Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βοήθεια για αγορά C2 1.1 VTR
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μάιος 2007, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του forum.
Θέλω να αγοράσω το C2 VTR 1.100 κυβικά και θα ήθελα την γνώμη σας σε κάποια πράγματα.
1)Τι γνωρίζεται για την αξιοπιστία του κινητήρα 1.100; Κάπου στο forum διάβασα ότι είναι πιο αξιόπιστος από τον 1.400.
2)Από απόδοση και κατανάλωση πως πάει το 1.100;
3)Οι κάτοχοι του αυτοκινήτου είστε γενικά ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο και την αξιοπιστία του;
4)Διαβάζω στο θέμα του C4 για αλλαγή δισκο πλατό στα 10.000χλμ και τρομάζω, έχει τετοια προβλήματα το C2;

Γενικά ότι πληροφορία ή συμβουλή έχετε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μου την δώσετε γιατί δεν θέλω να βρεθώ με απρόοπτα. Γιατί σκέφτομαι από βδομάδα να το κλείσω.

Σας ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 01:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
1) Απλά δεν το συζητάμε... το μοτέρ είναι σκυλί μαύρο! Μην σε απασχολεί το θέμα.

2) Το 1.4 είναι αρκετά οικονομικό. Μέση κατανάλωση γύρω στα 7-8-9 lt ..οπότε το 1.1 θα έχει λογικά μικρότερη.

3) Εκτός απο κάτι προβληματάκια που είχα στην αρχή...επειδή το αμάξι μου είναι από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν... κατά τα άλλα μια χαρά. Κανένα πρόβλημα. ίσα ίσα που δεν το περίμενα κ τόσο αξιόπιστο όντας Γαλλικό.

4) Οχι μην σε απασχολεί ούτε αυτό. Το αμάξι του Γιάννη που άλλαξε δίσκο-πλατό .. αν είχε στόμα θα τον πήγαινε στο δικαστήριο με αυτά που του κάνει. Είναι 1 μεμονωμένη περίπτωση και απολύτως δικαιολογημένη.

Προχώρα στην αγορά ..αλλα να ξέρεις οτι το 1.1 υστερεί πολύ σε ιπποδύναμη. Κοινώς είναι για να σε πηγαίνει απο το Α στο Β ..οικονομικά. Αν μπορείς πήγαινε για το 1.4 .. Είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα. :thumbup

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
οχι μην εχεις αγχος για το δισκο-πλατω κανενα προμπλεμ ακομα ....

καταναλωση μου χει βγαλει 8.3 αλλα υπολογιζε τωρα που εχει αυξηθει η τιμη της βενζινης και με χιλιομετρα μονο μεσα στη πολη να σου φευγει ενα 20ευρω καθε 210 χιλιομετρα :tong:

το μονο κακο που εχει ξαναακουστει εδω μεσα ειναι οτι μυριζει αν το ζοριζεις.και μενα μου χει τυχει αλλα οι μισοι μου λενε οτι το κανει επειδη ξεμπουκωνει ο κινητηρας και οι αλλοι μισοι οτι οντας 1.1 ζοριζεται

απο αποδοση τωρα ενταξει υστερει λιγο αλλα να μην σε απασχολει καθολου αυτο.σε παει οτι και να του κανεις και δεν βγαζει κιχ.εχει πολυ καλη αισθηση οδηγωντας το και ειναι εντελως αθορυβο :)

μονο η αναρτηση του δε μαρεσει και τοσο...μου φαινεται κοπανει αρκετα για 65 προφιλ και 14 ζαντα.... hmmm hmmm hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
βασικα το 1400 πρεπει να ειναι πολυ καλη επιλογη για το c2 το 1,1 οριακα ανεκτο το 1,4 αριστο το 1,6 υπερβολικο .

αυτη ειναι η γνωμη μου .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
KarlBarks έγραψε:
βασικα το 1400 πρεπει να ειναι πολυ καλη επιλογη για το c2 το 1,1 οριακα ανεκτο το 1,4 αριστο το 1,6 υπερβολικο .

αυτη ειναι η γνωμη μου .


+1

Για να είσαι ποιο "χαλαρός" αν πχ θες να κάνεις ένα ταξιδάκι πάρε το 1.4.
έχω το 1.1 σε σαξο, και είναι πάρα πολύ καλό. δεν καίει δραματικά λιγότερο από το 1.4, αλλά πραγματικά δεν έχει ζητήσει τπτ, και ως τα 150 σε ταξιδεύει άνετα... μετά ζοριζεται...
εγώ θα έπαιρνα το 1.4, και για εξοπλιστικούς, αλλά και για λόγους ενεργητικής ασφάλειας.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δεν κοιτάζω για το 1.4 λόγω των επιπλέον εξόδων που έχει και κυρίως λόγω της μικρής διαφοράς τιμής από το C4. Συγκεκριμένα το C2 1.1 VTR βγαίνει 10.900


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
αυτο για τους φορους εισαι σωστός ενα μοτερ 1300 χρειαζεσαι .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
συμφωνω οτι το 1.1 ειναι οριακα ανεκτο και το 1.6 υπερβολικο.αλλα το 1.4 ειναι και αυτο στη μοιρα με το 1.1.χρειαζοταν ενα 1.4 με 80 αλογα το λιγοτερο για να ναι τελειο ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Το καλύτερο θα ήταν να βάζανε τον κινητήρα του C4, τον 1.4 με τα 90 άλογα.
Οι κάτοχοι του 1.100 μέχρι τι ταχύτητα μπορείτε να κινηθείτε χωρίς να γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος στην καμπίνα με ανοιχτά παράθυρα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
loeb έγραψε:
Οι κάτοχοι του 1.100 μέχρι τι ταχύτητα μπορείτε να κινηθείτε χωρίς να γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος στην καμπίνα με ανοιχτά παράθυρα;


Τι σχέση έχει αυτό? hmmm

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
δεν ξερω τι εννοεις...τι απο τον αερα να γινεται ενοχλητικος ο θοριβος?
παντως μεχρι τα 130 κινεισαι ανετα οσα ατομα και να χεις μεσα.εννοω αλλα 2ή 3 ατομα .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2007, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
souledge έγραψε:
loeb έγραψε:
Οι κάτοχοι του 1.100 μέχρι τι ταχύτητα μπορείτε να κινηθείτε χωρίς να γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος στην καμπίνα με ανοιχτά παράθυρα;


Τι σχέση έχει αυτό? hmmm


Ρωτάω για να καταλάβω πόσο ζορίζεται ο κινητήρας και για να ξέρω με τι ταχύτητα μπορώ να ταξιδεύω χωρίς να με ενοχλεί ο θόρυβος.


larry_tsoukou αν με 4 άτομα και με ταχύτητα 130χλμ ταξιδεύει άνετα και χωρίς πολύ θόρυβο τότε με καλύπτει ο 1.100 κινητήρας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
4 ατομα στο συνολο ετσι??κοιτα τα 120 με 4 ατομα τα χω πιασει παραλιακη οχι σε ταξιδι.τοτε ηταν που ειπα οτι οσα ατομα και να χω μεσα τα 120 θα τα πιασει σιγουρα.αυτο μου φτανει αν θελησω να κανω ταξιδι με παρεα ;) και ετσι δεν εχω κανενα παραπονο με το c2ακι ;) :yhoo


σε ταξιδι 2 ατομων κινηθηκα ανετοτατος...!με μεση ταχυτητα 120-130.επιασα και 150 αλλα ειχα μολις 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα και δεν ηθελα να το ζορισω.στο ταξιδι ανοιγα ποτε ποτε το air condition αλλα εκει επρεπε να χω το ποδι κολλημενο στο γκαζι γιατι αν το αφηνα για λιγο οι στροφες επεφταν και το κοντερ με πηγαινε στα 100-110-120 για να μην αναγκαστω να του βγαλω την παναγια στο ζορισμα...ενταξει λογικο.


//τωρα που ξαναδιαβασα το ποστ σου δεν εννοω οτι με 4 ατομα πιανεις ανετα 130 σε ταξιδι.προσοχη.με 4 ατομα πιανεις ευκολα και χωρις ζορισμα 120.αυτο ειναι εξακριβωμενο γιατι παρολο που τα επιασα σε παραλιακη ,τα επιασα χωρις ζορισμα.οποτε ποσο μαλλον σε ταξιδι.τωρα για τα 130 σε ταξιδι...νταξει...τα χεις δεν τα χεις ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 01:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
α φιλε loeb επειδη σε ειδα και σε αλλο θεμα να ρωτας αν ειχε τριξιμο το 1.1 ή το 1.4 και γενικα σε βλεπω οτι το σκεφτεσαι για το 1.1 σου λεω οτι εφοσον ειχες πριν 600 και μαλλον "παλιo" αν παρεις το 1.1 θα ενθουσιαστεις , αν παρεις το 1.4 προφανως θα το ερωτευτεις

και ενταξει αν παρεις το vts θα χωρισεις...χαχαχαχαχαχα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2007, 01:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:09
Δημοσιεύσεις: 48
Τοποθεσία: Πειραιάς
Με 5 μαντράχαλους μέσα, το 1.1, έπιασε 172km στην εθνική.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και δεν καταλαβαίνει τίποτα το αμάξι.
Από 130km και πάνω αρχίζω να καταλαβαίνω ότι ζορίζεται το μοτέρ.
Το στήσιμό του απλά πρέπει να συνηθίσεις γιατί γέρνει το αμάξι αλλά δεν πρέπει να το φοβάσαι. Όταν δείς πώς γλιστράει σε μπασίματα, θα καταλάβεις ότι είναι ιδιαίτερα ελεγχόμενο (Γαλλικό είναι ;) ).


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βοήθεια για ελαστικά.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Spyrious
Απαντήσεις: 13
C4 VTRS ΑΓΟΡΑ--- ΤΟ ΠΗΡΑΑΑΑ!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: southman
Απαντήσεις: 64
Βοηθεια για c5
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: npc5
Απαντήσεις: 17
Αγορα zx
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: ZX FANATIC
Απαντήσεις: 14
Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια