Σελίδα 1 από 1

ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2020, 20:24
από acmr
Καλησπέρα παίδες! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για να πηγαινοέρχομαι δουλεία, 25 km τη μέρα συνολικά θα κάνω.
Μου αρέσει πολυ το C2 σαν αυτοκίνητο και εμφανισιακά αλλα και σαν αμάξι απο μια δοκιμή που έκανα σε ενα C2 φίλου.
Είμαι στο δίλημα στο να πάρω C2 1.1 βενζίνη η 1.4 diesel? Αξίζει να πάω σε diesel για τόσα km και αν ναι απο κόστη συντήρησης τι παίζει?
Θέλω να διαθέσω απο 2000 - 3.500 max. Όσο λιγότερα τόσο καλύτερα προφανώς.

Ολες οι γνώμες ευπρόσδεκτες. Σας ευχαριστώ!

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2020, 11:15
από Lohias^
Καλή σου μέρα! Προσωπικά θα έπαιρνα ένα 1.1 βενζίνης για τον λόγο ότι μπορείς να βρεις κάτι καλό και ελληνικό. Από την άλλη το 1.4hdi σίγουρα θα είναι από το εξωτερικό και φορτωμένο με 2-3 εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα... Οπότε θα παντρευτείς αρκετά προβλήματα τα οποία χρήζουν επίλυσης σε πολυδουλεμένα ντίζελ..

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2020, 12:31
από acmr
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, για εκεί με κόβω προς βενζίνη. Εαν εξαιρέσεις τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα, εν τέλει το 1.1 βενζίνη έχει τόσο σημαντική διαφορά στη κατανάλωση σε σχέση με το 1.4 βενζίνη? Αρχισά να σκέφτομαι μήπως πάω για την έκδοση 1.4 εάν δεν υπάρχει τρομερή αύξηση στην κατανάλωση.

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2020, 16:52
από Lance
Αν και δεν έχω προσωπική άποψη για το C2, 2 γνωστοί μου που το είχαν (βενζίνη), μου έχουν πει ότι δεν έμειναν καθόλου ευχαριστημένοι γιατί τους έβγαζαν θέματα κάθε τόσο.

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2020, 17:36
από jalbanis
acmr έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, για εκεί με κόβω προς βενζίνη. Εαν εξαιρέσεις τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα, εν τέλει το 1.1 βενζίνη έχει τόσο σημαντική διαφορά στη κατανάλωση σε σχέση με το 1.4 βενζίνη? Αρχισά να σκέφτομαι μήπως πάω για την έκδοση 1.4 εάν δεν υπάρχει τρομερή αύξηση στην κατανάλωση.

Ναι, να πας καλύτερα για τον μεγαλύτερο κινητήρα βενζίνης που λες, και μη το σκέφτεσαι καθόλου για τον diesel.
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, κινδυνεύεις να φορτωθείς προβλήματα, ακόμη και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν είναι εισαγωγής αλλά ελληνικής πρώτης κυκλοφορίας. Οι έμποροι αλλάζουν χιλιόμετρα και στα ελληνικά, συν ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος που-τι καύσιμα έβαζε μέχρι τώρα με δεδομένο ότι στην Ελλάδα έχουμε θέματα και με νοθείες και με την κατάσταση των δεξαμενών των πρατηρίων.
Η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι τρομερή, αντιθέτως μικρή είναι! Είναι τόση που αξίζει, γιατί κάθε φορά που θα το κυκλοφορείς με μεγάλο φορτίο θα ανταποκρίνεται πιο άνετα και σε κάθε περίπτωση θα μπορείς να κάνεις τις όποιες διαδρομές σου εκτός και πέριξ της πόλης με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια. Αν δεν σε νοιάζουν κιόλας τέλη κλπ, μη πας με τίποτα στον μικρό.
Κοίτα μόνο να βρεις καλή περίπτωση πρώτης ελληνικής κυκλοφορίας, ει δυνατόν από χέρι και όχι από μάντρα, και από όπου κι αν το πάρεις να είναι πιστοποιημένο με όλα τα χαρτιά του και με το βιβλίο συντήρησης πλήρως συμπληρωμένο. Και να το ελέγξεις πρώτα με δικό σου έμπιστο μηχανικό.
Καλωσήρθες στην παρέα του GCC, και με το καλό να βρεις να αποκτήσεις το καλύτερο και να το χαρείς! :thumb

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2020, 20:07
από aiolos
Βενζίνη σίγουρα γιατί το C2 σε Diesel δεν κυκλοφόρησε και πολύ εδώ και θα βρείς εισαγόμενο με πολλά χιλιόμετρα γυρισμένα με οτι αυτό συνεπάγεται.

Και εγώ το 1,4 θα σου πρότεινα. Μην περιμένεις τις καταναλώσεις των σημερινών αυτοκινήτων. Παλιός κινητήρας, αξιόπιστος αλλά μέσα στην πόλη δεν είναι και ο ορισμός της οικονομιας με τα σημερινά δεδομένα. Με 500 χιλιόμετρα τη μήνα όμως δε σε νοιάζει και πολύ. Επίσης μην περιμένεις να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο. 75 ίπποι είναι.
Αυτά είναι τα μόνα αρνητικά που μπορώ να πω. Μια χαρά πάει στην Αθήνα που το χρησιμοποιώ τόσα χρόνια. Μια χαρά είναι και στην εθνική (και πολύ οικονομικό εκεί). Όμορφο, αξιόπιστο, καλός εξοπλισμός για τα λεφτά και την εποχή του.

Στη συντήρηση δεν έχει κάτι ιδιαίτερο. Ούτε DPF έχει, ούτε turbo ούτε κάτι που να σε προβληματίσει ιδιαίτερα. Κάποια προβλήματα με την κρεμαγιέρα έχουν αναφερθεί (ίσως επειδή κάποιοι το χαμήλωσαν) και κάποια στιγμή πιθανότατα να χρειαστεί φλάτζα κεφαλής (ίσως να έχει ήδη αλλαχτεί όταν το πάρεις).

Κατα τα άλλα υπομονή και βρες ενα καλό μηχανικό να το ελέγξει.

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2020, 11:01
από nonos
1.4 βενζίνη θα το πάρεις.
Είναι ελαφρύ και θα το βρεις σβέλτο με το μοτεράκι αυτό το οποίο είναι και πολύ ελαστικό λόγω 8βαλβιδου. Πολύ δοκιμασμένο ,αθάνατο μοτέρ που θέλει αλλαγές παραφλου αυστηρά ανά 2ετια. Αν το προσέξεις και το πρόσεχε και ο προηγούμενος μπορεί και να γλιτώσεις τη φλατζα. Μπορεί και να την έχει ήδη κάνει ο προηγούμενος.
Επίσης πιθανά να έχει αλλάξει ήδη την κρεμαγιερα ή να έχουν επισκευάσει το ηλεκτρικό μοτέρ της. Σ' αυτό το θέμα ποναγε και εδώ τα "αλάνια" για ένα μοτέρ σου άλλαζαν ολόκληρη τη κρεμαγιερα αφού δε το άνοιγαν. Υπάρχουν και μηχανικοί που το ανοίγουν και τη βγάζεις αρκετά οικονομικά.
Γενικά..
Βρες ένα αυτοκίνητο που να το πρόσεχε ο πρωτος ιδιοκτήτης και θα έχεις θα φοβηθείς, ότι θα φοβοσουν σε οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.
Πολύ καλή επιλογή για τη δουλειά που το θέλεις.

Re: ΑΓΟΡΑ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2020, 11:46
από acmr
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τις απαντήσεις σας. Προς το C2 1.4 βενζίνη τείνω λοιπόν, αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο. Το καλό είναι οτι δεν το βιάζομαι συνεπώς κάτι θα προκύψει. Ολόκληρη Αθήνα, που θα παει!