδα.

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αμορτισερ και επιλογή ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
+1...σε κάποια από τις τελευταίες φώτο, το DOT είναι αυτό πο ξεκινάει με "08ΧΧ". Τα ΧΧ δηλώνουν το έτος (πχ 09=2009) και τα 2 πρώτα (08 στη περίπτωση μας) την 8η εβδομάδα του έτους κατασκευής.

Θεωρώ πως χρειάζεται άμεσα αλλαγή στα ελαστικά σου, είναι πολύ φθαρμένα και με ρωγμές στα πλαϊνά... :(

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή διάστασης ελαστικών για περισσότερη ανεση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 15
Πρόβλημα με εκκίνηση και Engine Managment System Failure
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Gregory.Zraf
Απαντήσεις: 9
C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: NEAttica
Απαντήσεις: 9
προβλημα με σασμαν
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: dimitriosnas
Απαντήσεις: 34
Προβλημα στο clima σε C2 vts mk1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: panosfx
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ