Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Αύγ 2015, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 21:44
Δημοσιεύσεις: 8
Όχι ψάχνω μόνο 1.100... :/

Τίποτα και στη ΧΕ... Οπότε... θετική σκέψη, υπομονή και θα βρεθεί κάτι αξιόπιστο και φυσικά... αντικειμενικά σε καλή τιμή! :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Παλικάρια καλησπέρα,

αρκετά χρήσιμες πληροφορίες όσες αναγράφονται παραπάνω.

Είμαι και εγώ στο ψάξιμο για VTR μόνο 1.1 για να γλιτώσω λίγο τα έξοδα μετακίνησης.

Καθημερινά κυκλοφορώ απο Χαιδάρι μέχρι την Μάνδρα επομένως δεν έχω πολλά σταματα ξεκίνα.

Τα ΣΚ θα ήθελα να κατεβάινω όσα μπορώ προς Καλαμάτα επομένως και το ταξίδι με ενδιαφέρει ιδιαίτερα σε ότι αφορά την κατανάλωση.

Ενα μικρο παιχνιδιάρικο λοιπόν ζητάω αλλα επειδή ήδη έχω 2 αμάξια στην οικογένεια, πρέπει αυτό να είναι οικονομικό και σε συντήρηση, και σε ανταλλακτικά και σε κατανάλωση.

Απο ανταλλακτικά λοιπόν μέσες άκρες πού βρισκόμαστε?

Εχω δει στο καρ 1-2 Vtr που θέλω να δώ απο κοντά. Και τα 2 μάυρα δυστυχώς (ξέρω τι παίδεμα έιναι να το διατηρείς καθαρό). Τι παιδικές ασθένειες πρέπει να έχω κατα νού? το ένα ειναι του 2008 και το αλλο του 2007 άρα το facelift με λιγα λόγια...

Απο εκεί και πέρα ούτε αυτό θα μέινει ώς έχει...ενα φθηνό κοιλόβερ, καμιά ζαντούλα 15άρα αν εν εκτοξευσει την κατανάλωση στα ύψη και δεν το χαντακώσει σε επιδόσεις, σκουπίτσα και ένα τελικό καζανάκι για λίγο καλύτερη αναπνοή που λέμε :p....θα σουλουπωθέι με λίγα λόγια.


Κάνω καλά και κοιτάω C2? η να κοιτάξω αλλού? :p

Απο Seicento sporting και abarth δεν υπάρχουν για δέιγμα και όλα δείχνουν ταλαιπωρημένα για τα δικά μου πρότυπα. Ειμαι ιδιαίτερα σχολαστικός ακόμα και στην αράχνη που έχει το χρώμα ....για λακουβάκια και γρατζουνιές "βαράω και εγκεφαλικά" ανετα που λενε :D.


Καθε ποτε σερβις?Λαδοξυδα? Μπουζί, ιμάντες-καδένα εκκεντροφόρων? κτλ? Πότε δηλαδή έχουμε και τα μεγάλα σερβις?

Κάθε άποψη πολυτιμη.

Σας ευχαριστώ!


Δημήτρης

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 17:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Θα σου απαντήσει ο Μήτσος(linker) που είχε ακριβώς αυτό που ζητάς και το πούλησε με ακόμα περισσότερα από ότι φαντάζεσαι από νέα λάστιχα,κερώματα cruise control αναρτηση κτλ!Κρίμα θα πήγαινε στα χέρια σου!Αν ήσουν στην παρέα μας νωρίτερα θα είχες ένα κελεπούρι
viewtopic.php?t=10694

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Καλησπέρα αδερφέ. Καλώς ήρθες, καλή διαμονή και καλά ποσταρίσματα.


Πάμε στο ψητό:

1) Ανταλλακτικά: Οικονομικά, σε αφθονία, μηχανολογικά-είδη φανοποιείας βρίσκεις και στο περίπτερο, που λέει ο λόγος. Επίσης, μιας και έπεσε σε άπειρα χέρια σβαρνιάρηδων, υπάρχουν άπειρα τρακαρισμένα στις λίστες του car, οπότε ό,τι κι αν προκύψει, το τσιμπάς φθηνά.

2) Παιδικές ασθένειες: Ευτυχώς με έβγαλες από τη διαδικασία να πρήζω συνέχεια τον κόσμο να κοιτάει μοντέλα 06' και μετά (με το καινούριο ταμπλό, που λέμε). Τα μοντέλα 06' και μετά, λοιπόν, έχουν λυμένες τις όποιες παιδικές ασθένειες ταλαιπωρούσαν τα πρώτα C2 (03-05). Εκείνα είχαν θέμα με τους θερμοστάτες, όπως και τα πρώτα C3. Από το 06 και μετά, δεν αναφέρθηκε κάτι σοβαρό, ενώ ακόμα και στα ηλεκτρολογικά του παρουσιάζεται ιδιαίτερα αξιόπιστο. Δεν έχει και τίποτα το σοβαρό για να χαλάσει κιόλας :D

3) Βελτίωση: Aυτοκινητάκι με εκπληκτικό πλαίσιο. Με σωστό set up και γραμμές, στρίβει σχεδόν μόνο του. Ακούει, είναι πρόθυμο να διορθώσει και γενικώς, ακόμα και μαμά, στρίβει. Οταν έβαλα στο δικό μου τα ελατήρια, το μικρό μεταμορφώθηκε.
Σε στενά κομμάτια, έπαιζες με γρηγορότερα αυτοκίνητα, ασχετα από το αν σε περνούσαν στην ευθεία (61 καθαρόαιμα άτια έχει το 1.1). Γίνεται πολύ πιο υπάκουο, φαντάζομαι με την coilover θα ψαχτείς λίγο με ύψη κλπ, απλά μην το σαυρώσεις κάτω και τα ψαλίδια κοιτάζουν πάνω :D

Εκτός του στησίματος, πολλά πράγματα δεν μπορείς να κάνεις. Ο 1.1, κλασικό 8βάλβιδο βρωμόσκυλο, δε νιώθει, είναι ροπάτος για μετακινήσεις σε πόλη, έξω θα διαπιστώσεις ότι υστερεί σε ανηφορικά κομμάτια (λογικό), εκτός αν του δώσεις φόρα από πριν. Θεωρώ ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με κάτι γύρω από την βελτίωσή του (έστω ξύπνημα), διάλεξε ένα σωστό πρατήριο με καλό καύσιμο, σωστά λιπαντικά, καθάρισε πεταλούδες, σκνίπες και αράχνες και φρόντισε να χαρείς τα όποια θετικά σου προσφέρει.

Ζαντούλα 15άρα δεν πρόλαβα να βάλω, είχα μείνει στα 14άρια, αλλά σε 185/60/14 αντί για 175/65/14 που ήταν η μαμά διάσταση. Είχα φορέσει τις θεϊκές 6άρες ραλλόζαντες με το κουκουρούκου όφσετ, που ήρθαν και τουμπάνιασαν το πιτσιρίκι, σε συνδυασμό με το 3.5ποντο χαμήλωμα. Είχε πολλή πλάκα στα φανάρια, ερχόντουσαν οι αδαείς με τα Swift Sport και κ@υλώναν να τα ανοίξουμε, αμ δεεε :D

Επίσης, παίρνει διάφορα από μαμά ηλεκτρονικά καλούδια (cruise control κλπ), τα περισσότερα κουμπώνουν ακριβώς και απλά θέλουν ενεργοποίηση.

4) Κατανάλωση 1.100: Εντός πόλης, αναλόγως του ρυθμού και του αναγλύφου (ανηφόρες-κατηφόρες), από 6.5 μέχρι 8 (το 8 θα το δεις αν πηγαινοέρχεσαι σε ανηφορικές διαδρομές στον αστικό κύκλο, το "τσιμπάς" λιγουλάκι και αν έχεις και το A/C στο ΟΝ). Μη σε απασχολεί το καύσιμο. Θα ξεχνάς να βάλεις.
Εκτός πόλης υπολόγιζε (ανάλογα με τον ρυθμό πάλι) ένα 5.5-6.5 λίτρα στα εκατό.

5) Service: Μεγάλο σερβις κοντά στα 220 ευρώ είναι καλά? Ιμάντες κλπ, κάθε 4 χρόνια ή 60.000 χλμ.

Για τα μικρά σέρβις (αλλαγές λαδιών, φίλτρα κλπ), από 10.000 έως 15.000. Κόστος συγκρατημένο. Αυτά.

Συμπερασματικά, μιας και σε έκοψα ότι είσαι δικός μας, πιστεύω ότι αν πάρεις ένα συνειδητά, όπως μας λες, θα το χαρείς στο έπακρο. Αδιαφορώντας για τις όποιες αδυναμίες του κινητήρα, αφού μας ενδιαφέρει η οικονομία, θα έχεις να κάνεις με ένα πολύ ωραίο αυτοκινητάκι, το οποίο μετά τις επεμβάσεις σου, θα μπορεί να σου προσφέρει και χαμόγελα σε σφιχτά κομμάτια, στρίβει εκπληκτικά.

Με έβαλες βραδιάτικα και αναπόλησα το ex-μικρό μου, ποσο γ@μάτο αυτοκινητάκι ήταν!
Για αυτόν τον λόγο, θα υποστείς ένα μίνι αφιέρωμα :D :D

Ελπίζω να βοήθησα.
Αν δεν, ξαναρίχτα.



Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Ευχαριστω παιδες,

οχι απλα κατατοπιστικός! Αψογος...

Η αληθεια ειναι οτι ψαχνω κατι με λιγα χιλιομετρα...τι λιγα...εχω βρει με 80 φευγα χιλιαδες αλλα μαλλον θα το κλεισει αλλος μιας και δεν προλαβαινω να το δω πριν το ΣΚ (θα μου πεις δες το πρωτα...ποτε δεν ξερεις τι φωλα μπορει να βγει).

Εχω καταληξει σε Σιτροεν ενω ποτε δεν μου γεμισαν το ματι (οκ εκτος των vts) γιατι το 1.1 μοτερακι του διαβασα στο φορουμ πριν γραφτω ειναι εξαιρετικά αξιοπιστο και γενικοτερα το συνολο μετα το 2006 δεν το λες και παλιο...

Τα σειτσεντο που ψαχνω ειναι ολα κασες...χιλιοκοπανημενα, με το χρωμα καμμενο απο τον ηλιο και τρεχα γυρευε ποιο εχει λιγα χιλιομετρα...αλλες επιλογες? Ελεγα για 106 quicksilver 1100 αλλα και αυτα ειναι παλια...ερωτας βεββαια η καροτσα του 106...

Τα γαλλικα λοιπον παντα ηξερα οτι εχουν καλο στησιματακι...και ως λατρης των στροφοδιαδρομων νομίζω ωραια θα μου κατσει! Δυστυχως το προσωπικο μου αυτοκινητο εχει γινει τοσο "δυσκολο" που το εχω παρατησει στο γκαραζ στην επαρχια και το εχω μονο για καμια βολτα(56000 χιλιομετρα)...Βρηκα ενα φοκους περισυ για την γυναικα μιας και "συνεταιρικο" αυτοκιντο δεν ηθελε (ειμαι ψειρας μεχρι αηδιας και δεν θελω ουτε γρατζουνιες ουτε κακομεταχειρηση κτλ επομενως δεν ηθελε γκρίνια αχαχα...) και το πηρε-αμε. Εγινε το daily driver μας αλλα το ατιμο ψιλοκαιει και γραφει χιλιομετρα καθημερινα μπολικα. Η "γυναίκα" δεν το οδηγεί μιας και της "πεφτει μεγάλο" και το Σ2 θα της το δίνω που και που μπας και παρει τον αέρα, γιατι το να κανεις τον ταρίφα μερικές φορές καταντά βαρετό :lol
Σαν "μικρο" παιδι και εγω επειδη ο καλος με το tuning δεν φευγει, ψαχνω κατι μικρο και οικονομικο, οχι κασονι βεββαια και οχι απο την εποχη του Κωλοκοτρώνη ώστε να βγάζω τα καθημερινά μου γούστα...Εξου και το σκουποφαρασο που αναφερω...Φυσικα και δεν περιμενω να παρει δυναμη..καθε αλλο μπορει και να χασεις backpressure στα καυσαερια και να χασεις κιολας. Απλα να ακουγεται λιγουλακι το 1.1αρακι και να χαβαλεδιαζω λιγο (fun to drive ενα πραμα). Φυσικα ζαντακια και αναρτηση (οκ δεν μπορω να το κανω κουμπαρα γιατι μου τα τρωει το ιμπιζα) αρα θα μπουν φθηνα κοιλοβερ λεω και ας τριζει και ζαντακι θα δουμε κατι με την βοηθεια σας αρκει να μην ψοφισει με την 15αρα.

Με λιγα λογια εχω κατασταλλαξει σε Σ2 και θα ψαξω μεχρι να βρω καποιο καθαρό και θα περιοριστώ σε λιγα πραγματακια.

Σας ευχαριστώ για την βοήθεια

H πρωτη μου αγάπη είναι η παρακάτω αλλα στην Αθήνα, δίχως γκαράζ και συνεχόμενα σλαλομ για να μην πάρω καμια ανάρτηση (ξανά) στο χέρι, αποφεύγω σαν τον διάολο να το φέρω (οκ κουβάς είναι και αυτό αλλα και τεράστιος κουμπαράς που λυπάμαι να τον "χαλάσω" στην κατάσταση που βρίσκεται ακόμη...

https://www.youtube.com/watch?v=uBuZHwAJoJ4

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Ξέχασα να αναφέρω, ότι το C2 είναι 4στερο, οπότε μιλάμε για ασφαλές όχημα. Τι σχέση έχει με τις κάσες, όπως τις λες?

Τέλος, το 1.1 έρχεται με μπροστινές δισκόπλακες 266mm μη αεριζόμενες (μονές). Εύκολα βρίσκεις δαγκάνες από C4 1.6 και πετάς μπροστά ενα σετ 266 αεριζόμενα, με 100-120 ευρώ (μπορεί και πιο φθηνά). Εχει πολύ ωραίο φρένο το μικρό.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εξαιρετικό κείμενο και πάλι! :clap
Οι φωτογραφίες, σε άλλο επίπεδο! :love

Υ.Γ.: Έτοιμα τα'χεις ρε;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Λίγο πολύ τα ίδια κάθε φορά, σα να πίνουμε καφέ και να τα λέμε ρε φίλε :thumb

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Αυτο θα ηταν η επομενη μου ερώτηση...

Ακρα δεν χρειαζεται αλλα για καλύτερες δαγκανες? Μια χαρα! αν μπορεις ετσι απλα να βαλεις αεριζόμενες.

πισω λογικα εχει ταμπουρο και θα χρειαζεσαι αξονα κτλ...δεν βαριεσαι..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μάιος 2016, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Ακρα από Peugeot 308 θέλει και υπάρχουν.

sent from Sebastien no.0299

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2016, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Τελικά μπολικες εβδομάδες πέρασαν και ακόμη δεν εχει βρεθεί το κατάλληλο C2 για αγορά.

Εχω δει 2 απο κοντά. Το ένα μάλιστα είχε λίγα πραγματικά ? χιλιόμετρα αλλα ως συνήθως παρότι ρωτάς τηλεφωνικά σε τι κατάσταση έιναι το αμάξι πχ σε ότι αφορά το αμάξωμα, όλοι σου λενε ειναι οτι είναι αψογο...και απο κοντα γμσε τα...


Εχω δει τα τελευταία χρόνια μπολικα μεταχειρισμένα και το εχω συνηθίσει το τροπαριο, του αλλα να σου λενε απο το τηλεφωνο και αλλα να βλεπεις απο κοντα, πλεον δεν εντυπωσιαζομαι με οτιδηποτε ακουω :p.

Το ασχημο ειναι ο χαμενος χρονος μου και χρημα φυσικα για μετακινήσεις για να δω "ρημαδια" απο κοντα....

Πχ προσφατα ειδα ενα C2 το οποιο θεωρητικα απο λαμαρίνες δεν ήθελε τιποτα και απο κοντά, ο πισω προφυλακτήρας ειχε γδαρθεί και ήθελε βάψιμο, η συνεχει αυτου το φτερο είχε επίσης γδάρσιμο που προφανως θα ήθελε τοπική βαφη, πιο ψηλά στο φτερό είχε γδαρθεί και φύγει το χρώμα σε δυο σημεία σε μεγεθος όσο ενα νύχi φανταστείτε, πιο ψηλά είχε ολόκληρο θαμπωμα το χρώμα απο τρίψιμο με scotch brite? μήκους κανα μέτρο κοντα...η οροφή στίγμα οπου έιχε φύγει το χρώμα απο κοτσιλιά? μπροστά χαμηλά επίσης ήθελε βαψιμο και ίσως αλλαγη το σπόιλερ....

Κατα τα αλλα δεν ήθελε τίποτα απο φαναρτζοδουλειές...

Υπομονή λοιπον :p

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2016, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αυτά με το χρώμα που αναφέρεις είναι σχετικά. Και εγώ το προσέχω και βλέπω τα προβλήματα που έχει. Ο περισσότερος κόσμος όμως δε δίνει σημασία σε πράγματα όπως αυτά που αναφέρεις. Ειδικά στις μέρες της κρίσης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2016, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
brwmogazos έγραψε:
...Πχ προσφατα ειδα ενα C2 το οποιο θεωρητικα απο λαμαρίνες δεν ήθελε τιποτα και απο κοντά, ο πισω προφυλακτήρας ειχε γδαρθεί και ήθελε βάψιμο, η συνεχει αυτου το φτερο είχε επίσης γδάρσιμο που προφανως θα ήθελε τοπική βαφη, πιο ψηλά στο φτερό είχε γδαρθεί και φύγει το χρώμα σε δυο σημεία σε μεγεθος όσο ενα νύχi φανταστείτε, πιο ψηλά είχε ολόκληρο θαμπωμα το χρώμα απο τρίψιμο με scotch brite? μήκους κανα μέτρο κοντα...η οροφή στίγμα οπου έιχε φύγει το χρώμα απο κοτσιλιά? μπροστά χαμηλά επίσης ήθελε βαψιμο και ίσως αλλαγη το σπόιλερ....


+1 στον aiolo. Αυτά που λες, δηλαδή αν δεν είναι κάτι σπασμένο, ραγισμένο, τρακαρισμένο κλπ, και είναι απλά θέμα τοπικής βαφής, δεν θεωρούνται "φαναρτζοδουλειές". Προφανώς και δεν είναι "άριστο", "αγρατζούνιστο" κλπ, αλλά δεν είναι και κάτι τόοοοοσο άξιο αναφοράς, πέραν του "έχει γρατζουνιές/χρειάζεται τοπική βαφή".

Πόσο μάλλον αν μιλάμε για αυτοκίνητα των λίγων χιλιάδων ευρώ ή/και αρκετών ετών. Δεν είναι όλοι οι ιδιοκτήτες από πάνω στο όχημα για να φτιάχνουν συνεχώς τη κάθε μικρογρατζουνιά, ή ίσως δεν μπορούν/αντέχουν οικονομικά....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2016, 13:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Ο κοσμος καλα κανει και δεν δινει σημασια...οταν ομως εισαι ξεκαθαρος εξαρχης! και τους αναφερεις με λεπτομερεια τι ζητας, τοτε οταν απο κοντα βλεπεις τα πανω κατω απο αυτα που σου ειπαν τηλεφωνικως καταντά αηδία...

Οταν το αμαξι πλυθει με scotch brite εχει κανεις ιδεα πως γινεται το βερνικι? Ασπριζει και παυει να φενεται το χρωμα του αυτοκινήτου. Τραγικο αλλα το συναντησα και αυτο. Οταν εχει φυγει το χρωμα επανω στο φτερο, σαν να ξεφλουδισει δηλαδη στο μεγεθος πχ του νυχιου ~ φ10 δηλαδη δεν μιλάμε για γρατζουνια....

Τα φαναρια ειναι κιτρινα?
"Οχι μια χαρα ειναι..."
απο κοντα ειχαν θαμπωσει και ειχαν τις ρωγμες απο τον ήλιο κτλ...

ΓΙα εμενα οχι απλα ειναι αξια αναφορας, απλα ριχνω ακυρο στο αμαξι...ποσο μαλλον οταν πρεπει να δωσω 5000 για μεταχειρα οταν τα υπολοιπα παιζουν στα 4000...

Μην τρελλαθουμε, υπάρχουν νοικοκύρηδες, υπάρχουν στ@ρχιδιστές και υπάρχει και ο μέσος χρήστης που το αμαξι αποτελει ένα εργαλείο για τις μετακινήσεις του...

Σε ενα ακομη C2 που είδα προσφατα ρωτησα εξαρχης ειναι τρακαρισμενο, εχει βαψιματα, γρατζουνιες κτλ?

"οχι"

και με το που συναντιομαστε, βλεπω το πισω φτερο στοκαρισμενο, ουτε καν καλα τριμμενο και βαμμενο απο επανω προχειρα...γυρω γυρω τριψιματα στο χρωμα τοπικα που έιχε θαμπωσει, το βερνίκι στον ουρανό να έχει φύγει και σε σημέια στο καπο κτλ...

Παντου τα ίδια συναντω, σπάνια θα βρω αυτό που θέλω αλλα οταν το βρώ είναι σε κατάσταση βιτρίνας. Αυτο ναι να το πληρώσω και παραπάνω φυσικα αλλα κατι "ρημάδια" που ζητάνε ένα χέρι και ένα ποδι είναι τραγικό...

Αλλο παράδειγμα, ξεκινάω απο Πελοπόννησο πριν χρόνια και ανεβαίνω Λαμια για να δω ενα Ζ1000. Μέχρι και αν έχει αράχνη στο χρώμα τον ΄ρωτησα...τόσο αναλυτικός και ξεκαθάρισα οτι θα ανέβω απο πολύ μακρια = κοστος + χρόνος...και βλεπω ενα μηχανάκι που το έπλεναν σε πλυντήριο με souaz , οπου έιχαν ξεβάψει τα αντίβαρα του τιμονιου, φουλ αράχνη στο τεπόζιτο και ο μπροστά τροχός σημάδι σαν δαγκωνιά οπου είχε φύγει το βερνικι-χρώμα στο κατα τα αλλα αψογο Ζ....(+αλλα που δεν θυμαμαι).

Φυσικά και όλα αυτά τα επισκεύαζα εύκολα αλλα κατέληξα να στραβώσω την δουλειά γιατι οταν του ζήτησα εστω να αλλαξει λάδια για να το πάρω και να κάνω το ταξίδι της επιστροφής αρνήθηκε....και φυσικά την εκανα με ελαφρά...το ίδιο και για Hayabusa οταν εψαχνα...μέχρι και ταξίδι στην Εύβοια έκανα για ένα μηχανάκι "βιτρίνας" που έιχε γρατζουνιές στην ουρά και φουλ "ψωρα" στα μηχανικά μέρη πίσω απο τα fairing γιατί το παρκάριζε παραθαλασσιο μέρος κάτι που έιχε επιπτώσεις...Φουλ ακυρο και αυτό...


Σορρυ για την μεγάλη απάντηση απλά με "χαλάει" η ελλειψη ειλικρίνειας...Δεν είμαι τραγικός...αν το χρώμα έχει αράχνη δεν μπορει να το δει κανεις και προκύπτει και στα δικά μου απο τα πλυσίματα, αλλα οταν μιλάμε για γρατζουνιες, θα τις δικαιολογήσω αρκέι να μην είναι κλειδιές η ξεφλουδίσματα-κοπανήματα κτλ :surprised

Είδωμεν....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένο C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2016, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το να ρωτάς αν έχει γρατζουνιές, να σου λέει "όχι" και τελικά να έχει, αυτό είναι ψέμα και προφανώς αντιδράς ανάλογα. Το ίδιο και αυτό που λες για τα φώτα ή για το τρακάρισμα. Όμως το να έχει γενικά γρατζουνιές ή ακόμα και κλειδιές και να το ξέρεις από πριν, αυτό εννοώ ότι δεν είναι σοβαρός λόγος να αγχωθείς ή να χαλάσεις μια αγορά. Εγώ πούλαγα το 206, έγραφα ότι έχει τις λογικές γρατζουνιές και σημαδάκια για κοντά 12 ετών αυτοκίνητο, ήρθε ο άνθρωπος να το δει, του είπα "ρώτησα σε Chips/Bull, 400€ κάνει να τα διορθώσεις, τα μοιράζουμε 200€/200€ ?", και συμφώνησε επιτόπου.

Τώρα, αν θες να βρεις σε κατάσταση βιτρίνας αυτοκίνητο 10 ή 15 ετών, αυτό όντως θα είναι δύσκολο, τόσο να το βρεις, όσο και να υπάρχει....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεταχειρισμένο C3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: zelista7
Απαντήσεις: 0
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ BSI
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stratos
Απαντήσεις: 31
ψαχνω μεταχειρισμενο προφυλακτηρα μπραστα κατω μερος
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Αγορά μεταχειρισμένο 1.4 ή 1.6
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 80
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ή ΕΠΙΣΚΕΥΗ ? C3 / 2003 -1,4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: PavlosB_C3
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ