Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 17:48 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τι θα αλλαζατε στο C2 οταν θα γινει το facelift
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1942
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Καλο ειναι να δωσουμε μερικες ιδεες απο το τι μας προβληματισε τι δε μας αρεσει στο αυτοκινητο και τι θα θελαμε να αλλαξουμε-βελτιωσουμε ωστε να το κοιταξουν στο facelift η στην αλλαγη μοντελου...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
εγω θα αλλαζα λιγο το εσωτερικο λιγο ποιο σπορτιφ θα το εκανα γιατι το c2vts θα πρεπει να ειναι ποιο σπορ εσωτερικα απο ενα απλο c2
ποιο bucket καθησματα κ ετσι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 17:08 
Άβαταρ μέλους
Λοιπον:
-Μοτερ 1.6 Turbo,το νεο του PSA με τα 150 αλογα
-Ακομα πιο σπορ αναρτηση με περισσοτερο χαμηλωμα,3 ποντους τουλαχιστον αντι για 1,5 που ειναι τωρα.
-Οπως λεει και ο giannisC2vts,πιο bucket καθισματα κατι σαν του 206 RC.
-Καποια οργανα παραπανω οπως ενδειξη θερμοκρασιας-πιεσης λαδιου γ**ω το κερατο μου! :rant Αν μπει και το μοτερ οπωσδηποτε πιεση turbo.
-Καποια διακριτικα VTS και στο εσωτερικο.
-Ποιο ανοιχτη μασκα μπροστα μπας και αναπνευσει λιγο το καημενο αλλα και να ξεχωριζει απο τα απλα C2.
Αυτα για το C2 VTS παντα..
Οπως καταλαβατε ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το αμαξι μου οπως ακριβως ειναι................ :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
μοτέρ από την κατηγορία super 1600...... :ysteric
ας σοβαρευτώ τώρα....
1.καλύτερη μάσκα για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα
2.καλής ποιότητας σίτα στη μάσκα
3.δυνατότητα επιλογής χρώματος ζάντας....πχ μολυβί
4.καθαρά μπάκετ καθίσματα
5.ασημί καθρέφτες όπως s3 και ίμπιζα fr,χτυπάει πολύ ωραία στο μάτι!
6.τα διακριτικά 16V μετά το πίσω παράθυρο να υπάρχουν από την αρχή στο αμάξι και όχι να τα βάζεις έξτρα(όπως εγώ)

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
εγω θα ηθελα και λιγοτερα ηλεκτρικα και μπλιμπλικια(ποιο πολεμικο εσωτερικο) και ενα πιο γρηγορο τιμονι. :fsss

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 13:26 
Άβαταρ μέλους
smpokos έγραψε:
εγω θα ηθελα και λιγοτερα ηλεκτρικα και μπλιμπλικια(ποιο πολεμικο εσωτερικο) και ενα πιο γρηγορο τιμονι. :fsss

Για το "πολεμικο" εσωτερικο συμφωνω και επαυξανω,οπως καλη η ιδεα και του 16V στην πισω κολωνα.Αλλα πιο γρηγορο τιμονι?!Θα περνει το πλαισιο μετα ρε παιδια!!! :tong: Ηδη ειναι παρα πολυ καλο,και σαφως ανωτερο απο αυτα των rallye,saxo...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 10:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ας προσέξουν λίγο και την ποιότητα των υλικών... Αν η τιμή του φτάσει τα 18.000 με ολα τα παραπάνω...τότε ας κοιτάξουν να βάλουν και "μαλακα" πλαστικά... και ας τα δέσουν λίγο καλύτερα...

Η ποιότητα είναι καλή για αυτήν την τιμή...Αν όμως ξαναλέω ανέβει κι άλλο ...τοτε απλα δεν θα αξίζει τα λεφτά του. ;)

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μαρ 2007, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2007, 20:19
Δημοσιεύσεις: 200
Τοποθεσία: ΝΠ
Μα καλά όλοι για το VTS μιλάτε;...τς τς τς!

Εγώ πάλι θα ήθελα να έχει επιλογή για ηλιοροφή από μαμά...!

Α, και να κάνουν κάτι άμεσα με τον μπροστινό προφυλακτήρα...χτυπάει ΠΑΝΤΟΥ και μειώνει ταχύτητα/βαρκάρει αν πέσεις σε λίμνη με νερό όταν βρέχει!!!

Ας παραθέσω και κάτι που είχα γράψει σε άλλο φόρουμ για το c2...

C2 VTR, 1.4, 75hp (2005)

+ καλό τιμόνι (αίσθηση, σχέση τιμονιού-ρόδας, «ανώμαλη» επιφάνεια σε μερικά σημεία για να μη σου φεύγει όταν κάνεις κόλπα)
+ καθίσματα τύπου μπάκετ πολύ αναπαυτικά
+ σχεδιασμός ταμπλό (ψηφιακό κοντέρ χιλιομέτρων, αναλογικό στροφόμετρο, ενδείξεις, ηλεκτρονικός μετρητής βενζίνης)
+ κρατήματα σε στροφές ικανοποιητικά
+ εύκολο στο παρκάρισμα (μικρό μέγεθος, ορατότητα, τιμόνι)
+ εξυπηρέτηση πελατών/service Citroen
+ καλά φρένα, ABS
+ ικανοποιητική ποιότητα εσωτερικού, δε σου δίνει αίσθηση φτηνιάρικου
+ παιχνιδιάρικος/σπορτίφ σχεδιασμός εσωτερικού
+ στην έκδοση αυτή και στις πιο πάνω έχει τρεις επιλογές χρώματος εσωτερικού σε κάθισμα, χερούλια πόρτας και λεβιέ
+ κιβώτιο, μπαίνουν οι ταχύτητες εύκολα χωρίς κίνδυνο λάθους
+ αν και γαλλικό, έχουν κάνει τις αναρτήσεις πιο σπορ και κοπανιέται περισσότερο απ’ ότι θα ήθελα σε λακκούβες, σαμαράκια, κτλ
+ σχεδιασμός πορτ-μπαγκαζ (άνοιγμα)
+ τρόπος με τον οποίο βγαίνει η ρεζέρβα από πίσω (πλάκα έχει)
+ βαριά πόρτα, αίσθηση ασφάλειας
+ εξοπλισμός για την τιμή του ικανοποιητικός
+ είναι δικό μου και το λατρεύω!

- δε θα με πείραζε αν έκαιγε λιγότερο
- χώρος αποσκευών πολύ μικρός (για τη χρήση που του κάνω βέβαια μια χαρά, για ταξίδι όμως είναι πρόβλημα)
- χαμηλό μπροστά («βρίσκει» σε πεζοδρόμια κτλ)
- μυρίζει άμα το πας πάνω από 4000 στροφές (από τη μυρωδιά καταλαβαίνω πως μου κάνει προσπέραση άλλο c2!)
- μικρός χώρος για το πόδι στο συμπλέκτη (μαρτυρία ψηλού οδηγού, δεν ενδείκνυται για νούμερο παπουτσιού πάνω από 45)
- δε θα έλεγα όχι σε μερικά αλογάκια ακόμα στην έκδοση αυτή, το βρίσκω λίγο αργό στην εκκίνηση
- θα ‘θελα να έβγαινε και με ηλιοροφή από μαμά
- στάνταρτ συνδυασμοί χρωμάτων αμαξώματος-εσωτερικού (σε μαύρο χρώμα να έβγαινε με μπλε κάθισμα και όχι μόνο σε κεραμιδί-μπλιαχ)
- θέση κουμπιού για τα παράθυρα τελείως άβολο, πρέπει να σκύψεις λίγο
- δεν ξεκινάει με δευτέρα (θέλει γενικά αρκετό γκάζι γιατί σβήνει, άρα μπορώ να πω πως το πετάλι σε σχέση με τη μετάδοση της κίνησης πάσχει ελαφρώς)
- κλασικά όπως όλα τα Citroen κακός φωτισμός της πίσω πινακίδας (λεπτομέρειες)
- αυτό το γκλιν γκλαν γκλονγκ να μην είχε όταν δεν έχω βάλει ζώνη ακόμα

Thats all, folks! :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 14:59 
Άβαταρ μέλους
amorphis έγραψε:
Μα καλά όλοι για το VTS μιλάτε;...τς τς τς!

Εγώ πάλι θα ήθελα να έχει επιλογή για ηλιοροφή από μαμά...!

Α, και να κάνουν κάτι άμεσα με τον μπροστινό προφυλακτήρα...χτυπάει ΠΑΝΤΟΥ και μειώνει ταχύτητα/βαρκάρει αν πέσεις σε λίμνη με νερό όταν βρέχει!!!

Ας παραθέσω και κάτι που είχα γράψει σε άλλο φόρουμ για το c2...

C2 VTR, 1.4, 75hp (2005)

+ καλό τιμόνι (αίσθηση, σχέση τιμονιού-ρόδας, «ανώμαλη» επιφάνεια σε μερικά σημεία για να μη σου φεύγει όταν κάνεις κόλπα)
+ καθίσματα τύπου μπάκετ πολύ αναπαυτικά
+ σχεδιασμός ταμπλό (ψηφιακό κοντέρ χιλιομέτρων, αναλογικό στροφόμετρο, ενδείξεις, ηλεκτρονικός μετρητής βενζίνης)
+ κρατήματα σε στροφές ικανοποιητικά
+ εύκολο στο παρκάρισμα (μικρό μέγεθος, ορατότητα, τιμόνι)
+ εξυπηρέτηση πελατών/service Citroen
+ καλά φρένα, ABS
+ ικανοποιητική ποιότητα εσωτερικού, δε σου δίνει αίσθηση φτηνιάρικου
+ παιχνιδιάρικος/σπορτίφ σχεδιασμός εσωτερικού
+ στην έκδοση αυτή και στις πιο πάνω έχει τρεις επιλογές χρώματος εσωτερικού σε κάθισμα, χερούλια πόρτας και λεβιέ
+ κιβώτιο, μπαίνουν οι ταχύτητες εύκολα χωρίς κίνδυνο λάθους
+ αν και γαλλικό, έχουν κάνει τις αναρτήσεις πιο σπορ και κοπανιέται περισσότερο απ’ ότι θα ήθελα σε λακκούβες, σαμαράκια, κτλ
+ σχεδιασμός πορτ-μπαγκαζ (άνοιγμα)
+ τρόπος με τον οποίο βγαίνει η ρεζέρβα από πίσω (πλάκα έχει)
+ βαριά πόρτα, αίσθηση ασφάλειας
+ εξοπλισμός για την τιμή του ικανοποιητικός
+ είναι δικό μου και το λατρεύω!

- δε θα με πείραζε αν έκαιγε λιγότερο
- χώρος αποσκευών πολύ μικρός (για τη χρήση που του κάνω βέβαια μια χαρά, για ταξίδι όμως είναι πρόβλημα)
- χαμηλό μπροστά («βρίσκει» σε πεζοδρόμια κτλ)
- μυρίζει άμα το πας πάνω από 4000 στροφές (από τη μυρωδιά καταλαβαίνω πως μου κάνει προσπέραση άλλο c2!)
- μικρός χώρος για το πόδι στο συμπλέκτη (μαρτυρία ψηλού οδηγού, δεν ενδείκνυται για νούμερο παπουτσιού πάνω από 45)
- δε θα έλεγα όχι σε μερικά αλογάκια ακόμα στην έκδοση αυτή, το βρίσκω λίγο αργό στην εκκίνηση
- θα ‘θελα να έβγαινε και με ηλιοροφή από μαμά
- στάνταρτ συνδυασμοί χρωμάτων αμαξώματος-εσωτερικού (σε μαύρο χρώμα να έβγαινε με μπλε κάθισμα και όχι μόνο σε κεραμιδί-μπλιαχ)
- θέση κουμπιού για τα παράθυρα τελείως άβολο, πρέπει να σκύψεις λίγο
- δεν ξεκινάει με δευτέρα (θέλει γενικά αρκετό γκάζι γιατί σβήνει, άρα μπορώ να πω πως το πετάλι σε σχέση με τη μετάδοση της κίνησης πάσχει ελαφρώς)
- κλασικά όπως όλα τα Citroen κακός φωτισμός της πίσω πινακίδας (λεπτομέρειες)
- αυτό το γκλιν γκλαν γκλονγκ να μην είχε όταν δεν έχω βάλει ζώνη ακόμα

Thats all, folks! :tong:

Βρήκα την τέλεια λύση για την περιπτωσή σου... pimp my ride :tong: :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2007, 20:19
Δημοσιεύσεις: 200
Τοποθεσία: ΝΠ
Έλα καλέ...(πολύ αστείο αυτό το "καλέ"...) ... δεν είπα πως θέλω να κάνω το c2 μου λούνα-παρκ! Μια ηλιοροφούλα ζήτησα και δε μου βάζουν!!! :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 15:31 
Άβαταρ μέλους
[quote="amorphis"]Έλα καλέ...(πολύ αστείο αυτό το "καλέ"...) ... δεν είπα πως θέλω να κάνω το c2 μου λούνα-παρκ! Μια ηλιοροφούλα ζήτησα και δε μου βάζουν!!! :s[/quote
Πραγματικά σ΄αυτό έχεις δίκιο, ποτέ δεν σκέφτηκα γιατί δεν το βγάζουν και με ηλιοροφή.... hmmm . Ωστόσο στο pimp my ride θα σου έβαζαν και ηλιοροφή.......... :thumbup :thumbup :thumbup
Φυσικα αστειέυομαι :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
στην webasto που κανουν και καλυτερη τοποθετηση και ειναι και ο προμηθευτης της σιτροεν ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2007, 20:19
Δημοσιεύσεις: 200
Τοποθεσία: ΝΠ
Είχα ρωτήσει σε άλλο φόρουμ και με είχαν αποτρέψει με τα χίλια! Και τι δε μου είχαν πει...ότι θα τρίζει, ότι θα μπάζει, ότι δε θα παίρνει καλά τις στροφές, ότι θα χάσει σταθερότητα...μόνο ότι θα μου ανοίξει στα δυο δε μου είχαν πει νομίζω... (βρήκα και το λινκ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=76675&highlight=%E7%EB%E9%EF%F1%EF%F6%E7)

:s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 15:44 
Άβαταρ μέλους
Πιστέυεις ότι όντως χρειάζεσε μια ηλιοροφή ? Περα από τα χρήματα που θα δαπανήσεις και ΄παίζει να είναι χοντρά , όντως θα επιρεαστεί σ΄ενα πασοστό και η ακαμψία . Είναι πολύ γλυκό τουτού από μόνο του αυτό το αξεσουάρ πιστέυω (καθαρά γνώμη μου) ότι περιτέυει . ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
η ηλιοροφη αξιζει μεχρι και το τελευταιο της ευρω παιδια

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 6 [ 85 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση C4 Facelift
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Jm000VTS
Απαντήσεις: 705
Τριξιμο στο ρελαντι οταν γυρισω το τιμονι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Citroen C5 2007 Facelift Led
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 12
Θόρυβος όταν στρίβει δεξιά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: MAKRY...MALLIS
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ