Someone έγραψε:
ρε c2ακηδες τι παθατε ολοι???? ο ανθρωπος εδω ζηταει τη γνωμη σας σε ενα θεμα που εξαφανιστηκατε????
souledge για κανε την αρχη!!!!!
Εδω είμαι και γω... αν και κάπως καθυστερημένα...
(δουλειά guys ..δεν φταίω εγώ)
Λοιπόν έχουμε και λέμε... Για πολλοστή φορά θα προτείνω Uniroyal Rain Sport 1 ...(όχι δεν παίρνω ποσοστά
) τα φοράω στο δικό μου και είμαι super ευχαριστημένος. Απο κει και πέρα το να ανέβεις μια διάσταση στο λάστιχο (στο προφίλ) προυποθέτει να μειώσεις την διάσταση της ζάντας κατα μια διάσταση ..και αυτό γιατί δεν θέλεις να αλλάξεις το βήμα της ρόδας. Αν το αυξάνεις χάνεις σε επιτάχυνση ενω αν το μειώσεις έχεις το αντίστροφο αποτέλεσμα εις βάρους της τελικής. Αυτό έχει συμβεί και στον smpoko αν και 1-2 είμαστε μαζί . Η διαφορά αρχίζει να φαίνεται απο 3η και πάνω.
Όσο για το πάτημα που λέτε ...με τα λάστιχα 205 σίγουρα το πάτημα έιναι καλύτερο ... αλλα αν πραγματικά θέλετε καλύτερο πάτημα τότε σίγουρα πρεέπει να σκεφτείτε την λύση αμορτισέρ-ελατήρια. Το λάστιχο απο μόνο του δεν είναι αρκετο ..και επιπρόσθετα έχεις ήδη ανέβει 2 διαστάσεις απο το εργοστασιακό με αποτέλεσμα να τίθεται θέμα γεωμετρίας ανάρτησης. Άλλάζει δλδ το ολο πάτημα του αυτοκινήτου και αυτό ίσως κρύβει κινδύνους κάτω απο περίεργες συνθήκες.