Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Γενική συζήτηση C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 24 Φεβ 2020, 02:13 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2018, 08:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018, 11:14
Δημοσιεύσεις: 13
παιδια καλησπερα ειμαι νεος στο γκρουπακι και ενδιαφερομαι για το c2 vts θελω να μαθω που ποναει αν ειναι οικονομικο στα καυσιμα εγω προτιθεμαι να το χρησιμοποιησω κυριως για τη δουλεια μου αλλα και για τη διασκεδαση...η διαδρομη π κανω για την δουλεια μ ειναι 60 χλμ τη μερα και σε κομματια που έχει ολιγον τι στροφες και ανηφορες ο πατερας μου ειναι αντιθετος στην επιλογη λογω του κυβισμου και του καυσιμου..αν και εγω το ζαχαρωνω καιρο τωρα και δεν θελω να παω στο 1.4 γιατι δεν μ φτανουν τα 75 αλογα ευχαριστω εκ των προτερων :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20778
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ωραίο αυτοκίνητο,δεν σπάει,δεν χαλάει,αλλά αν το πατάς στο λαιμό καίει.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 08:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018, 11:14
Δημοσιεύσεις: 13
εχω βρει ενα vts με 170.000 χιλιόμετρα απο μάντρα βέβαια σκεφτόμουν να το κάνω υγραέριο για να συνδυάσω και την οικονομία και το γκάζι....αξίζει???αλλιώς σκέφτομαι να βρω κάτι σε πετρέλαιο 1.4 και να το κάνω remap ρίσκο και αυτό βέβαια αλλά θέλω και τη δύναμη.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 08:56 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 2992
C2 πετρέλαιο ελληνικό απίθανο να βρεις, και να βρεις θα είναι euro 4 που απαγορεύεται η χρήση του στα μεγάλα αστικά κέντρα. Αν είσαι επαρχία, δεν σε απασχολεί αυτό.
Αν μπορείς, κάνε ένα test drive το 1.4, είναι ελαφρύ αυτοκίνητο και μπορεί να σε καλύπτουν τα 75 άλογα. Αν σε παίρνει οικονομικώς, πας και στο 1.6, θα έχει και πλουσιότερο εξοπλισμό από το 1.4 και περισσότερα άλογα.
Με τα χιλιόμετρα που κάνεις για την δουλειά συμφέρει να το κάνεις γκάζι, απλά να γίνει σωστή και καλά ρυθμισμένη εγκατάσταση από την αρχή, και ας στοιχίσει 1000€, πολύ φθηνότερη θα είναι από μια των 600€ που θα σε στέλνει κάθε 3 και λίγο συνεργείο με βλάβες.
Τέλος, κοίτα και από ιδιώτη να βρεις αυτοκίνητο, σκέψου ότι ο έμπορος έχει βάλει στην τιμή πώλησης το κόστος αγοράς, μεταβίβασης, καλλωπισμού, το κέρδος του και ένα ποσό "αέρα" να κατέβει στην τιμή να σε γλυκάνει. Επίσης στον έμπορο μπορεί να κάθεται το αμάξι 1 χρόνο και με ότι συνεπάγεται αυτό, ενώ ο ιδιώτης αν δεν έχει παραδώσει πινακίδες, το χρησιμοποιεί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5199
Γεωργίου Φώτιος έγραψε:
εχω βρει ενα vts με 170.000 χιλιόμετρα απο μάντρα βέβαια σκεφτόμουν να το κάνω υγραέριο για να συνδυάσω και την οικονομία και το γκάζι....αξίζει???αλλιώς σκέφτομαι να βρω κάτι σε πετρέλαιο 1.4 και να το κάνω remap ρίσκο και αυτό βέβαια αλλά θέλω και τη δύναμη.....
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Γιώργο. Προφανώς για την επιλογή σου συγκρούονται τα "πρέπει" με τα "θέλω" σου. Στην ουσία θέλεις κάτι δυνατό, που θα σου ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη, αλλά λόγω συνθηκών "πρεπει" να είναι οικονομικό.

Την χρυσή τομή ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ θα την βρεις σε 1.4HDI, όσα remap και να του κάνεις. Άσε που στα μεταχειρισμένα, θα πληρώσεις παραπάνω για να πάρεις κάτι που ίσως να μην αξίζει και να μη σε συμφέρει και οικονομικά (έχεις μεγάλο ρίσκο σοβαρής βλάβης σε μτχ diesel). Οπότε εγώ θα έλεγα άκυρο σε αυτό.

Εσύ πρέπει να κρίνεις αν θα πας σε 1.6VTS ή σε 1.4. Πιστεύω ότι σε χαλαρές συνθήκες η διαφορά τους δε θα είναι πάνω από 1λτ/100χλμ. Αλλά όταν θα θες να ευχαριστηθεις (τότε που δε σε νοιάζει τι θα καις) νομιζω ότι ένα 1.4 ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ να σου προσφέρει τις συγκινήσεις που θα σου δώσει το VTS.

Η γνώμη μου λοιπόν είναι να πας στο VTS, μα δε νομίζω να σου επιβαρύνει πολύ την τσέπη σε σχέση με το 1.4 vtr.

Το diesel ναι είναι σαφώς πολύ πιο οικονομικό, αλλά δεν συνιστάται σε αυτούς που έχουν ανησυχίες!!!



Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018, 11:14
Δημοσιεύσεις: 13
καποιοι γράφανε για κατανάλωση γύρω στο 7 με 8 σε χαλαρή βόλτα ισχυεί??δε ξέρω με ανησυχεί το καύσιμο θέλω και τη πιτα γεμάτη και το σκυλο χορτατο στη προκειμένη περίπτωση αλλα αλήθεια δεν μπορω να πάρω πάλι κάτι αργό αυτη τη στιγμη κινουμαι με ένα daewoo matiz 0.8 και δεν μπορώ άλλο με αυτό το αμάξι θέλω κάτι σβέλτο....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5199
Γεωργίου Φώτιος έγραψε:
καποιοι γράφανε για κατανάλωση γύρω στο 7 με 8 σε χαλαρή βόλτα ισχυεί??δε ξέρω με ανησυχεί το καύσιμο θέλω και τη πιτα γεμάτη και το σκυλο χορτατο στη προκειμένη περίπτωση αλλα αλήθεια δεν μπορω να πάρω πάλι κάτι αργό αυτη τη στιγμη κινουμαι με ένα daewoo matiz 0.8 και δεν μπορώ άλλο με αυτό το αμάξι θέλω κάτι σβέλτο....
Πρέπει να ζυγίσεις καλά τις ανάγκες σου και να αποφασίσεις. Εγώ νομίζω ότι χωρίς να το πατάς στο λαιμό θα είσαι γύρω στα 7,5/100. Αλλά αυτό έχει να κάνει με πολλά, όπως συντήρηση κλπ...

Στα 60χλμ που κάνεις αν η διαφορά θα είναι στο 1/100 θα θέλεις 0,6 λίτρα βενζίνης παραπάνω, που σημαίνει περίπου 1€ για κάθε μέρα... Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018, 11:14
Δημοσιεύσεις: 13
με το ματιζακι μεικτα ειμαι 6,5 λογω χαμηλου κυβισμου και οτι εχω ανηφορες πιστευεις πως θα με γυρω στα 7,5 με 8?νταξει βεβαια σκεφτομαι να το κανα και υγραεριο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1217
Φίλε καλώς ήλθες στην παρέα :welc

Μιλάμε για αυτοκίνητο τουλάχιστον δεκαετίας με το λιγότερο 140000 χλμ στη κεφάλα. που θες με αυτό να κάνεις περίπου 15000 χλμ/έτος μόνο πήγαινε -έλα στη δουλειά
Ή με το 1400 ή με 1600 σε ανηφορικές διαδρομες με στροφιλίκια φλερτάρεις έντονα τα 10lt/100Km
Τα περισσότερα μην πω όλα 1600-ρια πλέον, ειδικά αυτά που πωλούνται στις αγγελίες και στις μαντρες είναι χιλιοσκισμένα από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες.
Από την άλλη μεριά C2 είναι ένα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο , ακόμη και το 1100 θα σου φανεί πύραυλοκίνητο τραίνο σε σχέση με το matiz :D
Οταν ακούω για αέριο και επιδόσεις αρχίζω να μειδιώ, no offense, όσο για ντήζελ δεν θα το κοίταγα καν καθώς δεν εισηχθη στην χώρα μας και με map-remap-ξεmap ή χωριςmap στη στραβή θα ψάχνεις και θα περιμένεις... και όπως έχει πει μια "ψηλή ψυχή" παλιότερα εδώ μέσα "πάρτε το, σκίστε το, τινάξτε του τα μπουριά κι αν δε σας φτανουν τα ρημάδια τα αλόγατα που έχει τότε ψαχτείτε"

Ο πατέρας σου έχει δίκιο...

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5954
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
nik0laus έγραψε:
Οταν ακούω για αέριο και επιδόσεις αρχίζω να μειδιώ

:laugh :laugh :laugh

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018, 11:14
Δημοσιεύσεις: 13
αρα όχι στο c2 που έχω βρει στη μάντρα ε???δηλαδή και με πετρέλαιο πάλι 10 λίτρα ανα 100 θα βλέπω όντως??και ποια η γνώμη σου για το υγραέριο..το ρίχνει πολύ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 2992
Με πετρέλαιο θα έχεις πολύ μικρή κατανάλωση. Αν βρεις. Δεν κυκλοφόρησε Ελλάδα, μόνο κανένα επαγγελματικό που θα είναι λιωμένο και θα έχεις θέμα με ανταλλακτικά.

Το οξύμωρο του αερίου είναι ότι κάποιος το βάζει για οικονομία, αν θες γκάζια μένεις βενζίνη. Ας πούμε ότι το κάνεις αέριο για οικονομία στην καθημερινή χρήση και το γυρίζεις αποκλειστικά βενζίνη για όταν θες να κάνεις το κομμάτι σου. Θέλει όλη η υπόθεση κομπιουτεράκι, να τα βάλεις όλα κάτω και να υπολογίσεις.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρεις τι κατανάλωση θα έχεις με το αμάξι που θα πάρεις. π.χ. εγώ με το c4 1400 που είναι πιο βαρύ από το c2 στις διαδρομές μου είμαι στα 7,5/100, άλλος με το ίδιο αμάξι στις ίδιες διαδρομές μπορεί να βγάζει 6/100 ή 10/100. Εσύ με το c2 μπορεί να είσαι πιο χαμηλά από το Matiz επειδή απλά θα σηκώνει 4η ή 5η εκεί που το matiz αγκωμαχά με 3η. Από την άλλη μπορεί να καις περισσότερο επειδή απλά είναι πιο σπορτιφ το c2 και το πλακώνεις όλη την ώρα.

Βρες πρώτα αμάξι σωστό, συμβίωσε μαζί του κάμποσο καιρό και όταν έχεις μια βάση τι κατανάλωση έχεις στις διάφορες διαδρομές που κάνεις και μετά χαρτί και μολύβι και τα βάζεις κάτω. Με βενζίνη έχω τόση κατανάλωση, η εγκατάσταση θα μου στοιχίσει τόσο, με το αέριο θα έχω τόση κατανάλωση και θα κερδίζω τόσο στον χρόνο κάνοντας απόσβεση σε τόσα χρόνια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1217
Γεωργίου Φώτιος έγραψε:
αρα όχι στο c2 που έχω βρει στη μάντρα ε???δηλαδή και με πετρέλαιο πάλι 10 λίτρα ανα 100 θα βλέπω όντως??και ποια η γνώμη σου για το υγραέριο..το ρίχνει πολύ?


Το όχι πάει στο να πάρεις με τη μια το πρώτο τυχαίο πλυμένο καλογυαλισμένο που θα δεις στη πρώτη μάντρα που θα βρεις (αν και μπορει να είναι τεφαρικι , ποτε δεν ξέρεις βέβαια...)

Με το πετρέλαιο δεν θα βλεπεις 10λτ/100χλμ ένα εφταράκι θα το έχεις ,είναι και πιο φθηνό σαν καυσιμο (ακόμα.... γιατί στην Ελλάδα είμαστε , Έλληνες πολιτικούς έχουμε ,όλα είναι πιθανα, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία ) επίσης μη περιμένεις και να βάζεις φωτιά στην άσφαλτο , ο προβληματισμος τοιαύτη περίπτώσει έγκειται αλλού όπως αναφέρθηκε προηγουμένως.

Για το υγραέριο πράττεις όπως είπε και ο Βill

Προσωπικά μεταχειρισμένο με υγραέριο δεν θα αγόραζα παρα μόνο αν ήξερα καλά το αυτοκίνητο και τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Σεπ 2018, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018, 11:14
Δημοσιεύσεις: 13
εγώ το πετρέλαιο το 1.4 κοιταγα ετσι όχι το 1.6 αν αυτό εννοείς bill τώρα θα το δω πως ειναι και αυτό δεν εχει βάλει και αγγελία στο καρ να σας το δείξω όταν παω να το δω θα το βγάλω κάποιες φωτό και θα τις ανεβάσω να μου πείτε γνώμη...απλά ήμουν στην σκ'εψη 1.4 πετρέλαιο και remap ή 1.6 vts και υγραέριο???γιατί αυτό που ζητάω είναι τη δύναμη σε ενα μικρό σπορ αυτοκίνητο....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Σεπ 2018, 09:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7754
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σαν 1600 θα εχεις θα εχεις σιγουρα 9-10 λιτρα και ενα μικρο αμαξι με 110 αλογα ελαφρυ και θα πρεπει να προσεχεις να μην βρεθεις εκτος δρομου...μη νομιζεις οτι στα κλειστα κοματια το 1400 με το 1600 θα σου δωσουν διαφορα ιδιαιτερη...
σε ηρεμη διαδρομη να ξερεις οτι θα εχεις μια καταναλωση αεριου γυρω στα 8.5- 9.0 λιτρα με αεριο στα 1600
και στο 1400 επειδη εχει κανει αεριο ο πατερας μου ενα ξαρα που εχει γυρο στα 8.0 λιτρα.....ισως και λιγο λιγοτερο

να ζυγισεις οτι το 1600 ειναι αθανατο μοτερ δεν υποφερει ευκολα απο φλαντζα σε συκριση με το 1400
φυσικα το 1600 εχει και αλλον εξοπλισμο σε συγκριση με το 1400...απο κει και περα ολα ειναι υποκειμενικα και τι μπατζετ διαθετεις

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc Lpg lovato Fast and easy.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Γεωργίου Φώτιος
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ CITROEN, ΑΠΟΡΙΕΣ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: psafan
Απαντήσεις: 10
Αγορά μεταχειρισμένου C4 1.2 puretech
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Koum
Απαντήσεις: 10
Αγορά Saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Βοήθεια για έλεγχο μεταχειρισμένου..
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Mike_V
Απαντήσεις: 9
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΙΜΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron