Καταρχάς, καλώς ήρθες στην παρέα μας. Καλή διαμονή και καλά ποσταρίσματα.
Επειδή σε βλέπω ότι καίγεσαι, πάμε απευθείας στο ψητό:
1) Έλεγχος: Υπάρχουν εγγυημένα μαστόρια εντός του κλαμπ, στους οποίους οι περισσότεροι εμπιστεύονται τα αυτοκίνητά τους. Όχι γιατί γίνανε γνωστοί εδώ μέσα, αλλά επειδή όντως κάνουν καλή δουλειά. Τα παιδιά από Αθήνα θα σε κατευθύνουν κατάλληλα.
Το κόστος του ελέγχου ποικίλει. Μπορεί να κάτσει φάση "Δώσε ένα 10άρικο για τον σεφτέ", πιθανότερο το ενδεχόμενο του 20άρικου, δε θα πας πάνω από 50. Εξαρτάται από τον μηχανικό και μόνο. Μην το τσιγκουνευτείς πάντως.
2) Χιλιόμετρα: Aκόμα και τα κατεβασμένα ΔΕΝ φαίνονται. Τα χιλιόμετρα θα τα καταλάβεις εσύ, ο μάστορας, ο φάδερ, ο οποιοσδήποτε από άλλα "σημάδια" (τιμόνι, πεντάλ, λοιπά χειριστήρια, καθίσματα).
3) Χώροι: Τo Panda είναι 5θέσιο, το C2 τετραθέσιο αυστηρά. Ετσι είναι και στην άδειά του. Με λίγα λόγια, άνετο για 2 άτομα πίσω (ύψος μέχρι 1.75 πίσω από τον οδηγό και κοντά στο 1.90 πίσω από τον συνοδηγό), υπεράνετο για τους 2 που ταξιδεύουν μπροστά, ειδικά αν είναι μόνοι. Μη μασάς τόσο με τους χώρους, είναι υπεραρκετοί και το C2 σε σχέση με το Panda έχει άλλα πολύ δυνατά πλεονεκτήματα (πλαίσιο, φρένα, πάτημα κλπ). Όχι ότι το Panda δεν είναι αξιόλογο, αλλά αποτελεί ένα μέσο μεταφοράς και μόνο. Το C2 έχει και ένα fun to drive χαρακτήρα, ο οποίος εξαρτάται από το πόσο θα το κυνηγήσεις.
Τα έχω οδηγήσει και τα 2, αυτή τη στιγμή είμαι στο 2ο C2, δεν στα γράφω ως εγκάθετος ιδιοκτήτης, αλλά ως αντικειμενικός κριτής.
4) Το κάθισμα κάνει τα πάντα. Ειδικά στο ύψος, δε θα έχεις κανένα θέμα. Από πολύ χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά.
5) Πωλήσεις εντός του κλαμπ: Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι προς πώληση, απ'όσο γνωρίζω.
Επίσης, ΑΛΛΟ αυτοκίνητο το C2, ΑΛΛΟ το C1. Σε όλους τους τομείς. Δεν είναι τυχαία τα νούμερα
6) Service: Απορώ γιατί βγαίνουν και λένε τέτοια πράγματα
Ιδιαίτερα οικονομικά τα service του λοιπόν, όπως και τα αναλώσιμά του. Ειδικά στο 1.100.
7) Κατανάλωση 1.100: Εντός πόλης, αναλόγως του ρυθμού και του αναγλύφου (ανηφόρες-κατηφόρες), από 6.5 μέχρι 8 (το 8 θα το δεις αν πηγαινοέρχεσαι σε ανηφορικές διαδρομές στον αστικό κύκλο, το "τσιμπάς" λιγουλάκι και αν έχεις και το A/C στο ΟΝ). Μη σε απασχολεί το καύσιμο. Θα ξεχνάς να βάλεις.
Εκτός πόλης υπολόγιζε (ανάλογα με τον ρυθμό πάλι) ένα 5.5-6.5 λίτρα στα εκατό.
8) Σημεία προσοχής: Λίγο πολύ τα γνωστά, όπως σε όλα τα αυτοκίνητα.
Θα το δει φανοποιός, θα το δει μηχανικός, μπρίζωμα σε Lexia για σφάλματα-βλάβες κλπ, έλεγχο σε αμορτισέρ, δίσκο-πλατό, ελαστικά και σε γενικώς σε ό,τι μπορεί να κοστίσει λίγο παραπάνω, για να ξέρεις περίπου τι σε περιμένει και πόσο μπορείς να παζαρέψεις την τιμή.
Πάμε στα tips τώρα:
1) Προτίμησε αυτοκίνητα από ιδιώτες και όχι από μαντράδες. Οι λόγοι, ευνόητοι.
2) Η τιμή του είναι καλή. Υπάρχουν όμως και αλλού πορτοκαλιές.
3) Είναι αυτοκινητάκι που θα το χαρείς πολύ. Στρίβει, δεν καίει, είναι αξιόπιστο.
4) Προτίμησε αυτοκίνητα από 06 και μετά, με το νέο εσωτερικό δηλαδή.
5) Τα πίσω συρόμενα καθίσματα των C2 είναι πραγματική ευτυχία. Άσε που πέφτουν ή σηκώνονται ολόκληρα και δημιουργείται τελείως τετράγωνος χώρος φόρτωσης.
6) Τα τέλη κυκλοφορίας του 1.100 είναι 135 ευρώ. Ευτυχία δηλαδή.
Αν ήμουν στη θέση σου και με το δικό σου μπάτζετ, θα κοιτούσα αυτά:
1)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6500764/2)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6798641/ αν μπορείς να πας σε 1.400.
-Το κόκκινο είναι το 1.100 που θα προτιμούσα αυτή τη στιγμή, μέχρι τα 4 χιλιάρικα, από όλο το car.gr.
Φαίνεται σε καλή κατάσταση, ενώ έχει αλλαγμένα κανα δυο πράγματα που σε γλιτώνουν από ένα 500άρι συνολικά.
Λάστιχα=200-240 ευρώ και αμορτισέρ=170-200 περίπου.
Το πολύ πολύ δλδ να αλλάξεις κανένα δίσκο-πλατώ μετά τις 100, γλιτώνοντας τα υπόλοιπα. Το κόστος του, κοντά στα 200-240 ευρώ, περασμένο.
-Το ασημί, μου αρέσει πολύ. Φαίνεται αρκετά προσεγμένο. Αν μπορείς να ανέβεις στα 1.400cc, είναι καλή εναλλακτική.
Ελπίζω να βοήθησα.