Γεωργίου Φώτιος έγραψε:
αν πουμε δηλαδη πως αποκλειω το 1.6 με υγραέριο να ξεχάσω αντιστοίχως και το 1.4 hdi με κανα remap?υπάρχει κανείς εδώ να το χει δοκιμάσει αυτο?
Φώτη πάμε να πούμε δυο πράγματα για το diesel. Θετικά και αρνητικά.
Πάμε τα θετικά πρώτα:
Ξεκινώντας από το remap που σε καίει, έχει ξαναγίνει εδώ (ψάξε λίγο στην αναζήτηση θα βρεις κάτι). Θυμάμαι χοντρικά ότι από 68ps πήγε 75ps.. Σιγά τα ωα λοιπόν... Σίγουρα θα δώσει μια βελτίωση στον κινητήρα, αλλά αυτό που θα κάνει κυρίως θα είναι να σε μεταφέρει με οικονομία όπου θέλεις.
Μιλώντας τώρα για οικονομία. Θεωρώ ότι ακόμη και να το πατάς στον λαιμό, να είσαι με το ποδι στο πάτωμα συνεχώς δε θα δεις κάτι πάνω από 6/100, άντε 6,5/100 αλλά μιλάμε για υπερβολές. Κινούμενος φυσιολογικά θα είσαι κοντά και ΚΑΤΩ από 5/100. Η οικονομία σε συνδυασμό με την βενζίνη (που ας πούμε θα είσαι 7.5/100) θα είναι πάνω από 3€/μέρα για τα 60χλμ που λες, υπολογίζοντας με βάση τα παραπάνω νούμερα. Είναι λοιπόν ένα σημαντικό ποσό... ΟΜΩΣ πάμε να δούμε τα αρνητικά...
Θα ξεκινήσω πάλι με το remap. Θες να πειράξεις ένα αμάξι που θα έχει πάνω 150.000+ χλμ (μη πω 200 και φανώ ακραίος), και πιστεύεις ότι μετά από λίγο δε θα πάρεις αντλία πετρελαίου και τουρμπίνα στα χέρια; Για μένα λοιπόν το ξεχνάς το remap. Θα μείνεις στους 68 ίππους.
Αυτοί οι ίπποι δε νομίζω ότι μπορούν να σου προσφέρουν τίποτα από διασκέδαση. Θα έχεις ένα στροφαρισμα που μετά τις 2800 θα φοράει και θα το πηγαίνεις μέχρι 4.000 γιατί μετά θα το λυπάσαι έτσι όπως θα το ακούς. Συν του ότι θα έχεις περισσότερο βάρος μπροστά, χειρότερο ζύγισμα σε σχέση με βενζίνη.
Άλλο σοβαρό θέμα στο diesel είναι το τι θα σου κάτσει. Ψάχνεις ένα μοντέλο, που πρώτον δεν είχε εισαχθεί ποτέ εδώ. Δεύτερον θα μιλάμε για αμάξι 10ετιας και βάλε. Να σου πω μόνο ότι συνάδελφος πήρε Colt 1.3 did που το αγόρασε με 130.000χλμ και όταν πέρασε ΚΤΕΟ του είπαν ότι τελευταία φορά είχε περάσει ΚΤΕΟ με 270.000χλμ δύο χρόνια πριν... Καταλαβαίνεις λοιπόν για τι μιλάμε.
Όπως λοιπόν ανέφερα σε άλλο ποστ, εξαιτίας αυτού μπορεί το αμάξι να χρειαστεί συντήρηση σε κάτι που είναι ακριβό, όπως dpf (400+€), επισκευή τουρμπίνας (500€) ή αντλίας πετρελαίου (500€+)... Μπορεί και όχι, αν πέσεις σε κάποιο προσεγμένο μοντέλο, το οποίο και ασφαλώς δε θα το χαρίζει ο ιδιοκτήτης.
Αν λοιπόν ψάχνεις κάτι να κινηθείς με οικονομία, ίσως είναι πιο λογικό να κοιτάξεις σε βενζίνη να μην έχει πολλά χλμ και να του βάλεις υγραέριο. Χωρίς να ξέρω τα προβλήματα γύρω από αυτό, μου φαίνεται καλύτερο, από το να πάρεις ένα σαπιμενο diesel που θα έχει 300.000χλμ....
Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk