Σελίδα 1 από 13

Service Citroen C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 12:05
από Invisible
Καλησπέρα!
Την επόμενη βδομάδα θα δώσω το C2 μου για το service των 20000km...δεν έχει κάνει τόσα αλλά έχει περάσει 1 χρόνος από το προηγούμενο, οπότε δικαιολογείται!
Μου είπαν πως θα μου αλλάξουν και υγρά φρένων και παραφλού.
Έχει κάνει κανείς το service των 20000? ΠΟΣΟ σας κόστισε; Να ξέρω τι να περιμένω από τιμή... hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 12:20
από smpokos
συνηθως βγαινει στα 70-85ευρω αλλα χωρις τις αλλαγες των υγρων που αναφερεις ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 12:51
από shadow_
Εγω με εργασία (35 ευρώ) και Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού, ροδέλλα κάρτερ λαδιού αναλώσιμα(50 ευρώ). Χοντρικά 85 ευρώ. Για τα φρένα δεν ξέρω. Γιατί σου είπαν να τα αλλαξουν;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:14
από Invisible
Με ρώτησε αν έχω φτάσει τα 20000 και του είπα πως έχω γύρω στα 15000...αλλά δε θυμάμαι κιόλας μπορεί να είναι και λίγο πιο κάτω! Και μου είπε πως μαζί με το service θα σας αλλάξουμε και αυτά τα δυο...δεν έφερα αντίρρηση...πάντως απ' ό,τι θυμάμαι στο προηγούμενο service των 10000 μου είχα πάρει 100 ευρώ...(πολλά μου είχαν πάρει?)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:18
από shadow_
Ρε φίλε σου πιάνουν το κώλο και με δάχτυλο. Εγω στα 10000Κm έδωσα 75 ευρώ και αύριο πάω για το σέρβις των 60000Km. Νομίζω οτι πρέπει να το ψάξεις το θέμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:20
από smpokos
κοιτα ειναι καποια ανταλλακτητα που ειτε φτανεις σε καποια χιλιομετρα για να τα αλλαξεις ειτε σε καποιο χρονικο διαστημα ακομα και αν δεν εχεις φτασει τα χιλιομετρα που λεει ο κατασκευαστης.


για παραδειγμα: ιμαντες αλλαζουμε στα 60000 χλμ, αν ομως μεσα σε 5 χρονια δεν φτασεις τα 60000χλμ τοτε αλλαζεις ιμαντες διοτι εχουν φθορα λογω χρονου ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:28
από Invisible
shadow_ φίλη είμαι! και ναι κάτι τέτοιο υποψιάζομαι, αλλά τι επιλογή έχω; το πάω στον Κυριακόπουλο (Αθήνα) και από πλευρά εξυπηρέτησης είμαι απόλυτα ευχαριστημένη...το φαντάστηκα πως ήταν πολλά τα 100ευρώ αλλά τι να κάνω δλδ; Να το παω αλλού; Τα άλλα συνεργεία είναι σε περιοχές που δε βολεύουν!

smpokos ναι ναι συμφωνώ αλλά μου έκανε εντύπωση που δεν το γράφει στον οδηγό συντήρησης αλλά μου το ανέφερε λες και θα του έλεγα "όχι, αφήστε τα αυτά δε θέλω!"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:39
από shadow_
Σόρρυ για το ποστ δεν το κατάλαβα αλλά σου έχουν πάρει πολλά. Εγώ τα πιο πολλά τα έχω δώσει μέχρι τώρα στα 50000Km γιατί άλλαξα και τακάκια στα φρένα. Αυριο θα δώσω πολλά γιατι πρέπει να αλλαξω ιμάντες και όλα μαζι βγαίνουν γύρω στα 450 ευρώ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:46
από Invisible
Α, έχω κι άλλη ερώτηση..για να ξέρω τί να τους πω όταν το πάω...κανονικά πρέπει να έχουμε την ανακύκλωση αέρα στο off (όσοι έχουν κουμπί) δλδ στην επιλογή 2, ώστε να εισέρχεται αέρας από το περιβάλλον και να μην ανακυκλώνεται εσωτερικά της καμπίνας!

Όμως εδώ και 2 χρόνια που έχω το αμάξι το έχω τις περισσότερες φορές -αν όχι πάντα- στην επιλογή 1...δλδ να μη μπαίνει αέρας από έξω! Αυτό λέει στο manual πως προκαλεί βλάβες και δεν πρέπει να αφήνεται σ' αυτήν την επιλογή πολλή ώρα, πόσο μάλλον χρόνια!

Από την αρχή όμως που πήρα το αμάξι όταν επέλεγα να μπαίνει από έξω αέρας ερχόταν ένα ζεστό ρεύμα αέρα σαν να έρχεται από τη μηχανή κατευθείαν και με έπιανε βήχας, βρωμούσε και ήταν πολύ ζεστό...ένας φίλος μου μου είπε πως αυτό δεν έπρεπε να συμβαίνει και πως κάτι δεν πάει καλά...εσείς τι λέτε;

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:51
από smpokos
δικαιο εχει ο φιλος σου. ενα καθαρισμα στο χωρο του μοτερ και αλλαγη φιλτρου χρειαζετε μαλλον. δεν μπορω να καταλαβω το λογο ομως για να εχεις προβλημα αν εχεις τον αερα στην ανακυκλωση. το μονο προβλημα που φανταζομαι ειναι οτι ισως να χαλασει το κλαπετο που ανοιγει τον αεραγωγο για φρεσκο αερα απο εξω, αλλα παλι στο δικο μου που ειναι ηλεκτρικο χαλασε και ας μην το ειχα χρησιμοποιησει ποτε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 13:59
από Invisible
Xμ, το βιβλιαράκι που το διάβασα το έχω στο αυτοκίνητο..αλλά λέει καθαρά πως δεν πρέπει να το έχεις στην ανακύκλωση, εκτός πχ αν περνάς δίπλα από κανά φορτηγό με τρελό καυσαέριο ή αν θες να πάρει μπρος το αρκουδίσιον πιο γρήγορα!

Ωραία, άρα θα τους το επισημάνω κι αυτό τη Δευτέρα...αυτά τα μικροπραγματάκια είναι που φοβάμαι γιατί θα ακούσω καμιά εξωφρενική τιμή!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 15:13
από larry_tsoukou
ομολογω μπερδευτηκα και απο τις φωτο και απο τη συζητηση σας!! :-? :-? :-?

εμενα ο τεχνικος της σιτροεν μου ειπε να το χω στην ανακυκλωση παντα.
και να το βαζω να παιρνει αερα απεξω οταν ειμαι σε εξοχη.


εξαλλου μεσα στην πολη και να παιρνει αερα απεξω δεν παλευεται πιστεψε με

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 16:46
από KarlBarks
ε ο καθενας οτι θελει λεει .


amorphis

Πες τους να σου τσεκαρουν το φιλτρο αερα . γιατι οχι να το αλλαξεις κιολας.

εγω οταν το ανοιξα προχθες ειχε μια χουφτα χομα.


πρεπει να παω να παρω καινουριο καποια στιγμη .


αμα εχεις εγκυηση ακομα δεν προκειτε να σε χρεώσουν για τον ελενχο του ac .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 18:06
από larry_tsoukou
ε κοιτα δεν νομιζω να μπορεις να αντεξεις απο τα καυσαερια των μπροστινων αυτοκινητων!με λιγα λογια λεω ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!

:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric ;)

:cop νομος .και -


:tong: :inno: :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 20:27
από KarlBarks
amorphis


βασικα τωρα που το ξανασκευτομαι γιατι να αλλαξεις υγρα φρένων και παραφλου ?


δεν υπαρχει λογος φυσιολογικός , να τους ρωτησεις ΓΙΑΤΙ .